作者: frankie1668 時間: 2009-2-7 22:52 標題: sony P系山寨版,售价1998元再送包!
大陸真係~
http://www.benbenmi.com.cn/?p=1622






作者: neogeokk 時間: 2009-2-7 22:55
買佢好過買sony
作者: hillcalf 時間: 2009-2-7 22:58
作者: jupiters 時間: 2009-2-7 22:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DexTer 時間: 2009-2-7 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jupiters 時間: 2009-2-7 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: life660912 時間: 2009-2-7 23:04
真係同好易通個d一樣咁大...
買部彩色好易通都要2千多...
作者: neogeokk 時間: 2009-2-7 23:10
佢個spec 好勁下..唔知有幾多成真?
btw 香港公司?
http://tainahong.com.hk/index.ph ... e531613&lang=en
[ 本帖最後由 neogeokk 於 2009-2-7 23:13 編輯 ]
作者: DexTer 時間: 2009-2-7 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim 時間: 2009-2-7 23:16
原帖由 neogeokk 於 2009-2-7 11:10 PM 發表
佢個spec 好勁下..唔知有幾多成真?
btw 香港公司?
http://tainahong.com.hk/index.ph ... e531613&lang=en
代理遮, 香港真係冇乜R&D公司
作者: nanno 時間: 2009-2-7 23:24
呢部係韓國機, 應該貴過sony P~~~~~~~~~~~~~~
[ 本帖最後由 nanno 於 2009-2-7 23:25 編輯 ]
作者: keiths 時間: 2009-2-7 23:27
幾正咁wo
作者: jeffchu 時間: 2009-2-7 23:39
我笑到肚痛
作者: teasee 時間: 2009-2-8 00:09
假如係真事 . . . . . . 又真係 . . . . . . 有無 o甘 平呀
cpu set = usd 55
led scr = usd 25
touch mod = usd 9
pcb = usd 18
li-polymer bat = usd 15 ( ion 會平 o的 )
case = usd 6
kb = usd 4
科研 600 萬 , 首季出貨量 2 萬 .
平均每部計落都要 rmb 300
通路商點都要 rmb 250
如果按山寨式生產 , 良品率 98% 計 ,
做足三包 o既 話 , 真係唔知工廠食乜
作者: siupiu 時間: 2009-2-8 00:12
原帖由 teasee 於 2009-2-8 00:09 發表
假如係真事 . . . . . . 又真係 . . . . . . 有無 o甘 平呀
cpu set = usd 55
led scr = usd 25
touch mod = usd 9
pcb = usd 18
li-polymer bat = usd 15 ( ion 會平 o的 )
case = usd 6
kb = usd 4
科研 ...
科研??山寨廠抄就夠了, 唔駛科研喇..
作者: 叉燒餐包 時間: 2009-2-8 00:23
之前有師兄介紹過~
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1145361&highlight=%E5%91%A2%E9%83%A8
作者: teasee 時間: 2009-2-8 00:25
又唔好 o甘 講
其實佢地都好有諗頭 , 祇要做到一樣 o野 有市場 , 廠仔都變出個一億 .
普通一本 odm o既 電子可蘭經 . . . . . . 廠仔可以改到
+ 每日五次式晌震提示
+ 電子指南針
+ 回歷經文提示
+ mp3
+ mp3 裁剪
+ 藍牙
可以賣百幾萬部 . . . . . .
作者: Franky1208 時間: 2009-2-8 00:25
科研就唔止6百萬啦,拆解研究都要錢既...
作者: JIMillim 時間: 2009-2-8 00:34
相信佢係跟公版黎做, 成本慳番一筆
同埋冇提及用咩chipset
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 01:10
我寧願買呢部都唔買sony啦
作者: kr360p 時間: 2009-2-8 01:16
買電腦送炸彈.........
比大公司炸死定比山寨炸死好d
作者: 什果崩治 時間: 2009-2-8 01:25
嘩~~
正到無朋友ar~~
作者: teasee 時間: 2009-2-8 01:27
sony 真係好正 , 佢個 keyboard 真係好打 , 一流
尋晚 ( 2月7日 ) , 我晌旺角地鐵站裡面見到 sony roadshow 緊部 netbook ,
小弟摸足三個字 , 真係玩到唔捨得放手
[ 本帖最後由 teasee 於 2009-2-8 01:28 編輯 ]
作者: 笨孩子 時間: 2009-2-8 01:27
呢部唔係咩山寨架
係CES都發布過
比SONY部P仲正!!!
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-2-8 01:32
原帖由 teasee 於 2009-2-8 01:27 發表
sony 真係好正 , 佢個 keyboard 真係好打 , 一流![]()
尋晚 ( 2月7日 ) , 我晌旺角地鐵站裡面見到 sony roadshow 緊部 netbook ,
小弟摸足三個字 , 真係玩到唔捨得放手![]()
![]()
![]()
我在果度串緊sony 當個fd試緊時
我解釋如何放入褲袋
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 01:46
樓主可能冇睇過啦,可惜仲要等第三季先有
http://www.whatisnew.com/2009/1/13/umid-m1-photos_355.html
作者: dougdd 時間: 2009-2-8 01:48
Intel 在 CES 2009 的攤位中展示了這部超小巧的 MID
http://www.umpcfever.com/news/?postid=1758
http://www.umpcfever.com/news/?postid=1772
呢部 MBook 發佈好耐啦~
~ 而家先比人搵出黎講~仲話佢抄 SONY tim 真係~
~佢個定位係走 aigo MID 果類的路線 ~
作者: Clancyr 時間: 2009-2-8 01:56
係咪真係2000? 如果係就真係諗得過
作者: dom 時間: 2009-2-8 02:04
同代理我見到有
AMD "Netbook" ......
http://www.raondigital.com/fnt_english/
記得係 Tech Day 見到 Centralfield 個 booth 有放出黎 demo
差唔多要 $7K
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 02:04
當然冇咁平啦。d人唔知亂講咋。
作者: dom 時間: 2009-2-8 02:05
原帖由 teasee 於 8-2-2009 12:25 AM 發表
又唔好 o甘 講
其實佢地都好有諗頭 , 祇要做到一樣 o野 有市場 , 廠仔都變出個一億 .
