作者: power1883 時間: 2011-1-26 10:26 標題: U2311H漏光嚴重U2211H無漏光,用左唔同面板??
本帖最後由 power1883 於 2011-2-3 20:24 編輯
想買IPS看了本版很多有關U2311H的文,知道很多人有偏色、漏光現像,只有U2211H沒有人說漏光偏色,不過我想有問題的人才貼文,沒問題不會主動說,所以認為是小數2311機有問題,23吋較22吋低買,所以決定買一台U2311H搏一下。
結果去店鋪時剛有人試機,我看見在出全白時,有小小粉紅色出現有近上方近邊(光管位)水平一行。
我覺得問題可以接受,就另外開箱試機,結果這部非常嚇人是全個白畫面時接近8成是微帶粉紅色,應該漏光嚴重,再開另一部試,右邊一半是微粉紅,左邊全白,看看架上陳列品U2311H同時顯示白色畫面,都有小部份粉紅色,另一部U2211H就純白,所以問一下店員,他說兩個面板是不同的,我想想現在連陳列品共看了四部都有大小不同漏光問題,所以不敢買23吋,最後改試U2211H,結果同架上陳列品一樣,都是完美出到純白色,黑色時四條邊近乎全黑,我家部三叔都有下邊小小漏光,同另一部日立一樣全無漏光。
結果當然買U2211H,而且兩部陳列品在廠方設定下,我肉眼看2211較2311色更實和清,用後感覺色非常正,無偏色漏光。
回家再搜文,發覺兩部分別主要:
U2311H亮度:300cd/㎡ 点距:0.265mm
參考網址:http://detail.zol.com.cn/lcd/index241204.shtml
U2211H亮度:250cd/㎡ 点距:0.247mm
參考網址:http://detail.zol.com.cn/lcd/index241204.shtml
我的問題係點樣查到兩個面板是否不同廠,有無高手知兩塊面板的資料?
我問過Dell售後服務電話熱線,不用單!保用靠箱上order no.810XXXXXX貼紙,有壞打去維修熱線講號碼就得,唔信就自己打去熱線問。
購買時緊記看看箱上有order no.810XXXXXX貼紙,就行貨有3年保,Dell在電話向我說,記得剪低個order貼紙!!
作者: solc 時間: 2011-1-26 13:21
回復 1# power1883
用什麼software試全畫面白色/黑色?
作者: power1883 時間: 2011-1-26 14:53
下列網址有免費下載測試:
http://www.prad.de/en/monitore/t ... o-monitor-test.html
純白畫面見到雜色,個人覺得好難接受,就好似I風4影純白色時會出現一團綠色在中間,有人覺得無問題,我就換機啦。
作者: akiro 時間: 2011-1-27 01:56
想問問CHING 係邊間買 U2311 同 U2211 分別幾錢?
作者: power1883 時間: 2011-1-27 10:26
本帖最後由 power1883 於 2011-1-27 10:28 編輯
去格價網有得睇,我係第二間買,保用期就剛打去Dell問過,同網購一樣3年,由購買日開始,記得抄低機身號碼同箱上order紙810個一段號碼。
http://www.price.com.hk/product.php?p=117413
U2311H
CompuMark System HK$1,475
eKIT Technology HK$1,479
http://www.price.com.hk/product.php?p=121678
U2211H
CompuMark System HK$1,450
eKIT Technology HK$1,430
作者: akiro 時間: 2011-1-27 13:07
唔該CHING
作者: AMDxIntel 時間: 2011-1-27 16:22
仲抵過團購,99sir今團要再平先有競爭力
作者: Mer 時間: 2011-1-27 17:53
去到1450tim
作者: hkbank 時間: 2011-1-27 22:32
唔系系化,我都無見過甘既樹呢?你知道嘛,除非D貨成個批次都系問題野,否則無呢D樹嫁。u2311h系大陸熱到乜甘,全部對MON有要求既新人都買呢只,因為個乜性價比同質素最好甘話。不過u22都唔系細好多,感覺唔到太大分別掛,系個點距唔同姐。你買唔到U23就無辦法喇。
作者: hkbank 時間: 2011-1-27 22:34
好似系無機身號嫁。呢D對於dell黎講系平mon,保留單據同cut晒箱上面既code, 就甘有問題送番去得喇。
作者: tc3335 時間: 2011-1-28 00:57
前日見佢仲賣緊千六,今日就變千四,轉得真快:funk:
作者: guitarbandka 時間: 2011-1-28 09:01
去到1450
作者: silzai 時間: 2011-1-28 09:19
作者: hhsun 時間: 2011-1-29 15:32
我都在考慮U23 定U22
U23 $1395
U22 $1370...
any comments?
