作者: netmen 時間: 2009-3-14 22:54 標題: 團購DELL 2709 到手的請報到
之前99團加返上 $4709 入手的朋友, 你地DMON 到左未呀?
今次呢批係A02 ? 定係傳說中的A03 ? 有冇人有問題?
例如 : 1.間唔中黑一黑畫面
2.熄機唔熄MON, 之後個MON會間唔中"叫唔醒",要斷電再閞先得
3.右下角D感應掣唔係幾靈, 或者係是但幾個唔靈
4. 四角/ 左右, 是但一忽偏紅
5. 死點 / 光點 ( 注意: DELL 只會包白色光點, 其它色拒地唔包的,足字啊,超狗)
作者: loklokxp 時間: 2009-3-14 23:30
左面2mm 右面4mm
左下點紅
dc photo
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815310&k=2b051ebbeee03cc0bdacc24db08482c5&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815311&k=ae8e188bbbc13b9ddc0ce876d0e85bbf&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815312&k=c8e4bd953b44d061f6e5b830094b5f9d&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

作者: Qookei 時間: 2009-3-14 23:32
我好似中間紅
呢兩張又上下紅?
[ 本帖最後由 Qookei 於 2009-3-14 23:34 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815313&k=2190cbd76f9eb5cfb6ffbc3f859f9b03&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815314&k=8a9703510e3028c25aca64f2f79fecd8&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815315&k=a48e87dece8ba32342c64fda01ba11c4&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

作者: inori 時間: 2009-3-14 23:36
中國製
A02
有一點藍色死點(遇到藍色變黑,其他顏色冇問題)
左邊偏紅
DVI1第一次插冇事,重新開機之後成個MON紅哂,壞port
已落order換貨
部反單借左比人,得手機質素麻麻,so廢事影上黎
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-14 23:37 編輯 ]
作者: Qookei 時間: 2009-3-14 23:37
原帖由 inori 於 2009-3-14 23:36 發表
中國製
A02
有一點藍色死點(遇到藍色變黑,其他顏色冇問題)
左邊偏紅
DVI1第一次插冇事,重新開機之後成個MON紅哂,壞port
已落order換貨![]()
佢有久唔久黑我面
作者: inori 時間: 2009-3-14 23:39
間唔中黑一黑畫面/間唔中"叫唔醒"?
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-14 23:40 編輯 ]
作者: inori 時間: 2009-3-14 23:41
左面2mm 右面4mm
其實者係咩問題?
正常係0mm?
有黑邊者係點
作者: Qookei 時間: 2009-3-14 23:42
間唔中黑一黑畫面
作者: loklokxp 時間: 2009-3-14 23:46
個mon 唔係.係中間
作者: TerryLam 時間: 2009-3-14 23:50
一部上下紅, 一部中間紅
作者: inori 時間: 2009-3-14 23:57
我明啦,
作者: memo 時間: 2009-3-14 23:57
wah.....d 質素好似好漂忽甘既?:funk:
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 00:01
3張都係同一個mon...
作者: Mitsume 時間: 2009-3-15 00:01
1.間唔中黑一黑畫面
A: No, not at all.
2.熄機唔熄MON, 之後個MON會間唔中"叫唔醒",要斷電再閞先得
A: I turn off the monitor every time I turn off the computer so I don't know
3.右下角D感應掣唔係幾靈, 或者係是但幾個唔靈
A: Yes, I think the buttons are 唔係幾靈.
4. 四角/ 左右, 是但一忽偏紅
A: No, but may be I need to take some dc photos... but so far with DisplayX test, I can't notice any.
5. 死點 / 光點 ( 注意: DELL 只會包白色光點, 其它色拒地唔包的,足字啊,超狗)
A: 0 死點 / 光點
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 00:02
原帖由 Mitsume 於 2009-3-15 00:01 發表
1.間唔中黑一黑畫面
A: No, not at all.
2.熄機唔熄MON, 之後個MON會間唔中"叫唔醒",要斷電再閞先得
A: I turn off the monitor every time I turn off the computer so I don't know![]()
3.右下角D感應掣唔係 ...
