Board logo

標題: ASUS華碩保養真係垃圾... [打印本頁]

作者: tompkyou    時間: 2022-4-13 21:43     標題: ASUS華碩保養真係垃圾...

本帖最後由 tompkyou 於 2022-4-13 21:46 編輯

個mon有好多黑點...咁咪打算預約維修。

星期一 4點幾打去個hotline,按指示揀維修mon,開始聽鈴聲等客服。

等左10分鐘都無人聽,不停重複asus首白癡洗腦歌,跟住就比兩個options我揀:

按1: 留電話,1個工作日有專人回復。
按2: 繼續等客服。

咁當然係揀2,揀完2又重複首歌,每3分鐘播完一次首歌就逼你揀 1 or 2,唔揀就cut線。

如是者我足足等左28分鐘...不停按2。

最後我選擇左妥協,按左1...聲稱1個工作日內回復。

幻想總是美好的,到今日第三日都無人搵過我...

真係除左垃圾華碩之外都無咩其他野好講,仲浪費左我差唔多半個鐘聽首垃圾歌。

仲未捱到維修果part已經咁...以後真係永不錄用。
作者: mokngaihong    時間: 2022-4-13 22:03

回覆 1# tompkyou


    上到去仲差,出晒名一早blacklist
作者: mcradeon    時間: 2022-4-14 01:22

除左dell apple  没几个品牌噶售后真系当消费者系人咯

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tompkyou    時間: 2022-4-14 17:15

Update一下。

今日晏晝終於打到電話入去。

比完serial number,話仲有保養,可以安排師傅上黎驗機。

如果check到非人為,免費安排維修。

如果check到人為,要比700上門費,300蚊檢查費,total 一千蚊。

我反問佢,點先知係咪人為?如果個師傅一口咬定人為,咪屈左我一千蚊。。。個客服夠薑答我話係。
作者: i9602097    時間: 2022-4-14 17:21

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: harakuma    時間: 2022-4-14 17:21

https://www.hkepc.com/forum/view ... 5496&highlight=

自從呢件事之後, 再唔買EIZO以外既MON, 依家全家都用EIZO
作者: tompkyou    時間: 2022-4-14 17:30

自從呢件事之後, 再唔買EIZO以外既MON, 依家全家都用EIZO
harakuma 發表於 2022-4-14 17:21

有冇gaming mon
作者: 啊甘    時間: 2022-4-14 19:30

Update一下。

今日晏晝終於打到電話入去。

比完serial number,話仲有保養,可以安排師傅上黎驗機。

如 ...
tompkyou 發表於 2022-4-14 17:15


要比700上門費
作者: GIS    時間: 2022-4-14 19:33

Update一下。

今日晏晝終於打到電話入去。

比完serial number,話仲有保養,可以安排師傅上黎驗機。

如 ...
tompkyou 發表於 2022-4-14 17:15


  連客服都咁既水平
正路都唔駛再有 期待
作者: GIS    時間: 2022-4-14 19:37

要比700上門費
啊甘 發表於 2022-4-14 19:30


其實 都唔係咩新鮮 野
基本上 佢都要收番個 COST
不過 普通市民 唔太容易 接受  "整唔到都收 CHARGE "  依樣野
其 實檢查 都係成本 上門 都係成本
以前 收500 左右 而家 升到700 真係幾勁 下
去番 最尾 都係 消費者 自己諗下 維唔維修 定 直接 買過新算

不過大眾最難接受另一樣 野就係
整唔到 都CHARGE 都 唔夠  整 唔一定包整得番 依下  都要收CHARGE
作者: tompkyou    時間: 2022-4-14 21:12

其實 都唔係咩新鮮 野
基本上 佢都要收番個 COST
不過 普通市民 唔太容易 接受  "整唔到都收 CHARGE "   ...
GIS 發表於 2022-4-14 19:37

我個mon買番黎1500蚊,上門維修收一千?(未計零件)
作者: bb4321    時間: 2022-4-14 21:30

我個mon買番黎1500蚊,上門維修收一千?(未計零件)
tompkyou 發表於 2022-4-14 21:12

唔係掛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bb4321    時間: 2022-4-14 21:30

我個mon買番黎1500蚊,上門維修收一千?(未計零件)
tompkyou 發表於 2022-4-14 21:12

買個新好過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: GIS    時間: 2022-4-14 23:03

