作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-13 23:55 標題: 想去淘寶或京東買55吋電視機,請問應該點樣運過离?
請問如果去京東或者淘寶買電視機,點樣送過來系最好?畢竟mon易碎。如果去深圳灣坐過境巴士帶返太子,得唔得,過境巴士畀唔畀放行李倉帶過來? ps: 55吋,個箱應該都幾大
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 01:13
上淘記買架手推車 自己上深圳快遞點推返香港 到香港坐地鐵推返屋企 整個過程諗洛好難 做就唔是十分難
作者: ppc123 時間: 2019-5-14 16:59
計返差價
加埋集運價錢都抵過香港買
不過要叫店家打木架
最簡單係去天貓香港買有直送香港選項既電視
作者: ppc123 時間: 2019-5-14 17:02
其實打包得好根本唔驚個mon/電視碎
我買過LG 25寸mon同43寸小米電視都無咩問題
作者: lam_ja77 時間: 2019-5-14 17:36
另一選擇用集運.
買過AOC34寸, 27寸.
完全無問題.
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 17:54
天貓直運都係一個辨法
作者: 樹下乘涼 時間: 2019-5-14 18:41
呢個真係要睇牌子...
有D發泡膠設計特好D就冇咁驚
有D你運到香港發泡膠都會爆開埋..
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:36
55吋電視機,紙箱包裝都好大吓,港鐵可以畀入閘?
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:39
去天貓問過小米旗艦店,東芝旗艦店,話唔送香港
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 21:41
唔知呀 我上次係京東買左部三星58 $3999 我都係推入地鐵 係MK下車 冇人理我 可能我9點後冇人理 再唔係返黎打的囉 都係200-300既事 一係真係用返天貓直送 天貓都係貴小小
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 21:42
唔知呀 我上次係京東買左部三星58 $3999 我都係推入地鐵 係MK下車 冇人理我 可能我9點後冇人理 再唔係返黎打的囉 都係200-300既事 一係真係用返天貓直送 天貓都係貴小小
55寸 正路長1.1米-1.26米 高1米左右 唔算好大
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:43
34吋以下尺寸,我都買過。問題系電視機太大部,怕會爛。依家想親自上深圳,去京東自提點拎。唔知點拎返來。
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:44
是否天貓店?我問過小米旗艦店,佢話唔送香港,師兄有冇店鋪介紹?
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:45
師兄係京東深圳自提,從羅湖過關上港鐵?
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 21:47
係呀 不過你話唔得真係唔好博 到時佢唔比你上真係企左係到
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 21:47
本帖最後由 devilcat1 於 2019-5-14 21:50 編輯
https://detail.tmall.com/item.ht ... ies=5919063:6536025
我一搜就有 呢到咪大大隻字寫住天貓直送囉
[attach]2126442[/attach]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126441&k=e23422963c9788b325ad504104e46919&t=1782196381&sid=2NzpTdbcVd

作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:48
我問過幾間天貓旗艦店,都話唔送香港,集運唔放心。
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 21:50
亲,中国大陆地区基本都可以送到哦,请您放心购买。港澳台及海外地区暂时不支持直邮呢,不会发货的噢~。
客服回復。
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 21:53
咁冇計了 重有個方法 你可以同佢講加錢寄順風 打埋木架加幾多錢
作者: Miipp 時間: 2019-5-14 21:56
羅湖 99.99% 入唔到閘.
作者: Miipp 時間: 2019-5-14 21:58
放心, 唔得唔會企係度, 佢會比你走回頭路返深圳

作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-14 22:00
師兄,請問在深圳京東自提電視機,點樣先可以拎返太子?
作者: Miipp 時間: 2019-5-14 22:08
一般會 call 中港 7 人車, 人貨一齊回港, 幾舊水起.
亦聽過過境大巴都得, 件貨收一個人頭錢. Ching 可以打去直通巴公司確認.
作者: vincent369 時間: 2019-5-14 22:09
以前有師兄話在皇崗坐巴士,多買一張飛ok,但唔清楚什麼巴士...黄巴士或其他?
作者: C_K 時間: 2019-5-14 22:20
回復 22 #JUSTICEGARDEN
深圳灣過囉
果度唔止見過d人帶電視機、客廳掛畫、天花吊頂……入境,
仲見人大大部單車都照推住過
夜晚搭B車返黎都見過有人帶55"電視機上車。
可能B車c機對港人網開1面,1到晚黑睜眼閉眼。
via Nexus Device
作者: devilcat1 時間: 2019-5-14 22:27
入到呀 打直推入去
作者: C_K 時間: 2019-5-14 22:34
回復 26 #devilcat1
羅湖 staff 好盡職架,
實會督停你
via Nexus Device
作者: Miipp 時間: 2019-5-14 22:39
我見証過 n 個人走回頭路
剛好個兩三個保安同步唔望閘機先有機衝閘成功, 這機率太低啦, 大件貨太礙眼勁易捉, 好難咁長距離由出海關到閘口都見唔到. 求情無用, d 保安 0 機會放行.
