作者: aR_man 時間: 2009-8-8 20:51 標題: { Larkooler '發佈"...(分享)..[交流]>>同好會(請集中討論 thanks)]
第5團
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
--------------------------------------------------
期待第5團...9月尾成團
----------------------------------------------------------------------------
第4團已到..請盡快取
----------------------------------------------------------------------------
基於...第2團部份貨已到..
故開此POST俾大家一齊交流下


[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-10-14 18:15 編輯 ]
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 20:55
呢篇我係香討直接COPY過黎算了
見到套larkooler好平 , 結果就跟團買左一套


返到屋企馬上上水
我底板用msi 790fx-gd70
打算上晒mos + sb + nb
點知mos block cover唔晒d mos , 就試弄2粒只係cover一半
sb果到比野頂, 之後用散熱貼整高佢...
前後呢到整左好一陣子...


到開機
開唔到機:smile_27:
之後mos果到仲出煙....
馬上關電腦大制
之後死死氣拆返晒所有block出黎check....
點知咩事都無
最後換返個一體hs落去 :smile_42:
開返機之後只係上cpu同埋gpu
真係...辛苦死
扭block果d水管真係扭到痛
完成圖

有點不清楚 , 有個比較清楚但未上水冷液 只係上蒸餾水試下

水道:
pump -> gpu -> cpu -> 排
測試如下
cpu 風冷full load:

gpu 風冷full load:

gpu + cpu 水冷full load

gpu + cpu水冷 idle:

