作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 17:15 標題: [開箱] Syscooling 東遠水冷套裝 SP23
經過左個幾星期,套水冷終於收到啦
測試會之後試水後上機補上
廢話唔多說,直接去介紹
SP 23套裝配件:
240 冷排 (換銅版) x1
水管 內8mm 外11mm (約3米) x1
SC-600水泵 (新版) x1
CPU冷頭 x1
VGA冷頭 x1
北橋冷頭 x1
合共連運費 800人仔有找
以下圖片因為到手馬上影,所以有d急影得唔清請見諒
包果
外盒
大Logo標誌
開箱
裝件合照
新版水泵 (稱已改善破裂出水的情況)
水管
240冷排
內盒
注水針筒
北橋冷頭
VGA冷頭
CPU冷頭
CPU萬用扣具 (全Socket可用)
Test遲d後補,謝謝大家觀看
[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-7-6 17:16 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892092&k=2aee1513c0f2328dc2a6cb557f763fb0&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892094&k=b773c6837163d812c6af139f1dc6fbe8&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892096&k=09b393fcdbad415f58b93a19adc029d3&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892098&k=8399b3c27e658d08301a0b2d353bfefd&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892100&k=563276a399e9d3982969585a9a4c9a51&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892102&k=ce07358173fac59f25780aee6be59e18&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892104&k=82381040491f1c2dca14a23c4c778313&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892106&k=52a7d4a26566a3e0bf89d735f1da7d91&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892108&k=de42320b801db749fcd968fa62286085&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892110&k=1e581f00d830de96e407cd0ad5471a1b&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892112&k=b459c3de3be36467471b202b06b1bf72&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892114&k=70e3d497e27098480330facd9168b9c8&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892116&k=fc970b63bdd7aac7e1ec1820a53f40c0&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892118&k=8e79bf9452d047b3cf71d5f41e441b1f&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892120&k=4d5dac03114b77bef619532023af17ca&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892122&k=427ae388934b0d97602ed85ae2e5d0b7&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892124&k=30654420489443291f2738865a8aa2c9&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892126&k=da4facc392d543c29098a70a09a20da1&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892128&k=a86e28dfd0d9bc33e4b0318404e61864&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

作者: CWPP 時間: 2009-7-6 17:19
thought you have changed to a thick rad? or this is already a thick rad?
作者: LUNG2000LUNG1 時間: 2009-7-6 17:26
十卜
CHING快出測試POST
作者: 想做就去做 時間: 2009-7-6 17:42
1個排去散3樣...夠唔夠力呢...
作者: eh 時間: 2009-7-6 17:44
冷排係Al定Cu?
Set野幾錢?
作者: hangck 時間: 2009-7-6 17:50
可能夠但溫度就唔知等樓上個位師兄test
作者: Seor 時間: 2009-7-6 17:50
恭喜樓主加入水冷大家庭 快D裝好上機po圖
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 18:05
Cu銅,計後HKD 900唔洗
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 18:06
因為佢個套裝Set係包一隻240排,遲d唔夠先再加
作者: victorvictor 時間: 2009-7-6 18:07
the rad is CU
I suggest you buy one more pump since it is cheap and easy to be broken!
I got 1 down used for 9 months
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 18:12
蒸餾水試水中..
上機時再換防凍液
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=892216&k=657728bf09a1706ff0e1d30b3a66c6aa&t=1782132395&sid=X1sdNv786R

作者: 想做就去做 時間: 2009-7-6 18:13
佢有無包防凍液@"@自己令買?
