Board logo

標題: [徵求] [誠徵]Ipod Touch 32gb gen4 [打印本頁]

作者: pingaaa    時間: 2011-2-14 21:29     標題: [誠徵]Ipod Touch 32gb gen4

最好少花 有盒 有貼 有套/殼 有JB 有保
有意 請PM價錢..最好有相
THANKS
作者: siutat    時間: 2011-2-14 23:17

全新未開 你pm我開價
作者: pingaaa    時間: 2011-2-15 00:01

全新未開 你pm我開價
siutat 發表於 2011-2-14 23:17



    SORRY 我唔收全新未開





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2