作者: imback 時間: 2017-10-2 17:59 標題: 有bad sector既手指仲可以用得嗎?
係米永久受損左就唔可以再用返?
有時死機卡住左或人為強行蚊走隻手指,就會有bad sector?
用幾多年會有幾% bad sector?
thanks~~
作者: HKEPC852 時間: 2017-10-2 18:06
手指都有bad sector??我經驗所得一死就用唔到架啦喎
作者: lamhoifung2017 時間: 2017-10-3 08:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccc123 時間: 2017-10-3 08:11
Which brand。。。。。。
And physical damage is permanent。。。。
作者: macis 時間: 2017-10-3 15:00
樓主有無壞過先??
作者: agfaapogeex 時間: 2017-10-3 19:07
做鎖匙扣
作者: imback 時間: 2017-10-4 09:03
掃瞄到報告話有
