Board logo

標題: 求,機箱風扇 [打印本頁]

作者: Programmer    時間: 2015-6-20 22:47     標題: 求,機箱風扇

太多種類,爬左成日post 都分唔清.,好亂
其實機箱風扇要唔要風壓?風葉少,就唔夠大風,風葉多又會互相干擾,浪費電力無風。
有d 人無角度的風葉無用,但有角度的風鐮刀 風壓大,唔適合做機箱風扇,打橫放又話會無風壓會漏油。
靚蝠之類又話靜得黎無風....
如果前後方,用抽入 or 抽出好
12cm or 14 cm 好?
所以想係度請較下大家,想要高性價比,唔洗太靜(不要過份噪),會用調速,可以係黃金、淘寶買到。外觀唔理,但因為部機放好近個mon,最好無LED (Not must)

1. 機頂後方風扇2把, 水平放,抽出, (12 or 14cm?)
2. 機前下方風扇2把 垂正放,(應該抽入 or 抽出?), (12 or 14cm?)
3. 機後上方風扇1把 垂正放,(應該抽入 or 抽出?), (12 or 14cm?)
4. 機底前方風扇2把, 水平放,抽入, 12cm
作者: wilson030    時間: 2015-6-20 23:34

用緊咩箱?
作者: Programmer    時間: 2015-6-20 23:40

用緊咩箱?
wilson030 發表於 2015-6-20 23:34



    未買,e+ plan 緊,ching有咩推薦?
作者: Programmer    時間: 2015-6-20 23:52

用緊咩箱?
wilson030 發表於 2015-6-20 23:34



    考慮緊 RV-03。
作者: wilson030    時間: 2015-6-21 00:09

考慮緊 RV-03。
Programmer 發表於 2015-6-20 23:52

你部機係點?
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 00:15

本帖最後由 Programmer 於 2015-6-21 00:18 編輯
你部機係點?
wilson030 發表於 2015-6-21 00:09

現在未買,可能等 9-11月 x99 +DDR4 + i7 6xxx 跌價先買。但風扇、散熱膏、機箱就可以買定先

作者: wilson030    時間: 2015-6-21 00:21

現在未買,可能等 9-11月 x99 +DDR4 + i7 6xxx 跌價先買。但風扇、散熱膏、機箱就可以買定先
...
Programmer 發表於 2015-6-21 00:15

咁到時先算啦
唔通你買左900D跟住砌itx咩.....
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 00:27

咁到時先算啦
唔通你買左900D跟住砌itx咩.....
wilson030 發表於 2015-6-21 00:21



    板一定係 ATX, 機箱都會1-2月內買。風扇如果決定左會即買. 因為唔會跌價.....
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 00:31

板一定係 ATX, 機箱都會1-2月內買。風扇如果決定左會即買. 因為唔會跌價..... ...
Programmer 發表於 2015-6-21 00:27



好重好多野,唔會到時一次過買la,平時要返工,e+每個星期買d 就啱,淘寶集運都要時間。而且我只係想要推薦唔同用途的機箱風扇,唔同的箱都會啱用,唔會有影響。
作者: find72    時間: 2015-6-21 00:50

本帖最後由 find72 於 2015-6-21 01:01 編輯

如果唔系要求極限式散熱
而機箱通風設計又好
普普通通幾把A FAN加個風控都夠做
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1566109
我這機箱(i5 3570K GF680 4隻HDD)除了CPU風扇是用WING12PL外
後面抽出兩把用回跟機送的(行全速) 前面3把轉了用A FAN+風控(行半速)可以靜點

如果你買RV-03 它好像已包了下面2把 頂一把風扇
前入後出那兩把 個人認為用A FAN已足夠
當然 RV-03 是用"煙通式"(由下而上)通風
其實只要不是太熱 不裝前後理論上/設計上是可行的
作者: wilson030    時間: 2015-6-21 00:53

好重好多野,唔會到時一次過買la,平時要返工,e+每個星期買d 就啱,淘寶集運都要時間。而且我只係想要 ...
Programmer 發表於 2015-6-21 00:31

有冇話要靜啲/散熱好啲/防塵既箱咁先?
重有呢啲觀念錯晒
有d 人無角度的風葉無用,但有角度的風鐮刀 風壓大,唔適合做機箱風扇,打橫放又話會無風壓會漏油。
靚蝠之類又話靜得黎無風....

