標題: 有冇人用過 acer 部 d255 ? [打印本頁]
作者: plk1984 時間: 2010-9-30 11:41 標題: 有冇人用過 acer 部 d255 ?
雙系統
依部野賣幾錢 ?
佢個 android 係咩 version 架 ?
我想入部 netbook 可以行 android + windows 既
過下 android 癮 ( 我無 smartphone)
有冇其他選擇?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |