Board logo

標題: { Larkooler '發佈"...(分享)..[交流]>>同好會(請集中討論 thanks)] [打印本頁]

作者: aR_man    時間: 2009-8-8 20:51     標題: { Larkooler '發佈"...(分享)..[交流]>>同好會(請集中討論 thanks)]

第5團
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1

--------------------------------------------------

期待第5團...9月尾成團
----------------------------------------------------------------------------

第4團已到..請盡快取
----------------------------------------------------------------------------
基於...第2團部份貨已到..
故開此POST俾大家一齊交流下




[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-10-14 18:15 編輯 ]
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 20:55

呢篇我係香討直接COPY過黎算了

見到套larkooler好平 , 結果就跟團買左一套



返到屋企馬上上水
我底板用msi 790fx-gd70
打算上晒mos + sb + nb
點知mos block cover唔晒d mos , 就試弄2粒只係cover一半
sb果到比野頂, 之後用散熱貼整高佢...
前後呢到整左好一陣子...



到開機
開唔到機:smile_27:
之後mos果到仲出煙....
馬上關電腦大制
之後死死氣拆返晒所有block出黎check....
點知咩事都無
最後換返個一體hs落去 :smile_42:

開返機之後只係上cpu同埋gpu
真係...辛苦死
扭block果d水管真係扭到痛
完成圖

有點不清楚 , 有個比較清楚但未上水冷液 只係上蒸餾水試下


水道:
pump -> gpu -> cpu -> 排

測試如下
cpu 風冷full load:


gpu 風冷full load:


gpu + cpu 水冷full load


gpu + cpu水冷 idle:

作者: aR_man    時間: 2009-8-8 20:57

原帖由 mgchat 於 8/8/2009 20:55 發表
呢篇我係香討直接COPY過黎算了

見到套larkooler好平 , 結果就跟團買左一套



返到屋 ...

真係扭到痛?
好難架?

另..知唔知隻出煙個BLOCK做咩事/>

[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-8-8 20:58 編輯 ]
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 20:58

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 20:57 發表

真係扭到痛?
好難架?


最主要我手大...
扭扭下成日撞到其他野而刮到隻手...

同埋真係好難扭
扭太少又驚流水...
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 20:59     標題: 回覆 2# 的帖子

你張顯卡係乜.....咁熱既
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 21:00

原帖由 mgchat 於 8/8/2009 20:58 發表


最主要我手大...
扭扭下成日撞到其他野而刮到隻手...

同埋真係好難扭
扭太少又驚流水...

係..我都驚會..
聽日上果下小心D先
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 21:00

原帖由 hkcs007 於 2009-8-8 20:59 發表
你張顯卡係乜.....咁熱既


4850 短卡非公板
唔知點解比其他版係特別熱
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 21:01

原帖由 mgchat 於 8/8/2009 21:00 發表


4850 短卡非公板
唔知點解比其他版係特別熱

都涼過我果塊LOR..
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 21:02

仲有關於殘膠方面
CPU我點整都有...

之後用天拿水去整,以為OK啦
點知整返乾仲見到好多係到
同埋CPU個底本身係鏡面
要洗到見返鏡面先好用

似乎廠用返膠貼同銅有D唔係太得
其他BLOCK用返鋁無呢個問題
係GPU同CPU先有呢個問題

[ 本帖最後由 mgchat 於 2009-8-8 21:02 編輯 ]
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 21:02     標題: 回覆 7# 的帖子

4850仲熱過我張4870:funk:
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 21:05

原帖由 mgchat 於 8/8/2009 21:02 發表
仲有關於殘膠方面
CPU我點整都有...