[ 本帖最後由 想做就去做 於 2009-7-6 18:15 編輯 ]
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 18:15
唔寄得液體所以冇包,扣番40人仔
作者: iloveskyline 時間: 2009-7-6 18:42
大陸快遞唔運流體落香港
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 19:26
No 快遞
作者: 想做就去做 時間: 2009-7-6 19:28
幾時上機
作者: somee3838 時間: 2009-7-6 19:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: B-52 時間: 2009-7-6 19:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 想做就去做 時間: 2009-7-6 19:49
佢係搵個兜裝住姐
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 19:53
對
以防有咩事整濕個地下
作者: iloveskyline 時間: 2009-7-6 19:57
唔通用物流
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 19:59
咁就唔情況.但運費先好似幾十蚊
不過要等個幾星期又真係有d耐
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 20:37
終於到左啦
快D做TEST啦, OK既話我又買, 但我想買SP33多D, 因為i7
[ 本帖最後由 hpkpk123 於 2009-7-6 20:37 編輯 ]
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 20:38
防凍液邊到買
作者: MeiMei 時間: 2009-7-6 20:42
師兄..我買定花生等你報告
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 20:45
普通氣車防凍液
作者: dannyctl 時間: 2009-7-6 22:23
非常有興趣睇吓測試, c hing幾時上機呀?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 22:29
遲2日出去買防凍液之後就上機.
依2日由佢放係地下試下水先
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 22:30
話時話, 你唔怕生秀咩?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 22:33
點解會
就係用左防凍液先可以降底佢生的機會同時間
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 23:05
我講緊你衣家用水
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 23:06
而家用果d係蒸餾水,用黎洗頭,排,泵,同管
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 23:20
用防凍液洗唔得咩?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 23:34
都得,但頭一次有可能會有雜質 (如打磨/焊接殘留的金屬粉末)
所以多數會倒左佢
雖則話我支持國貨
但大陸野,都係有d唔放心,
洗完倒左佢安心d
[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-7-6 23:35 編輯 ]
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 23:41
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-6 23:34 發表
都得,但頭一次有可能會有雜質 (如打磨/焊接殘留的金屬粉末)
所以多數會倒左佢
雖則話我支持國貨
但大陸野,都係有d唔放心,
洗完倒左佢安心d![]()
我既意思係用防凍液洗再倒唔得咩?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 23:43
得..但一支水冷防凍液百幾蚊倒左佢有點兒...
作者: aybillmesmar 時間: 2009-7-6 23:45
ching 等你出報告,如果OK我都整番套上水.....
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 23:45
原來咁貴架
咁防凍液幾耐要換
作者: 山田剛司 時間: 2009-7-6 23:47
大陸做的嗎????
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-6 23:49
係呀
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 23:54
係阿
OCQQ平平地一支含UV水冷液都要百三蚊
買外國野分分鐘三百幾四百一支
如果買氣車防凍液會平d,但都要預一百蚊左右
有濃縮或溝好的選擇
而換水主要睇有冇雜質
如果勤力就半年左右換一次
普通黎講1年至1.5年換(計埋喉)就算OK
極限大約2年左右
到時你會見到水管都變埋色
唔換都唔得
[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-7-6 23:56 編輯 ]
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-7 00:00
訓前報告一下
現時已試水約6個小時
還未見有任何滲漏的情況
水泵,冷排,冷頭都完好
明天會繼續報告情況
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-7 00:03
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-6 23:54 發表
係阿![]()
OCQQ平平地一支含UV水冷液都要百三蚊
買外國野分分鐘三百幾四百一支
如果買氣車防凍液會平d,但都要預一百蚊左右
有濃縮或溝好的選擇
而換水主要睇有冇雜質
如果勤力就半年左右換一次
普通黎講1年至1.5年換(計埋喉)就算OK
極限大約2年左右
到時你會見到水管都變埋色
唔換都唔得![]()
睇泥到幾煩, 如果效能唔高都係用TB120A算
作者: 想做就去做 時間: 2009-7-7 12:42
樓主好似好得閒咁既
仲唔出去買
我都要出去返工了...返去用IPHONE上黎8下
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-7 12:46
我唔係好得閒,
我而家出去啦
作者: pch0113 時間: 2009-7-7 13:12
又話買SP33?
個排幾厚?
作者: 測試部 時間: 2009-7-7 13:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 測試部 時間: 2009-7-7 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hangck 時間: 2009-7-7 13:41
原帖由 測試部 於 2009-7-7 13:32 發表
我之前一早post過類似test 重比人串 但我無所謂 又唔係專業玩水![]()
![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 7063&highlight=
照咁睇遠東水冷行i7一定死得
作者: 測試部 時間: 2009-7-7 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aR_man 時間: 2009-7-7 14:29
wow..到左lor..