普通一本 odm o既 電子可蘭經 . . . . . . 廠仔可以改到
+ 每日五次式晌震提示
+ 電子指南針
+ 回歷經文提示
+ mp3
+ mp3 裁剪
+ 藍牙
可以賣百幾萬部 . . . . . .![]()
賣去中東都夠好搵
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 02:06
原帖由 dougdd 於 2009-2-8 01:48 發表
Intel 在 CES 2009 的攤位中展示了這部超小巧的 MID
http://www.umpcfever.com/news/?postid=1758
http://www.umpcfever.com/news/?postid=1772
呢部 MBook 發佈好耐啦~~ 而家先比人搵出黎講~
~
...
我覺呢部機點睇都唔弱,不過開賣時個價一定唔平
作者: hiro0500 時間: 2009-2-8 02:15
consider if the price is around $2000 is not too bad, sony is a littly pricy for the design.
作者: 扣肉6600 時間: 2009-2-8 02:19
我想買一部!!!
作者: thunderfung 時間: 2009-2-8 02:24
除左外殼色唔靚外~
都買得過
hahaha
作者: JIMillim 時間: 2009-2-8 02:24
Since Asus release the first netbook, many companies wana share this huge market
作者: nanno 時間: 2009-2-8 07:14
UMID available in Feb. Let the imports begin!
http://www.umpcportal.com/2009/0 ... t-the-imports-begin
作者: 幻影 時間: 2009-2-8 08:45
唔知舊電可以玩幾耐呢??
旅行用一流
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 09:41
原帖由 nanno 於 2009-2-8 07:14 發表
UMID available in Feb. Let the imports begin!
http://www.umpcportal.com/2009/0 ... t-the-imports-begin
好消息啊!! 咁快有得賣,香港唔知幾時有
作者: winlon 時間: 2009-2-8 18:46
真的 很 不错哦 我也想买哦
作者: passby 時間: 2009-2-8 18:47
如果真係2000蚊有得想呀...
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 18:57
邊有可能咁平
作者: passby 時間: 2009-2-8 19:06 標題: 回覆 42# 的帖子
佢唔係寫住話1998咩...唔會係美金掛...
作者: cash2004 時間: 2009-2-8 19:57
樓主quote個網都可以話一部韓國機係國產山寨貨,可知個網所講資料有幾多可信性啦
作者: bern 時間: 2009-2-8 20:25
they are really king!
作者: h073 時間: 2009-2-8 21:58
幾正wo
作者: jzu 時間: 2009-2-9 00:00
haha, 真係好笑
呢部野抄sony p就禁多人鐘意, 禁多人喜歡
另一邊廂, m8抄iphone就被人踩到嘔泡
真係同"抄"唔同命
作者: Van仔 時間: 2009-2-9 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eros 時間: 2009-2-9 00:25
如果香港有得賣 。。一定好好賣 。。正啊
作者: badiso 時間: 2009-2-9 00:51
部野平過1500$, 我會買比老媽學電腦用
作者: C.K.F. 時間: 2009-2-9 01:16
中國真係掘起了, 好可怕呵~!
作者: Laputa 時間: 2009-2-9 12:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mtube 時間: 2009-2-9 12:48
邊度有爆開呀?
銀色反光影唔到?
作者: Laputa 時間: 2009-2-9 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winlon 時間: 2009-2-9 17:54
此贴 很好很 强大 我真是服了你们了
作者: hkcwnet 時間: 2009-2-9 17:59
中國的機 真的好抄得阿,
作者: sirius 時間: 2009-2-9 18:04
用黎取代詞辭機一流,啱哂在學人士
作者: ~FairyTale~ 時間: 2009-2-9 18:52
圑購
作者: ~FairyTale~ 時間: 2009-2-9 18:56
http://www.whatisnew.com/2009/1/13/umid-m1-photos_355.html
what is the difference of this?
作者: andykkfung 時間: 2009-2-9 19:16
原帖由 dougdd 於 2009-2-8 01:48 發表
Intel 在 CES 2009 的攤位中展示了這部超小巧的 MID
http://www.umpcfever.com/news/?postid=1758
http://www.umpcfever.com/news/?postid=1772
呢部 MBook 發佈好耐啦~~ 而家先比人搵出黎講~
~
...
講得好! 唔好成日未聽過就叫人做山寨公司啦. umid 都叫有小小名氣, 唔通淨係sony, lenovo, acer 都d 就唔係山寨公司咩. 比d 空間其他品牌, 咁大家先至多選擇嘛.
作者: karsy2004 時間: 2009-2-9 19:18
呢部機唔係韓國嫁咩..............................
作者: aiyume 時間: 2009-2-9 19:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karsy2004 時間: 2009-2-9 20:24
600美金既話就買VAIO P了..


