Board logo

標題: [操作疑難] 大家D舊電視mon 點安排回收? [打印本頁]

作者: 1phone    時間: 2021-3-31 12:26     標題: 大家D舊電視mon 點安排回收?

以前舊mon都系放/送俾人,因為size細仲handle到。早排部用左十幾年既 32" LCD電視終於退役,但附近冇收買佬肯上門搬走,大家知唔知有乜方法解決?
作者: next000    時間: 2021-3-31 12:33

打電話回收
https://www.gov.hk/tc/residents/ ... n/wasteredrecyc.htm
作者: TH30    時間: 2021-3-31 12:49

打2676 8888搵勾6保收
預約需時三日
免費
好壞都收
不需貼紙我之前收過部雪櫃
作者: 1phone    時間: 2021-3-31 18:24

打2676 8888搵勾6保收
預約需時三日
免費
好壞都收
不需貼紙我之前收過部雪櫃 ...
TH30 發表於 2021-3-31 12:49


請教 「貼紙」系乜東東?
作者: TH30    時間: 2021-3-31 22:18

請教 「貼紙」系乜東東?
1phone 發表於 2021-3-31 06:24 PM



   
      

作者: luckystrike2046    時間: 2021-4-5 01:13

我之前有部舊50'' 4K TV放上肥花第二日就有人同我買咗
作者: behappy    時間: 2021-4-5 01:43

工作 正常的話網上放好過放
平平地在 hkepc 放也不錯,(肥花太多飛機朋)
作者: 1phone    時間: 2021-4-5 13:37

己約政府上門回收
作者: rockie577    時間: 2021-4-5 21:43

 
TH30 發表於 2021-3-31 22:18



呢張野係廢既, 到時有冇都照可以收
作者: TH30    時間: 2021-4-5 22:20

己約政府上門回收
1phone 發表於 2021-4-5 01:37 PM


勾6保?
勾6保唔係正苦,係合約營辦商,一年收正苦成兩億做回收
作者: TH30    時間: 2021-4-5 22:21

呢張野係廢既, 到時有冇都照可以收
rockie577 發表於 2021-4-5 09:43 PM


係呀,收機唔需要貼紙架
只係收左你環保稅,扮下野俾張貼紙你,心靈好過D
作者: 1phone    時間: 2021-4-5 22:21

唔記得乜名,政府網見到有電話就打左去
作者: N3BP503    時間: 2021-4-6 18:03

網上免費送出實有人要
作者: PA(HM)CM1    時間: 2021-4-15 21:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: giggs3414    時間: 2021-4-15 22:03

可能免費送出就唔駛回收啦~~
作者: royleung    時間: 2021-4-16 16:45

政府4電1腦 幫到你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2