真係好想知上機test係點..如果掂既..整返套黎玩下都好
作者: hangck 時間: 2009-7-7 17:38
好難講有d人唔信咩叫做一分一錢一分貸
我自己就試過la
SYSCOOLING出果D所為全銅厚冷排仲哀過BLACKICE簿排
作者: 測試部 時間: 2009-7-7 18:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: juicy 時間: 2009-7-7 18:41
講野???
你自己套 config 都有 120大陸排啦.
如果 樓主 呢套 行 i7 set 4G 行full load 都同你一樣 係 7X 度,
(睇錯左, 你 7X 度只係 行 3D mark, 唔係行 火山. 只係識 用錢買野, 完全 唔識 好好 set 自己套器材, 不如買套裝機 啦.)
你 會否 嘔血
[ 本帖最後由 juicy 於 2009-7-7 18:48 編輯 ]
作者: juicy 時間: 2009-7-7 18:43
原帖由 juicy 於 2009-7-7 18:41 發表
講野???
你自己套 config 都有 120大陸排啦.
如果 樓主 呢套 行 i7 set 4G 行full load 都同你一樣 係 7X 度,
你 會否 路血![]()
jeff, 終於入左啦.
你睇睇 上面 有D 冷水 話係 "不導電",
大約 $50 人仔, 會比 汽車水 好.
作者: hangck 時間: 2009-7-7 18:52
原帖由 juicy 於 2009-7-7 18:41 發表
講野???
你自己套 config 都有 120大陸排啦.
如果 樓主 呢套 行 i7 set 4G 行full load 都同你一樣 係 7X 度,
你 會否 路血![]()
e個世界係會轉
120大陸排轉左做blackice gtx 240
咁你又幾多度???
[ 本帖最後由 hangck 於 2009-7-7 19:00 編輯 ]
作者: juicy 時間: 2009-7-7 19:00
係囉! 世界 係會轉.
只係你唔識轉.
洗左咁多錢 又點???
可令你的 4G i7 溫度 降至 70度之下嗎?
作者: juicy 時間: 2009-7-7 19:02
你個D 唔係 叫 試過, 只可叫係 安裝過.
根本就唔識 "點試",
唔係 你現在套 水. 點會 咁高溫. :funk:
作者: hangck 時間: 2009-7-7 19:05
你晤洗問我幾度先你post張相see see
i7 OC 4G RAM OC 2000 thx
作者: juicy 時間: 2009-7-7 19:10
我沒你咁 有米. 我行緊 冷刃風冷 3.33G 咁大把.
2舊幾, 我都試左 4個方法 去改善 效能.
至於上水, 未入手, 已想出 2個方法 考慮 是否可改善 效能.
作者: juicy 時間: 2009-7-7 19:14
原帖由 juicy 於 2009-7-7 19:10 發表
我沒你咁 有米. 我行緊 冷刃風冷 3.33G 咁大把.
2舊幾, 我都試左 4個方法 去改善 效能.
至於上水, 未入手, 已想出 2個方法 考慮 是否可改善 效能.
洗錢要洗得 值. 唔係話 洗得起 就是好.
其他 ching 套器材 未必及你,
但效能 亦不一定輸給你.
樓主呢套, 好早前 已有 傾過.
亦 考慮過 其效能 會點.
但 亦不一定會輸比你.
作者: hangck 時間: 2009-7-7 19:16
原帖由 juicy 於 2009-7-7 19:10 發表
我沒你咁 有米. 我行緊 冷刃風冷 3.33G 咁大把.
2舊幾, 我都試左 4個方法 去改善 效能.
至於上水, 未入手, 已想出 2個方法 考慮 是否可改善 效能.
原來係你自己講緊野!!!
裝都末裝過就係到話人
作者: K_C_ 時間: 2009-7-7 19:19
原帖由 juicy 於 2009-7-7 19:14 發表
洗錢要洗得 值. 唔係話 洗得起 就是好.
其他 ching 套器材 未必及你,
但效能 亦不一定輸給你.
樓主呢套, 好早前 已有 傾過.
亦 考慮過 其效能 會點.
但 亦不一定會輸比你.
