Board logo

標題: [開箱] 新買 BENQ VW2220H [打印本頁]

作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-30 23:36     標題: 新買 BENQ VW2220H

2011-07-30 22.11.13.jpg


全白, 用手機影!!

圖片附件: 2011-07-30 22.11.13.jpg (2011-7-30 23:35, 94.89 KB) / 下載次數 54
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1225057&k=635a90faf2d049854f7e0dd3215f2e21&t=1782133531&sid=XGHUC246eU


作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-30 23:36

2011-07-30 22.12.31.jpg


全黑 !!

圖片附件: 2011-07-30 22.12.31.jpg (2011-7-30 23:36, 46.35 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1225058&k=6a55b106a9d0ee8e1363e52a401a422d&t=1782133531&sid=XGHUC246eU


作者: prosource08    時間: 2011-7-30 23:38

咁神奇,要即刻拎番去,買個陣冇試機?
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-30 23:44

咁神奇,要即刻拎番去,買個陣冇試機?
prosource08 發表於 2011-7-30 23:38



    唔明, 係屋企用緊!!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-30 23:45

如果見到有點, 係我部華為手機提供!!
作者: prosource08    時間: 2011-7-30 23:45

唔係壞左咩?
作者: manling    時間: 2011-7-30 23:50

咁即係無問題???
作者: threec    時間: 2011-7-31 00:03

影兩張相就叫開箱?
作者: hihi424    時間: 2011-7-31 00:09

部電話有事定係mon有事?
作者: threec    時間: 2011-7-31 00:20

手機影相,在環境光度不夠情況下,好多「來士」係可以理解的。
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:02

有無空間介紹
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:14

本帖最後由 公義何在!!!! 於 2011-7-31 01:16 編輯




相機係壞壞地, 所以用手機影, 咁大家有需求, 咁就用下部壞影相俾大家參考!!!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:17












作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:19






暗位睇曬, 唔會一達達
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:20




























作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:25



全白
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:26



黃色, 相對整體係差, 應該同用LED 色温唔同光管有關
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:27

本帖最後由 公義何在!!!! 於 2011-8-8 22:49 編輯







你睇到同我睇到係唔同, 只供參考!!

應該係開高左個ISO !!!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:29

引頸以待的漏光



iso 1250



iso 400



iso 100
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:36



以上相片由它提供
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:37








視角!!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:40

唔好以為加左保護貼, 原裝係咁的, 如果有人用緊/過philips 200WP7 , 都會有類似感覺, 因為兩者都係用AUO PANEL, 同埋比VW2420更光身, 相對無咁灰!!



作者: Billykwok    時間: 2011-7-31 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:50

當然斜望變灰問題都存在, 但係無傳聞中咁勁(比我部Philips 37PFL5603D少好多)

二來咁嘅價$ 1399 , 8 BIT /HDMI 係抵玩,

好過AOC 6 bit + FRC 仲要漏光!!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 01:58

隻Mon邊度買,幾多錢?
Billykwok 發表於 2011-7-31 01:45



    COMDEX, 基本上黃金得佢大批入貨 , 所以間間都唔想俾人知呢部機,!
二來BENQ 個名係香港因為保養代理問題係差DD, 以家好似好少少, 不過三星, TOPCON都唔好得去邊
放心, 佢呢款包0 光點, 買個陣個FD CHECK MON同我講( 以前做賣MON 起碼買MON 知DD 行情)
(其實VA PANEL 有光點機會好微, 明VA個原理就覺得唔難)

當然, 你最忠實嘅朋友-----荷苞!!     就會同你講呢部岩你!!

黃金中層大家知, 人少D 試MON 易D!!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 04:11








作者: threec    時間: 2011-7-31 11:51

睇落好似幾好咁,不過最想知有無內置喇叭?
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 13:21

睇落好似幾好咁,不過最想知有無內置喇叭?
threec 發表於 2011-7-31 11:51



    no  ,不過俾你都唔用啦!
作者: threec    時間: 2011-7-31 13:48

no  ,不過俾你都唔用啦!
公義何在!!!! 發表於 2011-7-31 13:21


用,我會用的!
費是擺對喇叭係枱面阻地方,正所謂「有聲有色」,仲要係聲音行先,若果個 mon 有顏色睇無聲音聽,總覺得爭緊 d 野,有內置可以靜音唔聽,但無內置就想聽都唔得,有時上網都有好多抒情音樂聲或背景聲,點雞既內置喇叭都夠用有突。總之,我買 mon 就一定要有內置喇叭先考慮,即使顏色點靚都係咁話。
作者: liorex    時間: 2011-7-31 14:50

回復 27# threec

沒有內置喇叭,但有內置headphone jack,用HDMI時可以用

我有個新的想放1200,有興趣可以看看,裏面有寫原因…
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid25506742
作者: threec    時間: 2011-7-31 14:55

回復  threec

沒有內置喇叭,但有內置headphone jack,用HDMI時可以用

我有個新的想放1200,有興趣可以 ...
liorex 發表於 2011-7-31 14:50


無內置喇叭唔諗,唔想駁多樣野或載耳機,簡潔就是美嘛!
作者: 豬比    時間: 2011-7-31 16:28

COMDEX, 基本上黃金得佢大批入貨 , 所以間間都唔想俾人知呢部機,!
二來BENQ 個名係香港因為保養代 ...
公義何在!!!! 發表於 2011-7-31 01:58
成個腦場3C得一C只會落貨,其餘2C一早反檯,
VA PANEL一樣有死點,只係個彩數好低!
呢隻MON未出街我已經叫個靚女買返屋企用
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-7-31 17:30

論財力3C 差唔多, 但係呢個C 用現金找數唔駛數期大家就諗下啦!

反枱不外呼回佣講唔掂數, 二來原有PLAYER 唔想再有新人加入!!
諗下BENQ 自有產能大, 產品線廣, 三星同LG 都集中做電視同手機, 做顯示器反而台廠較多, 如果俾佢做起左最大影响會係 Philips!! BENQ 將VA 賣咁平都係戰術!!
作者: kimyiu1029    時間: 2011-7-31 18:16

c hing 個段賽車片是否dln 的?
作者: 過去式    時間: 2011-7-31 19:58

無內置喇叭唔係咁方便
作者: 公義何在!!!!    時間: 2011-8-1 00:02

本帖最後由 公義何在!!!! 於 2011-8-1 00:48 編輯
c hing 個段賽車片是否dln 的?
kimyiu1029 發表於 2011-7-31 18:16



    以前係GT 5 官網download


http://www.youtube.com/watch?v=kRYNwnPZ2qg

http://u.115.com/file/aq7s3p9p
作者: 小伙子    時間: 2011-8-1 00:05

BENQ梗係有內置喇叭 model
GL ,EW 系列就會有
作者: fallwish    時間: 2011-8-1 02:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2