D感應掣真係唔太靈敏
作者: loklokxp 時間: 2009-3-15 00:02
dvi 1
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815325&k=83bd487470553da320c829e69d110bba&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

作者: TerryLam 時間: 2009-3-15 00:06
偏紅會移位
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 00:06
Xbox
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815339&k=90b8026d29368c66baa4d9704eb03cdd&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

作者: Qookei 時間: 2009-3-15 00:07
睇黎係相機出事多D
作者: loklokxp 時間: 2009-3-15 00:09
影位問題
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 00:11
即係冇紅?定點?
作者: TerryLam 時間: 2009-3-15 00:16
最緊要你對眼見到有無紅
實物見唔見到有紅?
作者: netmen 時間: 2009-3-15 00:23
無錯, 信自己對眼 , 例如, 上EPC 時, 兩邊的灰色有冇唔同色呀
[ 本帖最後由 netmen 於 2009-3-15 00:23 編輯 ]
作者: sk2k 時間: 2009-3-15 00:23
呢部野睇左幾個月的討論, 都係類似的大大小小問題,
亦無乜有改善的跡象..所以都未必係個別一兩隻問題.
其實可能其他牌子都係咁..
不過落得 order 都預左 d 問題可能會發生係自己身上..
除左真係好礙眼, 睇落覺得 ok 算, 好難 100% 正,
無謂為左隻 mon 谷鬼氣好似受刑咁..
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 00:55
實物唔見到有紅
上EPC 時, 兩邊的灰色冇唔同色
作者: inori 時間: 2009-3-15 01:21
我上EPC左邊好明顯紅過右邊
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-15 01:22 編輯 ]
作者: loklokxp 時間: 2009-3-15 01:34
大細邊係指紅色位
不是外殼
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815393&k=9faabc5084923a1cb777993a737efab4&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815394&k=1ef06c7928f66c0fe9fcbc0860738567&t=1782192552&sid=kqMcRfNutV

作者: Mitsume 時間: 2009-3-15 01:39
same here.
作者: Mitsume 時間: 2009-3-15 11:17
1. 間唔中黑一黑畫面
Just flashed!!!
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 11:29
唔嚴重就忍左佢算la
作者: Mitsume 時間: 2009-3-15 11:39
yes, after like 12 hours of usage
作者: Qookei 時間: 2009-3-15 11:44
一陣換一換又有點又偏色仲煩
作者: A380 時間: 2009-3-15 18:29
你係唔係用跟機條DVI線呀
之前有Ching話跟機條DVI線差,換左第二條DVI線就冇再間唔中黑一黑畫面
。
作者: Mitsume 時間: 2009-3-15 19:15
No, I used the DVI cable that I used to use before... so I did not use the one that comes with the 2709
so its not the cable for sure
作者: stranger1202 時間: 2009-3-15 21:11
點樣檢查係a01定a02?
作者: loklokxp 時間: 2009-3-15 21:17
睇機背同盒
作者: stranger1202 時間: 2009-3-16 00:16
嗯嗯...
左右panel有偏色...
作者: inori 時間: 2009-3-16 15:05
頂,DELL打比我話冇新既2709,暫時冇得換住,唔知幾耐先有
作者: dkam 時間: 2009-3-16 17:10
我今日都收到
佢話全新冇貨要等一星期
我估dell要我果部同下次dell ga 貨期一齊派
作者: inori 時間: 2009-3-16 17:43
佢直頭同我講唔知要等幾耐
作者: Mitsume 時間: 2009-3-16 18:01
should turn on the piss off mode and xyz him.
作者: dkam 時間: 2009-3-16 18:20
唔好咁燥住
試下好聲氣D問多佢地一次
佢再講唔知咪叫佢係新加波做隻比你lo
作者: loklokxp 時間: 2009-3-16 19:35
May be a03
作者: inori 時間: 2009-3-16 20:57
獅城做既2709冇問題?
如果等一兩個星期有A03我唔介意><
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-16 20:59 編輯 ]
作者: Qookei 時間: 2009-3-16 21:23
Singapore seems just have RMA A00/A01 wor.....
作者: riderwii2 時間: 2009-3-16 21:59
人地批貨都派曬比你地啦!