之後用天拿水去整,以為OK啦
點知整返乾仲見到好多係到
同埋CPU個底本身係鏡面
要洗到見返鏡面先好用

似乎廠用返膠貼同銅有D唔係太得
其他BLOCK用返鋁無呢個問題
係GPU同CPU先有呢個問題

真係咁大問題咩..?
用火酒都唔得= =
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 21:07

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 21:05 發表

真係咁大問題咩..?
用火酒都唔得= =


可能我流程有錯
我用綿花濕一濕天拿水之後就馬上洗個鏡面
只係"o拿"左表面果層
但仲有一層整唔走

可能要浸一浸先

另外個block出煙好似係mos cover唔晒而過熱...
但依家又無咩問題...
唔理lu
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 21:09

原帖由 mgchat 於 8/8/2009 21:07 發表


可能我流程有錯
我用綿花濕一濕天拿水之後就馬上洗個鏡面
只係"o拿"左表面果層
但仲有一層整唔走

可能要浸一浸先

另外個block出煙好似係mos cover唔晒而過熱...
但依家又無咩問題...
唔理lu

咁神奇既

作者: BenYou    時間: 2009-8-8 21:12

二樓ching 你話出煙
係咪你著咗成部腦咁上水 ??

啲水未流得切落啲block 到
而你啲 sb nb cpu 又開晒
咁乾煎一定會出煙架噃

你有無short 咗隻牛先上水 ?

[ 本帖最後由 BenYou 於 2009-8-8 21:16 編輯 ]
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 21:16

原帖由 BenYou 於 2009-8-8 21:12 發表
樓主你話出煙
係咪你著咗成部腦咁上水 ??

啲水未流得切落啲block 到
而你啲 sb nb cpu 又開晒
咁乾煎一定會出煙架噃

你有無short 咗隻牛先上水 ?


我SHORT左火牛上完水先開機
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-8 21:24

冇睇呢度開咗個larkooler post tim
搞到我出面開咗第二個post

P.S. 上咗機唔夠5分鐘,冇啦啦"dededede..."出現電流聲之後熄咗,真係比佢吓一吓,仲以為漏水死機:funk:
好在只係條死人power cable插唔實
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 21:25

原帖由 yohoman0000 於 8/8/2009 21:24 發表
冇睇呢度開咗個larkooler post tim
搞到我出面開咗第二個post

P.S. 上咗機唔夠5分鐘,冇啦啦"dededede..."出現電流聲之後熄咗,真係比佢吓一吓,仲以為漏水死機:funk:
好在只係條死人power cable插唔實

唔緊要...
你可以係到POST多次既
作者: lunxg    時間: 2009-8-8 21:27

出煙咁大獲
MB本身個MOS有HS的嗎?
作者: mgchat    時間: 2009-8-8 21:28

原帖由 lunxg 於 2009-8-8 21:27 發表
出煙咁大獲
MB本身個MOS有HS的嗎?


有的
但係larkooler個mos block唔夠大 cover我所有mos
有2粒我只係cover左一半....
應該就係果一半過熱
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 21:39

原帖由 lunxg 於 2009-8-8 21:27 發表
出煙咁大獲
MB本身個MOS有HS的嗎?

玩水玩到出煙.......真係第一次聽
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-8 21:42

原帖由 hkcs007 於 2009-8-8 21:39 發表

玩水玩到出煙.......真係第一次聽

傳說中既水冷煲loan水事件
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 21:49

原帖由 yohoman0000 於 8/8/2009 21:42 發表

傳說中既水冷煲loan水事件

要100度架WOR
作者: tonychoi    時間: 2009-8-8 21:59

由於近期好多人在講佢,不如我用呢個post開始,一個post集中討論佢的用後感好唔好?
如果唔係個版會有太多重複 topics
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 21:59

原帖由 tonychoi 於 2009-8-8 21:59 發表
由於近期好多人在講佢,不如我用呢個post開始,一個post集中討論佢的用後感好唔好?
如果唔係個版會有太多重複 topics

好丫...版主
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 22:00

原帖由 tonychoi 於 8/8/2009 21:59 發表
由於近期好多人在講佢,不如我用呢個post開始,一個post集中討論佢的用後感好唔好?
如果唔係個版會有太多重複 topics

版主大大都黎支持

作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 22:01

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 22:00 發表

版主大大都黎支持

larkooler令到成個水冷版都熱鬧起泥..
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 22:08

原帖由 hkcs007 於 8/8/2009 22:01 發表

larkooler令到成個水冷版都熱鬧起泥..

