Board logo

標題: [開箱] 依約開箱,淘寶IPS 27" mon [打印本頁]

作者: menil    時間: 2012-4-19 16:57     標題: 依約開箱,淘寶IPS 27" mon

見個topic幾hit,又剛好買左,回應有興趣brother,開箱來也
事源我想做6各mon輸出,本來決定買dell 2312 x6,後來改變主意決定27" x2+23" x4,
原本睇中左dell 2711,但之前見過ching話淘寶mon好平,所以膽粗粗買一個試下
mon本身RMB2399+運費RMB70(韵達快運),折合港幣$3000左右
星期五發貨,星期一到


以下並非專業測試,各位ching一笑置之就算了,圖片只供參考

包裝付上木架,有些賣家用鋁架,總重大約16KG,頗大件


箱內並非原廠包裝,只係用大量發泡膠板填充


所以會有好多碎發泡膠粒 ,配件只有火牛電源線,DP線一條,棉布一塊



背面左下角有光度調節及電源按鈕...mon架係HP架,可以升降,旋轉,如果不要架可以平多$100


背板只有DP插頭+電源插頭


mon面係鏡面,強光源會反光


足27"



==================================


由於我本身張ati4850沒有display port,所以display卡必須要換
已經決定6mon輸出,市面上可以單卡輸出6mon 不出5款,並且香港冇得賣,所以上華強北賣左張Asus 6930 DCII 2G RMB1550
*PS 後來我先知道香港有賣華碩7970 DCII,但貴好多



比4850差唔多長一倍

舊機箱差點放唔落,要兩隻HDD逼遷.....我等緊ivy bridge,遲下先換機箱,暫時屈就下


跟住又有另外一個問題,張6930DCII要6pin+8pin電....我隻SPI400冇插頭之餘又唔夠力..........唉.....我個荷包
Antec HCG520



=================================


終於開到機



真2560*1440

Windows 7 64bit用唔到Nokia mon test,轉用EIZO mon test
非常安慰,真係0光點0死點!!!!










漏光問題,貌似好嚴重,但實際上肉眼唔係太礙眼


實際與原相比較



打直個mon先發現個mon好高 ,用來上網同睇相好正



殘影方面,我本身唔打機,所以冇呢方面測試(亦都唔識試 ),我隨便播片,並冇太大問題,起碼我覺得冇問題


第一次經淘寶買超過2千蚊,都算好好彩
淘寶search關鍵字"27寸 ips mon"
好多賣家會強調mon panel係全新,但實際上包括以下字眼:
完美屏=0光點0死點,有時會用超完美屏,A+屏等字眼
A屏=有光點死點,但非正中心區域
B屏=有光點死點,唔太影響一般操作
買之前要留意賣品內容

最後,提醒有興趣ching,買這種mon其實風險好高,
經淘寶買電子產品,有問題係唔可以用回郵寄返大陸(海關問題),要親身拎返上去,所以要試買,都要揀深圳或廣州等近地區,
買之前最好同賣家先溝通,了解件野.
作者: antispam    時間: 2012-4-19 17:35

Good & thx for sharing!!
作者: enzyme    時間: 2012-4-19 17:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: McQueen    時間: 2012-4-19 17:47

多謝分享,用木架寄過尼相檔穩陣
作者: derek040272    時間: 2012-4-19 17:51

支持師兄買新玩具
作者: xyzhy70    時間: 2012-4-19 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2012-4-19 18:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: derek040272    時間: 2012-4-19 18:16

多到可以用來做牆紙
作者: hk11    時間: 2012-4-19 18:44

據講話dp頭的驅動版好過dvi的好多
作者: diesnake    時間: 2012-4-19 21:24

呢個價錢黎講, 相當抵用.
作者: andrew225    時間: 2012-4-19 21:27

樓主膽色過人, 佩服!!
作者: diesnake    時間: 2012-4-19 21:29

樓主膽色過人, 佩服!!
andrew225 發表於 2012-4-19 21:27


樓主玩得6MON, 呢少少錢唔至在啦
作者: andyex777    時間: 2012-4-19 21:42

每個mon平少少 六個加埋就好多了
作者: hk11    時間: 2012-4-19 21:46

本帖最後由 hk11 於 2012-4-19 22:05 編輯

發個亮度調節的比樓主
http://www.badongo.com/file/26822861
作者: diesnake    時間: 2012-4-19 21:47

