作者: JohnWoo 時間: 2022-3-14 18:43 標題: 27同32吋MON
而家用緊陳年27吋FHD
想問下,同一距離下,27吋平面2k,同32吋弧形 2k mon 1000R
同我而家有乜分別?
或者係大家覺得邊個好啲?
曲mon係咪好易爆
謝謝各位師兄
via HKEPC Reader for Android
作者: Q-Q 時間: 2022-3-14 20:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JohnWoo 時間: 2022-3-14 21:36
太耐冇研究 PC 野, google 到有D亂,師兄咁講我就放心啦
via HKEPC Reader for Android
作者: alen 時間: 2022-3-14 22:45
如果距離有75CM+,我揀32' 人眼系越大越爽
曲Mon有真假曲之分,假曲Mon系非曲Panel直接硬上曲殼
如果全屏睇Video多,曲Mon舒服D,但是Mon好唔好要睇色彩、亮度、色準、色溫等等...
作者: 普羅 時間: 2022-3-16 08:05
非曲panel會唔會好易爆mon
作者: russell_HKEPC 時間: 2022-3-17 12:00
咁要睇下你講既距離係幾遠, 個人覺得32吋感覺大27吋好多, 個感覺會大過你由用24吋升到上27吋, 用32吋既話個身同個mon個距離一定比用27吋遠少少
打機個時特別係曲mon個頭左右郁既幅度同次數一定多過27吋平mon, 打得耐條頸一定攰好多
同埋我個人睇極曲mon都唔習慣, 再加上曲mon左右曲入黎, 佔既空間相對比較大, 所以俾我揀會用27吋平mon
作者: f35 時間: 2022-3-17 16:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

