作者: fqfqfq 時間: 2009-12-17 19:27 標題: 亞洲電視 不如 改名 叫韓國電視 啦 !
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kookinwa20 時間: 2009-12-17 19:32
錯..
應該改名做"旺旺電視"
旺旺主持大局的話,亞視先有轉機
作者: CMZ 時間: 2009-12-17 20:16 標題: 回覆 2# 的帖子
無錯, 叫亞洲電視旺旺台絕對合理
因為旺旺廣告真係密到...
作者: 早早你 時間: 2009-12-17 20:33
肯定d 韓劇好平la,亞視會死錯人咩,遲d旺旺收購成功可能多d台劇未定
作者: 丁烷™ 時間: 2009-12-17 20:39
係貸款利息黎.....
詳情請收看今日各大報章
作者: Puff 時間: 2009-12-17 23:46
但係叫亞視都好過叫...旺視/旺台...
作者: roadwarrior 時間: 2009-12-17 23:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wailamtam 時間: 2009-12-18 00:19
原帖由 roadwarrior 於 2009-12-17 23:55 發表
tbb korean shows
星期五, 18/12/2009, 3:45 PM - 4:15 PM (00:30)
Jade
大長今及交易現場
星期四, 17/12/2009, 11:45 PM - 12:45 AM (01:00)
High Definition Jade
高清劇場:該隱與亞伯
星期六, 19/12/2009, 1:15 ...
so??
tbb Japan shows at 18/12
08:00 am IQ 博士
08:30 am 機動警察
01:00 pm 惡搞校園
03:45 pm Music Station (日)
09:30 pm 血色星期一 (別府九州地獄拉麵特約)
10:30 pm 鋼之鍊金術師FA (gameone夢幻古龍online呈獻)
11:00 pm 銀魂
12:00 am 奇幻世紀 - 空白的人
01:15 am Nana
[ 本帖最後由 Wailamtam 於 2009-12-18 00:21 編輯 ]
作者: Giroro伍長 時間: 2009-12-18 01:03
有d韓劇又真係唔錯喎
作者: Victorychan2002 時間: 2009-12-18 10:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vinait 時間: 2009-12-18 10:27 標題: 回覆 1# 的帖子
都唔止ATV啦..
TVB 質素亦一落千丈...
ATV又死.. TVB又差.. 真係迫人唔去睇電視
作者: yungyung88 時間: 2009-12-18 11:26
其實都晤、咁唔該佢播返D最新的...
作者: Kelma 時間: 2009-12-18 12:36
有d高清韓劇畫質都幾靚
作者: vinait 時間: 2009-12-18 14:15
係丫.. 有D畫質真係好靚..D燈都打得非常好
我唸過左日本TIM
作者: hamu278 時間: 2009-12-18 18:19
成日都 C9 乜乜乜,無聊。
作者: Puff 時間: 2009-12-18 18:28
依家無啦 sosad
係前TVB高層掌航時既事
作者: god_md5 時間: 2009-12-18 19:13
大陸佬要加中央台南方台,台灣佬又要加中天
加d無謂野搞到亞視高清台bitrate底曬
如果得一個高清台仲好d.
依家無線又搞大規模制作,套套劇都差唔多一樣
d女主角個個都差唔多40歲,d故事又係同一班人作
完全無新意,悶到呢
作者: Puff 時間: 2009-12-18 20:04
原帖由 god_md5 於 2009-12-18 19:13 發表
大陸佬要加中央台南方台,台灣佬又要加中天
加d無謂野搞到亞視高清台bitrate底曬
如果得一個高清台仲好d.
依家無線又搞大規模制作,套套劇都差唔多一樣
d女主角個個都差唔多40歲,d故事又係同一班人作
完全無新意,悶到呢
最好係主頻道 (Jade&Home) 直接高清化,
可惜正苦爛政策

作者: KAgaMi 時間: 2009-12-18 22:20
但問題是
香港有一大堆很有勢力的觀眾
ex. 主頻道高清化就應該Fire掉一堆舊節目
到時第一時間有反應ge,會係老一輩ge觀眾,然後係夜貓族
aTV先唔講,就連TVB的節目製作都係一直縮水的情況下
TVB會因為主頻道的HD化而增加製作節目嗎?
如此會造成兩個結果
a> 黑白片、4:3片充斥HD台
b> 節目大多HD,但問題是節目一直重播,因為電視台根本無咁多節目
[ 本帖最後由 KAgaMi 於 2009-12-18 22:54 編輯 ]
作者: pakchi70 時間: 2009-12-19 01:31
原帖由 KAgaMi 於 2009-12-18 22:20 發表
但問題是
香港有一大堆很有勢力的觀眾
ex. 主頻道高清化就應該Fire掉一堆舊節目
到時第一時間有反應ge,會係老一輩ge觀眾,然後係夜貓族
aTV先唔講,就連TVB的節目製作都係一直縮水的情況下
TVB會因為主頻道的HD化而增加製作節目嗎?
如此會造成兩個結果
a> 黑白片、4:3片充斥HD台
b> 節目大多HD,但問題是節目一直重播,因為電視台根本無咁多節目
d節目重播情況咪仲嚴重過直接升翡翠台做高清?
起碼直接升的話,少個台要播節目丫
話時話而家無線d新台節目都好多重覆左
我要住型屋好似先後響明珠,高清播過
而家又響J2播

