作者: manlung803 時間: 2014-2-27 21:24 標題: (世界首發?) SONY 32W700B 開箱
本帖最後由 manlung803 於 2014-7-20 22:17 編輯
I. 前言
之前買左部SONY W800A好滿意,一直諗住買多部32"比屋企人放房用,本來打算買32W650A,個價已經去到3千都唔洗,C/P值超高,但後黎見到出左2014版32W700B,而價錢只差幾百,所以決定買呢部
雖然大家都知道同2012年款32HX750無得比,但已經停產買唔到既就算勁到識飛都無用
想買32W700B既ching要注意,伯腦會/瘋宅果d唔清楚,但一般鋪頭而家應該間間都無現貨的。本來想去幫襯開果間買,但竟然話訂都要下個月15號先有貨,上網問左幾間都係,最後其中一間可以做到2日到貨,價錢同其他細鋪一樣
但老實講真係有d擔心,一黎第一次係細鋪訂貨亦係第一次幫襯果間鋪,二黎佢講明唔包0光0死,對方有講原因,其實都係大家都心照既野,事實上果d包0光0死既鋪頭有問題既貨咪又係番pack比下一個客,你亦難保你手上既貨係上個客check到有問題而你當時無check到既問題貨。因為唔想等,所以決定都係搏下
25號大約下午2點左右訂貨,今日(27號)又係下午2點左右收到電話貨到(其實可以送上門,不過反正我有時間自己去拎算)
II. 開箱
1. 連口號都無改,用番2013既 Feel the Beauty ,但右上多左個2014巴西世界盃LOGO,寫住FIFA Official TV

2. 正式開箱

3. 配件,係用外置火牛的,有好有唔好

上年W650/670經常比人投訴火牛線太短,我唔知上年款幾長,W700B我大約度了一下
火牛至插蘇線約長45cm(普通notebook火牛 8字頭電線,唔夠長可以自己出去買條)
火牛至電視線約長135cm
4. 支架

有ching話似clipboard好樣衰,但我又覺得幾好,我反而唔鍾意4K款果種兩邊腳,用兩邊腳張枱唔夠大就放唔到,中間腳有"走棧位"(W800A果種更好可以左右轉),兩邊腳好處在放soundbar唔會頂
5. Remote

左邊係2013年W800A款,右邊係2014年W700B款,有少少唔同
右上特別有一個FOOTBALL按鈕,係用黎開/關 實況足球模式
睇黎今年SONY會主力宣傳世界盃TV
6. MON本體
抱歉因為我手機拍攝+反光問題無辦法除去包裝既情況下拍清楚隻MON,我會試下再影

除左LOGO位唔同外,闊度條邊都唔同左,2013年款係平,2014年款係有弧度
形容得唔太好,大家可以去伯腦會/瘋宅摸摸實機就清楚了
7. 試機後,0光0死(好彩),無漏光(VA面板),PWM FREE
8. 大家應該好關心面板到底係咩,岩岩開工程MODE睇左
T320HVF04
網上無資料,但W650/670A用既係AUO T320HVF01,應該無太大分別,可以參考下
http://www.panelook.com/T320HVF0 ... overview_19597.html
可視角度同IPS比較應該無分別
9. 設定介面d位同2013款唔同
2013款最新firmware係PKG4.201GAA
2014款目前firmware係PKG2.052GAA
SONY TV大約每半個月就有一次Update,建議係電腦下載放USB插電視Update
http://www.sony-asia.com/support/product/kdl-32w700b
10. LOGO下方既呼吸燈係可以關的,對於我呢d好抗拒光污染既人實在太好了
11. 搵到一個比較專業既評測,睇完感覺部電視比我想像中更好,雖然係測42吋但都有非常高既參考性
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl42w705b-201402233639.htm
過左幾個月,終於係avforums見到有32W700B既review (英國版叫W706/ W705)
分數好高,呢部機真係可以講係2014 32"TV無敵機
http://www.avforums.com/review/s ... vision-review.10458
12. 本黎想拍一張同42W800A對比圖,但拍左幾張都太模糊,所以放棄...
III. TV Mode
1. 如果大家用SONY TV睇高清台覺得較極都硬係唔夠清,可以試下去螢幕設定→顯示區域 改為 全畫素
2. 殘影 - 睇83台下面走馬燈字幕順暢度OK
IV. PC Mode
接下來各部份基本上都是用TV來駁PC既各種簡測,希望可以幫到15/16緊用唔用TV當MON既ching
1. SONY TV無正式一個叫PC MODE,駁電腦會自動進入圖像模式
一插咩都唔洗set已經自動識得認係SONY TV