無唔出奇
作者: loklokxp 時間: 2009-3-16 22:53
倉底貨
作者: netmen 時間: 2009-3-18 01:30
唔知係咪團購問題呢.... 唔多覺正價到手果D話有事 ,
想買可能真係要賭一賭..... ( 等下團至到手, 應該要5月....
題外話, 話說朋友的朋友部2709 D掣有一粒唔WORK , 而最要命的是,
拒部機個畫面係真正完美果隻, 乜野紅呀光唔平均四角暗呀乜都冇,
正到唔知講乜好, 但係拒相信 , 一換左就換唔返一樣咁正 , 而家煩緊,
唔知DELL 可唔可以唔一換一 , 改修理呢?
作者: sk2k 時間: 2009-3-18 01:35 標題: 回覆 48# 的帖子
都唔明點解用埋呢 d 掣...
唔好睇又唔好用, 有得揀我寧願佢用番普通掣..
作者: Mitsume 時間: 2009-3-18 10:21
原帖由 netmen 於 2009-3-18 01:30 發表
唔知係咪團購問題呢.... 唔多覺正價到手果D話有事 ,
想買可能真係要賭一賭..... ( 等下團至到手, 應該要5月....)
題外話, 話說朋友的朋友部2709 D掣有一粒唔 ...
wah... one button doesn't work? which one?
作者: netmen 時間: 2009-3-18 11:46
咪係, 就算收到部完美的, 都要驚呢D掣幾時出問題
DELL 應該都知道有咁問題, 之後出的2209 / 2210 / 2410 都變返普通掣,
第時可能都會出返隻2710 ( LED背光 ) 用返普通掣都未定
作者: happy_gemini 時間: 2009-3-18 13:17
真係唔明點解仲係咁多人對dell嘅mon趨之若鶩
根據99sir 3/3嘅update, 當時有13個ching參加2709團購 (唔知最後係幾多個), 而至今已有7人報告d mon有不同嘅問題 (有d冇上嚟報到嘅就假設佢冇問題先啦...), 已經over 50%嘅人收到有問題嘅mon
暫時出現最嚴重嘅問題應該係'小鋼砲'ching果部, 掛咗兼出煙
不單止mon品質出問題, 連cs同所謂嘅1換1 policy亦出問題! 有ching要求換掉有問題嘅mon, dell嘅回覆係冇現貨, 亦confirm幾時會有貨...
大家可能會覺得我事不關己, 做乜咁多事...
因為我個人就係咁'衰格', 睇唔過眼有d 公司今時今日仲係咁嘅態度. 貨嘅品質出現問題, 咁起碼都要係客服上令個客感覺舒服番d吖, 我只係覺得dell好寸, 而佢寸就係因為無論佢做得幾差都仍然有人"好想"買佢嘅mon (我就唔知係因為$$平定係佢d product好啦...
), 只係希望大家作為顧客要有番d聲音同埋有時候show d骨氣同顏色俾佢睇, 對dell say "no!", 我相信同價位絕對有其他product同佢有d fight, dell 肯定唔係贏晒!
再加上今次團購嘅"反價風波" (雖然對我冇影響, 我當時想買2209, 而我最後唔買亦有其他原因), 我係堅決唔會再買佢嘅嘢...
(by dkam) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1156919&page=102#pid18626455
(also by dkam) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1156919&page=103#pid18626781
(also by dkam) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=4#pid18653902
(by loklokxp) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=1#pid18636560
(by Qookei) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=1#pid18636582
(by inori) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=1#pid18636641
(also by inori) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=4#pid18652699
(by Mitsume) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=2#pid18636986
(by stranger1202) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=4#pid18647776
(refer case by netmen) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=5#pid18670223
(by 小鋼砲) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1156919&page=108#pid18670278
作者: netmen 時間: 2009-3-18 14:54
原帖由 happy_gemini 於 2009-3-18 13:17 發表
真係唔明點解仲係咁多人對dell嘅mon趨之若鶩![]()
根據99sir 3/3嘅update, 當時有13個ching參加2709團購 (唔知最後係幾多個), 而至今已有7人報告d mon有不同嘅問題 (有d冇上嚟報到嘅就假設佢冇問題先啦...), 已經o ...