不過得一個DP 就SAD左D..
作者: thegatekeepers    時間: 2012-4-19 21:50

師兄好勇敢
作者: ngnongno    時間: 2012-4-19 21:56

支持開箱, 我用緊嗰 Samsung SyncMaster 920NW
Target: Dell 2410
作者: cchhll    時間: 2012-4-19 22:05

樓主多謝開箱~~
有二點想請教你
第一:你部咩相機@@好清好準,雖然唔一定完全表現出個mon功力,但已經表現出3000蚊超表現,個mon真係好靚,但我估部相機仲靚^^
第二:是否買時已經係話明完美屏?可否pm賣家資料~謝謝
作者: Mr.scy    時間: 2012-4-19 22:32

CP值真係高.....
作者: hk11    時間: 2012-4-19 22:40

樓主多謝開箱~~
有二點想請教你
第一:你部咩相機@@好清好準,雖然唔一定完全表現出個mon功力,但已經表現出30 ...
cchhll 發表於 2012-4-19 22:05


樓主已經比左好多tips 包括埋自己個真名
淘寶上10秒自己search到
作者: menil    時間: 2012-4-19 22:48

多謝各位支持

McQueen
木架係基本包裝,所以亦要計埋落運費重量,自提就可以免木架


pk1667  
等埋ivy bridge就整,好大工程

andyex777   
冇錯,慳左可以買多個

hk11   
ching都係高手勇士

diesnake     
一般都只有DP頭,亦係我唔多買ge原因,其他插頭其實係強行改成DVI,效果可能冇咁好
作者: menil    時間: 2012-4-19 22:50

回復 18# cchhll


   1) 相機係普通單反+手機

   2) 呢個問題應該買之前用淘寶阿里旺旺同賣家傾好
作者: menil    時間: 2012-4-19 22:50

回復 20# hk11


ching你呢...............
作者: hk11    時間: 2012-4-19 22:51

多謝各位支持

McQueen
木架係基本包裝,所以亦要計埋落運費重量,自提就可以免木架


pk1667  
等埋ivy bri ...
menil 發表於 2012-4-19 22:48


有無試吓nec果個調亮度軟件?
想試個mon打唔打到機可以下載啲benchmark試試
作者: aeolian2009    時間: 2012-4-19 22:54

發個亮度調節的比樓主
hk11 發表於 2012-4-19 21:46



    請問有咩用嫁?  開左無反應既?
作者: aeolian2009    時間: 2012-4-19 22:56

見個topic幾hit,又剛好買左,回應有興趣brother,開箱來也
事源我想做6各mon輸出,本來決定買dell 2312 x ...
menil 發表於 2012-4-19 16:57



    ching 做到野  辛苦啦 想問唔要架減100  係人仔定港幣  因正想出手
作者: kelvinhin    時間: 2012-4-19 22:56

個黑鋁殼真係幾型, 如果個panel都係啞面仲正
作者: menil    時間: 2012-4-19 22:58

回復 24# hk11


    試左,同機身上加減制效果一樣
作者: menil    時間: 2012-4-19 22:59

請問有咩用嫁?  開左無反應既?
aeolian2009 發表於 2012-4-19 22:54



    有反應,win7 64bit要相容XP後,task bar右下角有icon
作者: menil    時間: 2012-4-19 23:00

ching 做到野  辛苦啦 想問唔要架減100  係人仔定港幣  因正想出手
aeolian2009 發表於 2012-4-19 22:56



    $100人仔,唔要架仲送普通wall mount一隻
作者: aeolian2009    時間: 2012-4-19 23:01

可以搞光暗  正  不過要手動既><  如果自動就好啦!!
作者: menil    時間: 2012-4-19 23:02

個黑鋁殼真係幾型, 如果個panel都係啞面仲正
kelvinhin 發表於 2012-4-19 22:56



    金屬殼係好正,亦解決左dell 2711過熱問題,個panel係apple舊款cinema panel,一定係光面
作者: menil    時間: 2012-4-19 23:03