作者: Programmer    時間: 2015-6-21 00:59

如果唔系要求極限式散熱
而機箱通風設計又好
普普通通幾把A FAN加個風控都夠做
...
find72 發表於 2015-6-21 00:50

橫掂都係買,當然求正確ge風扇,相信,垂正or打橫擺 抽出抽入 都應該有最適合的風扇種類

作者: Programmer    時間: 2015-6-21 01:06

本帖最後由 Programmer 於 2015-6-21 01:09 編輯
有冇話要靜啲/散熱好啲/防塵既箱咁先?
重有呢啲觀念錯晒
wilson030 發表於 2015-6-21 00:53



    想散熱好的 mid-town,最好有防塵, size 一定要 580 (d) x 570 (h) x 205 (w)  以內,但環境問題右面會貼牆
機箱要求 可走線。2個 5.24, + 要側擺最少4隻3.25, .有 usb 3.0.,不能有可揭面版
散熱以上抽為主,多風扇安裝位。希望 1k以內當然越平越好
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 01:17

本帖最後由 Programmer 於 2015-6-21 12:18 編輯
如果唔系要求極限式散熱
而機箱通風設計又好
普普通通幾把A FAN加個風控都夠做

我這機箱(i5 3570K GF680 4 ...
find72 發表於 2015-6-21 00:50



Thank,    RV-03 會係考慮之一,因為佢個 煙空散熱好吸引,而且加埋d14,向上抽 一定勁爽。
機箱風扇應該會盡裝,唔想煩,但會用風控,必要時(冬天)可以off 晒d 機箱風扇。

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2204437&extra=
作者: wilson030    時間: 2015-6-21 01:20

想散熱好的 mid-town,最好有防塵, size 一定要 580 (d) x 570 (h) x 205 (w)  以內,但環境問題右 ...
Programmer 發表於 2015-6-21 01:06

Corsair 450D/TT V71
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 11:37

Corsair 450D/TT V71
wilson030 發表於 2015-6-21 01:20


Thanks ching, 450D 得3個3.5,又無機底風扇..唔考慮. 但你推薦的 TT V71 就 好正
機箱問題我地過去 隔離再傾,費事太離題。
呢度再傾下 假設用 TTV71.
1. 風扇 應該點買? 唔同的位置用咩Model? 用咩size? 抽出or 抽入?高性價比的牌子?
2. 係咪應該唔好浪費左個機箱,CPU fans 用3風扇的一體化水冷好過 D-14?

作者: powershing    時間: 2015-6-21 12:20

無人講風扇

Enermax UCCLA12幾好,
要靜時靜,要風時又夠風
之前用Noctua NF-S12A轉左用佢,
Noctua比吾到大風,不過全速好靜
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 12:33

無人講風扇

Enermax UCCLA12幾好,
要靜時靜,要風時又夠風
之前用Noctua NF-S12A轉左用佢,
No ...
powershing 發表於 2015-6-21 12:20

thanks 適合打水平擺放?有無分適合抽出抽入?
作者: 1112311123    時間: 2015-6-21 12:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 12:45

V51/F51
1112311123 發表於 2015-6-21 12:43



    http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2204437&extra=
Thanks ,過去一齊傾
作者: powershing    時間: 2015-6-21 12:48

thanks 適合打水平擺放?有無分適合抽出抽入?
Programmer 發表於 2015-6-21 12:33


抽出抽入都得,
打排就吾好。
平放吾知好吾好,
我有把平放反轉緊。
作者: wilson030    時間: 2015-6-21 13:36

Thanks ching, 450D 得3個3.5,又無機底風扇..唔考慮. 但你推薦的 TT V71 就 好正
機箱問題我地過去 隔離 ...
Programmer 發表於 2015-6-21 11:37

450D有得裝FAN係機底架喎
重有係得3個3.5架.不過有得另外買,但唔抵囉
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 14:45

抽出抽入都得,
打排就吾好。
平放吾知好吾好,
我有把平放反轉緊。
powershing 發表於 2015-6-21 12:48



Thanks   
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 16:20

但鐮刀 係咪唔可以當 機箱風扇?
邊類風扇 唔可以 水平放?
作者: mrmnm    時間: 2015-6-21 20:43

其實機箱風扇要唔要風壓? 要, 如有防尘网更要高壓
同功率下風葉少, 轉快D補返條數, 效率較高, 不過較嘈
無角度的風葉? 什么東西?