我個mon買番黎1500蚊,上門維修收一千?(未計零件)
tompkyou 發表於 2022-4-14 21:12


咁佢地一定係預你地唔會CALL 服務
作者: tompkyou    時間: 2022-4-14 23:08

回覆 14# GIS


    根本就係屈左機。客服勁串咁話:係咖啦,師傅上去check到人為就硬掘你一千蚊...
作者: GIS    時間: 2022-4-14 23:16

回覆  GIS


    根本就係屈左機。客服勁串咁話:係咖啦,師傅上去check到人為就硬掘你一千蚊... ...
tompkyou 發表於 2022-4-14 23:08

咁X 串
作者: tompkyou    時間: 2022-4-14 23:18

回覆 16# GIS


    算啦,blacklist,希望大家避開呢個牌子
作者: walterbear    時間: 2022-4-16 01:26

好耐之前仲係漢four,維修部係個唔係維修底既女人阿頭,已經出晒名
估唔到依家...700一個街order佢真係冇得輸,咁計佢個保養咪零成本仲有賺

via HKEPC Reader for Android
作者: cantona7    時間: 2022-4-16 02:21

看科代理?
作者: mokngaihong    時間: 2022-4-16 11:54

上過客服都知,Asus 全線產品永久blacklist
作者: HONG-BAC    時間: 2022-4-16 11:54

咁驚嚇?
仲等我諗緊PA32UCX-PK 呢個芒..........

作者: XML    時間: 2022-4-16 12:09

所以DELL先多人用
作者: abcjerry    時間: 2022-4-16 12:41

行貨邊有人買,現在都自己淘了又平選擇又多
作者: tompkyou    時間: 2022-4-16 20:01

看科代理?
cantona7 發表於 2022-4-16 02:21

應該asus自己做
作者: tompkyou    時間: 2022-4-16 20:02

好耐之前仲係漢four,維修部係個唔係維修底既女人阿頭,已經出晒名
估唔到依家...700一個街order佢真係冇得 ...
walterbear 發表於 2022-4-16 01:26

唔夠佢玩,話你人為就要比錢
作者: newage    時間: 2022-4-17 11:13

本帖最後由 newage 於 2022-4-17 11:17 編輯

ASUS?
作者: newage    時間: 2022-4-17 11:15

本帖最後由 newage 於 2022-4-17 11:23 編輯

以爲由看科做售後服務先可以咁差,原來連ASUS都咁差.......
作者: tompkyou    時間: 2022-4-17 12:10

回覆 27# newage


   跟本就係唔想你整...一個mon 2千,上黎望一望屈你一千,仲未計零件
作者: kin268    時間: 2022-4-17 12:51

成日都講外星人既售後服務係最好, 不過都係一大班人買左其他品牌, 然後鬧售後差. 下次自己識揀啦, 比貴幾千去買服務, 又好多人會唔捨得
作者: KING008    時間: 2022-4-17 22:59

本帖最後由 KING008 於 2022-4-17 23:57 編輯

幾痴線下,
人為由廠定
作者: tompkyou    時間: 2022-4-18 20:07

幾痴線下,
人為由廠定
KING008 發表於 2022-4-17 22:59

判人為冇所謂,最多冇得免費整,但依家要硬掘一千蚊就好離譜。

一日上門整十部機,已經月入三十萬。人工同特首睇齊。
作者: laueye    時間: 2022-4-18 20:30

呢種售後處事方式
最緊要第日返工,做人
唔好好似咁就Ok

作者: wgpoon    時間: 2022-4-18 21:39

判人為冇所謂,最多冇得免費整,但依家要硬掘一千蚊就好離譜。

一日上門整十部機,已經月入三十萬。人工 ...
tompkyou 發表於 2022-4-18 20:07


如果上來睇完唔比錢會點?
作者: tompkyou    時間: 2022-4-18 21:48

本帖最後由 tompkyou 於 2022-4-18 21:50 編輯

回覆 33# wgpoon


    真係唔知...人地講到明要比錢,唔比應該真係可以告你

明碼實價,真係無得唔比。

主要問題係 用家 基本上 無得 argue 人為 定 非人為。
作者: wgpoon    時間: 2022-4-18 22:11

回覆  wgpoon


    真係唔知...人地講到明要比錢,唔比應該真係可以告你

明碼實價,真係無得唔比。

主 ...
tompkyou 發表於 2022-4-18 21:48



其實又唔洗咁擔心既, 佢話"人為" 咪叫佢即場做一次比你睇
咁易"人為"就唔洗保養啦.
當然爆mon爆角有明顯傷痕就無得講
但入塵/有死點, 叫佢即場試下點做到"人為"
作者: tompkyou    時間: 2022-4-18 22:50

