作者: grxgr 時間: 2010-7-22 17:38 標題: 唉~部LENOVO S10-3T無啦啦爆MON~品質好差
本帖最後由 grxgr 於 2010-7-22 17:45 編輯
好幾日無開過部NETBOOK,只係放得近個冷氣口,
尋日開黎玩一下,觸屏黎既,禁禁下,媽的,左上角觸屏無反應,
一睇見裂左少少= ="跟住再禁兩禁睇下有無眼花,越裂黎越大,但個MON D顯示完全無問題
今日走左去送修,佢話呢D當硬体損毁保唔包,
事先聲名,我完全無撞過或跌過部機,我亦無帶出街保存得好好
我問個職員點解咁化學咁易爆我撞又無跌又無撞,係咪被冷氣吹過熱脹冷縮左就咁脆
佢答我我地公司做過哂測試架喎(門面說話)
我都一面無奈地等佢CHECK完報個價黎聽
跟住隔離有另一個送修既人,我聽到佢同個職員講佢部NOTEBOOK上次爆過MON整過,咁易又爆過,
聽完我把心一諗,BLACKLIST LENOVO
MADE IN CHINA終究係大陸野,之前係貪佢個電容解屏,無理會D師兄講LENOVO點大陸法~
家陣真係享受過喇,都唔知要整幾錢
同埋會唔會只係塊解屏面壞左,而個MON無事咁?有無可能自行去配返個解屏落去?
佢如果收費貴我真係想自己整好過~
P.S.擺低左部機係個度,要等兩三日先報價=.="
作者: 64067197 時間: 2010-7-22 17:52
拿,唔好怪我直說,亦唔係唔信你
不過你無跌過無撞過,個MON無端端爆左,俾著你係CS個reception,你信唔信先
佢只會當你係人為損壞,俾著我都會咁諗
作者: grxgr 時間: 2010-7-22 18:02
呢層當然~但係個MON既外殼一D都無傷痕~
如果真係搵理由,我只好講係關佢蓋個下咁細既衝力,咁都抵受唔住真係無言
部S10-3T佢MON側邊綠個D位都唔實淨,好似D玩具咁~但估唔到咁快出事~
同埋聽到隔離個邊又有人咁爆MON仲唔止一次~
只好講LENOVO佢地QC做得唔好~
只係警剔自己唔會再買LENOVO~手提都係買日製好過~
作者: 64067197 時間: 2010-7-22 18:08
其實用過notebook袋袋住之後大力撞一下都做到相同效果…
作者: grxgr 時間: 2010-7-22 18:13
可以咁講~所以我都無得再怪~但係我有講過我部機係唔拎出街,都只係屋企用,仲要好少用= ="
咁推斷落去最大可能就係關蓋個下衝力佢都受唔到~
我都預左要比錢整架啦,只係覺得佢品質測試個PART睇黎都幾唔得囉~
以前我都做過品質測試既公司...我都知做測試呢D野,其實都可以幾求祈= ="
尤其係香港同大陸D測試
作者: 64067197 時間: 2010-7-22 18:33
我既意思係個reception會覺得係你用notebook袋袋住之後撞過,唔係話你真係撞過
作者: grxgr 時間: 2010-7-22 18:51
我明白~
所以話呢D真係只有用家才知道的真實~
作者: etude 時間: 2010-7-22 19:01
most are made in china....唔好彩
作者: penay 時間: 2010-7-22 21:05
冷氣冷爆左????:))
作者: C9_1 時間: 2010-7-22 23:51
我諗佢屋企隻窗一定日日爛!!
我真係笑到收唔到聲
我認為樓主的無知真的很可笑,呢個POST,呢個標題,人地已經可以用"抵毁其公司名聲及己構成誹謗之言論"告你,都係等住收律師信啦
作者: superchris 時間: 2010-7-23 01:44
c hing s10-3t mon 淘寶有得買.......參考 參考 !

http://item.taobao.com/item_deta ... e6902a0e8bf4df5.htm
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 11:49
本帖最後由 grxgr 於 2010-7-23 11:53 編輯
收你個封呀~?
我係懷疑~呢D叫抵毁?
你憑咩信佢?人地IPHONE電線一樣有問題,LENOVO點解唔可以?
唔比佢塊破璃太薄架?用擋風窗個厚度黎比較,佢地QC都唔係同一個地方~你真係神經病~
你用過哂佢咁多部機呀?我唔知佢其他機係咪咁,但我用既唯一呢部讓我感覺到咁~
你個回覆真係笑到爆囉~
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 11:53
THANKS~

估唔到竟然咁都有散裝買~
等佢報完價再睇下點會~
作者: KinChungE 時間: 2010-7-23 12:03
佢報價一定過千
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 12:10
搵過佢個保障範圍,唔知係咪呢個
http://www-07.ibm.com/lenovoinfo/hk/protection/
8條LINK中第6條LINK,PDF入邊第3頁有寫
http://www.lenovoclub.com.hk/inc ... ion_Service_Cht.pdf
佢入邊寫最高500蚊,唔知係唔係,大佬NETBOOK黎咋都收得貴,咁NOTEBOOK個D咩千幾二千蚊?
作者: KinChungE 時間: 2010-7-23 12:12
人地第二個lenovo netbook爆mon(非tablet) - $1000
亦有人thinkpad爆mon(非tablet) - $2200
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 12:14
邊一部?
筆記本系列
每次最高承擔費用——在香港服務(HK$)
每次最高承擔費用——在澳門服務(MOP)
IdeaPad S series /
IdeaPad G series /
Lenovo B series/
Lenovo V series/
ThinkPad X100e
HK$ 500
MOP 516
IdeaPad Y & U series
HK$ 1,200
MOP 1,238
ThinkPad (excluding ThinkPadX100e)
HK$ 2,000
MOP 2,064
3.
服務
作者: KinChungE 時間: 2010-7-23 12:17
Thinkpad X200
你條link講緊既, 應該係額外加錢, 買"Lenovo 筆記簿型電腦全面保障服務"
你果部唔係"全面保障"架喎