哈哈...
我聽日先得閒去拎...><
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 22:10

我今日拎咗未有時間上 明天上機  
2.jpg
3.jpg

圖片附件: 3.jpg (2009-8-8 22:10, 150.83 KB) / 下載次數 70
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923887&k=33288bba8351c6f0c5adcd5f5381379d&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 2.jpg (2009-8-8 22:10, 148.02 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923888&k=500b4de295be865d80dbb295d2209e68&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 22:12

原帖由 tonychoi 於 2009-8-8 21:59 發表
由於近期好多人在講佢,不如我用呢個post開始,一個post集中討論佢的用後感好唔好?
如果唔係個版會有太多重複 topics

我都話集中1個POST嫁
作者: anonymoushk    時間: 2009-8-8 22:14

原帖由 mgchat 於 2009-8-8 21:07 發表


可能我流程有錯
我用綿花濕一濕天拿水之後就馬上洗個鏡面
只係"o拿"左表面果層
但仲有一層整唔走

可能要浸一浸先

另外個block出煙好似係mos cover唔晒而過熱...
但依家又無咩問題...
唔理lu

seems no related to the liquid cooling
mos not covered by heatsink won't  burn   
maybe you have short something
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 22:14

原帖由 WINGLESLIE 於 8/8/2009 22:10 發表
我今日拎咗未有時間上 明天上機  
923888
923887

2支水冷液?

原帖由 WINGLESLIE 於 8/8/2009 22:12 發表

我都話集中1個POST嫁



[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-8-8 22:15 編輯 ]
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-8 22:22

原帖由 mgchat 於 2009-8-8 21:02 發表
仲有關於殘膠方面
CPU我點整都有...

之後用天拿水去整,以為OK啦
點知整返乾仲見到好多係到
同埋CPU個底本身係鏡面
要洗到見返鏡面先好用

似乎廠用返膠貼同銅有D唔係太得
其他BLOCK用返鋁無呢個問題
係GPU同CPU先有呢個問題

我CPU頭有幾點殘膠,用指甲KO咗
但係VGA頭有一大塊留低咗
開頭用火酒但係冇咩用,之後用刷膠一樣冇咩效果
最後以毒攻毒搞掂咗,用膠紙係咁痴痴痴痴,痴到手指痛先痴走哂d膠
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 22:22

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 22:14 發表

2支水冷液?



果支係新高登地下專賣水冷嘢嘅舖頸另外買 有UV
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 22:28

原帖由 WINGLESLIE 於 8/8/2009 22:22 發表

果支係新高登地下專賣水冷嘢嘅舖頸另外買 有UV

幾$支呢?
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 22:31     標題: 回覆 34# 的帖子

冇記錯好似係138
作者: aR_man    時間: 2009-8-8 22:38

原帖由 hkcs007 於 8/8/2009 22:31 發表
冇記錯好似係138

都幾貴下WOR
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-8 22:57

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 22:38 發表

都幾貴下WOR

UV水係咁貴架啦
想平d咪買uv燈lor
作者: tonychoi    時間: 2009-8-8 23:00

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 22:00 發表

版主大大都黎支持


老實講呢排工作好忙,日頭冇咩時間理兩個散熱版,夜晚又掛住改良wing 14隻葉的設計,部腦要用來run cfd,4個核用晒都要run一晚,因此都冇留意到原來有個咁o既團購發生左,係昨日上a shop見到呢do野先知道
我都想知道效能及向用家的用後感
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 23:04

原帖由 aR_man 於 2009-8-8 22:28 發表

幾$支呢?

$120
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 23:11

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-8-8 23:04 發表

$120

依....好似平左d喎..
作者: chaser    時間: 2009-8-8 23:13

原帖由 hkcs007 於 2009-8-8 23:11 發表

依....好似平左d喎..

呢支係咪有uv effect ﹖
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 23:14

原帖由 chaser 於 2009-8-8 23:13 發表

呢支係咪有uv effect ﹖

係有
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 23:17

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-8-8 23:14 發表

係有

聽日入多兩隻wing12玩uv
作者: chaser    時間: 2009-8-8 23:18

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-8-8 23:14 發表

係有

咁呢支使唔使溝浠呀﹖
作者: chaser    時間: 2009-8-8 23:18

原帖由 chaser 於 2009-8-8 23:18 發表

咁呢支使唔使溝浠呀﹖

我都諗緊買呢支定benz水呀﹖
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 23:19

原帖由 chaser 於 2009-8-8 23:18 發表

咁呢支使唔使溝浠呀﹖

如果唔溝.....一次有一支成本咪好貴
作者: awinds    時間: 2009-8-8 23:19

我個頭用省銅水察乾淨左
岩岩上好水....但CPU 比之前用 U120A 熱左四度
核心 熱左七度
vga 就涼透心....32度 底左成10度

CPU 係 E7200 @3.6G @1.25V
VGA HD 3650
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 23:21

原帖由 awinds 於 2009-8-8 23:19 發表
我個頭用省銅水察乾淨左
岩岩上好水....但CPU 比之前用 U120A 熱左四度
核心 熱左七度
vga 就涼透心....32度 底左成10度

CPU 係 E7200 @3.6G @1.25V
VGA HD 3650

我都覺得散cpu差過gpu...
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 23:39

原帖由 chaser 於 2009-8-8 23:18 發表

咁呢支使唔使溝浠呀﹖

佢話唔使溝浠呀
作者: hkcs007    時間: 2009-8-8 23:42

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-8-8 23:39 發表

佢話唔使溝浠呀

咁用一次咪唔見成舊水
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 23:43

有果關於呢支水冷嘅網址  入去睇下仲有其完水冷嘢介紹
http://www.jingway.com.tw/zh_tw/products_coolant.html
UY.jpg

[ 本帖最後由 WINGLESLIE 於 2009-8-8 23:47 編輯 ]

圖片附件: UY.jpg (2009-8-8 23:47, 20.13 KB) / 下載次數 77
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923944&k=13ac47e7ff014e3effb26b5e9a7ebf4a&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: chaser    時間: 2009-8-8 23:44

原帖由 hkcs007 於 2009-8-8 23:42 發表

咁用一次咪唔見成舊水

咁好似benz水低玩d喎
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-8 23:52

MM先攪完啲膠  真係唔掂啲膠痴死晒
15.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 19.jpg 20.jpg 21.jpg

圖片附件: 15.jpg (2009-8-8 23:52, 139.61 KB) / 下載次數 58
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923946&k=08fce8c179201e6f04c1f537771fe2de&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 16.jpg (2009-8-8 23:52, 176.77 KB) / 下載次數 54
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923947&k=e1d46834c0a9fe9120e629f149384e67&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 17.jpg (2009-8-8 23:52, 90.06 KB) / 下載次數 61
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923948&k=9d8c44294671cce1f94eebb32410694b&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 18.jpg (2009-8-8 23:52, 84.96 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923949&k=1cfb26d1475a12dacd866b2ae020cf13&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 19.jpg (2009-8-8 23:52, 177.71 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923950&k=17e3235424799381a5527059681bef98&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 20.jpg (2009-8-8 23:52, 212.28 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923951&k=976dcea586130be314a323f532c8dc16&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR



圖片附件: 21.jpg (2009-8-8 23:52, 86.1 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923952&k=7bd09a6a3238f704e883b91593168374&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: jethro    時間: 2009-8-8 23:53

請問大家上左block 之後係米要 short 隻牛等d 水去到d block 先好開機?

請問點short 火牛?
作者: jethro    時間: 2009-8-9 00:01

岩岩我都"斯"左cpu block d 膠紙, 我發覺如果你慢慢"斯"個時見到有膠痴係個block 既話, 就痴返張膠紙去有殘膠既位再"斯", 如事者, 我斯到出黎係無膠係個block, 但係我個block 有氧化
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 00:02

原帖由 jethro 於 2009-8-8 23:53 發表
請問大家上左block 之後係米要 short 隻牛等d 水去到d block 先好開機?

請問點short 火牛?

說明書有教,開頭我都睇唔明
佢o個pack散件有條黃色野,用佢插火牛20-pin(插底板o個條)第4同6個pin,佢就會著
唔明睇清楚本說明書先好做

[ 本帖最後由 yohoman0000 於 2009-8-9 00:02 編輯 ]
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 00:06

原帖由 hkcs007 於 2009-8-8 23:21 發表

我都覺得散cpu差過gpu...