可以搞光暗  正  不過要手動既><  如果自動就好啦!!
aeolian2009 發表於 2012-4-19 23:01


ching想太多啦
作者: kenwood    時間: 2012-4-20 12:50

樓主 開箱文 上年12月見taobao 已有人賣緊這批mon 一直未見有人開箱!!

p.s. 樓主wallpaper 都係在深圳影吧?
作者: timberwood    時間: 2012-4-20 13:02

support 開箱
作者: willwhy    時間: 2012-4-20 13:32

其實依家D IPS MON, 係咪全部都有漏光問題?
作者: Wah On    時間: 2012-4-20 13:57

very good price for such large LCD
作者: shellb    時間: 2012-4-20 14:50

乜原來有6930..
作者: ellis    時間: 2012-4-20 16:10

support
作者: loveipod    時間: 2012-4-20 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lks15    時間: 2012-4-20 16:20

鋁合金外殼嗰個賣緊2399 DVI,display port 膠殼ga 1999
作者: tangbobo    時間: 2012-4-20 16:26

想問是否A06, 07版本???
作者: lks15    時間: 2012-4-20 17:00

其實A 06 /07 有咩分別?
作者: MGS2    時間: 2012-4-20 17:07

本帖最後由 MGS2 於 2012-4-20 18:17 編輯

唔知dvi轉dp 可唔可以用呢? 因為用緊gtx680冇DP
作者: cwlai888    時間: 2012-4-20 17:08

本帖最後由 cwlai888 於 2012-4-20 17:10 編輯

回復 1# menil


    有冇hidm輸入?一定要用DP線 ?
作者: sa52783    時間: 2012-4-20 17:35

期待 : 27" x2+23" x4 ge 震撼~~! 但係 mon ge 邊會點搞?
作者: karl0711    時間: 2012-4-20 20:08

師兄真係相當夠膽係淘寶
不過原本個PANEL應該係咩野MON黎
作者: MGS2    時間: 2012-4-21 09:07

唔知dvi轉dp 可唔可以用呢? 因為用緊gtx680冇DP
MGS2 發表於 2012-4-20 17:07



攪錯咗,原來Gtx680係有DP,對呢個mon好有興趣
作者: kmb3av188    時間: 2012-4-21 19:28

有冇唔係鏡面,鏡面我真係好討厭...
作者: hk11    時間: 2012-4-21 19:58

有冇唔係鏡面,鏡面我真係好討厭...
kmb3av188 發表於 2012-4-21 19:28



    無 因為呢批panel都係咁
作者: KinChungE    時間: 2012-4-21 20:04

回復  menil


    有冇hidm輸入?一定要用DP線 ?
cwlai888 發表於 2012-4-20 17:08


冇, 因為佢係果個插直駁panel, 冇經過任何processing
而塊panel本身就只有DP Input
作者: alanwong912    時間: 2012-4-21 22:41

ching真係米王 想問點樣CHECK MON?
作者: zyretz    時間: 2012-4-22 02:25

有hp logo........
作者: shadownk    時間: 2012-4-22 14:48

我都成日上TAOBAO買平野
不過3千蚊一個山寨MON風險真係有D高 好佩服樓主
作者: yeung126    時間: 2012-4-22 20:22

同意,高風險運動。夏天到,小心火警

我都成日上TAOBAO買平野
不過3千蚊一個山寨MON風險真係有D高 好佩服樓主
shadownk 發表於 2012-4-22 14:48

作者: romanticlt    時間: 2012-4-22 22:50

PCI曝光过内幕。。。
作者: julianc813    時間: 2012-4-23 02:35

木架寄來好誇張!
作者: extrajacky    時間: 2012-4-23 10:53

好多圖
thx for sharing!
作者: jj880088    時間: 2012-4-23 11:08

期待 : 27" x2+23" x4 ge 震撼
作者: cfsimon    時間: 2012-4-23 11:11

支持, ching好大瞻, 但又真係慳好多...
作者: yy1234    時間: 2012-4-23 11:32

本帖最後由 yy1234 於 2012-4-23 11:44 編輯

其實早在上年尾左右,我已經知道有這山寨27' mon 存在.   可是當時, 資料與支援都不足. 所以我才冇買這個Mon

當時賣主在深圳,但是沒有門市...都沒有法子看到實物(後來看到他已經在華強有店子了) 上網買野..風險主要是沒有實物可以看到.. 如果當時有這店子....我一定上深圳看看.我沒有反山寨情意結,而且很多東西也是中國做的啦.

