Board logo

標題: [外置硬碟] My Book (Live) vs (Studio) . Lan vs 1394b . 存輸速度? [打印本頁]

作者: 風十三    時間: 2013-9-9 14:09     標題: My Book (Live) vs (Studio) . Lan vs 1394b . 存輸速度?

基本上我兩隻都用緊,同樣都是3TB
散熱,絕對係 Studio 好,先不談物料,就頂部的散熱孔,就肯定 Studio 優,而且係無冷氣的情況下,Live 熱得死死下。

而家再要添置多一部,不討論散熱那個佔優,論速度,是否1394b會比行Lan快同順暢?

還是我的GigaLan,不懂設定,所以慢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2