標題: [隨身碟] kingston 代理? [打印本頁]
作者: hkjccw 時間: 2013-7-22 14:31 標題: kingston 代理?
因有隻USB手指壞咗,想問宜家kingston是那家代理。
作者: kckong99 時間: 2013-7-22 15:18
行就帝景, 即場一換一.
水就慢慢等...
作者: 必思 時間: 2013-7-22 16:35
行就景帝(Viewking)
作者: hkjccw 時間: 2013-7-23 09:41
多謝ching回覆!