值唔值睇人啦....."值"係冇absolute value.......同私家車一樣,幾皮又係4個轆,幾球都係4個轆.
i7上水唔會涼好多,呢個係事實.各人有各人方法,唔使比得咁盡呀~~~
作者: hangck 時間: 2009-7-7 19:21
原帖由 juicy 於 2009-7-7 19:14 發表
洗錢要洗得 值. 唔係話 洗得起 就是好.
其他 ching 套器材 未必及你,
但效能 亦不一定輸給你.
樓主呢套, 好早前 已有 傾過.
亦 考慮過 其效能 會點.
但 亦不一定會輸比你.
你唔好講其他人la
有d野自己試過先講la
你有時間去睇睇i7要行 oc 4g粒u係咩周期先
作者: juicy 時間: 2009-7-7 19:49
牛皮 燈籠............... 無野好講.
慢行!
作者: juicy 時間: 2009-7-7 19:53
我會試盡 我持有 的器材,
而不會 買盡 所有 器材.
買得入手, 一定會 物盡其用.
買得 Lancer Evolution, 唔會 揸到 比 巴士 慢!
作者: hangck 時間: 2009-7-7 19:57
原帖由 juicy 於 2009-7-7 19:14 發表
洗錢要洗得 值. 唔係話 洗得起 就是好.
其他 ching 套器材 未必及你,
但效能 亦不一定輸給你.
樓主呢套, 好早前 已有 傾過.
亦 考慮過 其效能 會點.
但 亦不一定會輸比你.
大把人套機過貴過我
一塊EVGA X58 賣幾錢
Corsair DDR3 2000GT 6G CL7又賣錢先
甚至有人揀粒I7 920要搵高手幫手搵
其實講到尾自己試過先最好
作者: hangck 時間: 2009-7-7 20:00
又講緊自己
作者: hangck 時間: 2009-7-7 20:08
原帖由 juicy 於 2009-7-7 19:53 發表
我會試盡 我持有 的器材,
而不會 買盡 所有 器材.
買得入手, 一定會 物盡其用.
買得 Lancer Evolution, 唔會 揸到 比 巴士 慢!
買得 Lancer Evolution, 唔會 揸到 比 巴士 慢!
有自己係到古
作者: hangck 時間: 2009-7-7 20:11
juicy 你現在玩oc比賽???
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-7 20:35
出左去一陣好似多左d火藥味
其實套野效能好唔好我覺得見人見志
正如有d人追求低溫
但又有d人追求超頻上得高
其實40度同70度都係cpu可容許的安全溫度
最緊要睇用家接受到幾多
有d人唔超頻40度都覺好"熱"
但有d人玩超頻玩極限,只要超到上去70度係佢眼中都係好"涼"
所以溫度方面我覺得係"個人接受"的問題
講真,套野廢極有限,燒機就一定唔會
但到時效果出到黎係,40度,50度,60度或70度以上
就睇下大家接受到幾多度為之"好"
而補充番,套野原本係SP33我轉左240薄銅排唔洗加錢(原本係360鋁排),賣單750人仔左右
現在的情況我相信要一個240排散CPU,VGA,北橋係唔足夠的
所以到時上機水道我會set 先入 CPU Block
咁CPU就可以係最好的條件下Test
而要發揮到3個Block的效能我相信最少要入多一隻240薄銅排先夠
所以未來如果再入新野,我都會上黎同大家報告
[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:39 編輯 ]
作者: sly9 時間: 2009-7-7 20:40
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:35 發表
出左去一陣好似多左d火藥味![]()
其實套野效能好唔好我覺得見人見志
正如有d人追求低溫
但又有d人追求超頻上得高
其實40度同70度都係cpu可容許的安全溫度
最緊要睇用家接受到幾多
有d人唔超頻40度都覺好"熱"
但 ...
講得好
作者: hangck 時間: 2009-7-7 20:49
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:35 發表
出左去一陣好似多左d火藥味![]()
其實套野效能好唔好我覺得見人見志
正如有d人追求低溫
但又有d人追求超頻上得高
其實40度同70度都係cpu可容許的安全溫度
最緊要睇用家接受到幾多
有d人唔超頻40度都覺好"熱"
但 ...