回覆 35# wgpoon


    口同鼻拗,我真係唔敢博...一個保養搞到最尾要鬧交我寧願唔煩。
作者: sam009    時間: 2022-4-19 04:13

所以我早前學啲師兄淘MON 壞咗就扔咗佢 唔使受氣
作者: gn01119056    時間: 2022-4-19 06:43

本帖最後由 gn01119056 於 2022-4-19 07:11 編輯

咁有無得唔上門, 拎上佢度?
其實保養期內係應該唔可以收強制檢查費或上門費吧
如果佢宣傳有保養, 而保養有不合理限制
例如要比一千萬上門費, 或者要拎部機去非洲既, 照計應該違反商品說明
係唔係人為而收錢亦需要雙方同意, 無得單方面決定
你唔比錢佢都告你唔入
過保收就好正常

幾年前我整過ASUS都無聽過上門費檢查費呢一樣野, 都有同我換panel, 關唔關型號事?
買過ACER, 保養期最後一個月都同我換全新PANEL
作者: super_hkg    時間: 2022-4-19 07:25

Update一下。

今日晏晝終於打到電話入去。

比完serial number,話仲有保養,可以安排師傅上黎驗機。

如 ...
tompkyou 發表於 2022-4-14 17:15


喱個位有個bug,師父上到黎,如果佢真係話你人為收你錢,你死口唔認,趕師父走,都耐你唔何

反而師父上到黎,你自己入定兩封利是袋褲突個角出黎,師父識做,人為都隻眼開隻眼閉

你問得多即係身有屎
作者: tompkyou    時間: 2022-4-19 09:48

喱個位有個bug,師父上到黎,如果佢真係話你人為收你錢,你死口唔認,趕師父走,都耐你唔何

反而師父上 ...
super_hkg 發表於 2022-4-19 07:25

唔明點解係身有屎。

啲咁既保養政策都有人撐。

如果依家政府同你講,去急症室睇急症,醫生/護士話你個case唔係急症,要額外收1000蚊 手續費 你又點睇?
作者: tompkyou    時間: 2022-4-19 09:51

咁有無得唔上門, 拎上佢度?
其實保養期內係應該唔可以收強制檢查費或上門費吧
如果佢宣傳有保養, 而保養有 ...
gn01119056 發表於 2022-4-19 06:43

有得拎上華碩 服務中心。

個mon都唔算輕,男人老狗大隻仔拎住行都要換手。

如果女仔點抬上去整?

拎上去整,整完又要再抬番番屋企。
作者: gn01119056    時間: 2022-4-19 10:46

喱個位有個bug,師父上到黎,如果佢真係話你人為收你錢,你死口唔認,趕師父走,都耐你唔何

反而師父上 ...
super_hkg 發表於 2022-4-19 07:25



    呢D位封利事其實好大風險, 無事就無事, 人地報ICAC就一身蟻
作者: gn01119056    時間: 2022-4-19 10:49

有得拎上華碩 服務中心。

個mon都唔算輕,男人老狗大隻仔拎住行都要換手。

如果女仔點抬上去整?

拎上 ...
tompkyou 發表於 2022-4-19 09:51


我意思係起碼有多個選擇, 唔係一定要上門比人屈上門費

如果怕比人屈都可以自己拎過去
作者: tompkyou    時間: 2022-4-19 10:53

我意思係起碼有多個選擇, 唔係一定要上門比人屈上門費

如果怕比人屈都可以自己拎過去 ...
gn01119056 發表於 2022-4-19 10:49

唯有係咁,轉頭上去再 update
作者: takayo72    時間: 2022-4-19 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2022-4-19 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2022-4-19 15:14

所以港行MON一向只買DELL,DELL冇賣既規格就買其他牌子水貨,賣價比港行平一半到3份1用壞咗就算。APPLE售後最好有AC+除開條數都抵,但佢啲MON永遠得一個輸入唔係都會考慮。
作者: super_hkg    時間: 2022-4-20 12:53

