作者: HKBB110 時間: 2018-4-21 22:42 標題: 請推介23-24吋MON
用左差唔多8年既mon開始壞壞地
想換mon
平時主要睇戲,打機(動作game居多)
各位有咩好建議?
cpu: intel i7-5820k
顯卡: gtx 980ti
預算$3000內
作者: s84292 時間: 2018-4-21 23:17
本帖最後由 s84292 於 2018-4-21 23:19 編輯
3000蚊基本上買唔到G-SYNC MON,
咁G SYNC可以放棄
然後你張卡又推唔郁1440P/4K, 都係買返1080P好
電競MON,呢個價位又係TN 多, 但你睇戲又多...咁就唔好再買TN了
咁如果你冇GSYNC要求, 隨便買隻IPS MON都得了
作者: kenkenmy 時間: 2018-4-22 00:03
3000蚊基本上買唔到G-SYNC MON,
咁G SYNC可以放棄
然後你張卡又推唔郁1440P/4K, 都係買返1080P好
電競MON ...
s84292 發表於 2018-4-21 23:17
980TI應該同1070差唔多
行1440P應該都無咩問題既
只不過講返重點3K內既MON
唔理GSYNC,要2K+高HZ都應該唔得
咁要睇下樓主想要高解像定高刷新啦
作者: HKBB110 時間: 2018-4-22 01:08
我諗只要1080P就夠 (1440P,27吋先岩?)
同埋會玩PS4
作者: kenkenmy 時間: 2018-4-22 01:35
非TN屏應該就係SAMSUNG C24FG73了
作者: taleoftl 時間: 2018-4-22 04:08
平平地AOC i2379VH
作者: patklchung 時間: 2018-4-22 10:27
Eizo FS2434 $2956
http://www.eizoglobal.com/products/foris/fs2434/index.html
作者: rudi 時間: 2018-4-22 20:15
是旦買部24"有HDR IPS MON就得了...

作者: HKBB110 時間: 2018-4-23 02:22
回覆 8# rudi
咁各位有無好推介?
HDR既IPS MON
作者: kaesar 時間: 2018-4-24 21:55
回覆 9# HKBB110
Dell S2418H
作者: 啊甘 時間: 2018-4-25 10:05
昨天有個莘石24 144hz. G星。3260