係有個人有火藥味講到玩i7上4G行水好似好EASY
最攪笑自己未試過就係吹
[ 本帖最後由 hangck 於 2009-7-7 20:50 編輯 ]
作者: hangck 時間: 2009-7-7 21:06
I7 OC 4G 60C以下要好多佩合
CPU-體質
MB -有D要多D電等(華記就要多電)
RAM- 如果行2000通常又要多D電
CPU-水冷頭用邊隻(好似我自己用Lune古唔到咁熱)
機箱-有冇用機箱(唔用就當然涼好多LA)
冷排-最緊要係240或360行CPU溫度最理想一行埋
NB SB的話有熱D
作者: juicy 時間: 2009-7-7 21:07
一切由你呢句 引起.
什麼 有d人唔信咩叫做一分錢一分貨?
不過算數. 唔想再同你爭議.
作者: hangck 時間: 2009-7-7 21:10
睇清楚未呀你走去睇#47#50先LA
[ 本帖最後由 hangck 於 2009-7-7 21:12 編輯 ]
作者: juicy 時間: 2009-7-7 21:11
原帖由 hangck 於 2009-7-7 21:06 發表
I7 OC 4G 60C以下要好多佩合
CPU-體質
MB -有D要多D電等(華記就要多電)
RAM- 如果行2000通常又要多D電
CPU-水冷頭用邊隻(好似我自己用Lune古唔到咁熱)
機箱-有冇用機箱(唔用就當然涼好多LA)
冷排-最緊要係240或360行CPU溫度最理想一行埋
NB SB的話有熱D
你以為我在說 起機嗎?
我係指你 洗左錢 都唔 諗點去用 d 器材,
只說 他人 用平野.
平野 一定無好? 夠用 就已足夠.
8200/8400 比 i7 輸多少?
我如果唔係 為 方便 "落盤"爽D, 我都唔會 改用 i7.
至於 考慮 水冷 亦唔係 打算 起頻.
只是 1日有成 十幾個鐘在用部腦,
才會 考慮 水冷.
作者: hangck 時間: 2009-7-7 21:13
原帖由 juicy 於 2009-7-7 21:11 發表
你以為我在說 起機嗎?
我係指你 洗左錢 都唔 諗點去用 d 器材,
只說 他人 用平野.
平野 一定無好? 夠用 就已足夠.
8200/8400 比 i7 輸多少?
我如果唔係 為 方便 "落盤"爽D, 我都唔會 改用 i7.
至於 考慮 水冷 亦唔係 打算 起頻.
只是 1日有成 十幾個鐘在用部腦,
才會 考慮 水冷.
有係個句你試口左先講La
作者: juicy 時間: 2009-7-7 21:15
你 "睇" 左他人 的報告 就當係 "事實"?
每樣野 setting 唔同, 效果 就可以 好大分別.
你個 套 野, 其他 ching 的報告 已與你 有好大出入.
大家 放 報告 上來,
係 睇睇. 會否 有 邊度 唔同,
點解 他人的 情況會與自己不同.
是否 有什麼 地方 出錯? 大家 可點去 改善.
唔同你傾啦.
美股 就開市了.
作者: juicy 時間: 2009-7-7 21:17
慧科 當年在 298 開檔, 我已 試個 當時的水冷了.
(你問下慧科 係 邊年開檔吧. )
我當時 還是 學生哥, 玩水冷 早你 十幾年.
當時, 買左套野, 還要 周圍找 "配件".
[ 本帖最後由 juicy 於 2009-7-7 21:18 編輯 ]
作者: hangck 時間: 2009-7-7 21:18
想當年有I7咩
作者: hangck 時間: 2009-7-7 21:28
原帖由 juicy 於 2009-7-7 21:17 發表
慧科 當年在 298 開檔, 我已 試個 當時的水冷了.
(你問下慧科 係 邊年開檔吧. )
我當時 還是 學生哥, 玩水冷 早你 十幾年.
當時, 買左套野, 還要 周圍找 "配件".
好勁早我10前玩水又點可以代咩
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-7 21:30
其實當年有好多CPU同Display卡都熱過 i7
我記得頭一部主機唔記得係PII/PIII
基本上IDLE都成70幾度,真係長期開係暖爐咁
不過無可厚非,i7係而家新系列中放熱量算最高的系列
作者: juicy 時間: 2009-7-7 21:47
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 21:30 發表
其實當年有好多CPU同Display卡都熱過 i7![]()
我記得頭一部主機唔記得係PII/PIII
基本上IDLE都成70幾度,真係長期開係暖爐咁![]()
不過無可厚非,i7係而家新系列中放熱量算最高的系列![]()
我當年 set 在 2 部 AMD thunderbird 1.2GB 行.
