Board logo

標題: 買電視打機(賽車GAME)SONY同LG點樣選擇? [打印本頁]

作者: HKZO2    時間: 2014-8-13 00:06     標題: 買電視打機(賽車GAME)SONY同LG點樣選擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manlung803    時間: 2014-8-13 01:59

大家都講緊SONY部32" Sony KDL-32W700B $3480, 我都覺得好吸引,但係會唔會細部左D? 大約1.3米遠黎睇, 心思 ...
HKZO2 發表於 2014-8-13 00:06



    你要玩賽車GAME
就算床尾電視我諗32"都滿足唔到你啦

打機除左PAN記plasma最好應該係SONY
42W700B 深之都好似賣緊$5070
作者: KwokAngus    時間: 2014-8-13 09:20

睇下會唔會有罪大w800a
作者: wing1234    時間: 2014-8-13 20:27

1.3 米 32 好夠用
作者: HKZO2    時間: 2014-8-13 21:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKZO2    時間: 2014-8-13 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer    時間: 2014-8-13 21:53

LG
作者: manlung803    時間: 2014-8-14 00:21

咁 32W700B 會唔會有機會更平  同埋SONY有埋掛牆架, 都算抵買
HKZO2 發表於 2014-8-13 21:44



    32W700B $3270
作者: HKZO2    時間: 2014-8-14 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manlung803    時間: 2014-8-14 00:49

唔該晒師兄  但如果去返大鋪買,係唔係都只是$3480? 掛牆架應該係SONY本身跟機的 對嗎?
我打 ...
HKZO2 發表於 2014-8-14 00:34


1. 半年前岩岩出果時係兇宅問過最平$38xx,而家唔知

2. 係
作者: HKZO2    時間: 2014-8-14 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一個男孩子    時間: 2014-8-14 02:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2