2. HDMI果到佢寫10bit的(駁PS3/PS4 show 12bit)
3. 更改像素格式,電視會彈出提示自動改變對應番,唔洗自己係電視再set

4.
(今日再試又識開機自動入HDMI,試多幾次睇下咩情況再修正)
(更新.試用左一星期到而家每次都自動入HDMI,懷疑部電視有相關既自動記憶功能)
5. 電腦standby後TV唔識standby,會一直亮著背光
6. 32吋1080P,大約1M距離睇,明顯無正常23~24吋1080P MON咁細膩,但亦唔會去到網上d人話睇晶格咁嚴重,1.5M距離效果非常好
7. 當我上網/文書時,會在約在80cm距離。相當辛苦!
8. 亮度 - 在LED既年代就算一般電腦MON亮度較到最細對好多人黎講可能都覺得太光,呢個情況係TV更嚴重,我將背光較到最小,感覺也有Dell U2913WM既20%亮度
9. 鏡面 - 依然會有少少反光,開燈黑畫面情況下你會睇到自己,但非常模糊,眼耳口鼻都睇唔清,一般使用上黎講可以接受
因為佢唔會好似ipad照鏡照得咁勁
霧面mon我目前用緊既Dell U2913WM我睇佢層霧面已經改良到一個幾完美既地步
但點都係唔夠鏡面通透,所以大家要權衡下
V. Movie Mode
1. 由於佢係TV,所以佢有一個我想要左好耐既功能
就係平常上網/文書、遊戲、電影
3種唔同用法時可以各自設定亮度,對比度等等...
我用緊既Dell U2913WM其中一個腦殘既地方就係電影mode咩都有得獨立set,唯獨亮度唔得,亮度所有mode共用...
2. 我唔清楚到底係因為一般MON層霧面影響,定係IPS Glow影響
我由Dell U2412M到U2913WM都有同樣既問題就係睇戲時硬係覺得有層霧(不是色階問題)
而W700B可以做到好似同iPad睇片一樣,畫面非常通透
3. TN既效果我已經忘記了,呢幾年都係用IPS,今次係第一次正式用VA,d黑位真係唔講得笑,好靚
"d黑色真係黑架!!"
4. 出到24hz

W650A/670A/700B都有同樣既問題
佢個MotionFlow係無得選的,所以你入電影mode唔知佢用緊插黑定真實24P
但佢另外一個mode叫自動(24同步),介紹話如果check到訊號為24hz會自動進入電影mode,由此推斷電影mode應該係強制24P,但對於鍾意插黑既人要點做先令佢會插黑? 呢樣就唔清楚了...
後黎我將電腦本身既hz較到24,電視即刻自動跳去電影mode,所以更加確定我既理論無錯
我曾經試過電腦本身較60hz,再用PotPlayer較全螢幕播放時改用24hz,但效果很差,非常lag,原因不明
暫時最好既方案都係睇戲時先將電腦改做24hz
到底有無做到 23.976 同步呢...
最後專登裝左個mpc-hc黎睇下,應該係出到真實24P的了
電腦set做60hz的時候