打橫放又話會無風壓會漏油? 漏不漏看油封設計, 通常是靠表面張力來止漏的, 重力的作用相对較小, 怎放都不是問題
作者: Programmer    時間: 2015-6-21 21:28

其實機箱風扇要唔要風壓? 要, 如有防尘网更要高壓
同功率下風葉少, 轉快D補返條數, 效率較高, 不過較嘈
...
mrmnm 發表於 2015-6-21 20:43

多謝ching 提醒,記得 P3 年代,成日提 正負壓的問題,你唔講已經唔記得
聽完你建議之後,上網搵到 1遍野 似乎正壓對防塵好有幫助,但溫度無均壓的好,由其是家中開冷氣的時候
http://power.zol.com.cn/217/2175780_all.html
作者: find72    時間: 2015-6-21 22:46

但鐮刀 係咪唔可以當 機箱風扇?
邊類風扇 唔可以 水平放?
Programmer 發表於 2015-6-21 16:20


    cm鐮刀不能平放已經是過去式了
其實a fan 性價比不錯
其軸承是類似wing12的
作者: find72    時間: 2015-6-21 22:57

多謝ching 提醒,記得 P3 年代,成日提 正負壓的問題,你唔講已經唔記得
聽完你建議之後,上網搵到 1遍野  ...
Programmer 發表於 2015-6-21 21:28


    還是那句 要看你硬件發熱量大不大
正常rv02 不是用 頂級硬件 用跟機風扇足夠有凸 何況他跟箱送的是穿甲彈
如果你不怕嘈吵
你可以換上Gentle Typhoon
這個系列的風扇
作者: mrmnm    時間: 2015-6-22 00:26

本帖最後由 mrmnm 於 2015-6-22 00:47 編輯
還是那句 要看你硬件發熱量大不大
正常rv02 不是用 頂級硬件 用跟機風扇足夠有凸 何況他跟箱送的是 ...
find72 發表於 2015-6-21 22:57

當一個機箱裝3把風扇, 如果買CM果D砌機玩家牌子, 每把$100都$300了, 大部份價錢都在包裝上, 不值
買D平實D GE大牌子, 廠機/SERVER常用的, 如三洋, DELTA, ADDA, AVC等, 二三十蚊把已經好好了.

基本上買4針可調速, 滾珠軸承, 電流0.5~1A左右就OK(0.5A以下都是靜音扇, 1.5A以上是暴力扇, SERVER的可以去到2.5A以上. 4針在需要時才會滿速運行, 日常很安靜, 所以買大D都唔怕, 3針就什麼時候都滿速), 同電流下不同牌子性能和燥音差別不大的.
我自己的箱是一前一後2把12cm, 前入後出, 前面行1.5A, 後面的只得0.5A. 都是4針可調速扇. 注意, 很多主板的機箱風扇接口都是3針的, 可能要買一個風扇調速板, 不然嘈死人之餘還吸塵.

我部機烤機時約550W(實測), 機箱是上置火牛, 火牛風扇會幫手排風, 因此前面的風扇入風量要比後面的風扇加起來還大, 才能有正壓風道的效果. 正壓風道的好處在於入風位置可以控制, 放一塊隔塵網在前方, 機箱和火牛就能乾乾淨淨了. 前風扇的風壓要更大, 功率要更大, 才能克服隔塵網的風阻. 這也是我不喜歡下置火牛的原因. 不加隔塵網火牛好快積塵, 加了隔塵網火牛內置風扇又被廢武功
作者: Programmer    時間: 2015-6-22 01:18

本帖最後由 Programmer 於 2015-6-22 01:19 編輯
當一個機箱裝3把風扇, 如果買CM果D砌機玩家牌子, 每把$100都$300了, 大部份價錢都在包裝上, 不值
買D平實D ...
mrmnm 發表於 2015-6-22 00:26

好詳細,睇黎都係跟ching 的建議一樣買d 平風扇。如果玩V 51, 6-7把風扇,每把$100都幾貴.

全靠咁多位高手幫忙,係度 報告下
剛剛上 淘寶買左 arctic mx-4, 本來想買 ICD7 但怕用耐左性能急降
e+ 暫定有2個機箱方案
1. RV-03 煙空, 正風壓 , 只需另加前後1把 12cm 風扇
2. TT v51, 全部買晒平價風扇, + 跟機的。 玩均壓 + 風控.
機箱 同  D14 就. 睇下電腦節,邊樣promote /.有貨 就即買
板+U+RAM 就一set 過,主要睇下年尾DDR4 個價合唔合理,唔合理就 買 DDR3. 要 I7 睇下 gen 5-6
本身有display,SSD 唔洗買。
牛就買隻平ge coolermaster 比e+部機,換隻 cosier 650W 去新機

4/6TB hdd 就越遲買越平,所以最後先買。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2