因為本身gpu個HS散熱範圍太細,唔可以同cpu HS比較
所以有d人本身用高階風冷,換咗larkooler之後cpu可能仲熱咗....
larkooler 只有中高階風冷既效能,所以用u120ex既人唔好期待太多
作者: anonymoushk    時間: 2009-8-9 00:17

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-9 00:06 發表

因為本身gpu個HS散熱範圍太細,唔可以同cpu HS比較
所以有d人本身用高階風冷,換咗larkooler之後cpu可能仲熱咗....
larkooler 只有中高階風冷既效能,所以用u120ex既人唔好期待太多

larkooler cpu clock is small   
who can test it on i7   

before i do it :funk:
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 00:20

原帖由 anonymoushk 於 2009-8-9 00:17 發表

larkooler cpu clock is small   
who can test it on i7   

before i do it :funk:

想等人做白老鼠先
但係會買larkooler玩水既人,部機多數唔會貴得去邊
相信搵唔到幾多個人係用i7
作者: dannyctl    時間: 2009-8-9 00:21

呢件嘢都毒到唔少人 搞到我都想入番set比個NAS用  
幾時搞番個Larkooler控溫比賽

[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-8-9 00:27 編輯 ]
作者: hkcs007    時間: 2009-8-9 00:44

原帖由 dannyctl 於 2009-8-9 00:21 發表
呢件嘢都毒到唔少人 搞到我都想入番set比個NAS用  
幾時搞番個Larkooler控溫比賽

斗低溫?
作者: dannyctl    時間: 2009-8-9 01:01

原帖由 hkcs007 於 2009-8-9 00:44 發表

斗低溫?


鬥乜都好啦  多D人玩水, 論壇熱鬧D, 大家都開心D嘛
作者: hkcs007    時間: 2009-8-9 01:06

原帖由 dannyctl 於 2009-8-9 01:01 發表


鬥乜都好啦  多D人玩水, 論壇熱鬧D, 大家都開心D嘛

依家水冷區都旺左好多喇..
作者: awinds    時間: 2009-8-9 01:31

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-9 00:06 發表

因為本身gpu個HS散熱範圍太細,唔可以同cpu HS比較
所以有d人本身用高階風冷,換咗larkooler之後cpu可能仲熱咗....
larkooler 只有中高階風冷既效能,所以用u120ex既人唔好期待太多


佢連U120A 都比唔上 何況U120EX
作者: hkcs007    時間: 2009-8-9 01:36

原帖由 awinds 於 2009-8-9 01:31 發表


佢連U120A 都比唔上 何況U120EX

個cpu頭唔夠散d熱
作者: aa4574    時間: 2009-8-9 01:42

原帖由 awinds 於 2009-8-9 01:31 發表


佢連U120A 都比唔上 何況U120EX

V8呢
作者: chaser    時間: 2009-8-9 01:51

原帖由 hkcs007 於 2009-8-9 01:36 發表

個cpu頭唔夠散d熱

我睇左咁多post,都發覺呢套野,cpu散熱能力一般,比中上級的風冷能力還要低些少
可能個bump唔係好夠加啦
不過我又覺得可接受
因為用唔係1千蚊既$,買齊cpu、vga、mos、sb頭,重要加埋其他野
其他的套裝水冷,邊有咁齊全同咁既價錢呀

我買呢套野,都係志在學下野,又唔想俾太多學費
所以佢既能力,我可以接受
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-9 01:56

原帖由 chaser 於 2009-8-9 01:51 發表

我睇左咁多post,都發覺呢套野,cpu散熱能力一般,比中上級的風冷能力還要低些少
可能個bump唔係好夠加啦
不過我又覺得可接受
因為用唔係1千蚊既$,買齊cpu、vga、mos、sb頭,重要加埋其他野
其他的套裝水冷,邊有咁齊全同咁既價錢呀