電腦set做24hz的時候

VI. Game Mode
1. 殘影 - 係Game Mode依然行緊60hz,應該跟一般60hz MON一樣
2. Input lag - GAME MODE Input lag 14ms
而日本SONY官方話自己有一個咁既技術

以我自己玩左Sleeping Dogs同Diablo III,無Input lag問題
3. 同自動跳去Movie Mode一樣,打機時只要你fullscreen就會自動跳去Game Mode
VII. 32" 16:9 vs 29" 21:9
曾經我分享過21:9既測試
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1995996
相信應該非常非常少人好似我咁親身用過29吋21:9同32吋16:9做電腦MON
用到而家暫時感覺
1. 用手制玩單機GAME時,32"完勝
對於好似羅拉9要搵下隱藏野之類,畫面大容易搵
D3打骷髏王時有個明顯感覺
"原來骷髏王個樣係咁既..."
因為以前用個mon雖然係29吋21:9,但其實同23: 16:9差唔多
所以睇D3好多野都係一舊野,畫面大細節可以睇得清楚d
2. 要用鍵盤滑鼠玩既GAME,29"完勝
我特別針對線上遊戲講下,當你用鍵盤滑鼠玩GAME,應該大部分人距離係用平時上網/文書一樣,即約1M距離內,呢個距離下你無辦法一眼睇哂個畫面,所以如果畫面上有突發情況,你會無睇一個23~24吋MON咁快反應
而點解29"會完勝?或者咁講,我直頭覺得單MON情況下,用29" 21:9玩線上遊戲係無敵的,首先佢既高度同一般23吋16:9MON幾乎一樣,長度等於一個30.32吋16:9既MON
1M距離你一眼一樣睇唔哂呢個672.77mm既長度
但因為佢擁有單MON最廣視野呢個優勢,假設人地用16:9MON只睇到距離7既地方,要行3步先睇到距離10,同一位置你只要眼球轉一下已經睇到,呢個優勢係非常明顯的
而最熱門既LOL、D3、WOW都完美支援21:9
3. 上網/文書/執相等等...
呢個基本上解像度越高越好,以文中2者比較29" 21:9完勝
32吋1M距離上網/文書的確辛苦!!
4. 一個MON情況下,我會建議用29" 21:9,會係全面性佔優(除非你完全唔玩線上遊戲)
雙MON情況下我會建議上網文書用一隻CCFL MON
另外再裝多部大TV娛樂用
5. 兩者大小分別(注意兩者解像度不同)

最後個人覺得用TV做電腦MON有三大問題
1. 大小/距離
2. 亮度
3. 色準(特別講下呢個)
雖然就算正常電腦MON都無法保証色準,但由於TV係走娛樂性質,會偏向討好眼球而不是還原真實色彩(但如果你部電腦本身係用黎娛樂用,呢個就唔係壞事)
作者: Summer 時間: 2014-2-27 21:44
what is 實況足球模式???
作者: Summer 時間: 2014-2-27 21:45
how check "PWM FREE"??
作者: Miipp 時間: 2014-2-27 22:05
有心比用後感唔係齋開箱
但主角無清楚 show 出來
同 w800a 比,覺唔覺 w700a 黑 d sharp d?
作者: manlung803 時間: 2014-2-27 22:55
本帖最後由 manlung803 於 2014-2-28 19:55 編輯
應該係呢個
http://youtu.be/OiiTrCBvMw4
全新Football Mode足球觀賞模式,只要一按遙控器上的Football Mode,便可收聽球賽的現場聲效及旁白敘述,還可選擇關掉旁白敘述,即時感受體育館現場球迷熱烈的氣氛及體驗前所未有環迴立體聲效的震撼。
我用筆check
因為我用手機拍,要達到基本清晰都好難...搵機會有心機慢慢拍下
黑既部分我今晚會搵套戲睇下
W800A係IPS所以都係會有漏光,係場睇覺得夠黑係因為佢地開左光源感應器,一關左佢就會見到漏光
W700B就關左都依然好黑
作者: Frozen 時間: 2014-2-28 14:07
ching,係咪有個LED Motion Mod,睇review唔明其實有乜用
作者: n1g2t3d 時間: 2014-2-28 14:18
very nice, but it's still a TV, not a mon right?
作者: razzmatazz 時間: 2014-2-28 14:48
好有心機的開箱文, 要讚呀
作者: 風信子 時間: 2014-2-28 15:01
感謝大大詳細的開箱文,辛苦大大了。