上網找完資料得知,這個mon 跟Apple 27' 那一個mon panel 相同,也是LG的, 至於為什麼這麼便宜..有傳是翻修貨,弄好再拿出來買..也有傳是QC 過不到Apple.

我覺得什麼 B , A mon 是過不到QC的可能性十分大..因為有光死
我覺得什麼完美 mon 是翻修完 check 過沒問題就再拿出來再賣, 當然不可以再當新mon 拿出來賣...惟有平d 賣../只賣panel...之後d人再山寨.情形可能跟我之前的mon 一樣.http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 4478&highlight=

結合了以上的一堆資料, 如果可以再選我是會買這個mon, 不過我是會親自上華強看mon+試Mon 挑好一只...再看他pack箱..到了這時,....大件的你們可以自己拿回香港,  不愛身水身汗就送貨吧.
至於會不會有太熱著火危險...Iphone 也會爆炸...看你彩數而已.

只是時間上的問題不然我會試這個27' IPS...   最後只換了Asus 27...... 之前時辰未到...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 9954&highlight=

有冇人想買我隻27 Asus   有我就換mon la ...!!!!!我記得Asus mon 是3年保養的, 我用了一年也沒有...2500 有沒有人收呀...哈哈
作者: ravetestone    時間: 2012-4-23 12:45

ching 可否pm taobao link.
作者: dxcl007    時間: 2012-4-23 17:39

ching 可否pm taobao link. X2
作者: rhino    時間: 2012-4-23 21:48

ching 可否pm taobao link. X3
作者: xyzhy70    時間: 2012-4-23 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cchhll    時間: 2012-4-24 11:34

回復 45# cwlai888


    依類mon多數係獨立dp/dvi
但都有乜都齊的hdmi+dp+dvi+vga的貴價版
大約貴至3999左右

可惜太多評價講,當中dvi輸出畫面好多問題,迫住用回dp,所以對多用途用家來講,這個mon係唔值得用,而純電腦dp用家就很ok了
作者: yy1234    時間: 2012-4-24 14:09

回復  cwlai888


    依類mon多數係獨立dp/dvi
但都有乜都齊的hdmi+dp+dvi+vga的貴價版
大約貴至3999左右 ...
cchhll 發表於 2012-4-24 11:34



對呀... 我部PC 用 ATI 6950  有DP 的所以咪心思思
作者: chski_2000    時間: 2012-4-24 22:40

睇個包箱以為係馬桶
作者: jimlcy    時間: 2012-4-29 23:57

回復 62# ravetestone





ching 可否pm taobao link
作者: jsms    時間: 2012-4-30 00:47

我都有興趣喎 麻煩你比條LINK黎睇下
作者: micole    時間: 2012-4-30 12:39

呢個mon 3千真係好低
作者: yoojulio    時間: 2012-4-30 15:46

睇到我流口水,但又唔敢買
作者: cwh01027    時間: 2012-4-30 22:34

好平下   但成3000  係國內買 怕怕
作者: dickylou1987    時間: 2012-5-7 17:20

呢輪問咗另一間, 等 display card 再跌價就入手.
作者: skhhin    時間: 2012-5-7 18:29

爽皮!
作者: mac2007    時間: 2012-5-7 23:54

我岩岩都掏左隻...27" IPS DVI接口,過幾日到...連運費$2800左右...
主要執相,打機多....
等到左,有機會上來分享....
作者: dickylou1987    時間: 2012-5-8 00:33

