Board logo

標題: 27同32吋MON [打印本頁]

作者: JohnWoo    時間: 2022-3-14 18:43     標題: 27同32吋MON

而家用緊陳年27吋FHD

想問下,同一距離下,27吋平面2k,同32吋弧形 2k mon 1000R

同我而家有乜分別?
或者係大家覺得邊個好啲?

曲mon係咪好易爆

謝謝各位師兄

via HKEPC Reader for Android
作者: Q-Q    時間: 2022-3-14 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JohnWoo    時間: 2022-3-14 21:36

曲MON都係VA軟屏,你自己話呢...你用加藤鷹得閒篤下佢就一定爆...
Q-Q 發表於 2022-3-14 20:36

太耐冇研究 PC 野, google 到有D亂,師兄咁講我就放心啦

via HKEPC Reader for Android
作者: alen    時間: 2022-3-14 22:45

如果距離有75CM+,我揀32' 人眼系越大越爽
曲Mon有真假曲之分,假曲Mon系非曲Panel直接硬上曲殼
如果全屏睇Video多,曲Mon舒服D,但是Mon好唔好要睇色彩、亮度、色準、色溫等等...
作者: 普羅    時間: 2022-3-16 08:05

非曲panel會唔會好易爆mon
作者: russell_HKEPC    時間: 2022-3-17 12:00

咁要睇下你講既距離係幾遠, 個人覺得32吋感覺大27吋好多, 個感覺會大過你由用24吋升到上27吋, 用32吋既話個身同個mon個距離一定比用27吋遠少少
打機個時特別係曲mon個頭左右郁既幅度同次數一定多過27吋平mon, 打得耐條頸一定攰好多
同埋我個人睇極曲mon都唔習慣, 再加上曲mon左右曲入黎, 佔既空間相對比較大,  所以俾我揀會用27吋平mon
作者: f35    時間: 2022-3-17 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2