我買呢套野,都係志在學下野,又唔想俾太多學費
所以佢既能力,我可以接受

入門級水冷 適合新手用
作者: pigskinhk    時間: 2009-8-9 01:56

試水中,
開始時嘈到爆:funk: ,走晒啲氣之後靜都無侖
真係好靜

圖片附件: P1020458.JPG (2009-8-9 01:56, 167.19 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924048&k=1c1764468e944a63e8e937021e91a5ce&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: hkcs007    時間: 2009-8-9 02:05

原帖由 pigskinhk 於 2009-8-9 01:56 發表
試水中,
開始時嘈到爆:funk: ,走晒啲氣之後靜都無侖
真係好靜

ching又係上cpu + vga
作者: 蔥頭    時間: 2009-8-9 02:07

原帖由 hkcs007 於 2009-8-9 01:36 發表

個cpu頭唔夠散d熱


如果依個水冷淨係用CPU 頭.......我諗佢有U120A 或以上即效能....
但如果連埋GPU既時候 ......就緊係會差D....
依SET 只係一千蚊內既入門級水冷....
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-8-9 02:11

原帖由 蔥頭 於 9/8/2009 02:07 AM 發表


如果依個水冷淨係用CPU 頭.......我諗佢有U120A 或以上即效能....
但如果連埋GPU既時候 ......就緊係會差D....
依SET 只係一千蚊內既入門級水冷....

想問下會唔會有第三團?
作者: 蔥頭    時間: 2009-8-9 02:14

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-8-9 02:11 發表

想問下會唔會有第三團?

第二團完成後,睇反應啦
作者: xp86    時間: 2009-8-9 02:25

原帖由 aa4574 於 2009-8-9 01:42 發表

V8呢

v10都勁過佢
作者: pigskinhk    時間: 2009-8-9 02:40

原帖由 hkcs007 於 2009-8-9 02:05 發表

ching又係上cpu + vga

唔係呀,
其實我淨係上CPU block 㗎咋
因為我個case (SG01)唔夠位走喉
試埋VGA 只係patpat 痕
我重要諗下鑽穿邊個位過喉
有無師兄幫手諗下
[/IMG]


作者: mgchat    時間: 2009-8-9 02:47

佢送左個背板有2個洞比你過水管
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 03:02

原帖由 pigskinhk 於 2009-8-9 01:56 發表
試水中,
開始時嘈到爆:funk: ,走晒啲氣之後靜都無侖
真係好靜

見到我個頭像
開頭以為要放氣,但係試完水d氣已經走哂,靜哂
但係個排行1800轉都係有d嘈
作者: pigskinhk    時間: 2009-8-9 03:04

原帖由 mgchat 於 2009-8-9 02:47 發表
佢送左個背板有2個洞比你過水管

我第1條槽用左係intel nic
第2條用左係display card
如果用第3條或第4條就要繞過display先走到CPU
好似唔係咁好
所以要鑽穿邊個位過喉呢
作者: mgchat    時間: 2009-8-9 03:07

原帖由 pigskinhk 於 2009-8-9 03:04 發表

我第1條槽用左係intel nic
第2條用左係display card
如果用第3條或第4條就要繞過display先走到CPU
好似唔係咁好
所以要鑽穿邊個位過喉呢


咁你可以轉一轉水道嫁
作者: mgchat    時間: 2009-8-9 03:19

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-9 03:02 發表

見到我個頭像
開頭以為要放氣,但係試完水d氣已經走哂,靜哂
但係個排行1800轉都係有d嘈


我果個好靜WOR

你背掛定係上置
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 04:02

原帖由 mgchat 於 2009-8-9 03:19 發表


我果個好靜WOR

你背掛定係上置

上置
你用7v定12v?
作者: mgchat    時間: 2009-8-9 04:40

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-9 04:02 發表

上置
你用7v定12v?


