Board logo

標題: [外置硬碟] 1-bay外置硬碟盒 [打印本頁]

作者: PIIIIIG    時間: 2016-5-7 20:10     標題: 1-bay外置硬碟盒

2.5”用 有啲咩牌子好?我見prixx.com oricx果啲賣1xx 淘寶unitex 就賣 3x~4x RMB
另外我想問淘寶果啲易驅線除咗無盒裝住隻hdd同埋可以用埋3.5”之外有冇分別?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2