Board logo

標題: EV23 [打印本頁]

作者: harakuma    時間: 2011-8-14 16:22     標題: EV23

本帖最後由 harakuma 於 2014-9-12 19:46 編輯

見到GORDON 介紹話有特價, 去睇下仲有冇貨,


去到中央田, 果然名乎其實, 係正高登1樓差不多正中央位置, 問完SALE哥哥, 有貨, 即過水攞貨走人,

人超多關係, 平時二十秒到樓梯口的距離用咗三,四分鐘先出到去, 如果唔係怕無得賣一定聽日先嚟

[attach]1233015[/attach]


[attach]1233017[/attach]
產地同外箱規格


[attach]1233025[/attach]
作者: awinds    時間: 2011-8-14 16:35

回復 1# harakuma

公喜樓主加入EIZO 大家庭
入左毒海都幾難返轉頭
作者: harakuma    時間: 2011-8-14 16:53

本帖最後由 harakuma 於 2014-9-12 19:44 編輯

回復 2# awinds


thx呀, 因為你的評語我先買架,

其實毒海早就入咗, 我仲用緊NEC
作者: awinds    時間: 2011-8-14 17:16

話時話 我用左一日後有個少問題
佢個Presence Sensor 我要坐到正一正佢先唔會話冇人
坐唔正就時不時要同佢玩 揮手或者郁一郁
唔知係咪擺位問題 而且只要我坐過去電腦位個mon 就會自己醒
不論我電腦有冇開 開燈佢都會醒一醒
作者: harakuma    時間: 2011-8-14 17:34

話時話 我用左一日後有個少問題
佢個Presence Sensor 我要坐到正一正佢先唔會話冇人
坐唔正就時不時要同佢 ...
awinds 發表於 2011-8-14 17:16


http://www.eizo.co.jp/support/do ... 313W-BManual-JA.pdf

參閱p25, 2-10有講可以on/off咗呢個功能,
呢個功能我覺得對office 用比較合適, 家用就唔用也罷, 你真係想用可以校manual-2
作者: kklaw286    時間: 2011-8-14 20:12

回復  awinds


thx呀, 因為你的評語我先買架,

其實毒海早就入咗, 我仲用緊NEC, 部拿拿奧比老豆上網用 ...
harakuma 發表於 2011-8-14 16:53

講真,我今和同事買完隻ssd後都去中田望過隻mon,
d色保持返eizo水準,3888冇買錯的,只係可惜16:9而冇HDMI!!
作者: chengkf123    時間: 2011-8-14 21:51

琴日買左今日先得閒試

記得之前睇過有師兄分享,
話EIZO同一般牌子MON放係一齊比較一眼就睇到好大分別
EIZO MON會好清好SHARP,普通MON就會好似有層霧係面咁
我就因為依個"清"字所以先試下EIZO

我將EV2333WH同屋企個CHEAP雞AOC MON(E2243FW2K)平放比較
D色靚好多,不過坦白講有D失望,如果講"清"分別不大
我都明始終依隻都係consumer-level,同CG系列果D一定冇得比

不過0死0光又睇唔到有偏色漏光,D色好正,黑色仲正,整體來講都滿意
作者: bidbid1000    時間: 2011-8-14 22:08

真係好想同樓主講 你真係唔熟唔食
作者: harakuma    時間: 2011-8-14 22:12

真係好想同樓主講 你真係唔熟唔食
bidbid1000 發表於 2011-8-14 22:08


c兄你未get到文章的深層含意
作者: pc2366    時間: 2011-8-14 22:17

TN定IPS?
作者: kklaw286    時間: 2011-8-14 22:17

琴日買左今日先得閒試

記得之前睇過有師兄分享,
話EIZO同一般牌子MON放係一齊比較一眼就睇到好大分別
...
chengkf123 發表於 2011-8-14 21:51

3880買呢mon算係幾抵啦,
可惜我想買16:10的,隻吾啱我!!
樓主用blu-ray同高清相時就見到佢d色有幾正同埋d色好實淨!!
作者: harakuma    時間: 2011-8-14 22:23

3880買呢mon算係幾抵啦,
可惜我想買16:10的,隻吾啱我!!
樓主用blu-ray同高清相時就見到佢d色有幾正同埋d ...
kklaw286 發表於 2011-8-14 22:17



