Board logo

標題: [記憶卡] 小心水貨記憶卡代理 (完全唔回應消委會, 附兩封消委會信) [打印本頁]

作者: natalieng    時間: 2013-12-21 10:35     標題: 小心水貨記憶卡代理 (完全唔回應消委會, 附兩封消委會信)

本帖最後由 natalieng 於 2014-2-23 19:01 編輯

今年七月係黃金Lxxder買了一張Sandisk Ultra 32Gb microSDHC card放入平板電腦用(唔係三叔產品),用了一個月左右間中會讀唔到張卡,上個月想抄套RMVB movie入張卡到,但只抄了兩三個files就讀唔到張卡,再插番張卡入電腦就要修正張卡但修正之後都係一樣(已另買了一張東X卡用,完全冇問題)。昨天趁放假便拿上Goodyear Asia International Limited維修,他們拎張卡去佢地部電腦試了幾分鐘,就好”專業”話可以讀到張卡和寫到一個file,堅持說張卡冇問題,拒絕維修,還硬說我將大過4Gb movie 寫入format成Fat32的卡上,用係三叔機係唔夾之類說話推卸責任。我說張卡有問題才會山長水遠來,如果他們不負責任我便去消委會投訴,他們回答說你去消委會投訴都沒用,他們都不會理的。

上網搜查才知這張Sandisk卡有問題,而他們這間公司只係一間蚊型公司,2012年才註冊,公司名Goodyear相信都係想魚目混珠誤導人係Good Cxxtury代理行貨的產品。

請大家要小心不要買這間PK公司理的水貨記憶卡以免損失。

圖片附件: 未命名.jpg (2013-12-21 10:33, 37.62 KB) / 下載次數 158
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1619254&k=98360231e86882f0155f513a0fe407da&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO



圖片附件: 未命名2.jpg (2013-12-21 10:33, 67.98 KB) / 下載次數 139
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1619259&k=fa737b2934308ce6453ff6e0db75e12e&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO



圖片附件: 未命名3.png (2013-12-21 10:33, 61.23 KB) / 下載次數 149
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1619260&k=72a60c2fe1c4375a769ff37e37324ffd&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO



圖片附件: LetterJan.jpg (2014-2-23 18:56, 114.26 KB) / 下載次數 135
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1642324&k=bca8903454547f35eb9a5fb6ec999838&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO



圖片附件: LetterFeb.jpg (2014-2-23 18:56, 114.86 KB) / 下載次數 144
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1642325&k=a71abd327ac9dde656a22630b4270e1a&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO


作者: cl7rken    時間: 2013-12-21 11:21

本帖最後由 cl7rken 於 2013-12-21 11:23 編輯

Lxxder我唔知邊間, 不過小弟響旺角星X商場所見的所有sandisk記憶卡如果平幾十的全部都不是good century代理, 肥花落兩層的那間門口雖然平幾十而且價錢牌貼了good century的正貨label, 但給貨時卻會比gxxdyear/apxwer之類的貨比你, 店員更會極速開單, 因為當你發現時他會說已開了單表示你要買下
其實平幾十表明是水貨有什麼問題,需要扮行貨去art人? 此等連鎖式經營水貨店在同一商場開到成行成市. 買之前真係需要格價, 最好去唔同商場格下tim...
...有些水貨的代理貼紙更會寫自己是行貨, 價錢當然是行貨價...
作者: thomasc5    時間: 2013-12-21 11:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-12-22 00:42

Lxxder我唔知邊間, 不過小弟響旺角星X商場所見的所有sandisk記憶卡如果平幾十的全部都不是good century代理 ...
cl7rken 發表於 2013-12-21 11:21


其實apxwer唔差
作者: ababab2828    時間: 2013-12-22 14:40

回復 4# KinChungE


    Support. Had no bad experiences so far.
作者: cwc0110    時間: 2013-12-22 20:41

多謝告知 一定要BLACKLIST呢間垃圾公司
作者: beta_square    時間: 2013-12-22 22:28

行貨代理會有較好的售後服務。依家D memory card 郁下都話5年保養,但水貨公司就未必有命等你5年,佢執左你張卡先至壞,到時冇人可憐你。
作者: vega870    時間: 2013-12-22 22:36

呢間垃圾公司一定要BLACKLIST
作者: L.L    時間: 2013-12-23 23:34

omg... 頭先岩J**BO 入左張TOSHIBA EXCERIA micro sd, goodyear 代理....
希望千萬唔好壞..
作者: skeyeung    時間: 2013-12-24 11:25

如果屬實,支持樓主去消委會投訴~
如果當時佢話抄到一個file,我會要求佢將果個file重覆直至寫滿張卡為止
作者: ae861    時間: 2013-12-24 11:31

回復 1# natalieng


    ching 你果張有機會係擴容卡
作者: evan11    時間: 2013-12-24 11:35

支持樓主,我以後唔會買Goodyear Asia International Limited代理既東西...
作者: evan11    時間: 2013-12-24 11:39

http://hk.viewsonic.com/pr/show.php?id=231
作者: SimpleParallax    時間: 2013-12-24 12:02

呢間野,賣平行進口貨賣到出晒名,佢地名下的平行進口貨品有 "東之 "、"閃滴"、"勁泳"、"索梨"、"滄見"、各位CHING 係購物既時候記得睇清楚張保用 Label ,小心中招呀!
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2013-12-24 12:04

記憶卡呢類型野太平太細, 唔會當佢電器咁
一般消費者根本唔會理保養, 壞咗代理又唔會救Data, 自怨自艾完唔記得backup相, 最後咪又係當菲林買過張新ge...有幾多個特登上代理搞

呢D情況咪搞到阿豬阿狗都可以做代理, 水貨又可以照賣囉
作者: pc2366    時間: 2013-12-24 12:22

買咭真係要㨂代理。
D吾知乜代理,有保變無保,
地方又無雷公咁遠
作者: TH30    時間: 2013-12-24 15:56

回復 1# natalieng

可唔可以影張「好年」既貼紙方便點相? 
作者: frechen2012    時間: 2013-12-24 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anon893    時間: 2013-12-24 18:41

我係冠痕代理先買!
frechen2012 發表於 2013-12-24 04:26 PM

Me too, 冠痕 or Supply, (although the former is more likely when purchased at computer outlets like in Golden)
作者: 原明    時間: 2013-12-24 18:47

嘩一直都無留意!touch wood好在都未出過事…
作者: natalieng    時間: 2013-12-25 09:47

回復 17# TH30

我之後買的正貨卡保養貼紙係貼在正面, 這張卡就

未命名4.jpg

圖片附件: 未命名4.jpg (2013-12-25 09:42, 118.74 KB) / 下載次數 92
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1620692&k=796c55a91fb7089a5f1ed5258757e3d4&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO


作者: TH30    時間: 2013-12-25 09:55

我之後買的正貨卡保養貼紙係貼在正面, 這張卡就
natalieng 發表於 2013-12-25 09:47 AM


會唔會將個case通知sandisk?
等佢地知道「某代理」服務有幾好
雖則無乜實質幫助
 
作者: beta_square    時間: 2013-12-27 22:48

水貨始終有他們的生存空間,有時都冇乜辦法。

你估原廠唔知有水貨咩,但係香港區業務部都冇乜牙力砌其他區域,皆因香港市場實在太細,總部啋你都傻。
作者: [][]    時間: 2013-12-27 22:51

回復 13# evan11


    好明顯係WATER GOOD
作者: [][]    時間: 2013-12-27 22:56

本帖最後由 [][] 於 2013-12-27 22:58 編輯

google 左..............
http://av100fun.com/viewtopic.php?f=7&t=263535
作者: beta_square    時間: 2013-12-27 23:42

google 左..............
[][] 發表於 2013-12-27 22:56



    師兄引用篇討論是 2012年,今時今日好時年仲做緊生意,大家有乜符?
作者: laiwingtai    時間: 2013-12-28 00:12

吓,仲打算買這張比部相機用,乜咁易壞!?
作者: sk2k    時間: 2013-12-28 13:46

ssp 賣的東芝都勁多呢間所謂"代理" ....
有 d 舖就show 一兩款係 muse, 但其他係另一 d 不知明代理.
作者: beta_square    時間: 2013-12-28 22:47

muse 擺明係代理,其他的名都唔係冬之網站。
作者: richie2001    時間: 2014-1-3 22:57

本帖最後由 richie2001 於 2014-1-6 16:34 編輯

中伏報告:購買地點 - 荃豐地下中間最大果間,上星期買.....