作者: aR_man 時間: 2009-8-8 20:57
真係扭到痛?
好難架?
另..知唔知隻出煙個BLOCK做咩事/>
[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-8-8 20:58 編輯 ]
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 20:58
最主要我手大...
扭扭下成日撞到其他野而刮到隻手...
同埋真係好難扭
扭太少又驚流水...
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 20:59 標題: 回覆 2# 的帖子
你張顯卡係乜.....咁熱既
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 21:00
係..我都驚會..
聽日上果下小心D先
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 21:00
4850 短卡非公板
唔知點解比其他版係特別熱
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 21:01
都涼過我果塊LOR..
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 21:02
仲有關於殘膠方面
CPU我點整都有...
之後用天拿水去整,以為OK啦
點知整返乾仲見到好多係到
同埋CPU個底本身係鏡面
要洗到見返鏡面先好用
似乎廠用返膠貼同銅有D唔係太得
其他BLOCK用返鋁無呢個問題
係GPU同CPU先有呢個問題
[ 本帖最後由 mgchat 於 2009-8-8 21:02 編輯 ]
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 21:02 標題: 回覆 7# 的帖子
4850仲熱過我張4870:funk:
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 21:05
原帖由 mgchat 於 8/8/2009 21:02 發表
仲有關於殘膠方面
CPU我點整都有...
之後用天拿水去整,以為OK啦
點知整返乾仲見到好多係到
同埋CPU個底本身係鏡面
要洗到見返鏡面先好用
似乎廠用返膠貼同銅有D唔係太得
其他BLOCK用返鋁無呢個問題
係GPU同CPU先有呢個問題
真係咁大問題咩..?
用火酒都唔得= =
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 21:07
可能我流程有錯
我用綿花濕一濕天拿水之後就馬上洗個鏡面
只係"o拿"左表面果層
但仲有一層整唔走
可能要浸一浸先
另外個block出煙好似係mos cover唔晒而過熱...
但依家又無咩問題...
唔理lu
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 21:09
原帖由 mgchat 於 8/8/2009 21:07 發表
可能我流程有錯
我用綿花濕一濕天拿水之後就馬上洗個鏡面
只係"o拿"左表面果層
但仲有一層整唔走
可能要浸一浸先
另外個block出煙好似係mos cover唔晒而過熱...
但依家又無咩問題...
唔理lu![]()
咁神奇既
作者: BenYou 時間: 2009-8-8 21:12
二樓ching 你話出煙
係咪你著咗成部腦咁上水 ??
啲水未流得切落啲block 到
而你啲 sb nb cpu 又開晒
咁乾煎一定會出煙架噃
你有無short 咗隻牛先上水 ?
[ 本帖最後由 BenYou 於 2009-8-8 21:16 編輯 ]
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 21:16
原帖由 BenYou 於 2009-8-8 21:12 發表
樓主你話出煙
係咪你著咗成部腦咁上水 ??
啲水未流得切落啲block 到
而你啲 sb nb cpu 又開晒
咁乾煎一定會出煙架噃
你有無short 咗隻牛先上水 ?
我SHORT左火牛上完水先開機
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-8 21:24
冇睇呢度開咗個larkooler post tim
搞到我出面開咗第二個post
P.S. 上咗機唔夠5分鐘,冇啦啦"dededede..."出現電流聲之後熄咗,真係比佢吓一吓,仲以為漏水死機:funk:
好在只係條死人power cable插唔實
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 21:25
原帖由 yohoman0000 於 8/8/2009 21:24 發表
冇睇呢度開咗個larkooler post tim![]()
搞到我出面開咗第二個post![]()
P.S. 上咗機唔夠5分鐘,冇啦啦"dededede..."出現電流聲之後熄咗,真係比佢吓一吓,仲以為漏水死機:funk:
好在只係條死人power cable插唔實![]()
唔緊要...
你可以係到POST多次既
作者: lunxg 時間: 2009-8-8 21:27
出煙咁大獲
MB本身個MOS有HS的嗎?
作者: mgchat 時間: 2009-8-8 21:28
有的
但係larkooler個mos block唔夠大 cover我所有mos
有2粒我只係cover左一半....
應該就係果一半過熱
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 21:39
玩水玩到出煙.......真係第一次聽
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-8 21:42
傳說中既水冷煲loan水事件
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 21:49
要100度架WOR
作者: tonychoi 時間: 2009-8-8 21:59
由於近期好多人在講佢,不如我用呢個post開始,一個post集中討論佢的用後感好唔好?
如果唔係個版會有太多重複 topics
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 21:59
好丫...版主
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 22:00
版主大大都黎支持
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 22:01
larkooler令到成個水冷版都熱鬧起泥..
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 22:08
哈哈...
我聽日先得閒去拎...><
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 22:10
我今日拎咗
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923887&k=33288bba8351c6f0c5adcd5f5381379d&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923888&k=500b4de295be865d80dbb295d2209e68&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 22:12
我都話集中1個POST嫁
作者: anonymoushk 時間: 2009-8-8 22:14
原帖由 mgchat 於 2009-8-8 21:07 發表
可能我流程有錯
我用綿花濕一濕天拿水之後就馬上洗個鏡面
只係"o拿"左表面果層
但仲有一層整唔走
可能要浸一浸先
另外個block出煙好似係mos cover唔晒而過熱...
但依家又無咩問題...
唔理lu![]()
seems no related to the liquid cooling
mos not covered by heatsink won't burn
maybe you have short something
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 22:14
2支水冷液?
[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-8-8 22:15 編輯 ]
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-8 22:22
原帖由 mgchat 於 2009-8-8 21:02 發表
仲有關於殘膠方面
CPU我點整都有...
之後用天拿水去整,以為OK啦
點知整返乾仲見到好多係到
同埋CPU個底本身係鏡面
要洗到見返鏡面先好用
似乎廠用返膠貼同銅有D唔係太得
其他BLOCK用返鋁無呢個問題
係GPU同CPU先有呢個問題
我CPU頭有幾點殘膠,用指甲KO咗
但係VGA頭有一大塊留低咗
開頭用火酒但係冇咩用,之後用刷膠一樣冇咩效果
最後以毒攻毒搞掂咗,用膠紙係咁痴痴痴痴,痴到手指痛先痴走哂d膠
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 22:22
果支係新高登地下專賣水冷嘢嘅舖頸另外買 有UV
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 22:28
幾$支呢?
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 22:31 標題: 回覆 34# 的帖子
冇記錯好似係138
作者: aR_man 時間: 2009-8-8 22:38
都幾貴下WOR
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-8 22:57
UV水係咁貴架啦
想平d咪買uv燈lor
作者: tonychoi 時間: 2009-8-8 23:00
老實講呢排工作好忙,日頭冇咩時間理兩個散熱版,夜晚又掛住改良wing 14隻葉的設計,部腦要用來run cfd,4個核用晒都要run一晚,因此都冇留意到原來有個咁o既團購發生左,係昨日上a shop見到呢do野先知道
我都想知道效能及向用家的用後感
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 23:04
$120
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 23:11
依....好似平左d喎..
作者: chaser 時間: 2009-8-8 23:13
