Board logo

標題: 超正 27" 顯示器!!! [打印本頁]

作者: HKHarry    時間: 2009-10-30 00:16     標題: 超正 27" 顯示器!!!

見過部iMac個27" LED Mon超正.....市場上有冇相似既可供選擇呢?

27 吋(實際顯示範圍)鏡面闊屏幕 TFT 主動式矩陣平面液晶顯示器,同時支援 IPS 技術
27 吋機型:2560 x 1440 像素
16:9 顯示比例
所有解像度均可達數百萬色彩
標準視角:178° 水平;178° 垂直
標準亮度:375 cd/m2 (27 吋機型)

http://www.apple.com/hk/imac/specs.html
作者: Travis    時間: 2009-10-30 04:55

可惜鏡面, 做設計, 出版印刷唔會諗
o個日去旺角間專門店吹開水,
佢地話假如係職業用, 佢地都建議買返Mac Pro...
作者: neofung    時間: 2009-10-30 16:09

我就係度度一部可以拎出街用既mac,mac pro唔係唔好,不過太貴喇,
macbook pro速度又唔夠快,最驚佢做唔到印相reference,
新macbookpro個mon夠靚,但都係唔得 XDDD
作者: JackWu    時間: 2009-10-30 16:17

原帖由 neofung 於 2009-10-30 16:09 發表
我就係度度一部可以拎出街用既mac,mac pro唔係唔好,不過太貴喇,
macbook pro速度又唔夠快,最驚佢做唔到印相reference,
新macbookpro個mon夠靚,但都係唔得 XDDD


macbookpro個mon好似得17"先唔係鏡面..

[ 本帖最後由 JackWu 於 2009-10-30 16:19 編輯 ]
作者: neofung    時間: 2009-10-30 19:17

原帖由 JackWu 於 2009-10-30 16:17 發表


macbookpro個mon好似得17"先唔係鏡面..

13.3"都係鏡面。。。
我度過部mon,雖然唔係高色域 (Adobe RGB Gamut),
但已差不多包含sRGB色域,睇相已好ok。
最大問題有點假色,唔適合做執相reference
作者: HONDA    時間: 2009-10-30 19:28

個mon可否接駁其他deice
作者: CMZ    時間: 2009-10-31 14:51

原帖由 Travis 於 2009-10-30 04:55 發表
可惜鏡面, 做設計, 出版印刷唔會諗
o個日去旺角間專門店吹開水,
佢地話假如係職業用, 佢地都建議買返Mac Pro...

咁應該買隻咩 Mon?
作者: JackWu    時間: 2009-10-31 15:07

原帖由 neofung 於 2009-10-30 19:17 發表

13.3"都係鏡面。。。
我度過部mon,雖然唔係高色域 (Adobe RGB Gamut),
但已差不多包含sRGB色域,睇相已好ok。
最大問題有點假色,唔適合做執相reference


15寸以上mbp可以加$350轉去matt面...
作者: neofung    時間: 2009-10-31 23:02

原帖由 JackWu 於 2009-10-31 15:07 發表


15寸以上mbp可以加$350轉去matt面...

應該未必關glossy面事。。。
以前CRT,個個都glossy啦,咪一樣可以用黎執相
作者: 水水    時間: 2009-11-1 02:48

點解大家講到離哂題ge, 樓係問有冇類似ge Mon 買喎!!
作者: HKHarry    時間: 2009-11-3 01:16

原帖由 水水 於 2009-11-1 02:48 發表
點解大家講到離哂題ge, 樓係問有冇類似ge Mon 買喎!!


冇錯!真係想揾部靚Mon
27" + IPS + LED + 2560 x 1440 =市場冇?
本來諗過Dell 27"既.....但規格冇咁好
作者: POKeDOLL    時間: 2009-11-3 01:20

就算有都唔只12k一部
所以樓主你當買mon送機
作者: Ice_cube    時間: 2009-11-5 13:49

原帖由 POKeDOLL 於 2009-11-3 01:20 發表
就算有都唔只12k一部
所以樓主你當買mon送機

用唔到dvi/hdmi/vga既mon:funk:
作者: kelvin2517    時間: 2009-11-5 14:05

我都一樣等緊27吋靚Mon出
我以前用17吋,後來轉24吋
最初覺得好大,用用下覺得睇片同打機再大D仲好,所以想買27吋,不過27吋用IPS暫時反應時間都仲好嘛嘛,所以都係等下,我估都有機會要等一年





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2