作者: HKZO2 時間: 2014-8-13 00:06 標題: 買電視打機(賽車GAME)SONY同LG點樣選擇?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manlung803 時間: 2014-8-13 01:59
大家都講緊SONY部32" Sony KDL-32W700B $3480, 我都覺得好吸引,但係會唔會細部左D? 大約1.3米遠黎睇, 心思 ...
HKZO2 發表於 2014-8-13 00:06
你要玩賽車GAME
就算床尾電視我諗32"都滿足唔到你啦
打機除左PAN記plasma最好應該係SONY
42W700B 深之都好似賣緊$5070
作者: KwokAngus 時間: 2014-8-13 09:20
睇下會唔會有罪大w800a
作者: wing1234 時間: 2014-8-13 20:27
1.3 米 32 好夠用
作者: HKZO2 時間: 2014-8-13 21:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKZO2 時間: 2014-8-13 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer 時間: 2014-8-13 21:53
LG
作者: manlung803 時間: 2014-8-14 00:21
32W700B $3270
作者: HKZO2 時間: 2014-8-14 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manlung803 時間: 2014-8-14 00:49
1. 半年前岩岩出果時係兇宅問過最平$38xx,而家唔知
2. 係
作者: HKZO2 時間: 2014-8-14 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一個男孩子 時間: 2014-8-14 02:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