作者: grxgr 時間: 2010-7-23 12:19
哦~完全明白~
剛收到張單了~痴線寫住NO WARRANTY 兼要$1100黎整~
咁樣我比佢整好定係自己買個觸屏自己整好?
作者: KinChungE 時間: 2010-7-23 12:20
視乎你信唔信得過自己既手工喇
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 12:25
成千一真係好難比得落手~佢五六百我就仲可以諗下....
巴打你有無拆NETBOOK經驗?其實難唔難?
作者: KinChungE 時間: 2010-7-23 12:26
拆thinkpad就有, ideapad就未
不過其實唔難, 最煩係拆殼, 要小心D, 如果唔會就會令個殼整花
當開到個殼, 見到個mon之後
其實只係拆螺絲+拔線, 冇乜特別既技術可言
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 12:54
謝謝你....而家正在諗緊淘寶個度可以點去搞返黎....
畢竟未用過淘寶網= ="
千一蚊有成500蚊係維修費,我真係比唔落手~
LENOVO佢其實有無得直接就咁賣個配件比我...?= ="
作者: superchris 時間: 2010-7-23 13:08
作者: loman 時間: 2010-7-23 13:08
Thinkpad 可以係 IBM part center 訂parts 自己整. Idealpad 就唔知有冇啦.
作者: grxgr 時間: 2010-7-23 13:19
C HING 問清楚如果係 $ 1,100 可以就香港整, 淘記$ 450 人仔+ 運費$ 30 ,都要HKD $600......重要等幾付 ...
superchris 發表於 2010-7-23 13:08
咁其實堔圳個華強北有無機會搵到?
個500蚊我真係唔想比LENOVO老屈囉,士可忍不可辱
作者: superchris 時間: 2010-7-23 13:26
咁 C HING 真係要比D 時間蕐強北.........TRY TRY

作者: grxgr 時間: 2010-7-23 14:08
我都係諗點用淘寶好了~謝謝你
作者: makkui 時間: 2010-7-23 23:19
二手S10-3T好像只是二千幾,買過部好過啦
作者: master_911 時間: 2010-7-23 23:22
/.\廠房真係獅子開大口..
我有friend係大陸拎部notebook去整..
壞個mon..廠同街邊鋪既價差成一百蚊..
作者: umpcfans 時間: 2010-7-23 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2010-7-24 01:00
1百蚊咪小事囉
X200爆mon, 要收$2200整
但係taobao賣緊人仔$480
作者: SSII 時間: 2010-7-24 05:05
taobao d parts其實可唔可靠?
一陣山寨出品.....
作者: grxgr 時間: 2010-7-24 13:17
問過個淘寶賣家,佢話S10-3T呢款既MON有出過兩款,一隻LCD,一隻LED的
咁其實呢隻係LCD定係LED的?
賣家話呢D MON有30針同40插既分別,所以叫我查清再買
我已經CANCEL左LENOVO個度,如果我整唔好我寧願過第二部~唔會益佢地~
作者: grxgr 時間: 2010-7-24 13:18
呢樣反而唔驚,用得到我唔理佢山唔山寨~反而原裝都係咁,只好講運氣~
作者: superchris 時間: 2010-7-25 13:04
C HING ....你不如先折出嚟,將個插影張相 sand 比淘記店長...see see
作者: nocturnecmf 時間: 2010-7-26 02:57
我都好粗用下, 暫時都無事, 關蓋我都幾用力, 哈~
冷縮熱漲應該無咁犀利, 我估係咪有重物放過係頂0黎, 有機會壓爆, 因為個屏幕既構造實在太膠太化學, 尤其上面個條邊邊, 係識"旭"架
如果整, 隨非你手功好, 否則我都建議俾返原廠整, 無計
或者唔整都可以, 不過無左觸屏功能, 當一部普通netbook用, 或當一個後備hardisk用
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1124207007
睇下yahoo bid呢個幫唔幫到你吧
作者: grxgr 時間: 2010-7-26 11:02
我今日去拎返部機先拆後SEND相~
我部機上邊無野擺過上去...所以先O左咀~
自己整我相信我手功應該無咩問題~電視LCD MON電腦砌機等我都整過~
問題只係在一開始唔知如何去拆解個PART可能要花D時間去研究
作者: grxgr 時間: 2010-7-26 20:38
拎左返黎,已拆開,超級簡單= ="只係一開頭要研究D鉗位係點~
作者: Faye 時間: 2010-7-26 20:48
爆左者,未壞呀麻
比我就唔整lu...成500蚊喎.....
粗用,用到佢壞,然後放左佢
作者: grxgr 時間: 2010-7-26 20:52
買左先半年...真係唔甘心就咁玩完囉
買佢個時都差唔多5K連2GB RAM~
作者: grxgr 時間: 2010-7-27 09:29
本帖最後由 grxgr 於 2010-7-27 09:37 編輯
話說尋日去拎返部機,隔離又係一個爆MON送修既人~
LENOVO D機睇黎真係易爆MON:curse:
真係修MON都賺死佢,大陸隻MON零售400蚊佢修千幾,THINKPAD就400蚊佢修2200...
條數佢真係賺到笑