呢支係咪有uv effect ﹖
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 23:14
係有
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 23:17
聽日入多兩隻wing12玩uv
作者: chaser 時間: 2009-8-8 23:18
咁呢支使唔使溝浠呀﹖
作者: chaser 時間: 2009-8-8 23:18
我都諗緊買呢支定benz水呀﹖
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 23:19
如果唔溝.....一次有一支成本咪好貴
作者: awinds 時間: 2009-8-8 23:19
我個頭用省銅水察乾淨左
岩岩上好水....但CPU 比之前用 U120A 熱左四度
核心 熱左七度
vga 就涼透心....32度
CPU 係 E7200 @3.6G @1.25V
VGA HD 3650
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 23:21
原帖由 awinds 於 2009-8-8 23:19 發表
我個頭用省銅水察乾淨左
岩岩上好水....但CPU 比之前用 U120A 熱左四度![]()
核心 熱左七度![]()
![]()
vga 就涼透心....32度底左成10度
CPU 係 E7200 @3.6G @1.25V
VGA HD 3650
我都覺得散cpu差過gpu...
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 23:39
佢話唔使溝浠呀
作者: hkcs007 時間: 2009-8-8 23:42
咁用一次咪唔見成舊水
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 23:43
有果關於呢支水冷嘅網址
http://www.jingway.com.tw/zh_tw/products_coolant.html
[ 本帖最後由 WINGLESLIE 於 2009-8-8 23:47 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923944&k=13ac47e7ff014e3effb26b5e9a7ebf4a&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: chaser 時間: 2009-8-8 23:44
咁好似benz水低玩d喎
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-8 23:52
MM先攪完啲膠
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923946&k=08fce8c179201e6f04c1f537771fe2de&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923947&k=e1d46834c0a9fe9120e629f149384e67&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923948&k=9d8c44294671cce1f94eebb32410694b&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923949&k=1cfb26d1475a12dacd866b2ae020cf13&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923950&k=17e3235424799381a5527059681bef98&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923951&k=976dcea586130be314a323f532c8dc16&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923952&k=7bd09a6a3238f704e883b91593168374&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: jethro 時間: 2009-8-8 23:53
請問大家上左block 之後係米要 short 隻牛等d 水去到d block 先好開機?
請問點short 火牛?
作者: jethro 時間: 2009-8-9 00:01
岩岩我都"斯"左cpu block d 膠紙, 我發覺如果你慢慢"斯"個時見到有膠痴係個block 既話, 就痴返張膠紙去有殘膠既位再"斯", 如事者, 我斯到出黎係無膠係個block, 但係我個block 有氧化
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 00:02
說明書有教,開頭我都睇唔明
佢o個pack散件有條黃色野,用佢插火牛20-pin(插底板o個條)第4同6個pin,佢就會著
唔明睇清楚本說明書先好做
[ 本帖最後由 yohoman0000 於 2009-8-9 00:02 編輯 ]
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 00:06
因為本身gpu個HS散熱範圍太細,唔可以同cpu HS比較
所以有d人本身用高階風冷,換咗larkooler之後cpu可能仲熱咗....
larkooler 只有中高階風冷既效能,所以用u120ex既人唔好期待太多
作者: anonymoushk 時間: 2009-8-9 00:17
原帖由 yohoman0000 於 2009-8-9 00:06 發表
因為本身gpu個HS散熱範圍太細,唔可以同cpu HS比較![]()
所以有d人本身用高階風冷,換咗larkooler之後cpu可能仲熱咗....![]()
larkooler 只有中高階風冷既效能,所以用u120ex既人唔好期待太多![]()
larkooler cpu clock is small
who can test it on i7
before i do it :funk:
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 00:20
原帖由 anonymoushk 於 2009-8-9 00:17 發表
larkooler cpu clock is small![]()
who can test it on i7![]()
before i do it :funk:
想等人做白老鼠先
但係會買larkooler玩水既人,部機多數唔會貴得去邊
相信搵唔到幾多個人係用i7
作者: dannyctl 時間: 2009-8-9 00:21
呢件嘢都毒到唔少人
幾時搞番個Larkooler控溫比賽
[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-8-9 00:27 編輯 ]
作者: hkcs007 時間: 2009-8-9 00:44
斗低溫?
作者: dannyctl 時間: 2009-8-9 01:01
鬥乜都好啦
作者: hkcs007 時間: 2009-8-9 01:06
依家水冷區都旺左好多喇..
作者: awinds 時間: 2009-8-9 01:31
原帖由 yohoman0000 於 2009-8-9 00:06 發表
因為本身gpu個HS散熱範圍太細,唔可以同cpu HS比較![]()
所以有d人本身用高階風冷,換咗larkooler之後cpu可能仲熱咗....![]()
larkooler 只有中高階風冷既效能,所以用u120ex既人唔好期待太多![]()
佢連U120A 都比唔上 何況U120EX
作者: hkcs007 時間: 2009-8-9 01:36
個cpu頭唔夠散d熱
作者: aa4574 時間: 2009-8-9 01:42
V8呢
作者: chaser 時間: 2009-8-9 01:51
我睇左咁多post,都發覺呢套野,cpu散熱能力一般,比中上級的風冷能力還要低些少
可能個bump唔係好夠加啦
不過我又覺得可接受
因為用唔係1千蚊既$,買齊cpu、vga、mos、sb頭,重要加埋其他野
其他的套裝水冷,邊有咁齊全同咁既價錢呀
我買呢套野,都係志在學下野,又唔想俾太多學費
所以佢既能力,我可以接受
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-9 01:56
原帖由 chaser 於 2009-8-9 01:51 發表
我睇左咁多post,都發覺呢套野,cpu散熱能力一般,比中上級的風冷能力還要低些少
可能個bump唔係好夠加啦
不過我又覺得可接受
因為用唔係1千蚊既$,買齊cpu、vga、mos、sb頭,重要加埋其他野
其他的套裝水冷,邊有咁齊全同咁既價錢呀
我買呢套野,都係志在學下野,又唔想俾太多學費
所以佢既能力,我可以接受
入門級水冷 適合新手用
作者: pigskinhk 時間: 2009-8-9 01:56
試水中,
開始時嘈到爆:funk: ,走晒啲氣之後靜都無侖
真係好靜
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924048&k=1c1764468e944a63e8e937021e91a5ce&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: hkcs007 時間: 2009-8-9 02:05
ching又係上cpu + vga
作者: 蔥頭 時間: 2009-8-9 02:07
如果依個水冷淨係用CPU 頭.......我諗佢有U120A 或以上即效能....
但如果連埋GPU既時候 ......就緊係會差D....
依SET 只係一千蚊內既入門級水冷....
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-8-9 02:11
原帖由 蔥頭 於 9/8/2009 02:07 AM 發表
如果依個水冷淨係用CPU 頭.......我諗佢有U120A 或以上即效能....
但如果連埋GPU既時候 ......就緊係會差D....
依SET 只係一千蚊內既入門級水冷....
想問下會唔會有第三團?
作者: 蔥頭 時間: 2009-8-9 02:14
第二團完成後,睇反應啦
作者: xp86 時間: 2009-8-9 02:25
v10都勁過佢
作者: pigskinhk 時間: 2009-8-9 02:40
唔係呀,
其實我淨係上CPU block 㗎咋
因為我個case (SG01)唔夠位走喉
試埋VGA 只係patpat 痕
我重要諗下鑽穿邊個位過喉
有無師兄幫手諗下
[/IMG]

作者: mgchat 時間: 2009-8-9 02:47
佢送左個背板有2個洞比你過水管
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 03:02
見到我個頭像
開頭以為要放氣,但係試完水d氣已經走哂,靜哂
但係個排行1800轉都係有d嘈
作者: pigskinhk 時間: 2009-8-9 03:04
我第1條槽用左係intel nic
第2條用左係display card
如果用第3條或第4條就要繞過display先走到CPU
好似唔係咁好
所以要鑽穿邊個位過喉呢
作者: mgchat 時間: 2009-8-9 03:07
原帖由 pigskinhk 於 2009-8-9 03:04 發表
我第1條槽用左係intel nic
第2條用左係display card
如果用第3條或第4條就要繞過display先走到CPU
好似唔係咁好![]()
所以要鑽穿邊個位過喉呢![]()
咁你可以轉一轉水道嫁
作者: mgchat 時間: 2009-8-9 03:19
我果個好靜WOR
你背掛定係上置
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 04:02
上置
你用7v定12v?
作者: mgchat 時間: 2009-8-9 04:40
後置
好似係12v黎
後置無得set 風扇
會唔會係共震而出現既聲?
作者: aR_man 時間: 2009-8-9 06:40
原帖由 chaser 於 9/8/2009 01:51 發表
我睇左咁多post,都發覺呢套野,cpu散熱能力一般,比中上級的風冷能力還要低些少
可能個bump唔係好夠加啦
不過我又覺得可接受
因為用唔係1千蚊既$,買齊cpu、vga、mos、sb頭,重要加埋其他野
其他的套裝水冷,邊有咁齊全同咁既價錢呀
我買呢套野,都係志在學下野,又唔想俾太多學費
所以佢既能力,我可以接受
CPU..對我黎講係次要..GPU先重要.因真係幾熱下
作者: aR_man 時間: 2009-8-9 06:40
依家咪令仔哂
@@
作者: aR_man 時間: 2009-8-9 06:41
原帖由 anonymoushk 於 9/8/2009 00:17 發表
larkooler cpu clock is small![]()
who can test it on i7![]()
before i do it :funk:
I7..
呢套入門級水冷..
可能會壓唔住
一爆不可收捨
作者: jethro 時間: 2009-8-9 10:14
請問咁樣會唔會影響效能?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924102&k=c2752fa5216cb0e1055306ae2fe61e2f&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: pigskinhk 時間: 2009-8-9 10:34
轉水道?
唔明
我靜係諗住行cpu block咋
作者: tonypak1985 時間: 2009-8-9 11:22
終於搞掂左
上圖:





