作者: MingLaw30 時間: 2019-10-14 02:04 標題: 新買Mon有光點/死點問題?
本帖最後由 MingLaw30 於 2019-10-16 02:48 編輯
是咁的
上個禮拜買咗個27UL600
但係用純色Background試Mon果陣見到零舍有粒點係唔同色
淨係純藍果陣先睇到
其他黑白紅綠都唔覺有
望落似係一粒圓形嘅點
用過眼鏡布抹一抹佢都係咁
想問下呢個係咩情況同埋有冇得換?
https://imgur.com/a/VeqV9Tz
作者: calvin83 時間: 2019-10-14 18:25
本帖最後由 calvin83 於 2019-10-14 18:28 編輯
點解唔問番LG/賣家?
作者: 樹下乘涼 時間: 2019-10-15 01:22
光點同死點之間有一種叫灰點.....RGB入面其中D色壞左或暗色左.
無保點既冇得搞...7日都唔包你...
要睇番你果粒點有幾大..
作者: MingLaw30 時間: 2019-10-16 02:43
發覺我明明post咗相但係冇show出嚟
而家轉做link先
作者: MingLaw30 時間: 2019-10-16 02:47
本帖最後由 MingLaw30 於 2019-10-16 02:51 編輯
琴日打去問過買果間同L豬客服
買果間同我講冇完美
講到明唔記得三粒定五粒先有得換
L豬話就算換同維修都好
都同上便一樣起碼要三粒定五粒先有得換同維修
都好彩佢淨係純藍果陣先會察覺到
其他顏色唔多覺
不過完美主義姐