對dell say "no!",我相信同價位絕對有其他product同佢有d fight, dell 肯定唔係贏晒!
我都唔係幾鐘意DELL , 但係香港買得到的同價或接近價的S-PVA面板的LCD ,
2408 和 2709 呢兩隻型號的同級對手 , 真係想不到有那些選擇囉 , 當然, 只計寸數唔計面板,
當然大把好野選, 但係一想到TN都係呢個價就唔想買,
三叔有隻275T 都係27" 用S-PVA面板, 聽呢度用過的師兄講效果正過2709.但係香港要價$7900.
外國買呢隻係平過2709的, 係香港呢個怪市場比到機會DELL
對比起DELL $5500 的2709 , 用家會點選擇以經好明顯 .... ( 唔介意TN的人例外)
作者: inori 時間: 2009-3-18 15:13
原帖由 happy_gemini 於 2009-3-18 01:17 PM 發表
真係唔明點解仲係咁多人對dell嘅mon趨之若鶩![]()
根據99sir 3/3嘅update, 當時有13個ching參加2709團購 (唔知最後係幾多個), 而至今已有7人報告d mon有不同嘅問題 (有d冇上嚟報到嘅就假設佢冇問題先啦...), 已經o ...
24" / 27 " S-PVA $3.8K/$4.7K全香港冇一隻牌子做到
DELL既服務係全港我唔敢話佢係數一數二,但係起碼叫有交帶,
話過幾時打比你就係幾時打比你,
岩岩仲冇啦啦收到CS電話問番我換到MON未(條友係我上星期五打去叫佢換MON果個人),
我同佢講番星期一換貨部打比我話冇貨,佢原來都唔知,話會同我追一追,有貨就知通我
你試下搵三叔/笨蕉果D代理?佢睬你都有味,等放飛機啦

DELL既服務我信得過,
只不過係2709W岩岩出,生產線未成熟有D問題,當年2407WFP都係咁,依家咪又冇乜事
加上內部行政有D問題,明知大量2709有問題都唔儲貨比人換,
雖然話儲貨會令經營成本上升無可口非,但係就好有則則膀,唔多覺之嫌囉
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-18 15:22 編輯 ]
作者: dkam 時間: 2009-3-18 16:28
原帖由 happy_gemini 於 2009-3-18 13:17 發表
真係唔明點解仲係咁多人對dell嘅mon趨之若鶩![]()
根據99sir 3/3嘅update, 當時有13個ching參加2709團購 (唔知最後係幾多個), 而至今已有7人報告d mon有不同嘅問題 (有d冇上嚟報到嘅就假設佢冇問題先啦...), 已經o ...
所以我E+開盡turbo玩緊lee隻270狗
作者: TerenceYau 時間: 2009-3-18 16:32 標題: 回覆 55# 的帖子
小鋼砲
發表於 2009-3-18 01:39
宣告噩耗 - 又一2709W宣佈死亡
奠
我今日在使用2709W途中, 忽然眼前畫面一黑, 說時遲那時快, 又突然"POP"一聲兼冒煙. 同時家中的總掣都跳掣, 我的新MON就此掛掉了. 這個新MON享年三日半. (上星期五晚收貨, 今日下午死亡). 本以為好彩執到個完美屏, 點知死狀咁恐怖.
已打電話俾DELL要求換MON, 但跟另一師兄情況一樣, 無貨. 慘, 不知要等多久了.
願田雞真神保祐各位了!
CHing 你怕唔怕ar??
作者: Springday 時間: 2009-3-18 17:18
我是十二月購買2709w的受害者,換過四次年無一次係好貨,比多一次我會選擇其他牌子,不用麻煩,還要長用所謂高grade低質Mon。
[ 本帖最後由 Springday 於 2009-3-18 17:19 編輯 ]
作者: dkam 時間: 2009-3-18 17:34
原帖由 TerenceYau 於 2009-3-18 16:32 發表
小鋼砲
發表於 2009-3-18 01:39
宣告噩耗 - 又一2709W宣佈死亡
奠
我今日在使用2709W途中, 忽然眼前畫面一黑, 說時遲那時快, 又突然"POP"一聲兼冒煙. 同時家中的總掣都跳掣, 我的新MON就此掛掉了. 這個新MON ...