唔明點解係身有屎。

啲咁既保養政策都有人撐。

如果依家政府同你講,去急症室睇急症,醫生/護士話你個c ...
tompkyou 發表於 2022-4-19 09:48

個問題係代理明知果幾百蚊上門費根本就唔會收到,點解要立這個明目? 就係等真係自己整爛果D客唔用保養,代理知你越問得多,就代表係你自己整爛既機會較大,師父就會check 得緊D。
作者: super_hkg    時間: 2022-4-20 12:55

呢D位封利事其實好大風險, 無事就無事, 人地報ICAC就一身蟻
gn01119056 發表於 2022-4-19 10:46


你話乜都報ICAC,咁去茶樓飲茶俾tips果D 全部俾人拉哂
作者: wch922    時間: 2022-4-20 13:46

所以港行MON一向只買DELL,DELL冇賣既規格就買其他牌子水貨,賣價比港行平一半到3份1用壞咗就算。APPLE售後 ...
kenken33 發表於 2022-4-19 15:14

Dell 咪又係垃圾,話1 換1,我隻mon 壞左call 佢換,換果d mon 換左3次都係有問題既,請3日假等佢換仲貴過買新mon
作者: gn01119056    時間: 2022-4-20 15:10

本帖最後由 gn01119056 於 2022-4-20 15:12 編輯
你話乜都報ICAC,咁去茶樓飲茶俾tips果D 全部俾人拉哂
super_hkg 發表於 2022-4-20 12:55



你比利事檢查人員去換取本來無既資源係賄賂

你飲完茶比TIPS你賄賂啲咩?

不如ICAC查你果陣你比封利事佢叫佢識做, 講野用下腦

為左個mon博去坐監, 極高智慧
作者: super_hkg    時間: 2022-4-20 17:25

你比利事檢查人員去換取本來無既資源係賄賂

你飲完茶比TIPS你賄賂啲咩?

不如ICAC查你果陣你比封利事佢 ...
gn01119056 發表於 2022-4-20 15:10


我冇講過你講既野
作者: gn01119056    時間: 2022-4-20 17:27

本帖最後由 gn01119056 於 2022-4-20 17:31 編輯
我冇講過你講既野
super_hkg 發表於 2022-4-20 17:25



    "反而師父上到黎,你自己入定兩封利是袋褲突個角出黎,師父識做,人為都隻眼開隻眼閉"

思覺失調? 等睇你表現, 話比利是唔代表賄賂

都係果句, 為左維修MON賄賂博坐監, 超高智慧
作者: super_hkg    時間: 2022-4-20 17:34

"反而師父上到黎,你自己入定兩封利是袋褲突個角出黎,師父識做,人為都隻眼開隻眼閉"

思覺失調? ...
gn01119056 發表於 2022-4-20 17:27

你自己認為ja,同埋你會錯意,字面上亦冇話幾時同埋會唔會俾,你慢慢ICAC
作者: gn01119056    時間: 2022-4-21 02:39

本帖最後由 gn01119056 於 2022-4-21 02:42 編輯
你自己認為ja,同埋你會錯意,字面上亦冇話幾時同埋會唔會俾,你慢慢ICAC ...
super_hkg 發表於 2022-4-20 17:34



    封利是又唔比人, 人地又會隻眼開隻眼閉??

你去玩個師傅仲會幫你? 個師傅又會咁高智慧貪小便宜去博坐監?

此情況係絕對100%犯法

分分鍾本來幫你整都唔敢幫你

你比同唔比你都係輸家

唔好咁小朋友, 做人用下腦

你唸賄賂呢個方向已經錯, 無得兜
作者: shingzhk    時間: 2022-4-21 04:36

本帖最後由 shingzhk 於 2022-4-22 04:32 編輯
Dell 咪又係垃圾,話1 換1,我隻mon 壞左call 佢換,換果d mon 換左3次都係有問題既,請3日假等佢換仲貴過買新 ...
wch922 發表於 2022-4-20 13:46

香港D保養, 全部都係左右是個死只能兩害取其輕
師兄有錢有收入當然係感睇, 如果換轉學生/低收入就唔同講法
客觀來講Dell真係算最好, 維修唔可以旨意人比個新既,
翻修mon有上手用過有毛病, 用住先又會有人keep follow真係算係感

順便提下, 有睇開呢區既就知ASUS一向都係屎,
記憶上早兩年有人新買開箱有問題, 都係走樓主個flow, 激到佢想殺人 (記憶上係大吋數32:9貴Gaming 貴mon)
LG就好好笑, 免費派人上門check&維修, 係個客到拆mon換PCB/Panel
其他牌子就no comment, 冇用過
作者: FTO    時間: 2022-4-21 07:23

有時唔到您想要乜牌子mon。一般有d要求。好似120/144。4K。大尺寸等。來來去去都係得幾個牌子
作者: super_hkg    時間: 2022-4-21 08:30

封利是又唔比人, 人地又會隻眼開隻眼閉??

