作者: pingaaa 時間: 2011-2-14 21:29 標題: [誠徵]Ipod Touch 32gb gen4
最好少花 有盒 有貼 有套/殼 有JB 有保
有意 請PM價錢..最好有相
THANKS
作者: siutat 時間: 2011-2-14 23:17
全新未開 你pm我開價
作者: pingaaa 時間: 2011-2-15 00:01
SORRY 我唔收全新未開

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |