Board logo

標題: [操作疑難] 我部dell 2407 七年mon,屏幕上起咗d pop pop,有冇ching知咩事? [打印本頁]

作者: olive    時間: 2013-8-25 22:15     標題: 我部dell 2407 七年mon,屏幕上起咗d pop pop,有冇ching知咩事?

今日打側對住d光線睇到,屏幕上有六七處地方微微突起,每一處大約一粒米咁大,有d細d,有d大d,摸落去高起少少,顯示畫面正面睇好難睇得出異樣,但側少少j就睇到d突起下邊好似含住d水咁,好似有個pop咁,點解會咁?
作者: llmfg    時間: 2013-8-25 22:55

生pop?
作者: 望月小妖    時間: 2013-8-26 00:15

真係no photo no talk喇
作者: olive    時間: 2013-8-26 10:08

回復 3# 望月小妖


    好難影相...
勉強影咗兩幅,圈住咗個d“凸點”, 係真係LCD屏幕上突咗出來,用手摸係有少少高起。
兩幅相係影同一個位置,不過我調整咗少少光線,希望可以睇得清楚d。
2013-8-26_9-56-48.jpg 2013-8-26_10-2-45.jpg

圖片附件: 2013-8-26_9-56-48.jpg (2013-8-26 10:07, 28.47 KB) / 下載次數 24
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1572543&k=f6a29a2cf7c056ffe5e08b1dc4457cec&t=1782158114&sid=2sWyMKzCzF



圖片附件: 2013-8-26_10-2-45.jpg (2013-8-26 10:07, 35.11 KB) / 下載次數 27
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1572544&k=bd1c6402fc79372cd16cc0b9cd1f3c99&t=1782158114&sid=2sWyMKzCzF


作者: indigo    時間: 2013-8-26 10:18

呢個真係第一次見。係咪熄左電都會突起?
作者: 望月小妖    時間: 2013-8-26 11:06

真係第一次見
可能裡面壓力太大,可能局部發熱,可能其他野,當我亂講啦
作者: olive    時間: 2013-8-26 18:14

回復 5# indigo


    係,係個屏幕個幾點地方真係突起咗。熄咗都係。
作者: olive    時間: 2013-8-26 18:16

回復 6# 望月小妖


    我都好奇怪,唔知係咪工人抹過?不過我特登叫咗佢唔好抹mon,而且就算抹過都未至於會抹成咁~
作者: manlung803    時間: 2013-8-26 20:27

mon好似有個叫3H硬塗層防眩光

會唔會係個塗層好似手機d mon貼咁起泡泡(亂估)

不過隻mon用到7年 都算對得你住了
作者: olive    時間: 2013-8-26 22:36

回復 9# manlung803


    06年中買,當時成5000幾,算係高階型號。
應該唔係塗層,塗層唔會咁厚,厚到會起泡咁。
通常mon有幾年壽命?
作者: indigo    時間: 2013-8-26 23:12

回復  manlung803


    06年中買,當時成5000幾,算係高階型號。
應該唔係塗層,塗層唔會咁厚,厚到會起 ...
olive 發表於 2013-8-26 22:36


可能係液晶嗰層夾層出問題, 至於點解會脹左就真係唔知, 有無危險性都唔知. 不過佢脹爆左就換得 mon.
作者: BenKewell    時間: 2013-8-27 01:09

可能係液晶層老化變質

mon 都學人生水荳
作者: llmfg    時間: 2013-8-27 02:06

真係第一次見
作者: bigcat1123    時間: 2013-8-27 08:50

會否最終變成這樣?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: j_lo    時間: 2013-8-28 14:06

My Dell 2005 use 8 years and start yellow
作者: olive    時間: 2013-8-29 09:25

回復 15# j_lo


    What is 'start yellow'?
作者: olive    時間: 2013-8-29 09:28

回復 11# indigo


    又唔見情形有變壞嘅趨勢,自從我前幾日發現至今,一直都係咁。不過個幾粒水痘就好似真係突然出現,之前有一次大力用mouse拍個mon,事後都冇事
作者: olive    時間: 2013-8-29 09:29

回復 12# BenKewell


    咪係~百思不得其解~
作者: olive    時間: 2013-8-29 09:38

回復 14# bigcat1123


    冇咁嚴重住,不過其中佢提到“panel背面有兩行凸起咗”有d似,但我係正面最出邊個塊。
作者: kenleung369    時間: 2013-8-29 13:58

我同你一樣又係2407,06年年尾買,個螢幕開始黃黃地(白色位好明顯)
應該係面塊野老化,所以咁
個MON用得耐,慶到辣手....
作者: administrator~    時間: 2013-8-29 15:31

MON 都識七年之癢
作者: olive    時間: 2013-8-30 07:58

回復 20# kenleung369

如果開著mon但黑色畫面,會見d光度唔均勻,好似舊式CRT mon有影像殘留咁。
作者: j_lo    時間: 2013-8-30 17:38

回復 16# olive


    個螢幕開始黃黃地
作者: j_lo    時間: 2013-8-30 17:43

隻Dell 2005 用左成八年,近年開始黃,但冇穿冇爛,都低用了,最like 隻腳,上下左右反上反落,現在的都少見
作者: smoke_cheese    時間: 2013-8-30 17:59

回復  manlung803


    06年中買,當時成5000幾,算係高階型號。
應該唔係塗層,塗層唔會咁厚,厚到會起 ...
olive 發表於 2013-8-26 22:36

層防眩光係可以幾厚,你個mon似係呢層出問題。
有幾厚可睇:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1674033
作者: olive    時間: 2013-8-30 21:07

回復 24# j_lo


    依家要降低成本,隻腳得個支撐作用。
作者: olive    時間: 2013-8-30 21:29

回復 25# smoke_cheese


    有可能wor,暫時唔郁住。
作者: olive    時間: 2013-9-9 11:24

d“橫紋”越來越多喇
作者: bei6266    時間: 2013-9-9 11:43

部機話比你玩左七年都番曬本啦.
作者: clk1988    時間: 2013-9-9 12:31

話比你聽係時候搵新mon
作者: olive    時間: 2013-9-11 09:51

回復 30# clk1988


    c hing有咩介紹?如果換新,我打算買27喇。不過我真係唔鐘意16:9,商家玩數字遊戲~
作者: wilson409    時間: 2013-9-16 23:44

唔清楚啊
作者: manlung803    時間: 2013-9-17 00:19

回復  clk1988


    c hing有咩介紹?如果換新,我打算買27喇。不過我真係唔鐘意16:9,商家玩數字遊戲~ ...
olive 發表於 2013-9-11 09:51



    27吋 你唔買16:9 仲想買咩比例
作者: ababab2828    時間: 2013-9-17 06:46

回復 31# olive


    27" in 16:9 is fine.  It still could hold two A4 pages on the same screen and one could read it.

It is relatively same as the 24" 16:10 mon having two A4 pages on the same screen.
作者: Newlife    時間: 2013-9-18 21:44

好可能係內部的電容漲左,頂住LCD Panel,如有朋友識換電容可以玩多幾年。
作者: myricky    時間: 2013-9-19 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: olive    時間: 2013-9-21 09:02

回復 35# Newlife


    No,依家已經成個屏幕都係咁。
作者: olive    時間: 2013-9-21 09:03

回復 36# myricky


    你就入面生蟲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2