作者: harakuma 時間: 2011-9-12 21:53 標題: 平價mon漏光就見得多, 爆光見過未?
本帖最後由 harakuma 於 2011-9-13 23:33 編輯
主角:三鳥2260
代養費:$1300
代養中介:中x田
年齡:剛二歲少少
咩事要睇醫生:白化病, 漏白, 無黑
入院記錄:生佢個阿媽唔應人, 唔回覆, 所以入唔到院
廢話少講,
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1247350&k=0a7fb6470f1e4bc141e7ebbb1a97242a&t=1782133170&sid=4sHCHVOWkU

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1247358&k=3079b4c9a88724b8fafc5ad842d39a9f&t=1782133170&sid=4sHCHVOWkU

作者: kevin6w 時間: 2011-9-12 22:16
所以話個保養好緊要:funk:
作者: i_djinn 時間: 2011-9-12 22:19
點解你realforce 隻藍A , 安左去L 字到..LOL
作者: CoolChocolate 時間: 2011-9-12 22:24
WA, 姐係唔係無得醫?
作者: harakuma 時間: 2011-9-12 22:36
c兄你個眼真係利, 係呀, 因為個L字有特別用途, 所以攞個淺藍A代替, 所以就係話我都想買個有色KC
作者: i_djinn 時間: 2011-9-12 22:37
哇哈哈...L 字有乜特別用途先...
我仍無放棄搵黃色keycap 哈哈.
作者: chungkay 時間: 2011-9-12 22:38
本帖最後由 chungkay 於 2011-9-12 22:42 編輯
我上個三雀比你好,剛用了三年出現條線,想問39個月從何計起,結果一直無法聯絡,
最後放棄。相信你可能要親自抬入院!
作者: harakuma 時間: 2011-9-12 22:40
希望你搵到, 如果唔得可能要買108專用嗰隻
作者: harakuma 時間: 2011-9-12 22:43
本帖最後由 harakuma 於 2011-9-12 22:44 編輯
應該單據上買的日子起計
比錢之前講到天咁高, 其實大家都知, 收你幾百蚊賣個mon比你仲要上門收機, d錢邊個比, 所以所謂39個月........心照啦
作者: i_djinn 時間: 2011-9-12 22:44
108 個隻, spacebar 唔合用...
作者: harakuma 時間: 2011-9-12 22:49
連enter都不合用, 不過我就無所謂, 我想換字母制only,
或者如果星期三hsi升返少少直情買多個白靜分區算. 然後黑白交換kc
作者: manling 時間: 2011-9-12 23:01
樓主個mon係呢度易手區買?
作者: i_djinn 時間: 2011-9-13 02:10
87u 白靜分??上面好似都無乜貨WOW
買隻104U 白色, 所有制fit 哂.
作者: kmb3av188 時間: 2011-9-13 02:21
我試過,compaq 15" LCD,屏壞,冇得自己救,換屏
作者: oldtreenew 時間: 2011-9-13 15:05
主角:三鳥2260
代養費:$1300
代養中介:中x田
年齡:剛二歲少少
咩事要睇醫生:白化病, 漏白, 無黑
入院記錄:生佢個阿媽唔應人, 唔回覆
廢話少講,
...
harakuma 發表於 2011-9-12 21:53
廢話少講,即刻拿去整,呢隻牌子 mon 有三年 / 39 月保用期,算唔錯。
作者: 2046 時間: 2011-9-13 20:16
三鳥..................so bad..............

作者: ♀ZENKI♂ 時間: 2011-9-13 20:25
我都係用緊同款,好彩仲未出事
作者: 小伙子 時間: 2011-9-13 22:44
爆光TN 真係勁, 好彩我用緊戴x
作者: harakuma 時間: 2011-9-13 23:35
電話無人聽, EMAIL唔回覆, 比你三十九年保養都無用啦
作者: kevin6w 時間: 2011-9-13 23:59
回復 19# harakuma
:funk:乜而家搞到咁
我幾年前都用過三鳥
35月壞左打上去有人收
過幾日就送番部番新貨俾我
作者: threec 時間: 2011-9-14 00:10
你有無 check 清楚辦公時間先致電?
我早排先送過一台係垃圾房執來的 mon 去修理, 無單都照保三年, 職員都好有禮, 仲話不必我親自送修, 可以上我門收機,更問我修妥後是否自取, 還是由公司送上我家? 幾好吖. 結果都好快就修妥, 仲送埋上我家, 所以我都好滿意.
作者: cw10615 時間: 2011-9-14 00:57
本帖最後由 cw10615 於 2011-9-14 00:59 編輯
回復 21# threec
係囉~CHING 你有冇打清楚電話呀?
V仔我仲用緊 林保養完先自己掉爆左個MON都照幫我整(當然我冇話掉爆啦)
大約情況都同THREEC CHING一樣
好有禮貌AND收送都有送貨
而且佢地仲問洗唔洗借住隻代用MON比我用住先
仲要係新Model
之後幾日仲好有交帶咁打黎話我隻mon太舊 如果要整要sd返台灣可能要等好幾個月
問我好唔好要返隻同model既mon 所謂2手mon啦"
咁我見隻代用mon係新model 就同佢講"值接要既代用mon算
咁我就到尼家尼刻都用緊佢隻代用mon
(睇真d 原來樓主用果隻同我尼家尼隻係一樣)
到e+我如果見朋友仔budget唔係好夠都介紹佢地用v仔
作者: bevis1984 時間: 2011-9-14 17:50
靚MON 一隻~
作者: alex826 時間: 2011-9-14 17:56
回復 22# cw10615
可以直接用隻代用mon
作者: cw10615 時間: 2011-9-15 23:51
回復 24# alex826
係呀 佢又save返來回運貨~我又有新model 用
一家便宜兩家著
作者: tomato_hk 時間: 2011-9-15 23:58
又有藉口換新mon