作者: PPYUPP 時間: 2019-5-14 23:02
本帖最後由 PPYUPP 於 2019-5-14 23:04 編輯
直通巴可以, 而家諗住O係蟲蟲店買X9000F(人仔57XX /9500G 人仔76XX, )
佢可以幫手call 中港車 直送HK, 又可以上去深圳實體店check 左機先.
作者: dieago 時間: 2019-5-14 23:09
我拎過幾次,32一定無問題。再大,日頭日白要有plan b, 佢會拎條1.3m總長規矩出泥,我入左閘都比佢捉番出泥。所以太大件要準備下bcp, 入閘du左可以去票務處取消。
FYI, 大過32', 一個人拎有少少難度。量力而為好。上面講左再加多少少,43~50天苗直送吾收付加費,同埋寫左頭幾日可本地return, 詳情求個案。
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-15 00:11
多謝師兄,得閒打電話問問直通巴,可唔可以買多張飛,帶部電視過關,如果可以,計劃就行深圳灣過。
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-15 00:12
thx, 得閒打電話去問問直通巴公司,如果ok,就行深圳灣過關。
作者: JUSTICEGARDEN 時間: 2019-5-15 00:13
直通巴可以, 而家諗住O係蟲蟲店買X9000F(人仔57XX /9500G 人仔76XX, )
佢可以幫手call 中港車 直送HK, 又可 ...
PPYUPP 發表於 2019-5-14 23:02
蟲蟲店在深圳哪裡?
作者: Brainstomer 時間: 2019-5-15 00:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shooter12345 時間: 2019-5-15 01:37
本帖最後由 shooter12345 於 2019-5-15 01:59 編輯
我都啱啱淘左部 55吋。順豐 送上門。
運費 : RMB200 +HK$20
Fri 淘,Mon 收到。
作者: D_d 時間: 2019-5-15 16:09
直通巴可以, 而家諗住O係蟲蟲店買X9000F(人仔57XX /9500G 人仔76XX, )
佢可以幫手call 中港車 直送HK, 又可 ...
PPYUPP 發表於 2019-5-14 23:02
夾多個巴打,坐7人車返港
作者: fkjohnny 時間: 2019-5-15 17:04
同問,蟲蟲店係咩? 佢實體店響邊架? 同埋好似係咪話買大陸版電視,睇香港既電視節目會無咗聲音呢? 多謝賜教先
作者: c0232076 時間: 2019-5-15 17:09
寄順豐 或集運 2樣都試過
作者: c0232076 時間: 2019-5-15 17:10
或中港車
作者: 令和 時間: 2019-5-15 18:18
無保養比較麻煩
作者: Miipp 時間: 2019-5-15 22:50
期待的行貨有保好 d 回覆出現鳥
作者: PPYUPP 時間: 2019-5-15 23:16
想法唔錯, 要有人牽頭
作者: poohpoohchan 時間: 2019-5-16 16:51
7人車最安全,我架75直接翻黎
作者: wilson3215 時間: 2019-5-16 22:09
回覆 37# fkjohnny
新優電器
作者: sozu 時間: 2019-5-17 07:41
C兄,請問邊間集運咁抵,我問間間都要400.以上。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: devilcat1 時間: 2019-5-17 10:26
佢可能講緊3-4年之前
作者: taxman123 時間: 2019-5-17 10:57
師兄淘左那部55吋?
?大洋?
