Board logo

標題: 32激 SDHC入手 [打印本頁]

作者: free888368    時間: 2008-10-13 20:23     標題: 32激 SDHC入手

用了一年多的16激SDHC 又可方在一旁了 ,而新CARD可方下我那十多激的MP3 .本來想買東芝 ,但原來佢個代理冇貨又趕住去旅行,於是........................ ,好在都係日本製造

圖片附件: DSC01259.JPG (2008-10-13 20:23, 51.51 KB) / 下載次數 103
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=745118&k=e8200a5b2d043fca9202d957127f32b3&t=1782337587&sid=1bkoCEFyE4i


作者: cavour    時間: 2008-10-13 21:15

HOW MUCH???
作者: b_lok    時間: 2008-10-13 21:21

so attractive..
how much?
作者: free888368    時間: 2008-10-13 21:30

原帖由 cavour 於 2008-10-13 21:15 發表
HOW MUCH???


$1280
作者: kirafung    時間: 2008-10-13 22:50

冇 report ge??
作者: b_lok    時間: 2008-10-13 22:55

原帖由 free888368 於 2008-10-13 21:30 發表


$1280


好貴喔...
作者: william6373    時間: 2008-10-13 23:00

好彩你無揀東滋
明智
作者: 畢比特    時間: 2008-10-13 23:02

如果放落去部cowon d2度.....
三十激flac
作者: free888368    時間: 2008-10-14 00:03

原帖由 william6373 於 2008-10-13 23:00 發表
好彩你無揀東滋
明智

東滋有問題嗎
作者: free888368    時間: 2008-10-14 00:06

原帖由 畢比特 於 2008-10-13 23:02 發表
如果放落去部cowon d2度.....
三十激flac

三十二激format完得三十多少小
作者: mouseman    時間: 2008-10-14 15:06

Really just 4-5MB/s write speed?
作者: kanok929    時間: 2008-10-14 15:09

class 4
作者: bchiu    時間: 2008-10-14 15:11

Class 4... too slow... I would rather buy two 16G Class 6 at a much cheaper price.
作者: casshan    時間: 2008-10-14 15:17

有d慢...而且唔平
作者: free888368    時間: 2008-10-14 15:28

原帖由 kanok929 於 2008-10-14 15:09 發表
class 4

yeah class 4
作者: nelsonon    時間: 2008-10-15 08:08

class 6->class 4....
不過如果ching放"那十多激的MP3",咁個speed又冇乜所謂0既~
作者: free888368    時間: 2008-10-15 14:56

原帖由 nelsonon 於 2008-10-15 08:08 發表
class 6->class 4....
不過如果ching放"那十多激的MP3",咁個speed又冇乜所謂0既~

主要FOR 部UMPC放相&MP3,現價覺得合理 ,記得之前買張8激或16激 SDHC時要千五樓上 (一出就去馬)
作者: louis10022hk    時間: 2008-10-15 19:11

32GB class4 $1280
16GB class6 $ 305

32GB is so expensive
作者: G-核戰機    時間: 2008-10-17 00:58

32GB是不是在規格上的極限?? 之前SONY說MS最大只可以上到32GB
作者: cloudfly    時間: 2008-10-17 01:20

好貴哦....
作者: free888368    時間: 2008-10-17 12:03

原帖由 G-核戰機 於 2008-10-17 00:58 發表
32GB是不是在規格上的極限?? 之前SONY說MS最大只可以上到32GB


這個我真的不知道 ,但我諗唔會有上限,CF 好似會出64GB & 100GB

[Pretec 的233X 64GB CF卡建議售價為 14,000 元, 333X 32GB CF卡建議售價為 21,000 元,於月底開始出貨; 另外,Pretec的233X 100GB及333X 50GB CF卡,則預計於今年年底上市.]
作者: pk1667    時間: 2008-10-17 12:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 他一個人    時間: 2008-10-17 22:58

原帖由 free888368 於 2008-10-13 21:30 發表


$1280

不過我真係affort唔起,實在太貴啦
本人暫時冇噤嘅需要,都係觀察下先

不過大家有冇留意menory stick duo 8豬,依家賣緊幾多錢左右到
作者: 小子    時間: 2008-10-18 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free888368    時間: 2008-10-18 13:45

原帖由 小子 於 2008-10-18 00:15 發表


但十唔十卜32GB SDHC咁大先


正常食得SDHC 應該都可以十卜32GB.
作者: smalllight    時間: 2008-10-19 03:31

2張16 GB先5xx...
作者: ijack2001    時間: 2008-10-20 00:17

我諗都買2張16G 平好多
作者: YANG    時間: 2008-10-20 00:26

原帖由 G-核戰機 於 2008-10-17 12:58 AM 發表
32GB是不是在規格上的極限?? 之前SONY說MS最大只可以上到32GB

遲D會有SDHC2.0制式,到時最高支援2048GB.
作者: free888368    時間: 2008-10-20 16:18

原帖由 ijack2001 於 2008-10-20 00:17 發表
我諗都買2張16G 平好多

用法有D唔同 ,唔想左插右,右插左 .
作者: Johnny1988    時間: 2008-10-20 19:11

原帖由 YANG 於 2008-10-20 00:26 發表

遲D會有SDHC2.0制式,到時最高支援2048GB.

仲係用FAT32就死得啦
作者: eh    時間: 2008-10-20 21:22

原帖由 louis10022hk 於 15/10/2008 19:11 發表
32GB class4 $1280
16GB class6 $ 305

32GB is so expensive

16GB class6 $ 305邊隻
作者: wongchunho1994    時間: 2008-10-20 21:23

HOW MUCH
有沒report
作者: free888368    時間: 2008-10-20 21:47

原帖由 eh 於 2008-10-20 21:22 發表

16GB class6 $ 305邊隻

transcend
作者: 123123    時間: 2008-10-20 22:13

原帖由 free888368 於 2008-10-20 21:47 發表

transcend


e+ $290
http://www.price.com.hk/product.jsp?p=105542
作者: 珊珊堯堯    時間: 2008-10-20 22:24

原帖由 123123 於 2008-10-20 22:13 發表


e+ $290
http://www.price.com.hk/product.jsp?p=105542


點解樓主唔買多張16gb就算?
作者: free888368    時間: 2008-10-20 22:30

原帖由 珊珊堯堯 於 2008-10-20 22:24 發表


點解樓主唔買多張16gb就算?

唔想左插右,右插左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2