IMG_2756.JPG

IMG_2757.JPG

圖片附件: IMG_2756.JPG (2014-1-3 22:57, 137.57 KB) / 下載次數 81
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1623849&k=931454fe1c4a0922f172c8c2e516db78&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO



圖片附件: IMG_2757.JPG (2014-1-3 22:57, 137.16 KB) / 下載次數 90
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1623850&k=8503e3e076f9e772af91a4670edc938e&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO


作者: beta_square    時間: 2014-1-5 20:15

搵老襯。

如果D鋪頭賣這些水貨,是否會涉及違反商品說明條例呢?因為 label 寫明有保用年期,但係又見唔到。
作者: kinkin438    時間: 2014-1-6 00:35

留名跟進
作者: harrison39    時間: 2014-1-6 00:39

咪係個microsdxc啲字下面
寫住10年
作者: zerocoke    時間: 2014-1-6 00:41

謝謝報料......
作者: DarkHero    時間: 2014-1-6 01:08

報海關啦
作者: chpyeung    時間: 2014-1-6 10:22

中伏報告:購買地點 - 荃豐地下中間最大果間,上星期買.....





補充:包裝上面根本無寫保養限期 ...
richie2001 發表於 2014-1-3 22:57


Are you blind? 10 years limited warranty!
作者: chpyeung    時間: 2014-1-6 10:27

google 左..............
[][] 發表於 2013-12-27 22:56


Goodyear 代理的 sandisk CZ80 我有一隻, 幫親戚買咗一隻. 親戚果隻好快壞咗, 攞去Goodyear 換番一隻新的, 冇問題喎..
作者: richie2001    時間: 2014-1-6 16:39

Are you blind? 10 years limited warranty!
chpyeung 發表於 2014-1-6 10:22


睇到了!多谢提醒,已删除文字!

sd.jpg

圖片附件: sd.jpg (2014-1-6 16:39, 11.72 KB) / 下載次數 101
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1624951&k=94682d123af4204bb4c3d778c0ff1c5a&t=1782165676&sid=tbuxMRjIO


作者: chpyeung    時間: 2014-1-6 16:56

睇到了!多谢提醒,已删除文字!
richie2001 發表於 2014-1-6 16:39


當然我都認同上面有 ching 講可能十年後呢間代理執咗都唔定. 不過同樣情況都有可能發生係大代理的身上...
作者: 周星星    時間: 2014-1-6 18:05

不嬲都唔理係行定水, 總之唔係賣假野, 有鑊換貨快地點近就 ok.
APXXXX 我都幫襯過唔少, so far ok la.
買行貨如果有鑊又要 check 呢樣果樣最後唔換俾你, 咪又係一肚氣
不過買其他產品如電話相機就一定買行, 因為呢 D 水係無保養 .....
作者: natalieng    時間: 2014-1-6 21:06

我已經email 去消委會投訴,預左百多元的case都唔會有人積極去跟進。我幾年前有一對GEIL DDR2 Ram 都係神神地,用用下會突然hang機出籃畫面,拿上代理(好似係Honnic),都會叫我放低等佢地run一晚memory test,最後都證實係壞而換一對的給我。而這間無良公司寫到個file 就話冇壞,我叫佢地試寫多幾mb data都唔肯,敷衍了事,推卸責任!!  所以以後都會小心 , 唔會買錯水貨卡, 以免浪費時間金錢!
作者: jobyball    時間: 2014-1-7 14:11

可否放入如平版的机器中即場抄file過去,如果有問題就會好快睇到。
作者: SYW    時間: 2014-1-7 14:16

最好置頂啦, 等多D人留意, 做福呢度各ching
作者: pc929    時間: 2014-1-9 12:36

多谢提醒!  黃金Lxxder+Goodyear
作者: 強國人    時間: 2014-1-9 18:32

記錄 Goodyear Asia International Limited
作者: ja8    時間: 2014-1-10 15:21

多謝告知 一定要BLACKLIST呢間垃圾公司
cwc0110 發表於 2013-12-22 20:41



  x 2
作者: henrietta    時間: 2014-1-11 17:20

Hi野了......我張東芝 64GB 都係e間野......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2