作者: 萌 時間: 2014-2-28 15:05
都幾正,一部打機, 一部上網
作者: kingleo666 時間: 2014-2-28 15:15
本帖最後由 kingleo666 於 2014-2-28 15:16 編輯
我用緊32HX750接電腦..等我比小小意見你用吧
1.千其唔好用"電影"模式.....出既黑色黑位唔夠深深黑會變深灰色,
接電腦用"體育"模式出到深黑位又可以MONTIONFLOW
2.入去畫質設定.....唔夠光SET高背光就OK....千萬唔好SET高亮度..黑位唔會變灰
3.接電腦所有躁訊抑制關曬佢....開左會影響PC原生銳利度
4. MOTIONFLOW SET標準可以了...清晰打上果D已經會插黑影響畫面亮度
5. 電影關左佢
6. 黑位校正關左佢~~~因為本身已經夠曬黑...黑位校正只係FOR電影MODE改善深灰變黑
7. 進階對比度可以SET高....加強色彩BIT效果
8. 關左自動亮度, 否則會時光時暗
9. 白色清晰度SET高, 不過隋你喜歡, 高會比較冷色D, 否則是暖色D
10. 動態色彩SET但, 否則會變油畫效果(太鮮色
11. 細部增強只SET低, 否則會過度overdetail, 出到太多雜訊
12. 邊緣增強只SET低, 否則物件會有好大既邊緣粗線包住件物件, 影響真實度
希望有用
作者: manlung803 時間: 2014-2-28 16:30
回復 8# razzmatazz
回復 9# 風信子
THX
岩岩睇番LED動態模式應該=MotionFlow了
其實支援RGB 0-255可以做MON了,不過仲有好多因素主要都係睇個人需求
作者: jason930 時間: 2014-2-28 16:31
新手想問下而家d 電視睇唔睇到模擬頻道(例如大廈閉路電視),會唔會話買左新電視睇唔番大牛龜電視睇到既台
另外細聲問,幾錢邊度買
剛好屋企又想換電視