作者: CCStyles 時間: 2011-1-29 19:01
OMG.....Where you see $1395 ??
作者: AMDxIntel 時間: 2011-1-29 19:57
回復 14# hhsun
出左成年,街價已經開始跌價
作者: coollun 時間: 2011-1-29 20:13
會不會有新版?
作者: nightwalker 時間: 2011-1-29 21:19
頂, 上星期compumark先買 1700
作者: hhsun 時間: 2011-1-29 23:16
在yahoo拍賣見到....u2311h 最平賣1350....
用緊個n年前philips 17吋lcd...近排個mon好似漏液晶咁...一撻撻藍色....
想換個好d既....但u2311h好似漏光偏色好勁咁...22吋又平得果幾十蚊...
聽日想去睇下實物先決定...
作者: power1883 時間: 2011-1-30 17:00
在yahoo拍賣見到....u2311h 最平賣1350....
用緊個n年前philips 17吋lcd...近排個mon好似漏液晶咁...一撻撻 ...
hhsun 發表於 2011-1-29 23:16
唔好貪大,睇埋實物,你會覺得22個色水靚好多,所以我好想知兩個液晶面版係咪不同廠?
作者: skk_AiO 時間: 2011-1-30 20:17
今日係高登見u2311h 都係1750
點解樓主買咁平?
作者: ho002202 時間: 2011-1-30 20:54
2311 定2211h 好??
好困惑
作者: tiznow 時間: 2011-1-31 00:19
本帖最後由 tiznow 於 2011-1-31 00:22 編輯
ching睇多d comment/上youtube 先決定啦...
我就覺得有少少似廣告...
作者: pvt_ryan 時間: 2011-1-31 00:27
i suggest u2211h!!!
作者: kazenorin 時間: 2011-1-31 03:25
差不多同價錢...
咁真係 quality 既差別
作者: power1883 時間: 2011-1-31 14:13
駛唔駛影埋我個空箱同埋電腦檯部Mon先信我真係用家買左個MON??
作者: power1883 時間: 2011-1-31 14:19
第一板都答左人,係格價網睇到平,上去鋪買的,請參考U2311H
http://www.price.com.hk/product.php?p=117413
U2211H
http://www.price.com.hk/product.php?p=121678
兩間鋪鬥劈價,我買部機唔夠一星期,又平左幾十!

作者: kellychen 時間: 2011-1-31 14:30
HK$1,475
ok wor, toxic
作者: itoh 時間: 2011-1-31 17:10
Dell U2311H(新)
HK$1,598
http://www.price.com.hk/product.php?p=124544
Dell UltraSharp U2311H
HK$1,439
http://www.price.com.hk/product.php?p=117413
同樣型號?
作者: fungman 時間: 2011-1-31 17:43
一樣~
不過一部5年保, 一部3 年保
作者: jwschow 時間: 2011-1-31 17:46
我都唔明同一型號同一公司點解有唔同價.
另外, compumark 及 ekit邊間好d?
作者: fungman 時間: 2011-1-31 17:50
回復 31# jwschow
你唔明....係因為你根本未睇清楚......
作者: jwschow 時間: 2011-1-31 17:53
price.com.hk邊處有講?
作者: fungman 時間: 2011-1-31 17:56
回復 33# jwschow
Ching
睇下兩條link 中的"備註"
~_~
作者: jwschow 時間: 2011-1-31 17:59
哦.
咁, 兩間邊間好?
作者: r1ken 時間: 2011-1-31 18:00
我有部 u2311 有偏色問題 !
但都唔後悔買佢既
16xx ips 仲想點...
