作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-30 23:36 標題: 新買 BENQ VW2220H
全白, 用手機影!!
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1225057&k=635a90faf2d049854f7e0dd3215f2e21&t=1782133531&sid=XGHUC246eU

作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-30 23:36
全黑 !!
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1225058&k=6a55b106a9d0ee8e1363e52a401a422d&t=1782133531&sid=XGHUC246eU

作者: prosource08 時間: 2011-7-30 23:38
咁神奇,要即刻拎番去,買個陣冇試機?
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-30 23:44
唔明, 係屋企用緊!!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-30 23:45
如果見到有點, 係我部華為手機提供!!
作者: prosource08 時間: 2011-7-30 23:45
唔係壞左咩?
作者: manling 時間: 2011-7-30 23:50
咁即係無問題???
作者: threec 時間: 2011-7-31 00:03
影兩張相就叫開箱?
作者: hihi424 時間: 2011-7-31 00:09
部電話有事定係mon有事?
作者: threec 時間: 2011-7-31 00:20
手機影相,在環境光度不夠情況下,好多「來士」係可以理解的。
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:02
有無空間介紹
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:14
本帖最後由 公義何在!!!! 於 2011-7-31 01:16 編輯

相機係壞壞地, 所以用手機影, 咁大家有需求, 咁就用下部壞影相俾大家參考!!!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:17






作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:19


暗位睇曬, 唔會一達達
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:20














作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:25

全白
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:26

黃色, 相對整體係差, 應該同用LED 色温唔同光管有關
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:27
本帖最後由 公義何在!!!! 於 2011-8-8 22:49 編輯



你睇到同我睇到係唔同, 只供參考!!
應該係開高左個ISO !!!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:29
引頸以待的漏光

iso 1250

iso 400

iso 100
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:36

以上相片由它提供
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:37



視角!!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:40
唔好以為加左保護貼, 原裝係咁的, 如果有人用緊/過philips 200WP7 , 都會有類似感覺, 因為兩者都係用AUO PANEL, 同埋比VW2420更光身, 相對無咁灰!!

作者: Billykwok 時間: 2011-7-31 01:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:50
當然斜望變灰問題都存在, 但係無傳聞中咁勁(比我部Philips 37PFL5603D少好多)
二來咁嘅價$ 1399 , 8 BIT /HDMI 係抵玩,
好過AOC 6 bit + FRC 仲要漏光!!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 01:58
COMDEX, 基本上黃金得佢大批入貨 , 所以間間都唔想俾人知呢部機,!
二來BENQ 個名係香港因為保養代理問題係差DD, 以家好似好少少, 不過三星, TOPCON都唔好得去邊
放心, 佢呢款包0 光點, 買個陣個FD CHECK MON同我講( 以前做賣MON 起碼買MON 知DD 行情)
(其實VA PANEL 有光點機會好微, 明VA個原理就覺得唔難)
當然, 你最忠實嘅朋友-----荷苞!! 就會同你講呢部岩你!!
黃金中層大家知, 人少D 試MON 易D!!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 04:11




作者: threec 時間: 2011-7-31 11:51
睇落好似幾好咁,不過最想知有無內置喇叭?
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 13:21
no ,不過俾你都唔用啦!
作者: threec 時間: 2011-7-31 13:48
用,我會用的!
費是擺對喇叭係枱面阻地方,正所謂「有聲有色」,仲要係聲音行先,若果個 mon 有顏色睇無聲音聽,總覺得爭緊 d 野,有內置可以靜音唔聽,但無內置就想聽都唔得,有時上網都有好多抒情音樂聲或背景聲,點雞既內置喇叭都夠用有突。總之,我買 mon 就一定要有內置喇叭先考慮,即使顏色點靚都係咁話。
作者: liorex 時間: 2011-7-31 14:50
回復 27# threec
沒有內置喇叭,但有內置headphone jack,用HDMI時可以用
我有個新的想放1200,有興趣可以看看,裏面有寫原因…
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid25506742
作者: threec 時間: 2011-7-31 14:55
無內置喇叭唔諗,唔想駁多樣野或載耳機,簡潔就是美嘛!
作者: 豬比 時間: 2011-7-31 16:28
成個腦場3C得一C只會落貨,其餘2C一早反檯,
VA PANEL一樣有死點,只係個彩數好低!
呢隻MON未出街我已經叫個靚女買返屋企用
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-7-31 17:30
論財力3C 差唔多, 但係呢個C 用現金找數唔駛數期大家就諗下啦!
反枱不外呼回佣講唔掂數, 二來原有PLAYER 唔想再有新人加入!!
諗下BENQ 自有產能大, 產品線廣, 三星同LG 都集中做電視同手機, 做顯示器反而台廠較多, 如果俾佢做起左最大影响會係 Philips!! BENQ 將VA 賣咁平都係戰術!!
作者: kimyiu1029 時間: 2011-7-31 18:16
c hing 個段賽車片是否dln 的?
作者: 過去式 時間: 2011-7-31 19:58
無內置喇叭唔係咁方便
作者: 公義何在!!!! 時間: 2011-8-1 00:02
本帖最後由 公義何在!!!! 於 2011-8-1 00:48 編輯
以前係GT 5 官網download
http://www.youtube.com/watch?v=kRYNwnPZ2qg
http://u.115.com/file/aq7s3p9p
作者: 小伙子 時間: 2011-8-1 00:05
BENQ梗係有內置喇叭 model
GL ,EW 系列就會有
作者: fallwish 時間: 2011-8-1 02:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