作者: manlung803 時間: 2014-2-28 16:39
THX
其實我睇戲比較注重真實24P,所以我個測試都比較著重於點樣係電腦駁TV睇戲既情況下正確出番24P
亮度問題我都試到,不過佢個背光最小依然太光
我目前係關哂所有額外畫質功能,光源感應都關左
另外我未用過RB-LED,所以唔知效果點
但W-LED同而家一般市面上既MON有相同既問題就係白色一係太光,一係暗到變灰
但因為TV可以唔同mode有唔同setting
我而家試下將圖像mode改做暖色溫2,睇字會舒服d特別白底既情況下
有d似最近d mon既低藍光效果
其實我估果d mon都係一樣改個色溫,因為我見佢地一開果個mode又係變黃左
作者: manlung803 時間: 2014-2-28 16:45
收到模擬頻道,同埋有4:3 mode,唔會拉長畫面
但一定無以前既大牛龜電視咁靚
價錢都係格價網果個,各間細鋪價錢上落都係幾十,現貨我估度度都無,都係要訂貨
作者: jason930 時間: 2014-2-28 16:53
睇到就ok 啦,兩老有時都會睇
最怕預到黑店
作者: manlung803 時間: 2014-2-28 17:23
而家大部份網上鋪都係貨到付款,由代理送貨,送貨條友都係代理既人同間鋪頭無關
我係網上分別係唔同鋪頭買過電視同冷氣都係咁
其實純睇電視我覺得買32W650A最抵,3千唔洗
作者: wach2 時間: 2014-2-28 19:38
回復 5# manlung803
w800a 42" 昨天白老會問價7900元都會見到漏光?
作者: KinChungE 時間: 2014-2-28 19:56
IPS Panel漏光好常見, 黑位唔夠VA Panel好亦係出哂名
作者: wach2 時間: 2014-2-28 20:25
回復 19# KinChungE
其實我左搵右搵都係想搵部sony40"/42"換左部EX400
w800a 42"白老會問價7900元.果D網上價5xxx/6xxx可能係冇貨價
作者: kingleo666 時間: 2014-2-28 20:57
3千幾買32吋都抵過買dell 29吋
作者: kit3 時間: 2014-2-28 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2014-2-28 21:12
回復 KinChungE
其實我左搵右搵都係想搵部sony40"/42"換左部EX400
w800a 42"白老會問價7900元.果D網上價 ...
wach2 發表於 2014-2-28 20:25
留意, 就算同一系列, 唔同尺吋都會用唔同種類既panel
百老匯既價錢貴一大截都好正常
作者: lkca 時間: 2014-2-28 22:28
回復 KinChungE
其實我左搵右搵都係想搵部sony40"/42"換左部EX400
w800a 42"白老會問價7900元.果D網上價 ...
wach2 發表於 2014-2-28 20:25
買咗w800a 42" $6,4xx + $1,000 coupon
作者: wach2 時間: 2014-2-28 23:24
回復 24# lkca
唔知而今邊度仲有咁低價呢
作者: manlung803 時間: 2014-3-1 00:19
搵到一個唔錯既W700B外國評測,雖然係42吋不過都有好高既參考性
睇完感覺部機比想像中更好(當然依然無法同高階比)
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl42w705b-201402233639.htm
作者: KinChungE 時間: 2014-3-1 01:05
如果有細size寬色域TV就好
作者: lkca 時間: 2014-3-1 12:04
回復 25# wach2
尾dik+
作者: 大暉 時間: 2014-3-1 13:37
多謝CHING 開箱 !! 真係世界首發?
作者: fatlo 時間: 2014-3-1 15:36
Default [Standard] mode 28 watts*
Calibrated [Cinema 1] mode 37 watts
又幾省電喎
作者: jiifkm 時間: 2014-3-1 21:19
KDL-32W670A同KDL-32W700B有咩分吃別請問C兄
作者: Miipp 時間: 2014-3-1 22:15
三幾 k 使咩驚咁多?
作者: manlung803 時間: 2014-3-1 22:46
本帖最後由 manlung803 於 2014-3-1 23:04 編輯
我google唔見有,應該係
應該就係 外型改左少少,喇叭勁左,同多左個實況足球模式
panel由01變到04,但應該無咩分別
所以我話唔洗WIFI,買W650A最抵
我好窮
因為問左好幾間都要15號先有貨,但佢2日有貨,可能佢同代理關係好d
作者: 里呃人 時間: 2014-3-1 23:44
非常詳盡 的開箱
作者: jackieng 時間: 2014-3-2 10:33
學到野, SUPPORT下先...
作者: jiifkm 時間: 2014-3-2 11:37
C兄用完有咩comment
作者: silverboy 時間: 2014-3-2 16:22
支持ching詳盡開箱
作者: manlung803 時間: 2014-3-2 21:54
有個奇怪問題,電腦show出黎可以出23hz,但每次較去23hz都會自動彈去24hz,原因不明
到底有無做到 23.976 同步呢...
作者: administrator~ 時間: 2014-3-3 15:45
電視後面個Ethernet port 有咩用
作者: dc97_2013 時間: 2014-3-3 15:59
真系好有用~
我都唸緊W700B~
可以PM邊到買同價錢嗎?
問過最平$3980 送CLEAN SET同無線耳筒
樓主可唔可以講多少少打机效果~
作者: manlung803 時間: 2014-3-3 19:43
成個開箱文已經係
佢入面有d apps,youtube之類
格價網間間都係咁上下
3980應該係伯腦會/瘋宅價...我都問過
打機你仲想知d咩
同一般60hz既電腦MON分別就係畫面大左
仲有畫面比霧面MON通透(明顯)
但換黎係黑畫面時會有少少照鏡效果
作者: bigla 時間: 2014-3-3 19:59
可以PM邊到買同價錢嗎?
作者: ikea 時間: 2014-3-3 22:02
辛苦大大了。
作者: arshum 時間: 2014-3-3 22:40
睇黎個 football mode, 要電視台 d signal 配合先有用...
會唔會淨係日本先用到?
作者: wong0622 時間: 2014-3-4 17:29
我本身都想買呢部比阿媽用, 多謝你個開箱 post!!!
作者: nikkotsoi 時間: 2014-3-4 23:43
未必喎
聽佢d聲似係 filter 左d 人聲
要等樓主試試
作者: nikkotsoi 時間: 2014-3-4 23:45
樓主有無試過插手指/播nas d 片
唔知播唔播到 機頂盒/dvbviewer 錄既ts
我部hx750 試過 bd 既ts ok
反而錄影既唔得
作者: manlung803 時間: 2014-3-5 05:13
樓主有無試過插手指/播nas d 片
唔知播唔播到 機頂盒/dvbviewer 錄既ts
我部hx750 試過 bd 既ts ok
反而錄 ...
nikkotsoi 發表於 2014-3-4 23:45
咁岩我有套之前呢到某個ching錄既紀綠片
岩岩試左W800A同W700B,都係認唔到既
作者: kachungho 時間: 2014-3-5 10:11
上網+DLNA+firmware update用
作者: nikkotsoi 時間: 2014-3-7 23:25
回復 48# manlung803
失望