但遲d 忍唔住既時候我會打電話去 "dell" dell
作者: fungman 時間: 2011-1-31 18:01
回復 35# jwschow
呢樣就答你唔到....
我諗呢到d ching 係CompuXXX 買多
我自己同dell 訂的
作者: Earthquake 時間: 2011-1-31 18:02
不如你post個mon既相黎比大家睇下同u2311h有咩分別啦
作者: jwschow 時間: 2011-1-31 18:04
但係我同事打去dell, 佢果邊企硬$1750(三年).
所以我好奇怪呢合兩間點可以平dell $300+.
作者: fungman 時間: 2011-1-31 18:06
回復 39# jwschow
試下係website留message 比dell 叫佢搵人call 返你啦
我月中已經做緊 1450 呢個價
作者: hkbank 時間: 2011-1-31 18:23
我都唔記得幾錢買既喇,求其錢出左街都唔系自己既啦,捻甘多黎做乜?
作者: ddyy_chan 時間: 2011-1-31 18:29
呢個價仲要現貨真係有D心動, 包唔包0光0死~~
作者: AMDxIntel 時間: 2011-1-31 18:48
本帖最後由 AMDxIntel 於 2011-1-31 18:53 編輯
係yahoo最平見到1350,另一間都係1395,兩間都話自己有門市,保養都係5年,不過唔知貨品質素,與dell網上訂購有無分別?
作者: anthony888 時間: 2011-1-31 19:19
借問聲邊度留MSG?
作者: akiro 時間: 2011-1-31 21:02
YAHOO拍$1350 果個ID
同 PRICE 網 其中1間個聯絡係一樣的~
應係同一間
作者: fungman 時間: 2011-1-31 21:51
回復 44# anthony888
"在線咨詢,點擊進入"->沒有空講電話嗎? 請以電子郵件連絡我們
作者: 學生一名 時間: 2011-1-31 23:27
我係中央田見+ sound bar 要250, dell 到要加幾錢?
作者: 學生一名 時間: 2011-1-31 23:28
另外我想問下ips 係咪真係好重要? 有d 60% 有d100%
作者: hhsun 時間: 2011-2-1 22:19
問過了。。1350無現貨要訂,
仲要得1年保。。
加上睇display d色真係唔得。。唔同地方睇左三部。。覺得麻麻,結果無買到
作者: hhsun 時間: 2011-2-1 22:26
本帖最後由 hhsun 於 2011-2-1 22:28 編輯
Delete
作者: netker888 時間: 2011-2-2 00:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungman 時間: 2011-2-2 00:23
回復 51# netker888
邊間賣1720?
作者: pikeman 時間: 2011-2-2 00:25
直情應該開個post置頂
"買dell mon 請上price.com.hk 比dell平幾舊水"
作者: netker888 時間: 2011-2-2 00:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netker888 時間: 2011-2-2 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungman 時間: 2011-2-2 00:54
回復 55# netker888
唔怕等一個星期 同DELL 訂真係平D
作者: netker888 時間: 2011-2-2 00:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungman 時間: 2011-2-2 00:58
回復 57# netker888
其實DELL 都有議價空間
作者: netker888 時間: 2011-2-2 00:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungman 時間: 2011-2-2 01:01
回復 59# netker888
同呢個價一樣
作者: netker888 時間: 2011-2-2 01:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pikeman 時間: 2011-2-2 01:05
個人買一部點同DELL 議價???
作者: fungman 時間: 2011-2-2 01:07
回復 62# pikeman
留MESSAGE 比佢,等SALES CALL 返你, 同佢慢慢傾
作者: pikeman 時間: 2011-2-2 01:10
回復 63# fungman
好, 下次試下
作者: fungman 時間: 2011-2-2 01:23
回復 61# netker888
買左就唔好諗
用得開心就OK!
作者: kellychen 時間: 2011-2-2 10:49
1年保only.......
作者: solc 時間: 2011-2-2 13:44
回復 57# netker888
唔講u2311h d 價在price.com係咪假,但有d其他貨品的價錢,真係假的。 試過去到佢地舖,佢地夠膽死話冇賣開呢隻野…
作者: ting9004 時間: 2011-2-2 14:45
DELL MON平令正
作者: ronald 時間: 2011-2-2 16:20
本帖最後由 ronald 於 2011-2-2 19:58 編輯
呢個就係我唔信price.com.hk既原因.