佢試下爆丫
我一定叫狗dell換部30"俾我
唔係就報紙見啦
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-3-18 19:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happy_gemini 時間: 2009-3-18 19:41
原帖由 netmen 於 2009-3-18 14:54 發表
對dell say "no!",我相信同價位絕對有其他product同佢有d fight, dell 肯定唔係贏晒!
我都唔係幾鐘意DELL , 但係香港買得到的同價或接近價的S-PVA面板的LCD ,
2408 和 2709 呢兩隻型號的同級對手 , 真係想不到 ...
如果d ching係一定要以panel級數作首要選擇條件嘅我無言囉...
其實就算係tn都有好多mon出到唔錯嘅色, 一般睇片, 打機, 普通睇相/執相都應該應付得到... 除非你係好需要高階mon for專業執相或其他專業用途啦... 否則d高階panel對個用家嚟講"實際俾多咗幾多嘢佢吖"...
講真, 我自己唔係好介質係乜嘢panel囉, 最緊要係實際用嘅時候俾我睇到嘅色彩點唔點, 呢個亦係我今次放棄團購2209嘅原因, 一隻新mon居然行勻所有場都無display俾人睇, 你話dell幾廢!
作者: sk2k 時間: 2009-3-18 19:42
都講左, 呢隻 mon 問題淨係呢度都講左幾個月, 直到現時亦無改善過, 落得 order, 就要預左問題會發生係自己身上...
話時話, 保養講明保證幾多日內1換1到府上, 佢無貨可以叫佢 upgrade 比其他 model 你, 再唔係退錢..

作者: loklokxp 時間: 2009-3-18 19:46
前1次團 有看過 但不是所有post 都睇
$4760 貪平 無當上等貨的
EIZO 24 都要5k 所以試下
作者: hgc 時間: 2009-3-18 19:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happy_gemini 時間: 2009-3-18 19:50
原帖由 inori 於 2009-3-18 15:13 發表
24" / 27 " S-PVA $3.8K/$4.7K全香港冇一隻牌子做到
DELL既服務係全港我唔敢話佢係數一數二,但係起碼叫有交帶,
話過幾時打比你就係幾時打比你,
岩岩仲冇啦啦收到CS電話問番我換到MON未(條友係我上星期五打去叫佢 ...
okay, 係我講得唔好, 唔應該classify呢個係cs問題.
但係從整件事嚟睇, dell作為一間公司嘅處理手法就有問題, 唔理你果個係cs又好, 工程部又好, 冇現貨1換1而只係交代一句, 又俾唔到一個確實(或者estimate)嘅日子幾時有... 咁對個客嚟講算點?
anyway, 作為受害人的你唔介意(相反仲好似幾滿意), 我諗我真係多管閒事...
作者: sk2k 時間: 2009-3-18 19:55 標題: 回覆 64# 的帖子
無貨換可以叫佢 upgrade 架, dell 親口講過幾次..
當然最終會否兌現就另一回事....

作者: happy_gemini 時間: 2009-3-18 19:59
原帖由 sk2k 於 2009-3-18 19:42 發表
都講左, 呢隻 mon 問題淨係呢度都講左幾個月, 直到現時亦無改善過, 落得 order, 就要預左問題會發生係自己身上...唔同係黃金買, 有乜唔順超可以拍下羅友走人, 同 dell ...
dell話:
"係呀, 我地承諾有乜問題實1換1架, 不過你嚟到我又冇現貨, 冇計啦..."
"幾時有新貨? 唔知喎! 都好難估計, 睇你好唔好彩啦... 放心, 有貨我地會第一時間主動通知你嘅..."
dell心諗:
"我係話會換呀, 不過無guarantee一定有貨俾你換啫..."
"你咪番去慢慢等囉, 我又唔心急嘅, 又唔係我無得用, 錢又收咗..."