作者: administrator~ 時間: 2014-3-7 23:27
同呢部比點?
Sony KDL-32W600A
作者: MA 時間: 2014-3-8 01:11
600連1080都冇,冇得比吧....
作者: amztd01636 時間: 2014-3-9 03:36
Ching,我都入左部W700B泥接電腦,但有個問題
會出現顯示唔曬個畫面,之後我去Display個度個顯示器/電視設定SET番個量化范圍做全范圍就可以但次次開機都咁整...
Ching有無方法可以解決呀?
作者: kachungho 時間: 2014-3-9 04:30
設定→顯示→螢幕設定→自動顯示區域→關→顯示區域→全畫素
PS. 建議平時睇電視都set做全畫素
作者: manlung803 時間: 2014-3-9 04:35
A卡? 去CCC→我的數位平面面板→縮放選項 較到係全畫面掃瞄
另外你睇下你 像素格式有無選番 RGB 4:4:4
作者: ernesttsim 時間: 2014-3-9 09:41
支持開箱
作者: fung19811011 時間: 2014-3-9 11:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jason930 時間: 2014-3-9 14:44
作者: Frozen 時間: 2014-3-9 16:39
how much???
作者: jason930 時間: 2014-3-9 17:03
吉之島3390
作者: manlung803 時間: 2014-3-9 19:41
買貴左 SSP 現貨 $30xx
不過淨係用黎睇下電視W650A真係好抵玩
作者: jason930 時間: 2014-3-9 21:20
本帖最後由 jason930 於 2014-3-9 21:22 編輯
個價都比百記,張毛記果d 平
另外想問下點開工程mode 睇資料
作者: manlung803 時間: 2014-3-9 21:29
1. 開機,播電視節目一小會。
2. 按遙控器上「電源/待機」鍵,進入待機模式
3. 按「顯示」鍵
4. 按數字「5」鍵
5. 按「音量-」或 「音量+」 鍵
6. 按遙控器上「電源/待機」鍵,開機,進入工程模式。
上述3,4,5,6要快速動作,最好是在幾秒內完成。
按下遙控器上的「電源/待機鍵」待機,再重新開機即可離開工程模式。
作者: JonesChan 時間: 2014-3-10 11:38
師兄你好呀。。。
我都喺度了解緊用電腦出24p呀!!!
宜家用緊40w900a,powerdvd13睇bluray iso
請問部電腦點set先可以真正出到24p呢???
thx
via HKEPC Reader for Android
作者: manlung803 時間: 2014-3-10 14:14
我裝左個mpc-hc睇
set到24hz時佢show螢幕係23.976hz的了
作者: dc97_2013 時間: 2014-3-11 13:58
回復 61# manlung803
深水步邊間?
作者: usei 時間: 2014-3-11 17:23
有無 USB 播放 MP4 個類功能?
樓主有無 miracast 裝置試一下
作者: manlung803 時間: 2014-3-11 21:20
USB播放經常用,手指同HD都試過完全無問題
miracast無用過
作者: jason930 時間: 2014-3-12 19:52
新電視到左,兩老睇得好開心
作者: manlung803 時間: 2014-3-12 21:17
恭喜哂
建議
先更新,最好用USB更新,比較不容易出問題
http://www.sony-asia.com/support/product/kdl-32w650a
螢幕設定→顯示區域 改為 全畫素
節能→關掉 光源感應
另外畫質建議全關再慢慢按喜好較
default有d油畫feel
作者: szetoafk 時間: 2014-3-14 14:27
本帖最後由 szetoafk 於 2014-3-14 14:31 編輯
我用緊部 32W670 做 mon, 基本上都 OK, 最大問題係白色不夠白, 黑色又不夠黑, 佢始終係電視唔係真正嘅 mon
作者: manlung803 時間: 2014-3-15 01:23
我又唔會wo
黑同白都好靚
作者: Miipp 時間: 2014-3-15 11:22
黑色又不夠黑才是電腦 mon 的問題
作者: jason930 時間: 2014-3-15 20:31
唔搞咁多lu,部機佢地睇多既,default 佢地都覺得好正作者: 山水之間 時間: 2014-3-15 21:29
你用HDMI?有無set output level?
e.g. Intel:
https://communities.intel.com/thread/29420?start=60&tstart=0
其實真係好麻煩,仲有GPU/player/TV都好似有得set添