還記得Fujitsu 2.5" 320G $300嗎?
作者: noname1314 時間: 2011-2-2 17:57
回復 67# solc
所以最好都係打定電話去問先
好過一場空
作者: PCTC 時間: 2011-2-3 04:59
前幾天..SSP買左2隻U2311H..都好滿意(當然考慮埋價錢啦)
唔覺有偏色問題...
漏光問題比我用開隻PHILIPS 200W還好(當年$5XXX買@@)
但望落去D字及顏色的確不及200W靚...而且都幾明顯(唔知會否是調色關係)
作者: akiro 時間: 2011-2-3 08:29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1132780&k=600721571293b337c3ffe65ea3ed7179&t=1782094326&sid=4Nkso5jFoq

作者: power1883 時間: 2011-2-3 11:12
本帖最後由 power1883 於 2011-2-3 11:26 編輯
兩間公司,其實高登個間係老店,係格價網同人鬥就$14xx,前兩版有人沒看這篇文,去門口就門口價$1730,呢D就係生意人啦!
深之都個間無佢咁耐,做生意賣平D,間老店就減價鬥,結果就爆發減價戰,益晒我地。
上官網訂係公價,就好似電器代理標公價一樣,去風X就公價,小鋪或網鋪就最低有8折,我問過消委會,低過代理訂價8折就要小心!
兩間都係鋪,都係先試後買,怕甚麼?
我係第二間買,個盒有dell送貨去店地址的條碼,有order no.810XXXXXX,所以$14XX係無問題,另一間長期賣$17XX,所以應該都無問題。
購買時緊記看看箱上有order no.810XXXXXX貼紙,就行貨有3年保,Dell在電話向我說,記得剪低個order貼紙!!
作者: power1883 時間: 2011-2-3 11:16
請自己爬文,我早排買U2211H前,爬文U2311H其中一篇有人回覆講,Dell內部員工價$11XX就買到2311,所以$14xx係唔奇,你識人或大批取貨就做到。
作者: power1883 時間: 2011-2-3 11:21
打電話係一定動作啦!重要睇埋個價上載的日期,例如唔好睇見2010年10月價就當現在價!
作者: HK-Steven 時間: 2011-2-3 12:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho002202 時間: 2011-2-3 13:25
係俾錢前先開箱試mon,
0光0死 先俾錢???
如果開左發覺有光死,咁會唔會pack返個箱,俾下一手?
by the way,
漏光問題嚴重嗎?
唔係新年去買部2311返黎
作者: power1883 時間: 2011-2-3 13:48
本帖最後由 power1883 於 2011-2-3 14:03 編輯
梗係先打電話確定價錢同埋有貨才去場度試機。
作者: power1883 時間: 2011-2-3 13:53
本帖最後由 power1883 於 2011-2-3 14:02 編輯
梗係開箱前講好0光0死才開箱試機,試完先比錢,邊間鋪都係咁試,唔比試一定唔買!
如果上網同Dell買,冇得試,Dell原行只包1光3死,去鋪買有得試,又平!你會點揀??
如果有光點一點都可以退回廠,有3點以下死點,D鋪會包好比下位唔識試光死點D客,或去電腦節散貨,電腦節係唔試機的!
一分錢一分貨,2311原價相差百幾,現在2311同2211只差不到50元,當然有分別,23漏光如我第一段講,見4隻漏光4隻!
2211點距密D,顏色好過23,甚至較24好。
作者: HK-Steven 時間: 2011-2-3 14:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jwschow 時間: 2011-2-3 18:49
我想問係唔係俾錢收貨之後, 要唔要上網再reg個保養?
