Board logo

標題: [隨身碟] kingston 代理? [打印本頁]

作者: hkjccw    時間: 2013-7-22 14:31     標題: kingston 代理?

因有隻USB手指壞咗,想問宜家kingston是那家代理。
作者: kckong99    時間: 2013-7-22 15:18

行就帝景, 即場一換一.

水就慢慢等...
作者: 必思    時間: 2013-7-22 16:35

行就景帝(Viewking)
作者: hkjccw    時間: 2013-7-23 09:41

多謝ching回覆!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2