作者: 1phone 時間: 2021-3-31 12:26 標題: 大家D舊電視mon 點安排回收?
以前舊mon都系放/送俾人,因為size細仲handle到。早排部用左十幾年既 32" LCD電視終於退役,但附近冇收買佬肯上門搬走,大家知唔知有乜方法解決?
作者: next000 時間: 2021-3-31 12:33
打電話回收
https://www.gov.hk/tc/residents/ ... n/wasteredrecyc.htm
作者: TH30 時間: 2021-3-31 12:49
打2676 8888搵勾6保收
預約需時三日
免費
好壞都收
不需貼紙我之前收過部雪櫃
作者: 1phone 時間: 2021-3-31 18:24
請教 「貼紙」系乜東東?
作者: TH30 時間: 2021-3-31 22:18


作者: luckystrike2046 時間: 2021-4-5 01:13
我之前有部舊50'' 4K TV放上肥花第二日就有人同我買咗
作者: behappy 時間: 2021-4-5 01:43
工作 正常的話網上放好過放
平平地在 hkepc 放也不錯,(肥花太多飛機朋)
作者: 1phone 時間: 2021-4-5 13:37
己約政府上門回收
作者: rockie577 時間: 2021-4-5 21:43
呢張野係廢既, 到時有冇都照可以收
作者: TH30 時間: 2021-4-5 22:20
勾6保?
勾6保唔係正苦,係合約營辦商,一年收正苦成兩億做回收
作者: TH30 時間: 2021-4-5 22:21
係呀,收機唔需要貼紙架
只係收左你環保稅,扮下野俾張貼紙你,心靈好過D
作者: 1phone 時間: 2021-4-5 22:21
唔記得乜名,政府網見到有電話就打左去
作者: N3BP503 時間: 2021-4-6 18:03
網上免費送出實有人要
作者: PA(HM)CM1 時間: 2021-4-15 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: giggs3414 時間: 2021-4-15 22:03
可能免費送出就唔駛回收啦~~
作者: royleung 時間: 2021-4-16 16:45
政府4電1腦 幫到你