我岩岩都掏左隻...27" IPS DVI接口,過幾日到...連運費$2800左右...
主要執相,打機多....
等到左,有機會上來 ...
mac2007 發表於 2012-5-7 23:54


NICE! 我等七月就會投入一齊做死士. 而家只差在揀 TAOBAO 邊間舖.
作者: dermagramso    時間: 2012-5-8 04:09

突然咁多人係taobao買LCD
作者: ckfaihk    時間: 2012-5-8 13:07

幾正wo
作者: yy1234    時間: 2012-5-8 16:09

go go go 多d人買...我最關心是反光問題,,, 真係要實地望下先
作者: asimo    時間: 2012-5-8 16:21

望落d 色同部機都幾靚仔
請問牌子係咪HP?

thx for sharing!
作者: luke123    時間: 2012-5-8 23:15

Good buy, menil!

Have you bought, or plan to buy, a new power charger to replace the supplied one? How are you going to watch out for fire hazards?

Thanks.
作者: kenneth2463    時間: 2012-5-8 23:36

多謝分享,用木架寄過尼相檔穩陣
McQueen 發表於 2012-4-19 17:47

包裝很強大!!
個mon真係抵玩!!
作者: menil    時間: 2012-5-8 23:43

回復 82# luke123

佢個火牛係電子火牛,出去是但買都得,
我覺得電子火牛好少會著火,冇乜所謂用住先
作者: menil    時間: 2012-5-8 23:48

回復 81# asimo

唔係HP,只係個座係HP,貪佢有得旋轉升降
作者: mac2007    時間: 2012-5-9 18:53

到了貨。。。效果同的家中的IMAC大至上差不多
已不到3K價錢來講,很實用。。。要測試多幾天
作者: yy1234    時間: 2012-5-9 23:38

到了貨。。。效果同的家中的IMAC大至上差不多
已不到3K價錢來講,很實用。。。要測試多幾天 ...
mac2007 發表於 2012-5-9 18:53



    出下圖, 我都想知道大家用在PC 上...效果如何,,,thx

因為我也有興趣但是就因為沒有樣版看到...暫時觀望中
作者: yy1234    時間: 2012-5-9 23:46

見個topic幾hit,又剛好買左,回應有興趣brother,開箱來也
事源我想做6各mon輸出,本來決定買dell 2312 x ...
menil 發表於 2012-4-19 16:57



    是了ching  很多人說...這個mon 的火牛會有高頻   支支聲又有散熱風扇的嘈音....


你這部有沒有?   同下來有沒有更新感覺?
作者: menil    時間: 2012-5-9 23:58

回復 88# yy1234

我果部又冇高頻聲,係要夜媽媽息晒所有電器,用隻耳仔貼住個火牛先聽到吱吱聲
個mon係冇風扇,金屬殼呢幾日非常熱
作者: mac2007    時間: 2012-5-10 00:06

唔多覺....
作者: viviwin123    時間: 2012-5-10 00:20

支持一下
未淘過寶
作者: mac2007    時間: 2012-5-10 00:30

岩岩試左打BF3 ..好爽....
唔多覺有殘影..可以接受
作者: yy1234    時間: 2012-5-10 02:55

岩岩試左打BF3 ..好爽....
唔多覺有殘影..可以接受
mac2007 發表於 2012-5-10 00:30



  你是買了DVI  還是 DP 的版本?  

完美屏是零光死吧

看來真的快要上深圳一次...我始終要去看看實物才可下決定.
作者: mac2007    時間: 2012-5-10 09:11

DVI  , A屏..有一點死點,
作者: kinkin438    時間: 2012-5-10 10:14


作者: toyhunt    時間: 2012-5-10 15:42

漏光程度尚可接受,個價唔錯。
作者: mac2007    時間: 2012-5-10 15:48

我果隻又唔多見有漏光。。。
作者: menil    時間: 2012-5-10 16:27

回復 97# mac2007

其實所謂漏光係唔覺眼,要用相機長暴光先影到
作者: kinchee    時間: 2012-5-10 16:54

見各位師兄都買, 我都要左一隻.
作者: lookgirl    時間: 2012-5-10 19:53

其實有冇淘寶link可以提供?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2