Board logo

標題: [風扇] 公投!! GT2150 定 貓頭鷹 A12x25! [打印本頁]

作者: darkscott    時間: 2019-11-26 16:39     標題: 公投!! GT2150 定 貓頭鷹 A12x25!

諗住買定三把第日冷排用(換哂X72 果三把...) 睇左大半日REVIEW...

穿甲力 : 其實搵唔到GT2150個mm H₂O...貓頭鷹 : 2,34 mm H₂O
風流量 : GT2150  69 CFM, 貓頭鷹: 102.1m3/h(官方) = 60.09 CFM (1CFM = 1.69m3/h)
嘈音 : 貓頭鷹應該無人有異議, 另外爬文有CHING 話GT2150 其實好靜()

價錢 :
GT2150 : 喂, 其實香港搵唔到GT2150, 另外逃佬應該BLOCK 哂唔送香港, 搵到GT1850, $199...
貓頭鷹 : $260...
所以我決定都係美森... 送香港免運費...
GT2150 : USD22.95 ($180)
貓頭鷹 : USD29.9 ($240... 買3把夠買4把GT2150....)

另外唔好理個顏色...
作者: inori    時間: 2019-11-26 16:48

I vote GT2150
逃佬可以送無block風扇
作者: darkscott    時間: 2019-11-26 17:02

I vote GT2150
逃佬可以送無block風扇
inori 發表於 2019-11-26 16:48


係鐮刀扇好多都唔送香港... 一去到比錢就唔比埋數(佢係咪當左真鐮刀)
我揀過其他垃圾扇或者CORSAIR 都無問題
作者: inori    時間: 2019-11-26 17:16

本帖最後由 inori 於 2019-11-26 17:19 編輯
係鐮刀扇好多都唔送香港... 一去到比錢就唔比埋數(佢係咪當左真鐮刀)
我揀過其他垃圾扇或者CORS ...
darkscott 發表於 2019-11-26 05:02 PM


地址要用私人集運,落單結帳果一吓要VPN番大陸
成功落單之後可以kill左個app/browser session 熄左個vpn用番正常方法比錢,然後等佢發貨
我上個月買螺絲批有個刀字佢都唔比我checkout, vpn就攪掂
已經到左手用緊

作者: darkscott    時間: 2019-11-26 17:30

地址要用私人集運,落單結帳果一吓要VPN番大陸
成功落單之後可以kill左個app/browser session 熄左個vpn用 ...
inori 發表於 2019-11-26 17:16


買逃佬玩到要買日本歌HI-RES咁....
作者: kyip    時間: 2019-11-26 17:40

有無去羊明同新高登睇過?
鐮刀有香港代理
作者: MelonGx    時間: 2019-11-26 17:42

本帖最後由 MelonGx 於 2019-11-26 17:44 編輯

GT2150 嘈 but 降溫能力強過 A12x25 勁多
我有三把 全部隊 CPU HEATSINK
A12x25 做機箱入風風扇
作者: 戀人未滿    時間: 2019-11-26 20:02

請看
https://www.bilibili.com/video/av60415163?t=461
作者: darkscott    時間: 2019-11-27 01:13

羊明好似得1850
新高登睇過, 無

有無去羊明同新高登睇過?
鐮刀有香港代理
kyip 發表於 2019-11-26 17:40

作者: darkscott    時間: 2019-11-27 01:14

請看
戀人未滿 發表於 2019-11-26 20:02


THANKS 先, 其實睇過, 睇完覺得GT2150 C/P 好似好好多...
作者: shimanong    時間: 2019-11-27 12:22

會唔會考慮下cooler master把新風扇SF120M,
2000 rpm/ 62 cfm/ 2.40 mm H2O/ 22 dBA,
價錢2xx/把。
作者: yls    時間: 2019-11-27 12:49

本帖最後由 yls 於 2019-11-27 12:51 編輯

壓咩先

如果壓Zen2無咩分別架啵

我投A12 個人首選要靜

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: vbe71530    時間: 2019-11-28 02:06

外國買不如考慮下Scythe Slip stream 120 DB
作者: kcthomlau    時間: 2019-11-28 07:39

就算GT1850都贏貓扇,GT2150除左嘈啲無咩唔好
作者: ioi4me    時間: 2019-11-28 21:39

Noctua+1
靜音最重要
作者: ioi4me    時間: 2019-11-30 07:53

新蛋而家220一把免運費
作者: darkscott    時間: 2019-12-1 01:36

正喎!!! 又破財...

新蛋而家220一把免運費
ioi4me 發表於 2019-11-30 07:53

作者: sniperbb    時間: 2019-12-1 11:04

搵唔到免運費丫
作者: kcto    時間: 2019-12-1 13:12

GT2150  +1
作者: darkscott    時間: 2019-12-1 16:01

係喎... 想破財都唔比....
搵唔到免運費丫
sniperbb 發表於 2019-12-1 11:04

作者: gn01119056    時間: 2019-12-2 11:15

會揀貓牌, 信仰, 二手價
作者: iwantip6    時間: 2019-12-2 15:56

地址要用私人集運,落單結帳果一吓要VPN番大陸
成功落單之後可以kill左個app/browser session 熄左個vpn用 ...
inori 發表於 2019-11-26 17:16



   請教下你用邊個VPN番大陸?
作者: kcthomlau    時間: 2019-12-3 07:29

另外GT2150去新高登3樓就有
作者: O人    時間: 2019-12-4 09:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andy33322    時間: 2019-12-7 23:23

I vote GT2150
作者: bcoobcbco    時間: 2019-12-8 20:23

另外GT2150去新高登3樓就有
kcthomlau 發表於 2019-12-3 07:29



    做緊幾錢???
係淘寶買GT2150 會唔會買到假野?
作者: darkscott    時間: 2019-12-8 20:46

0岩0岩收到美森買到都要23鎂
但BULK PACK 黎...
除左見到好復古既紅白黃黑四色線同老X土黑色扇葉之外, 用起上黎無咩問題
作者: darkscott    時間: 2019-12-8 20:47

另外GT2150去新高登3樓就有
kcthomlau 發表於 2019-12-3 07:29


其實邊間... 唔係好覺有...
作者: kcthomlau    時間: 2019-12-9 00:09

回覆 26# bcoobcbco

回覆 28# darkscott

唔記得幾錢
好易搵好多風扇賣果間
作者: technics    時間: 2020-10-27 19:55

GT+1 ,跟本唔洗擺比





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2