作者: 風十三 時間: 2018-10-21 01:09 標題: [請教]Monitor Desk Arm
Vivo Aluminum Single Gas Spring Monitor Desk Arm
請教呢支是否好嘢來?(想買)。
Gas Spring Monitor Desk Arm
作者: shimanong 時間: 2018-10-21 21:05
同LOCTEK個設計好似樣,
淨係擰mon個設計唔同,
比起loctek人性化少少.
P.S. loctek微調麻麻地,單臂還好,
雙臂要伸到枱中間先拍得埋,
之前仲諗住慳返個stand位拍埋牆用.
作者: peterma 時間: 2018-10-21 21:44
回覆 2# shimanong
咁請問呢支點? 雖然有D貴
Ergotron LX Desk Monitor Arm
作者: shimanong 時間: 2018-10-21 22:18
未用過,但係CHH果邊有開箱,
主要係關節位有少少離位問題,
睇你自己接唔接受到.
https://www.chiphell.com/thread-1517748-1-1.html
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2088189&k=eab01424d9a1ddf7a86764502eae9264&t=1782132640&sid=1t417NJDDv

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2088190&k=62ae3aa5dbb1c5b03b68c95527e7e7d8&t=1782132640&sid=1t417NJDDv

作者: kumamon2015hk 時間: 2018-10-21 22:38
同LOCTEK個設計好似樣,
淨係擰mon個設計唔同,
比起loctek人性化少少.
P.S. loctek微調麻麻地,單臂還好,
雙 ...
shimanong 發表於 2018-10-21 21:05
點樣" 雙臂要伸到枱中間先拍得埋"
作者: shimanong 時間: 2018-10-21 23:34
咁樣,原本我係諗住拍埋牆用,
變成同兩隻mon勁近之餘,
又霸左我半張枱ge闊度.
P.S. 解決方法為只掛一隻,另一隻用返stand先可以貼牆
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2088203&k=d93153b51ae9222807dbc1baa388f133&t=1782132640&sid=1t417NJDDv

作者: garnett_v 時間: 2018-10-22 07:47
回復 6 #shimanong
兩隻臂唔可以向外扭貼牆?
via HKEPC Reader for Android
作者: trezegoal 時間: 2018-10-22 09:39
穿孔裝完仲有沒位可以走線?
作者: Botti 時間: 2018-10-22 09:49
回覆 6# shimanong
要雙 mon 掛架又要貼牆
不如買十字臂 (要手動上落,無油壓咁 fancy)
呢隻 Loc 仔式孖 mon 掛,適合張台後面大把位,或者你張台在群中央
作者: shimanong 時間: 2018-10-22 11:42
要兩mon拍埋同時貼牆,
loctek向外扭有限角度,
而且就算做到都要張枱拉到好出犧牲空間。
作者: shimanong 時間: 2018-10-22 11:45
好快變左3隻mon,
索性兩隻mon用stand,
一隻用loctek。
作者: kumamon2015hk 時間: 2018-10-22 16:58
本帖最後由 kumamon2015hk 於 2018-10-22 17:01 編輯
回復 10 #shimanong
你呢個基本上係用任何品牌都會有的情況
雙臂支臂係咁長,特別係你仲有一支係fix,就得個mon尺寸就就唔到高低
就得個mon或者位置就好似你所講會佔用張枱
活動臂原意就係兼容唔用用途唔同Mon,又可以活動,你個要求我相信邊個品牌都有機會出現
除非你度岩尺寸又搵到隻岩size
咁就不如用十字fix死算數
就算搵岩尺寸都未必貼牆
要貼牆不如直接掛牆
via HKEPC Reader for Android
作者: 高原熊 時間: 2018-10-22 18:17
本帖最後由 高原熊 於 2018-10-22 18:23 編輯
或者可以睇下哩類架。。都係樂歌既。
https://m.intl.taobao.com/detail ... 08#&modal=share
作者: shimanong 時間: 2018-10-22 22:12
回復 12 #kumamon2015hk
都未必ge,只要買兩隻單臂就可以解決到。
via HKEPC Reader for Android
作者: kumamon2015hk 時間: 2018-10-22 22:15
回復 13 #高原熊
左右可以伸縮長短?
via HKEPC Reader for Android
作者: kumamon2015hk 時間: 2018-10-22 22:19
本帖最後由 kumamon2015hk 於 2018-10-22 22:43 編輯
回復 14 #shimanong
如果隻臂收埋唔係窄過mon,一樣有空間問題
又或者有一節fix一節活動的話,一樣會出出現空間問題
via HKEPC Reader for Android
作者: garnett_v 時間: 2018-10-22 22:56
最貼最慳空間真係要兩隻掛牆, 連檯面的空間都可以慳埋
作者: shimanong 時間: 2018-10-23 00:17
回復 16 #kumamon2015hk
唔太明師兄話一節係fix咩意思?
佢兩節都郁得,只係下面果節唔可以360度。
P.S. 用左3隻MON 3年, 成日心思思想換返1隻大MON算。
via HKEPC Reader for Android
作者: mooninman 時間: 2018-10-23 10:17
而家16:9 24"LCD 配 16:9 55"OLED
2隻都係用Arm上 一隻牆一隻台 L位
諗住雙11買隻34" 21:9換走24"配55" 16:9
作者: sailoralan 時間: 2018-10-23 14:05
其實呢D Gas Spring安唔安全
最驚食Mon餅
作者: 風十三 時間: 2018-10-23 14:08
我仲諗緊
訂唔訂多支
風
作者: shimanong 時間: 2018-10-23 14:15
唔好玩啦,loctek用左幾年24吋lcd mon,又橫又直推出推入乜都試過仲係咁硬淨。
via HKEPC Reader for Android
作者: garnett_v 時間: 2018-10-23 16:15
應該係講固定臂, 好似下面個折轉得唔上落得已經固定左
你一轉就應該前後空間
作者: garnett_v 時間: 2018-10-23 16:15
安全過張凳個d 先
而且你又唔係貼住個mon , 就算真係壞, 都唔會打中你
作者: harakuma 時間: 2018-10-23 20:50
買愛升格啦, 係貴D, 但真係好嘢 (我自己先前才買咗個), 佢係用彈弓, 唔係GAS
作者: iverson3 時間: 2018-10-28 15:18
NB 牌好唔好,見淘寶百鬆蚊,但唔知是否穩陣。
作者: aa1320 時間: 2018-10-28 17:55
Silverstone 用緊幾好
作者: 風十三 時間: 2018-10-29 00:53
啱啱又發現另一款
ErgoTech Freedom Arms
作者: ee9861 時間: 2018-10-30 16:33
要穩陣3M, 但成2K
作者: 風十三 時間: 2018-11-8 17:08
本帖最後由 風十三 於 2018-11-9 17:25 編輯
支arm集運到咗
總共12磅成為180運費




