作者: Miipp 時間: 2020-12-19 21:43 標題: 驚屎噸 DataTraveler 80 開箱測試中伏記
睇網上其它人測試以為係高速手指先貴少少三百幾買呢條野, 點知又係 buffer 攪鬼, 實質抄 file 速度係 30~49MB/s 之間波動, 跟本係低階野速度. 好彩係買來比老母 backup 手機野

實物:
垃圾驚屎噸, 出貨用 FAT32
處測
exFAT
抄單一 5GB file, 用左 103s. 得頭段少少係百幾 MB 寫
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238125&k=4d8f900fbfc5eb6ec22f72fde653cd27&t=1782234348&sid=18rcBBin8T

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238126&k=fcbaa62628bae6b7b10f7a62d9916c71&t=1782234348&sid=18rcBBin8T

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238127&k=7978d7b1025e27ee528ed0a105df4fbd&t=1782234348&sid=18rcBBin8T

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238128&k=f3dd000d4827c47c9a952ea85a71e84f&t=1782234348&sid=18rcBBin8T

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238129&k=6bd094b3013ab2dab140dba5abddccf7&t=1782234348&sid=18rcBBin8T

作者: Miipp 時間: 2020-12-19 21:46
本身想測埋手機 write 速, 電腦測完已收得工.
補充測試平台, x1c 10210u type-c 口
作者: ronald 時間: 2020-12-20 16:06
得248GB咁偷工減料?
作者: oneofthem 時間: 2020-12-20 16:23
佢包裝只寫read...
作者: ricky1992 時間: 2020-12-20 19:21
本帖最後由 ricky1992 於 2020-12-20 20:31 編輯
del...
作者: icesky1213 時間: 2020-12-20 19:45
幾錢入手?
作者: harryytm 時間: 2020-12-20 20:06
手頭上啲 USB 手指除咗 SanDisk Extreme GO 同 PRO 唔會跌速之外
其他都係頭幾 GB 寫入速度過 100 MB/s 之後跌到 30 MB/s
所以我而家係買快 microSD 卡加手指形讀卡機當手指用
作者: Miipp 時間: 2020-12-20 21:18
手頭上啲 USB 手指除咗 SanDisk Extreme GO 同 PRO 唔會跌速之外
其他都係頭幾 GB 寫入速度過 100 MB/s 之 ...
harryytm 發表於 2020-12-20 20:06
TF 快極 write ~90,見人測 DT80 有百幾速先買佢,點知網上無個人認真測 non-buffer 速度。否則平少少買山滴屎或三喪的 type-c 好過,反正大家差唔多咁慢
山滴屎咁耐都唔肯出 type-c extreme x,都唔知攪乜,高階 laptop 一早用 type-c 主流
作者: kofz 時間: 2020-12-21 00:12
正常速度。。。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: sport 時間: 2020-12-21 01:03
真係冇改錯名,成噸屎

屎牌點勁點英近十年未出過出色產品就知
ram 又貴超頻又屎,SSD 慢到屎,ADATA 都出咗S70 Gen4

過多2年等被人收購

作者: harryytm 時間: 2020-12-21 05:14
本帖最後由 harryytm 於 2020-12-21 05:29 編輯
microSD 卡雖然 Write 最多得 90 MB/s
但我可以肯定張卡唔會寫幾 GB 就跌速
再講我本身已經比啲手指伏過好多次
結論係全部無寫 Write Speed 嘅手指都係會跌速
已經有唔少 Tesla 車主講過用手指比內置 Dashcam / Sentry Mode 用嚟錄影會爛片
如果唔係啲 Tesla 車主都唔會走去買 microSD + card reader 去比內置 Dashcam / Sentry Mode 用嚟錄影
[youtube]pmM4HpGY3Og[/youtube]
[youtube]uc-OabDj3-E[/youtube]
作者: naomi 時間: 2020-12-27 23:05
都係三百幾
不過唔係 type c
https://tw.transcend-info.com/Products/No-1144

作者: kofz 時間: 2020-12-28 12:50
Type-c雙頭款
基本上都係慢
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 555p 時間: 2020-12-28 18:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2020-12-28 18:54
因為雙頭款暫未有高速既型號出
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Miipp 時間: 2020-12-28 21:07
就算單 C 都無高速
DT80 應該係有 C 口手指之中 "最快"? 我早排買時搵唔到更快
作者: usei 時間: 2020-12-29 10:44
回覆 12# naomi
會不會是 M2 整到手指咁細 ?
普通 M2 + 盒通常會有散熱問題
作者: kofz 時間: 2020-12-29 13:23
diy款
電力要求會比一般 u盤高
試過駁 d唔支援 pd快充既手機/平板
唔係 reboot 就迅間斷線
哩 d需要考慮
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: usei 時間: 2020-12-29 13:45
回覆 18# kofz
SATA SSD + 盒通常無電力問題
只是比較大件
portable SSD 有得細點但貴
作者: joeylo 時間: 2020-12-29 15:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi 時間: 2020-12-29 16:17
體積 容量 速度 兼容性
好難兩全其美
Thunderbolt3
type c gen2 2x2
type c gen2
至到普通 USB3.0
只能配合唔同場合唔同需要

作者: usei 時間: 2020-12-29 17:38
回覆 21# naomi
右邊咁大
不如用 SSD + 盒
作者: harryytm 時間: 2020-12-29 19:02
右邊個三個就係 SSD + 盒
不過唔係 2.5" 係 M.2
應該係 NVMe 盒
作者: BEGD 時間: 2020-12-30 12:53
回覆 16# Miipp
https://www.samsung.com/tw/memor ... lack-muf-256db-apc/
C頭最快應該係呢隻
作者: Miipp 時間: 2020-12-30 14:12
一早睇過, duo plus 都係 ~40MB/s 級的雞野
作者: BEGD 時間: 2020-12-30 17:00
咁ching 你講最快je, dt80 讀寫個讀輸咗已經唔係最快啦
https://item.jd.com/10024333333700.html
輸埋體績重有呢隻, 應該只係比自己砌細小小
但搵唔到乜報告
作者: Miipp 時間: 2020-12-30 17:11
手指比快慢講 write 是常識吧, 唔好文字遊戲啦, 好悶
作者: BEGD 時間: 2020-12-30 17:25
中咗伏係火氣大d 嘅, 無咩事我都係返出去先

作者: Miipp 時間: 2020-12-30 17:33
Ching 係你玩野,唔係我火大
有時間去做 d 有意義野,唔好聊交
你自己唔 check 清楚 duo plus 如何龜速就唔好死兜爛兜
作者: patklchung 時間: 2020-12-30 17:59
ching買咗幾錢?