還在 拆之前的風冷時, 整 崩 左粒 die...............即死
呢世 都記得
[ 本帖最後由 juicy 於 2009-7-7 21:48 編輯 ]
作者: WithouT_GoD 時間: 2009-7-7 22:34
師兄由佢啦
唔使同佢嘈喎
等睇樓主報告
作者: hangck 時間: 2009-7-7 23:05
其實都唔想同佢嘈由頭到尾自己未試過就係到話我
我見有時間咪同佢吹下水
最攪笑講咩十幾年前玩水冷又叫我問慧科
[ 本帖最後由 hangck 於 2009-7-7 23:05 編輯 ]
作者: kenchiuon 時間: 2009-7-7 23:19
新手等睇樓主報告/心得...

作者: hpkpk123 時間: 2009-7-7 23:37
衣家粒i7同9600GSO都唔知換唔換SP33好, 見到咁多人話東遠野廢
作者: tracking55 時間: 2009-7-8 00:15
質量有待時間証明

作者: Faizu 時間: 2009-7-8 02:38
另外開Postr嘈la,唔好阻住樓主Post心得
作者: talsoft 時間: 2009-7-8 07:52
我呢D新手 等睇上水 哈
作者: 緋村劍心 時間: 2009-7-8 09:32
原帖由 juicy 於 2009-7-7 21:11 發表
你以為我在說 起機嗎?
我係指你 洗左錢 都唔 諗點去用 d 器材,
只說 他人 用平野.
平野 一定無好? 夠用 就已足夠.
8200/8400 比 i7 輸多少?
我如果唔係 為 方便 "落盤"爽D, 我都唔會 改用 i7.
至於 考慮 水冷 亦唔係 打算 起頻.
只是 1日有成 十幾個鐘在用部腦,
才會 考慮 水冷.
"落盤"爽D, 我都唔會 改用 i7. ?????? 你應該搵 "BB 100 / 1000" 唔係用 i7 !
用十幾個鐘又唔係超頻, U120EX 已經好足夠,

作者: barryli 時間: 2009-7-8 12:32
hangck,juicy兩位無謂咬喇,平有平玩,貴有貴玩,"豐儉尤人"
等緊樓主report.......呢排好小有report了..
唔駛急,但最緊要快
作者: amoslee 時間: 2009-7-8 14:20
原帖由 barryli 於 2009-7-8 12:32 發表
hangck,juicy兩位無謂咬喇,平有平玩,貴有貴玩,"豐儉尤人"
等緊樓主report.......呢排好小有report了..
唔駛急,但最緊要快![]()
岩岩小弟做咗過風扇的report (用在冷排上),希望近日可完成用唔同風扇及唔同冷排的report。
請支持o下
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1275997&extra=page%3D1
作者: hangck 時間: 2009-7-8 15:18
原帖由 barryli 於 2009-7-8 12:32 發表
hangck,juicy兩位無謂咬喇,平有平玩,貴有貴玩,"豐儉尤人"
等緊樓主report.......呢排好小有report了..
唔駛急,但最緊要快![]()
由頭到我本身唔想同佢咬
叫佢試又話咩十幾年玩水冷有話家下玩風冷一張相又冇POST過
搵鬼信咩
咁Q勁現在用486LA駛乜用I7
最攪笑話用I7落盤爽D
如果I7未出咁咪唔駛落盤
各位有時間的話請睇#47-50
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-8 19:49
上水失敗.
岩岩買齊野準備上水
點知自己失手整壞左個排
而家要拎去壞
睇黎要過番一排先可以比到test大家
作者: pch0113 時間: 2009-7-8 19:57
個排幾MM厚?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-8 19:58
27mm
作者: aR_man 時間: 2009-7-8 20:01
仲未有上機圖?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-8 20:04
我頭先太暴力,整到個排壞左
上唔到機