作者: loklokxp 時間: 2009-3-18 20:24
主因我有部 32lcd tv 係格離 所以唔怕 mon 死
47xx 想點 冇想話過有 100% 完美
只係小小大小邊
講真有問題就電話比消委會 一定幫到手
作者: Qookei 時間: 2009-3-18 20:38
發現有個小問題
小弟分別有2部pc用dvi入2709
用原裝dvi線會有時黑一黑
另一部用自家dvi線冇事
作者: Mitsume 時間: 2009-3-18 21:07
may be its really the DVI cable that comes with Dell got problems
作者: Mitsume 時間: 2009-3-18 21:13
its not the matter of Onkyo... this time, I think 99 sir did a good job on organizing this group buy... but yes, can't check mon is a drawback.. good that my 2709W is VERY FINE. despite of the flashing every 12 hours or so
作者: alienathk 時間: 2009-3-18 21:23
I also got a 2709 from 99Sir. I received last Saturday and it seems fine until now, as far so good! I didn't encountered any particular problem yet. The only slight inconvenience is that the switch is not always that sensitive and may need retouch sometimes. Any way it is very minor.
I think the colour of 2709 is great. Picture, video also looks much better than the Philips mon I replaced.
作者: mig33 時間: 2009-3-18 21:34
申報: 我係安生果團
1) 你煲下隻芒先啦
2) 你哋調校咗未?
3) 你張顯示卡driver裝好未? driver有無bug?
4) 裝咗個芒driver裝咗未? 你點樣裝?
5) display setting係咪1920x1200?
6) 用乜cable? 原裝? 貴野? cheap野? cheap野會好D
[ 本帖最後由 mig33 於 2009-3-18 21:36 編輯 ]
作者: hgc 時間: 2009-3-18 21:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mig33 時間: 2009-3-18 21:38
Switch問題
按制時唔好心急,按開關半秒左右最好
作者: Qookei 時間: 2009-3-18 21:40
原帖由 hgc 於 2009-3-18 21:38 發表
如果個mon出煙關唔關你以上既問題![]()
可能你會用官腔答:個別事件不作評論![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=4#pid18675335
hgc 兄,應該買咩牌子mon好?
作者: hgc 時間: 2009-3-18 21:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mitsume 時間: 2009-3-18 21:41
原帖由 hgc 於 2009-3-18 21:38 發表
如果個mon出煙關唔關你以上既問題![]()
可能你會用官腔答:個別事件不作評論![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1179967&page=4#pid18675335
Yea yea, follow you to buy LG or Viewsonic or Sharp TV then you won't say anything
作者: mig33 時間: 2009-3-18 21:43 標題: 回覆 73# 的帖子
出煙問題
1) make sure你樓下或你閣下無食煙
2) 你隻芒放近窗口? 日晒雨淋?
3) 係聞到味或真係有煙出?
4) 你係屋企有仇人? 倒水入去?
如果真係有煙出,恭喜你,可以換過隻
作者: hgc 時間: 2009-3-18 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-3-18 21:45 標題: 回覆 78# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mig33 時間: 2009-3-18 21:47 標題: 回覆 79# 的帖子
唔好喇,俾佢開砲轟
作者: mig33 時間: 2009-3-18 21:49 標題: 回覆 80# 的帖子
可能佢屋企蛇蟲鼠蟻多呢?
作者: hgc 時間: 2009-3-18 21:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小鋼砲 時間: 2009-3-18 21:56
原帖由 mig33 於 2009-3-18 21:43 發表
出煙問題
1) make sure你樓下或你閣下無食煙
2) 你隻芒放近窗口? 日晒雨淋?
3) 係聞到味或真係有煙出?
4) 你係屋企有仇人? 倒水入去?
如果真係有煙出,恭喜你,可以換過隻![]()
1. 本人是非吸煙者, 全屋皆為禁煙區. 甚至是無火煮食.
2. 近窗口, 但永久不開窗, 兼有反光玻璃紙及長關窗簾.
3. 兩者皆是.
4. 無怨不成夫婦. 沒有試過在客廳玩到潮吹...