我是:泵>排>GPU>CPU>北橋>泵
我ONLY識睇CPU溫度
室溫32
CPU上網睇片有47度,打機時有52
隻MOS唔夠長
[ 本帖最後由 tonypak1985 於 2009-8-9 11:23 編輯 ]
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-9 11:40 標題: 回覆 88# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkcs007 時間: 2009-8-9 11:44
岩岩又創左新低..
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924124&k=6e31e6cd6fd376795e8fa15331a6183c&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: WINGLESLIE 時間: 2009-8-9 11:46
原帖由 tonypak1985 於 2009-8-9 11:22 發表
終於搞掂左![]()
![]()
上圖:
http://i128.photobucket.com/albums/p170/to ...
你個排D風係抽入定抽出
作者: hkcs007 時間: 2009-8-9 11:56
應該都係抽入.....前抽後出
作者: tonypak1985 時間: 2009-8-9 11:58
係抽入,我改左風扇方向,改成D風係吹住個排。
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 13:00
新低
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924178&k=a7bac4e7fb0588e40107905cb97c0168&t=1782268383&sid=7Uw4nbA9MIR

作者: max1031 時間: 2009-8-9 13:40
我想問下=.=本人系外國...
點先買到佢=.=
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 13:46
Send email/打去問間廠肯唔肯寄去你o個度
[ 本帖最後由 yohoman0000 於 2009-8-9 13:47 編輯 ]
作者: max1031 時間: 2009-8-9 13:55
紐約應該唔會寄啦掛
作者: yohoman0000 時間: 2009-8-9 14:42
叫人幫你買之後寄比你
作者: aR_man 時間: 2009-8-9 15:10
愈出愈低既@@
作者: aR_man 時間: 2009-8-9 15:11
22度