你去玩個師傅仲會幫你? 個師傅又會咁高智慧貪小便宜去博 ...
gn01119056 發表於 2022-4-21 02:39


你真係好無聊,如果你係公務員我會原諒你,但你完全無智慧去了解人性同正常用腦既情況下俾tips 既方法,完全不違法,明袋錢入你袋,方法講左,你諗唔明點解得既,乜乜ICAC,牛皮燈籠,就係你問題

我既分享係想講既係人性,唔想其他人因為代理條款而嚇怕,代理最想做最少既野,消費者保養可保障既權益同方法,好過樓主托黎搬去用時間。
作者: Andysland    時間: 2022-4-21 09:27

回覆 56# shingzhk
LG電視都係即場維修,好正,又快又唔使煩!
作者: gn01119056    時間: 2022-4-21 11:38

本帖最後由 gn01119056 於 2022-4-21 11:42 編輯
你真係好無聊,如果你係公務員我會原諒你,但你完全無智慧去了解人性同正常用腦既情況下俾tips 既方法, ...
super_hkg 發表於 2022-4-21 08:30



    賄賂仲可以大條道理, 真係得意

講你又唔夠膽講, 又要理直氣壯, 又要偷偷摸摸, 真可笑

你做既野就係賄賂, 你點去演繹都係賄賂

唔通個個貪污既人都寫份合約話我要賄賂你先叫賄賂?

每個貪污既人都好似你咁, 以為兜個圈就唔係貪污

你連最基本既法律知識都無

你自己都知自己理虧唔夠瞻講

都係果句, 為左個MON博比人拉真係你咁高智慧先做得到
作者: ray7a7    時間: 2022-4-22 11:35

嘩,小,自我感覺都覺 Asus底板之外硬件唔係幾掂,估唔到 Mon都係咁唔掂,個售服上門簡直冇得輸

人為問題呢個 Point先 Amazing,正常用左一日以上,就會有耗損,例如電量,色水等,呢 D都係有人用過就會出現的情況,都可定義為人為問題

via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou    時間: 2022-4-22 11:58

嘩,小,自我感覺都覺 Asus底板之外硬件唔係幾掂,估唔到 Mon都係咁唔掂,個售服上門簡直冇得輸

人為問題 ...
ray7a7 發表於 2022-4-22 11:35

所以我選擇咗妥協的抬上去華碩度。

排左個半鐘隊
作者: 鋼練    時間: 2022-4-22 12:38

其實冇得話揀唔揀依個牌子...有得揀我都想搵到一間售後服務好
同時出既產品又完全乎合自己要求既牌子 相反如果有間公司售後服務唔錯
但出既產品唔太適合你嘅要求, 正常你都唔會揀啦
電子野我覺得一向睇手神, 另外就係一分錢一分貨,
啱spec, 啱價錢就買, 望都唔望佢會用得著售後服務

btw.試過上漢科整MB, 上過俱樂部整sli bridge, 感覺算正常
作者: SEIKO    時間: 2022-4-22 13:23

氧化賴人為 正!啄你1K
作者: marcochl    時間: 2022-4-22 14:29

回覆 64# SEIKO

呢樣野唔係某間display card 試過咩?
(定係唔止一間?)
作者: marcochl    時間: 2022-4-22 14:33

回覆 62# tompkyou

走幾轉真係煩, 特別係佢唔會即場比到你/借到比你
難怪家下D 人都係amz / tb /jd 買野, 反正香港又冇貨保養又差.....
所以計我話一係買最平, 一係買最好
作者: tompkyou    時間: 2022-4-22 14:39

回覆  tompkyou

走幾轉真係煩, 特別係佢唔會即場比到你/借到比你
難怪家下D 人都係amz / tb /jd 買野, 反 ...
marcochl 發表於 2022-4-22 14:33

