Board logo

標題: 初哥想玩一體水 [打印本頁]

作者: thunderbolt777    時間: 2018-6-27 10:12     標題: 初哥想玩一體水

單風扇型一體水,請問有乜入門好介紹?Budget around $500
作者: snap820    時間: 2018-6-27 10:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thunderbolt777    時間: 2018-6-27 10:48

因為用itx case,塔型heat sink / fan裝唔落
作者: hkce    時間: 2018-6-27 10:55

回覆 1# thunderbolt777

12cm, 14cm? 機箱可以裝幾厚冷排+風扇,乜資料都冇,點介紹?
作者: thunderbolt777    時間: 2018-6-27 11:05

12cm fan, case厚度得12cm咋
作者: hkce    時間: 2018-6-27 12:17

回覆 5# thunderbolt777

問你機箱可以裝幾厚冷排+風扇, 答非所問,講 case厚度得12cm又有乜關係?
itx case肯定要放冷排一體水肯定會有限制,相又唔出, case model 又冇,就算介紹完都未必裝到,你都係自己上網搵啦。
作者: snap820    時間: 2018-6-27 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 傑洛    時間: 2018-6-27 15:29

本帖最後由 傑洛 於 2020-5-24 15:45 編輯

deleted
作者: A君    時間: 2018-6-27 18:12

單風扇型一體水,請問有乜入門好介紹?Budget around $500
thunderbolt777 發表於 27/6/2018 10:12


隻隻差唔多,睇啱款、啱價錢咪買囉
作者: 傑洛    時間: 2018-6-27 18:33

本帖最後由 傑洛 於 2020-5-24 15:45 編輯

deleted
作者: thunderbolt777    時間: 2018-6-27 19:18

回覆  thunderbolt777

問你機箱可以裝幾厚冷排+風扇, 答非所問,講 case厚度得12cm又有乜關係?
itx case ...
hkce 發表於 2018-6-27 12:17


知你勁抽啦。我又唔係問你,係你自己走入嚟串串貢。
作者: revol519    時間: 2018-6-27 20:36

單風扇型一體水的散熱效能好低,

位唔夠, 倒不如用下吹式散熱
作者: kcthomlau    時間: 2018-6-27 23:04

我會直接問機箱廠推介
作者: hkce    時間: 2018-6-28 09:02

回覆 8# 傑洛

真係初哥肯定會盡力推介。建議睇睇樓主出過的post,單係case,fan的買賣+討論已經肯定唔係新手。
要裝水冷,正常都會問機箱可以裝幾大幾厚冷排。case model 又唔肯講,相又唔出。
之後自己又再在其他post問薄水冷,15mm及12mm薄扇。好明顯佢自己已經知道水冷排+扇有咩要求。薄扇天生就已經難有高風壓,仲要用黎吹冷排? 最後冷排散唔切熱,裝完仲衰過風冷?

好多ITX case 就算有model ,都唔會100%肯定裝完一體水會發揮好的散熱效用(特別係只有單一12cm排氣那種。問"機箱可以裝幾厚冷排+風扇"就叫串串貢? 就係唔想亂推介,想自己亂搵亂搭,配12mm 得1.35mmH2O風壓的扇,隨便啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2