Board logo

標題: S10 3T SKYPE 問題 [打印本頁]

作者: nocturnecmf    時間: 2010-3-26 23:28     標題: S10 3T SKYPE 問題

我用skype視訊通話個陣, 成日突然無左聲, 話sound card冇左, 我已用高效能模式, 用電池或用插頭取電也是同樣問題, 有冇其他人都有咁既情況?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2