標題: 換mon求意見 [打印本頁]
作者: c88321 時間: 2017-8-31 10:50 標題: 換mon求意見
本身用緊DELL U2414H, 顯卡1080
本來打算換Acer XB271HU
但畢竟隻 XB271HU都出左一段日子
咁就上尼望望,見隻LG 34UC89G又好似幾好
但我張枱就得950長600深
會用尼打機FPS都有玩 間中都會做下文書野
仲想駁埋部PS4上去 綜合以上幾點
6000budget 究竟買咩MON好
作者: cwp 時間: 2017-8-31 11:24
目前都係XB271HU
作者: kobain 時間: 2017-8-31 13:59
去黃金地庫睇囉,兩隻都有擺出黎