呢個價真係ok到不能再ok,

我都因為唔係16:10先用返nec, 拿拿奧d 16:10無部平,
下次換mon我都會用返nec-pa, 除非中聯合壁又有陽謀益人
作者: 寂寞的FSY    時間: 2011-8-14 22:58

TN定IPS?
pc2366 發表於 2011-8-14 10:17 PM

http://www.eizo.co.jp/products/lcd/ev2333wh/spec/index.html
VA
作者: g3white    時間: 2011-8-15 00:10

見到GORDON 介紹話有特價, 去睇下仲有冇貨,

本來想問個十幾年老朋友, 肯唔肯送部比我, 佢話唔得, 吹賬

只 ...
harakuma 發表於 2011-8-14 16:22

係D人一直認定電腦節就會出D死貨舊貨倉底貨

有D貨真係電腦節先有
作者: garychoi    時間: 2011-8-15 00:36

恭喜師兄加入Eizo家庭,我始終鍾情16:10,當你用過就知點解
作者: kklaw286    時間: 2011-8-15 01:24

回復 15# garychoi
我後悔中!!!!
用緊s2232,近期要執數碼相raw files,
目標sx2462,好窮呀
作者: 超貧    時間: 2011-8-15 01:30

I also bought 1 today.
Really good picture quality.
However, my intel HD graphics is REALLY rubbish.
Many many bugs........wasted a lot of my time.
作者: garychoi    時間: 2011-8-15 01:45

回復 16# kklaw286

我用緊隻S2231W,打機,睇高清電視,非常好,要換都係要番16:10,無得傾
作者: bidbid1000    時間: 2011-8-15 03:26

c兄你未get到文章的深層含意
harakuma 發表於 2011-8-14 22:12

岩岩睇到交易區 明哂
誤會左ching添
作者: waikit    時間: 2011-8-15 09:13

$3888 + Eizo + MIJ 抵呀
作者: harakuma    時間: 2011-8-15 18:35

恭喜師兄加入Eizo家庭,我始終鍾情16:10,當你用過就知點解
garychoi 發表於 2011-8-15 00:36


THX,c兄
me too prefer 16:10,

16:9硬係窄咗d咁
作者: harakuma    時間: 2011-8-15 18:41

回復  garychoi
我後悔中!!!!
用緊s2232,近期要執數碼相raw files,
目標sx2462,好窮呀 ...
kklaw286 發表於 2011-8-15 01:24



SX系唔上唔落, 唔建議"係香港入",
可以的話入cg系from oversea, 部243w先$千八左右連運費, 好過sx2462唔知幾多倍
作者: tat0801    時間: 2011-8-15 22:18

SX系唔上唔落, 唔建議"係香港入",
可以的話入cg系from oversea, 部243w先$千八左右連運費, 好過sx2462 ...
harakuma 發表於 2011-8-15 18:41

1800? 有咩可能?
作者: littletiger    時間: 2011-8-15 22:39

1800? 有咩可能?
tat0801 發表於 2011-8-15 22:18

$1800 運費
作者: tat0801    時間: 2011-8-15 22:46

回復 24# littletiger
1800美金就係機價
作者: harakuma    時間: 2011-8-15 23:06

USD1800withshipping fee, about HKD14,000
作者: littletiger    時間: 2011-8-15 23:30


誤會左tim
作者: raymng    時間: 2011-8-20 01:25

USD1800withshipping fee, about HKD14,000
harakuma 發表於 2011-8-15 23:06



請問$14000 o係邊道可以買到呀??
可以PM我嗎??

Thanks ching.
作者: beebbeeb    時間: 2011-8-20 11:58

請問$14000 o係邊道可以買到呀??
Please also PM 我嗎??

Thanks C hing.
作者: qqxp    時間: 2011-8-20 15:42

可惜冇HDMI 呢.............................
加上好舊呢款....09年產品
作者: rowrowdog    時間: 2011-8-20 18:32

恭喜恭喜,加入Eizo大家庭。
作者: oldtreenew    時間: 2011-8-20 18:40

恭喜師兄加入Eizo家庭,我始終鍾情16:10,當你用過就知點解
garychoi 發表於 2011-8-15 00:36


我用過 16:10 既 mon,最後都係揀番 16:9 既 mon 黎用。
作者: Wah On    時間: 2011-8-20 18:48

GOOD fans.
作者: HKMichaelKing    時間: 2011-8-21 03:54

Welcome join EIZO EPC club

<--S2410W
作者: waikit    時間: 2011-8-21 11:45

我都想快d加入eizo行列啊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2