http://www.avsforum.com/t/1453659/calibrate-for-0-255-or-16-235
作者: tonysagi123 時間: 2014-3-16 16:23
回復 1# manlung803
對呢部都好有興趣,可否pm價錢同在哪買?另外想問自取有冇開箱check,個箱係咪有原廠封條?thx
作者: gn00chan 時間: 2014-3-16 16:28
有詳盡介紹 感謝
作者: manlung803 時間: 2014-3-16 18:24
價錢係$35xx
其實我買呢間無咩特別優惠
所以可能你搵到其他仲平,因為而家差唔多間間都有得賣
我無開箱check,係原廠封條
唔一定要自取,可以送上門
其實而家買TV多數都係SONY代理直送,唔係你買果間鋪頭送
作者: bad3luck 時間: 2014-3-16 23:31
C-hing
I'm not sure HX750 is dynamic or not ............
作者: manlung803 時間: 2014-3-17 04:32
dynamic咩?
作者: kevinckcheung 時間: 2014-3-17 07:59
回復 1# manlung803
最後個人覺得用TV做電腦MON有三大問題
1. 大小/距離
2. 亮度
3. 色準,如果你無calibrator就算你平時上網睇下圖都唔知d色岩唔岩,連基本係咪用緊6500k都唔知
1. 用咁大隻 MON 當電腦 MON 用,睇到傻
2. 因 MON 而異
3. 你部 SONY 都唔一定準
作者: manlung803 時間: 2014-3-17 09:52
回復 manlung803
最後個人覺得用TV做電腦MON有三大問題
1. 大小/距離
2. 亮度
3. 色準,如果你無calibrat ...
kevinckcheung 發表於 2014-3-17 07:59
首先其實我唔係用佢黎做電腦MON的(如果有睇哂成篇文應該會睇到我係用2913)
我只係試出黎幫想用TV黎做電腦MON既ching多個參考
另外
1. 其實淨係EPC我都知有唔少ching係用32吋TV做電腦MON,當然呢d野只可以講,個人喜好
2. 應該唔會部部TV一樣,但好似大部份TV都比一般電腦MON更光
3. 準唔準你可以睇26#條link
其實講就咁講,但如果再深究,一般家用MON 用家又真係會知道自己隻MON準唔準?
就算你係MON set 6500k你覺得佢真係比到準確6500k你?
作者: fung0929 時間: 2014-3-17 22:37
咁多位CHING你地好..
小弟呢排心郁郁想買部32TV..
宜家主要都係想買SONY部700B
但有少少野想問下,
宜家部700B可視角度係咪其實同IPS果D差唔多?
因為我主要放係房用, 平時應該會係視覺之上, 所以唔知O唔OK
第2想問下佢個STAND有冇得SET角度既?
因為我睇佢個款好似係固定..
第3我都想問下..果日我落去望過下..
個SALES係咁推LG話點好點好..
如果講打機既話..佢同LG比邊部會順暢D?
講到尾我主要用黎駁電腦睇戲/打機/睇小米盒子
所以麻煩請指導下我!!
作者: manlung803 時間: 2014-3-17 23:24
1. 而家既AMVA已經係178視角
2. 無得set角度
3. input lag應該係sony最低,話哂自己都有做遊戲機,點都會比較注重
sales不嬲邊款commission高sell邊款
作者: bad3luck 時間: 2014-3-17 23:27
Dynamic LED => full array LED for local dimming.... your TV should better thanW700.
I'm not sure ... becuase HX is high level model ....
作者: manlung803 時間: 2014-3-17 23:37
Dynamic LED => full array LED for local dimming.... your TV should better thanW700.
I'm not sure . ...
bad3luck 發表於 2014-3-17 23:27
HX750係呢種
http://store.sony.com.tw/braviat ... ynamic_Edge_LED.asp
W700B係呢種
http://store.sony.com.tw/braviat ... y_Frame_Dimming.asp
作者: fung0929 時間: 2014-3-18 00:29
1. 而家既AMVA已經係178視角
2. 無得set角度
3. input lag應該係sony最低,話哂自己都有做遊戲機,點都 ...