後置
好似係12v黎
後置無得set 風扇

會唔會係共震而出現既聲?
作者: aR_man    時間: 2009-8-9 06:40

原帖由 chaser 於 9/8/2009 01:51 發表

我睇左咁多post,都發覺呢套野,cpu散熱能力一般,比中上級的風冷能力還要低些少
可能個bump唔係好夠加啦
不過我又覺得可接受
因為用唔係1千蚊既$,買齊cpu、vga、mos、sb頭,重要加埋其他野
其他的套裝水冷,邊有咁齊全同咁既價錢呀

我買呢套野,都係志在學下野,又唔想俾太多學費
所以佢既能力,我可以接受

CPU..對我黎講係次要..GPU先重要.因真係幾熱下
作者: aR_man    時間: 2009-8-9 06:40

原帖由 WINGLESLIE 於 8/8/2009 23:52 發表
MM先攪完啲膠  真係唔掂啲膠痴死晒
923946923947923948923949923950923951923952

依家咪令仔哂
@@
作者: aR_man    時間: 2009-8-9 06:41

原帖由 anonymoushk 於 9/8/2009 00:17 發表

larkooler cpu clock is small   
who can test it on i7   

before i do it :funk:

I7..
呢套入門級水冷..
可能會壓唔住

一爆不可收捨
作者: jethro    時間: 2009-8-9 10:14

請問咁樣會唔會影響效能?
1.JPG

圖片附件: 1.JPG (2009-8-9 10:14, 76.58 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924102&k=c2752fa5216cb0e1055306ae2fe61e2f&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: pigskinhk    時間: 2009-8-9 10:34

原帖由 mgchat 於 2009-8-9 03:07 發表


咁你可以轉一轉水道嫁

轉水道?
唔明
我靜係諗住行cpu block咋

作者: tonypak1985    時間: 2009-8-9 11:22

終於搞掂左

上圖:






我是:泵>排>GPU>CPU>北橋>泵

我ONLY識睇CPU溫度
室溫32
CPU上網睇片有47度,打機時有52


隻MOS唔夠長 所以冇用到

[ 本帖最後由 tonypak1985 於 2009-8-9 11:23 編輯 ]
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-9 11:40     標題: 回覆 88# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkcs007    時間: 2009-8-9 11:44

岩岩又創左新低..

圖片附件: 01.jpg (2009-8-9 11:44, 19.18 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924124&k=6e31e6cd6fd376795e8fa15331a6183c&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: WINGLESLIE    時間: 2009-8-9 11:46

原帖由 tonypak1985 於 2009-8-9 11:22 發表
終於搞掂左

上圖:


http://i128.photobucket.com/albums/p170/to ...

你個排D風係抽入定抽出
作者: hkcs007    時間: 2009-8-9 11:56

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-8-9 11:46 發表

你個排D風係抽入定抽出

應該都係抽入.....前抽後出
作者: tonypak1985    時間: 2009-8-9 11:58

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-8-9 11:46 發表

你個排D風係抽入定抽出

係抽入,我改左風扇方向,改成D風係吹住個排。
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 13:00

原帖由 hkcs007 於 2009-8-9 11:44 發表
岩岩又創左新低..

新低

圖片附件: ScreenHunter_01 Aug. 09 12.59.jpg (2009-8-9 13:00, 37.99 KB) / 下載次數 21
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924178&k=a7bac4e7fb0588e40107905cb97c0168&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR


作者: max1031    時間: 2009-8-9 13:40

我想問下=.=本人系外國...
點先買到佢=.=
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 13:46

原帖由 max1031 於 2009-8-9 13:40 發表
我想問下=.=本人系外國...
點先買到佢=.=

Send email/打去問間廠肯唔肯寄去你o個度

[ 本帖最後由 yohoman0000 於 2009-8-9 13:47 編輯 ]
作者: max1031    時間: 2009-8-9 13:55

紐約應該唔會寄啦掛
作者: yohoman0000    時間: 2009-8-9 14:42

原帖由 max1031 於 2009-8-9 13:55 發表
紐約應該唔會寄啦掛

叫人幫你買之後寄比你
作者: aR_man    時間: 2009-8-9 15:10

原帖由 hkcs007 於 9/8/2009 11:44 發表
岩岩又創左新低..

愈出愈低既@@
作者: aR_man    時間: 2009-8-9 15:11

原帖由 yohoman0000 於 9/8/2009 13:00 發表

新低

22度
  開左冷氣?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2