作者: 山田剛司 時間: 2009-9-14 09:22 標題: 請問外置CD-ROM盒有冇用雙usb 供電的?
請問外置CD-ROM盒有冇用雙usb 供電的?即係唔使用電源線外接電?
作者: WENG 時間: 2009-9-14 11:15
buffalo 有隻係行兩個usb 供電
作者: 山田剛司 時間: 2009-9-14 14:31
有冇類似既知唔知邊到有得賣呀?
Bufferlo 有冇班號可以提供??
[ 本帖最後由 山田剛司 於 2009-9-14 14:33 編輯 ]
作者: rion 時間: 2009-9-15 20:51
其實係唔係隻隻都要用火牛??
如果係, 用NB 的點可以帶出去, 又唔係度度有電
一定有D係用單USB 做賣點的先係
作者: WENG 時間: 2009-9-15 23:32
我睇buffalo 某個model 個盒後面寫住可以唔用火牛用 2個usb供電

作者: Pennylau 時間: 2009-9-16 14:16
我買過隻係單usb供電~
點解唔買單usb供電?
作者: WENG 時間: 2009-9-16 14:20
有無model ?
作者: snlworld 時間: 2009-9-16 14:25
I buy in tab bao is 2 ways usb for DVD rom
but every time pugh in my 901
the 901 alway re-start
[ 本帖最後由 snlworld 於 2009-9-16 14:28 編輯 ]
作者: rion 時間: 2009-9-16 19:45
原帖由 snlworld 於 2009-9-16 14:25 發表
I buy in tab bao is 2 ways usb for DVD rom
but every time pugh in my 901
the 901 alway re-start![]()
供電不足?
有好多時, 一係個USB 比唔夠電, 一係大食過頭, 攪到會用唔到
BUFFALO 我知以前D HDD 都出過一條USB 轉FOR 供電的設計 (中間仲會加個電池仔定CAP 咁來儲電)
CD ROM 印象中有D 個賣點係單USB, 不囝時冇需要用, 現在想買, 又唔知邊隻好
作者: 山田剛司 時間: 2009-9-18 17:37
其實本身已有cd-rom, 想搵個外置case, 用雙usb供電都冇問題, taobao有呢d 雙usb 外置cd-rom case嗎?
作者: rion 時間: 2009-9-18 19:27
如果係5.25" 那些, USB 一定唔夠電
講緊係FOR NOTEBOOK 用的CDROM
當然有D外置盒係比你裝到NOTEBOOK CDROM