作者: hgc 時間: 2009-3-18 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Qookei 時間: 2009-3-18 22:27
LG....我之前L246WHX....一郁過少少就...TN特性
Viewsonic.....公司用緊....唔好提
32" Sharp放唔落,加上得16:9
作者: mig33 時間: 2009-3-18 22:30
會唔會晚晚對住個芒,無吹潮
唔...,有積怨
作者: mig33 時間: 2009-3-18 22:34
R 95
G 89
B 92
Brightness 20
Contrast 59
mode Graphics
Gamma MAC
Sharpness 80
大家試按以上調芒
作者: Mitsume 時間: 2009-3-18 22:54
原帖由 mig33 於 2009-3-18 22:34 發表
R 95
G 89
B 92
Brightness 20
Contrast 59
mode Graphics
Gamma MAC
Sharpness 80
大家試按以上調芒![]()
thank you mig33 for providing the settings!
作者: inori 時間: 2009-3-19 00:18
原帖由 mig33 於 2009-3-18 10:34 PM 發表
R 95
G 89
B 92
Brightness 20
Contrast 59
mode Graphics
Gamma MAC
Sharpness 80
大家試按以上調芒![]()
RGB係唔係係工程MODE入面改求其一個?
D色好似淡左同灰左,唔知係唔係買左番黎睇左幾日慣左超光&鮮色,暗左反而覺得佢似之前個TN MON
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-19 00:25 編輯 ]
作者: Springday 時間: 2009-3-19 01:06
係 Color and Display Settings 有得改,你有色班就點改都無用
作者: Mitsume 時間: 2009-3-19 01:16
原帖由 inori 於 2009-3-19 00:18 發表
RGB係唔係係工程MODE入面改求其一個?
D色好似淡左同灰左,唔知係唔係買左番黎睇左幾日慣左超光&鮮色,暗左反而覺得佢似之前個TN MON![]()
Change in custom RGB mode ar........
after the setting, it should be more colourful than Standard mode.
作者: caeser 時間: 2009-3-19 01:16
原來有咁多人隻2709 間唔中黑一黑
我仲以為係我部電腦問題添
作者: inori 時間: 2009-3-19 10:29
"黑一黑"係DELL送比你果隻DVI線有問題
去SSP買過條DVI換左佢就完美
我都想我個MON只係黑一黑
[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-19 10:30 編輯 ]
作者: inori 時間: 2009-3-19 10:31
原帖由 Mitsume 於 2009-3-19 01:16 AM 發表
Change in custom RGB mode ar........
after the setting, it should be more colourful than Standard mode.
唔洗入工程MODE?我但普通MENU搵唔到可以改RGB既地方....今晚番去再試試,順手試埋新ROUTER
作者: inori 時間: 2009-3-20 11:29
最新消息:
dell打左比我,有新mon換了,約左我星期一9-5..
但係我屋企冇人.......
叫佢星期六/夜晚又話唔得...
之前第一次都得
依家暫時約左放係我樓下大堂個管理處先....等我放工先囉
作者: Mitsume 時間: 2009-3-20 15:32
原帖由 inori 於 2009-3-20 11:29 發表
最新消息:
dell打左比我,有新mon換了,約左我星期一9-5..
但係我屋企冇人.......
叫佢星期六/夜晚又話唔得...![]()
之前第一次都得唔通今次唔係DHL!?
依家暫時約左放係我樓下大堂個管理處先....等我放工先囉![]()
Good luck!
作者: danieldog 時間: 2009-3-20 15:59
作者: superioray 時間: 2009-3-20 16:39
原帖由 inori 於 2009-3-20 11:29 發表
最新消息:
dell打左比我,有新mon換了,約左我星期一9-5..
但係我屋企冇人.......
叫佢星期六/夜晚又話唔得...![]()
之前第一次都得唔通今次唔係DHL!?
依家暫時約左放係我樓下大堂個管理處先....等我放工先囉![]()
高度關注, 密切留意.
作者: dkam 時間: 2009-3-20 17:41
原帖由 inori 於 2009-3-20 11:29 發表
最新消息:
dell打左比我,有新mon換了,約左我星期一9-5..
但係我屋企冇人.......
叫佢星期六/夜晚又話唔得...![]()
之前第一次都得唔通今次唔係DHL!?
依家暫時約左放係我樓下大堂個管理處先....等我放工先囉![]()
Dell仲未打比我