作者: power1883 時間: 2011-2-3 20:09
我係街買前,都去網問過街會唔會水貨冇保用,個小姐問我街幾錢,當時街價$1499,我作話$1550,點知個小姐真係比$1550我,我因為想試光死點,所以最後都出街買。
作者: power1883 時間: 2011-2-3 20:15
本帖最後由 power1883 於 2011-2-3 20:19 編輯
我打電話去Dell售後服務問過,街買張單其實冇用,主要跟Dell寄出比個客的貼在箱上Order no.810XXXXXX作保用,不用上網登記,有壞打電話去維修熱線,講呢個號碼佢地就跟到個保養日期。
所以實際唔駛理個兩間鋪,話乜野手寫單無效,又甚麼水貨!根本Dell自家品牌,無水貨呢樣野,只是防偷出來的物品,所以認住張order no 紙就有保養,安全!
購買時緊記看看箱上有order no.810XXXXXX貼紙,就行貨有3年保,Dell在電話向我說,記得剪低個order貼紙!!
作者: jason930 時間: 2011-2-3 20:33
但係又有另一個問題啦
雖則係跟order no. 去做保用,但我地係唔知間鋪頭買左隻野幾耐,咁咪有機會奶野無咁幾個月保養
作者: dizzy3737 時間: 2011-2-3 20:55
我30 Jan係Compumark買左隻2311, $1439.
買果時佢話現金價$1690, 我話佢網上個價係$1439, 跟住開埋個網一齊睇, 咁佢都好順攤咁用$1439賣俾我.
Rev. A01, 無徧色, 好少好少漏光.
作者: power1883 時間: 2011-2-3 23:55
本帖最後由 power1883 於 2011-2-4 11:34 編輯
呢樣我都有問售後服務位小姐,佢話個保用期會跟到,唔會小。
間鋪交易完成時有問我電話號碼做登記,唔知係咪去Dell幫我開始計保養?
不過我部機張order no,紙,有出廠日機,同我購機日只差3天,問題不大。
作者: power1883 時間: 2011-2-4 00:02
我30 Jan係Compumark買左隻2311, $1439.
買果時佢話現金價$1690, 我話佢網上個價係$1439, 跟住開埋個網一齊 ...
dizzy3737 發表於 2011-2-3 20:55
恭喜你執到平機,一星期前我部2211都買左$1450。
請問你部機個箱張order no. 上個出廠日期係幾時?
作者: dizzy3737 時間: 2011-2-4 09:47
10/12/10
成張野係得呢個日期, 我唔知係日月年定係鬼佬格式月日年...
作者: palmtree 時間: 2011-2-4 09:55
本帖最後由 palmtree 於 2011-2-4 09:57 編輯
U2311H 使用中 , REV 01 版 整體性價比高 !
不過 畫面 黑底色 VIDEO 時 黑色 偏光亮 (不能 純暗黑表現 ) 而已
作者: power1883 時間: 2011-2-4 11:44
我張係01/20/11,應該係美式寫法:月日年,因為Dell係美國公司。
作者: fungman 時間: 2011-2-4 12:15
回復 90# power1883
我部2311 都係20/1/2011
作者: hk-temp 時間: 2011-2-4 17:43
真係幾平, 不過一張 desk 放兩個 Mon 又難就番坐兩隻 SPEAKER 中間 ~
作者: 學生一名 時間: 2011-2-4 19:45
好多負面消息....不過一分錢一分貨
作者: bb7 時間: 2011-2-4 19:56
me too, so hard to decide to use it or not
作者: hk-temp 時間: 2011-2-4 23:10
其實其他版友點放呢?
放原本個MON上面又要抬頭先睇到~
作者: ho002202 時間: 2011-2-5 22:48
本帖最後由 ho002202 於 2011-2-5 22:53 編輯
price.com.hk 第2間買好嗎?
定YAHOO 到 $1395 個間?
新年利事錢點用有著落了 :)
2311H
作者: bb7 時間: 2011-2-6 18:41
may be they all have big table
作者: bb7 時間: 2011-2-6 18:44
for me, i think i will go to CompuMk, at least i can check, and it is a big store, seems more confidence provided.
作者: hk-temp 時間: 2011-2-6 19:35
同 Table 大細無關~
我地唔係話張 table 唔夠闊放兩個 LCD~
作者: bb7 時間: 2011-2-6 20:39
本帖最後由 bb7 於 2011-2-6 20:44 編輯
i think i know what u mean. you have to use 3 monitors