貴同壞冇直接關係。。。保養亦唔會優質左
作者: 南毛靈波婆    時間: 2022-4-22 15:52

所以我選擇咗妥協的抬上去華碩度。

排左個半鐘隊
tompkyou 發表於 2022-4-22 11:58


檢驗結果有無話人為 ?
作者: marcochl    時間: 2022-4-22 16:13

回覆 67# tompkyou

都唔係, 你買隻eizo / nec / apple 就會明有時貴D 真係好D

另外, 我估計保養真係要睇唔同牌子的
以下係版友eizo 保養...
https://www.hkepc.com/forum/view ... =2499988&page=1
作者: tompkyou    時間: 2022-4-22 16:48

檢驗結果有無話人為 ?
南毛靈波婆 發表於 2022-4-22 15:52

冇即場檢測。
作者: SEIKO    時間: 2022-4-22 16:48

回覆 65# marcochl


    唔知幾時興起氧化賴人為
display MB,INTEL ASUS GIG MSI 看科聯强F代聼過並試過
作者: marcochl    時間: 2022-4-22 17:25

回覆 71# SEIKO

自從佢地試過甜頭之後就咁, 10 個耍到3 個都有so
作者: GIS    時間: 2022-4-23 02:08

回覆  tompkyou

走幾轉真係煩, 特別係佢唔會即場比到你/借到比你
難怪家下D 人都係amz / tb /jd 買野, 反 ...
marcochl 發表於 2022-4-22 14:33


講真 試過 香港代理 D 保養 真係深深明白
下次 一定買水 反正同無保係分別不大
最多 有個希望同 機會俾你打個電話
作者: GIS    時間: 2022-4-23 02:15

回覆  marcochl


    唔知幾時興起氧化賴人為
display MB,INTEL ASUS GIG MSI 看科聯强F代聼過並 ...
SEIKO 發表於 2022-4-22 16:48

氧化 視作人為果下 真係最好賣之前 寫係件貨到睇下仲有幾多人買
唔差在話通過電 當人為
不過講起依D 奇事
以前 見過最火 既 當人為損壞 做借口唔保或收費既 係 HD
個代理可以 話隻 HD 個CASE 花左 有人為損壞 唔保
花左係邊 係入機箱 上羅C 固定果個側邊位
講真 大家 如果裝開機 玩過唔同 機箱 都試到有D 箱 開位 唔夠準  HD 位 放入去 唔會好靚好FIT
有時 會遇到D 箱 窄D 緊D 入隻 HD 時 會刮花個 側邊  其實 好普遍
當然如果問 咁係唔係人為造成   係既 但係咁就可以 唔保 即係唔駛保
作者: m_m    時間: 2022-4-23 03:43

以爲由看科做售後服務先可以咁差,原來連ASUS都咁差.......
newage 發表於 2022-4-17 11:15


現在變成o甘,真係估佢吾到
作者: 2489jnk    時間: 2022-4-23 09:32

所以我選擇咗妥協的抬上去華碩度。

排左個半鐘隊
tompkyou 發表於 2022-4-22 11:58 AM

係咪長沙灣嗰邊?

via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou    時間: 2022-4-23 09:33

係咪長沙灣嗰邊?  

via HKEPC Reader for Android
2489jnk 發表於 2022-4-23 09:32

yes,咩船舶大廈
作者: tompkyou    時間: 2022-4-23 09:38

其實最令到我哭笑不得嘅係我上到去,嗰個客服哥哥仲要同我講點解唔上門維修,我同佢講話你哋check到人為 會收檢查費,佢用好奇怪既眼光望住我。。。

大佬,我真係比唔起嗰一千蚊。
作者: gn01119056    時間: 2022-4-23 12:32

其實最令到我哭笑不得嘅係我上到去,嗰個客服哥哥仲要同我講點解唔上門維修,我同佢講話你哋check到人為 會 ...
tompkyou 發表於 2022-4-23 09:38



  幾年前都係上門維修無同我講呢樣野

無提過上門費/檢查費/人為費, 係唔係最近先加?

都係檢查完直接同我換panel, 不過好似我有send相比佢地睇先, 同埋買左唔夠一個月

唔知關唔關事
作者: cyjoe_2000    時間: 2022-4-23 12:46

氧化 視作人為果下 真係最好賣之前 寫係件貨到睇下仲有幾多人買
唔差在話通過電 當人為
不過講起依D 奇事 ...
GIS 發表於 2022-4-23 02:15


佢試下在美國賴氧化當人為損壞吖?  佢鬥唔鬥得過美國消委會?
講到尾, 就是摸清該地保養底線, 唔想保就搵野賴.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2