manlung803 發表於 2014-3-17 23:24
謝指導..同埋佢地個價又唔係差得遠..
始終對SONY有信心D..
作者: bad3luck 時間: 2014-3-18 01:48
回復 86# manlung803
Thanks, C-hing,
作者: bad3luck 時間: 2014-3-18 01:51
本帖最後由 bad3luck 於 2014-3-18 01:53 編輯
but HX750 and W700 are not local dimming?
Not the same as HX950 ......
作者: manlung803 時間: 2014-3-18 02:19
其實咁比無咩用,一黎HX950吋數唔同
二黎HX系列係2012年款,停產好耐
三黎其實HX系列有無PWM問題都係一個問題(不過用黎睇電視睇戲開最大背光其實都OK)
你要靚TV可以搵下W950A仲買唔買到
作者: sinsinking 時間: 2014-3-18 08:36
本帖最後由 sinsinking 於 2014-3-18 08:37 編輯
琴日最終搵唔到新貨. 係海港城買左部display 既40W900A. $5$*) 加多 fortxxx 2年保 (個sales 話加多2年先做到貨個價, 乜都冇得送啦咁當然) 但有10倍 cash dollar.
有2部間, 不過2部都有少少問題, 最終間左開得冇咁耐哥部..開耐D哥部panel 有花, 冇咁耐既右下角有個pop, 再唔買真係第日要買部齊料既model 要上到46寸..
係對面間中X電器有display 賣緊40W900A $6**), 46W900A $8**0. 不過就冇去check.
作者: sinsinking 時間: 2014-3-18 08:41
前日行完TST準備塔車返屋企, 經過漢口道間fortxxx見到賣緊40W900A 唔係陳列品.不過係賣緊正價,問左個sales 佢話冇特貨..可能佢見街冇哂貨..真係吊高黎賣.
作者: kawa_bank 時間: 2014-3-18 13:26
點解W950A咁好?
作者: manlung803 時間: 2014-3-18 13:54
琴日最終搵唔到新貨. 係海港城買左部display 既40W900A. $5$*) 加多 fortxxx 2年保 (個sales 話加多2年先做 ...
sinsinking 發表於 2014-3-18 08:36
恭喜哂
fortxxx 2年保有咩用?
佢主要幾個最大特點係...
TRILUMINOS Display
http://store.sony.com.tw/braviat ... MINOSTM_Display.asp
Local Dimming
http://store.sony.com.tw/braviat ... y_Local_Dimming.asp
OptiContrast
http://store.sony.com.tw/braviat ... gy_OptiContrast.asp
Motionflow XR 800 Hz
960=800
http://store.sony.com.tw/braviat ... otionFlow_XR960.asp
作者: Miipp 時間: 2014-3-18 15:38
琴日最終搵唔到新貨. 係海港城買左部display 既40W900A. $5$*) 加多 fortxxx 2年保 (個sales 話加多2年先做 ...
sinsinking 發表於 2014-3-18 08:36
ching 可否唔好用咁多火星文? 而家已經進入左 smartphone 及平板時代

epc 價錢可以直出架

作者: sinsinking 時間: 2014-3-18 21:12
怕比人report 咋..= =
作者: sinsinking 時間: 2014-3-18 21:16
本帖最後由 sinsinking 於 2014-3-18 21:52 編輯
回復 94# manlung803
佢話就會搵返Sony 師傅check 機同全包parts.
不過我都係貪佢可以個價做平D, 當係bonus黎
作者: manlung803 時間: 2014-3-18 21:36
回復 manlung803
佢話就會搵返Sony 師傅check 機同全包parts.
不過我都係貪佢可以個價做平D, 同係bonus黎 ...
sinsinking 發表於 2014-3-18 21:16
咁40W900A 5千幾又真係好抵既,當買2手
開左一年,都係大約用左3千小時左右,只要無壞其實都無咩所謂
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-3-18 22:36
我搵唔到個顯示鍵
作者: manlung803 時間: 2014-3-18 22:38
i+