作者: pgts1230 時間: 2019-5-17 11:48
去「天猫全球官方店」香港地區吧
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: fkjohnny 時間: 2019-5-17 13:01
收到,謝謝師兄
作者: fkjohnny 時間: 2019-5-17 13:02
師兄,請問中港車大約幾錢? 謝謝
作者: hkghost 時間: 2019-5-17 18:31
我試過42寸,自由行加大巴。最主要部車仔好拉就很輕鬆。利申,我做辛苦工,所以對我來說很輕鬆。
作者: nikkotsoi 時間: 2019-5-17 20:01
好似700蚊
作者: nikkotsoi 時間: 2019-5-17 20:02
我果陣蟲蟲75" z9d
4萬幾蚊
我唔會用運輸博
作者: DGCNYO 時間: 2019-5-18 01:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppc123 時間: 2019-5-18 21:52
天貓(香港地區)呢間有直送香港
例如
https://detail.tmall.com/item.ht ... ies=5919063:6536025
作者: ppc123 時間: 2019-5-18 22:14
不過要問左店家解到香港信號先
例如樓上果部就唔得
間店仲有好多部機
作者: shooter12345 時間: 2019-5-18 23:56
本帖最後由 shooter12345 於 2019-5-19 00:01 編輯
http://www.hkrefill.com/user.php?act=intro_shenfung
重量比較輕而體積比較大的貨物, 快遞公司是按體積重收費的
*體積重量=長X寬X高/6000(單位cm)
小米电视E55A全面屏 55英寸 RMB2499
包装尺寸 1390x150x842mm
順豐(大特價)-附加費到付
快遞價格︰
首重:RMB26/KG(大特價)
續重:RMB6/KG(大特價)
作者: devilcat1 時間: 2019-5-19 00:53
一部連包裝都係30KG到200-300銀左右
作者: shooter12345 時間: 2019-5-19 02:02
本帖最後由 shooter12345 於 2019-5-19 02:04 編輯
準確係 RMB200 + HK$20上門附加費。冇打木架。
驗貨時,原裝紙皮包裝,無穿無爛。一點明顯凹位都冇。之後問順豐師傅,佢話 自己 冇見過電視要打木架。只見過傢私有打木架。
作者: reddogdog 時間: 2019-5-19 02:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: devilcat1 時間: 2019-5-19 02:10
本帖最後由 devilcat1 於 2019-5-19 02:11 編輯
木架要賣家打 多數加100有D收150-200
不過55寸200 -300到屋企都十分低玩 仲要順風出名哂唔暴力
作者: ricky1992 時間: 2019-5-19 04:22
淘過lg 55 oled 曲面
直運打木架送到樓下自取
作者: shooter12345 時間: 2019-5-20 00:35
HKREFILL 講 55吋 木架要收 RMB150。
有諗過 "打木架",係潛規則既下欄錢。唔打木架就粗暴對待。
所以要搵間自己有 信心既 快遞。
作者: devilcat1 時間: 2019-5-20 00:49
潛咩規則姐 打木架係賣家打 唔關快遞事 怕D快遞整壞部電視 打左點都安全D既 係呀 成本20蚊都唔洗 打唔打都係買家決定
作者: kofz 時間: 2019-5-20 08:42
平要付出代價
作者: hang1982 時間: 2019-5-20 10:30
反正淘係無保養
不如香港買飛利浦55吋4k led水貨2千8
作者: shooter12345 時間: 2019-5-20 12:00
賣家打木架,呢個係你既認知。
早前,中轉快遞問我,要不要打木架,55吋收 RMB150,之後才到順豐接手。呢個係事實。
作者: devilcat1 時間: 2019-5-20 13:26
你講緊集運定大陸快速先
作者: shooter12345 時間: 2019-5-20 14:41
淘寶買電視,送貨去了 HKREFILL 快遞 的收貨地址。
HKREFILL 問要不要打木架,要就多謝 RMB150。
然後,因 HKREFILL 快遞 容許你選用 順豐快遞 派貨, 結果就用了順豐。
作者: LoveMariahDayAn 時間: 2019-5-21 05:49
唔知算唔算慢左
但而家京東係深圳係無左自提點啦
或者可以叫有, 不過最近都要去到福田口岸半個鐘至九個字車程既地方(福田再向左)
而家係叫京東星配站
(剛剛再 check 原來羅湖果面都有, 不過相信都唔會近市區)
總之呢, 之前可以兩三個站到羅湖/福田口岸呢, 無呢枝歌仔唱了
作者: alexnh3 時間: 2019-5-21 13:00
上個京東買左隻27吋 MON 冇打木架送到來 開包裝咩事都冇
可能京東自家直送 , 所以冇咩問題 , 如果用集運就最好要求打木架
作者: taxman123 時間: 2019-5-21 18:21
什麽型号?
壞了找誰修理?
thx
作者: hang1982 時間: 2019-5-21 19:02
本帖最後由 hang1982 於 2019-5-21 19:06 編輯
回覆 72# taxman123
Philips 55PUF6192 $2800
淘寶當無保養不如香港買呢部水貨夠平
作者: taxman123 時間: 2019-5-21 19:22
師兄有冇睇过?
畫面質素OK嗎?
可以安装youtube?
作者: Fulham 時間: 2019-5-24 08:58
淘寶買電視,送貨去了 HKREFILL 快遞 的收貨地址。
HKREFILL 問要不要打木架,要就多謝 RMB150。
然後, ...
shooter12345 發表於 2019-5-20 14:41
Me too,新世代收貨後WhatsApp我話打木架¥150,否則唔保證冇損壞,因貨已在它手上,想安心就俾,當豪俾佢

