Board logo

標題: MIIF板專用北橋頭入手,分享吓 [打印本頁]

作者: DANDEE    時間: 2008-11-20 02:05     標題: MIIF板專用北橋頭入手,分享吓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CWPP    時間: 2008-11-20 02:11

恭喜恭喜
幾銀入手 ?
作者: DANDEE    時間: 2008-11-20 02:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DANDEE    時間: 2008-11-20 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunnylee    時間: 2008-11-20 20:31

原帖由 DANDEE 於 2008-11-20 02:14 發表
$人仔290

$人仔 $290
作者: billy1312    時間: 2008-11-20 22:29

290蚊又ok wo~
作者: MGS2    時間: 2008-11-20 23:43

冇水道?
作者: MGS2    時間: 2008-11-20 23:45

同埋係唔係二手? 見到粒鏍絲有RUST
作者: DANDEE    時間: 2008-11-22 04:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DANDEE    時間: 2008-11-22 04:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alastor!    時間: 2008-11-22 05:40

原帖由 DANDEE 於 2008-11-22 04:40 發表

無所謂,外觀先行,效能點都好過用風冷,何况我塊MIIF北橋大熱天用風冷亦只有AROUND45度


我想講其實一早已經有人去訂造左同樣既野.... 至於貼唔貼出黎就睇果位師兄了.....XD
作者: kame    時間: 2008-11-22 05:41

原帖由 DANDEE 於 2008-11-20 02:15 發表
KAME兄,會唔會用呢



我等B記全SET 不過老闆話要12月中先有 (到時當自己送比自己 x mas gift xd)
作者: hamsterspeed    時間: 2008-11-22 09:23

原帖由 kame 於 2008-11-22 05:41 發表



我等B記全SET 不過老闆話要12月中先有 (到時當自己送比自己 x mas gift xd)


又偷偷唔比老婆知
作者: kame    時間: 2008-11-22 09:41

拿拿拿我唔準您甘講野GA下 唔係我唔比佢知 係佢自己唔發現咋下
作者: 測試部    時間: 2008-11-22 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CWPP    時間: 2008-11-22 11:17

原帖由 DANDEE 於 20-11-2008 02:05 發表
RE板應該都用得,POM材質上蓋,今次全用上公制M3纙絲,去睇相761040761041


師兄, 造多個幾兜嘢 啞架力蓋 替換 ......會唔會夾啲你個 CPU block 嗰 look....
作者: DANDEE    時間: 2008-11-22 11:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2