Board logo

標題: 我又o黎新手上水完成~~ (update #68燒機溫度) (update #32 加o左相) [打印本頁]

作者: K_C_    時間: 2009-8-24 10:02     標題: 我又o黎新手上水完成~~ (update #68燒機溫度) (update #32 加o左相)

淨得上機圖一張......唔好炳我呀~~~~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-9-3 14:12 編輯 ]

圖片附件: IMAGE_122.jpg (2009-8-24 10:02, 143.65 KB) / 下載次數 58
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=932469&k=4a044a03cbce0046ca4945c6028b7700&t=1782243780&sid=e6SagiuotR


作者: 野狗王子    時間: 2009-8-24 10:25

用咩水?
作者: RCHK    時間: 2009-8-24 10:33

請問用咩喉? Size? Fitting?
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 10:33

原帖由 野狗王子 於 2009-8-24 10:25 發表
用咩水?


Distilled water~~~
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 10:39

原帖由 RCHK 於 2009-8-24 10:33 發表
請問用咩喉? Size? Fitting?


Feser喉, 3/8" ID, 1/2" OD, fitting係BS~~
作者: RCHK    時間: 2009-8-24 10:48

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 10:39 發表
Feser喉, 3/8" ID, 1/2" OD, fitting係BS~~

This one?
http://www.feser-one.com/site/pr ... amp;products_id=292
作者: pigskinhk    時間: 2009-8-24 10:49

我好貪心㗎
比多啲嚟睇下啦
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 11:12

原帖由 RCHK 於 2009-8-24 10:48 發表

This one?
http://www.feser-one.com/site/product_info.php?cPath=74&products_id=292


Yeah~~~因為訂o野個site冇乜得揀......
作者: 野狗王子    時間: 2009-8-24 11:16

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 11:12 發表


Yeah~~~因為訂o野個site冇乜得揀......

幾錢
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 11:36

原帖由 野狗王子 於 2009-8-24 11:16 發表

幾錢


自己睇~~~~

http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?cPath=44_116_149&products_id=718
作者: 野狗王子    時間: 2009-8-24 11:55

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 11:36 發表


自己睇~~~~

http://www.chilledpc.co.uk/shop/ ... amp;products_id=718


如果買等幾耐先到,運費幾錢?
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 12:10

原帖由 野狗王子 於 2009-8-24 11:55 發表


如果買等幾耐先到,運費幾錢?


自己開個A/C先,地址填晒HK就得,跟住放o野入cart就有shipping睇~~

多過200GBP就會用DHL,三兩日就到!!
作者: ccpp0727    時間: 2009-8-24 12:27

d喉銀色既??
作者: helenchan    時間: 2009-8-24 13:20

死仔,得一幅圖,真係唔炳唔得 你遲D玩完塊板要補返幾幅 zoom 近特寫至得

不過我估你依家淨係玩塊板都有排唔得閒架喇………想問你 5.25" 位,插 SATA 果舊係咩黎?

[ 本帖最後由 helenchan 於 2009-8-24 13:21 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 13:25

原帖由 helenchan 於 2009-8-24 13:20 發表
死仔,得一幅圖,真係唔炳唔得 你遲D玩完塊板要補返幾幅 zoom 近特寫至得

不過我估你依家淨係玩塊板都有排唔得閒架喇………想問你 5.25" 位,插 SATA 果舊係咩黎?


其實你想睇乜o野圖?遲o下裝fan con試o下影多d~~

5.25位上面o個隻係呢個~~~


下面係DVD~~~
作者: Seor    時間: 2009-8-24 13:27

師兄執下D線啦
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 13:42

原帖由 Seor 於 2009-8-24 13:27 發表
師兄執下D線啦


小弟不材......執盡啦.......

RAID card d 線好鬼長,都好難搞~~~
作者: 野狗王子    時間: 2009-8-24 14:37

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 12:10 發表


自己開個A/C先,地址填晒HK就得,跟住放o野入cart就有shipping睇~~

多過200GBP就會用DHL,三兩日就到!!

thanks

[ 本帖最後由 野狗王子 於 2009-8-24 14:41 編輯 ]
作者: dannyctl    時間: 2009-8-24 15:12

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 10:02 發表
淨得上機圖一張......唔好炳我呀~~~~~~


終於完工喇  post多D相照吓啦ching
作者: CWPP    時間: 2009-8-24 15:43

樓主的處女作, d 野已經去得好 "準" 同 "盡"

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-8-24 15:45 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 15:55

其實可能各位有興趣知道用o左乜o野料,略略list一o下:

1. Feser Tube 3/8" ID - 1/2" OD - Silver/UV Blue
2. Feser Xchanger - Triple Radiator 360
3. Watercool Heatkiller CPU LGA1366 Rev. 3 Copper + Backplate
4. EK-FB EVGA X58 Classified - Acetal
5. Koolance Nozzle Body, 5-Way Brass
6. Koolance Drain Valve, Brass
7. Bitspower 3/8" ID - 1/2" OD compression fitting x 8
8. Bitspower 45 degree rotary adaptor G1/4" x 2
9. Laing D5 pump
10. Koolance D5 top
11. OCQQ reservoir
12. Apache 120mm fan x 3

名位ching歡迎發問~~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-24 15:56 編輯 ]
作者: CWPP    時間: 2009-8-24 16:24     標題: 回覆 21# 的帖子

Apache? Akasa?
正唔正?
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 16:43

原帖由 CWPP 於 2009-8-24 16:24 發表
Apache? Akasa?
正唔正?


Yup, Akasa Apache fan.

Tony板大有次試HS時曾經用AC 12025 PWM (1500rpm)同Apache (1300rpm)比過,Apache同AC同溫度~~~

靜就Apache全勝,呢隻bearing有d料到~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-24 16:44 編輯 ]
作者: CWPP    時間: 2009-8-24 16:54

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 16:43 發表


Yup, Akasa Apache fan.

Tony板大有次試HS時曾經用AC 12025 PWM (1500rpm)同Apache (1300rpm)比過,Apache同AC同溫度~~~

靜就Apache全勝,呢隻bearing有d料到~~~


ok, 收到
由 classified 至 銀喉, 完全感受到你的 research 成果同興奮
銅金色 cpu 頭 + 銀喉 + 銀咀, 實物應該毒到暈 , 請 post 多 d 清相
作者: K_C_    時間: 2009-8-24 17:04

原帖由 CWPP 於 2009-8-24 16:54 發表


ok, 收到
由 classified 至 銀喉, 完全感受到你的 research 成果同興奮
銅金色 cpu 頭 + 銀喉 + 銀咀, 實物應該毒到暈 , 請 post 多 d 清相


咁多ching叫到,唯有出動返部老爺DC啦.....
作者: pigskinhk    時間: 2009-8-24 17:53

原帖由 K_C_ 於 2009-8-24 17:04 發表


咁多ching叫到,唯有出動返部老爺DC啦.....

好野,有多啲相睇
作者: darrem    時間: 2009-8-24 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2009-8-24 23:49

請問效能又如何呢?
我估大家亦都好想知...
作者: Mr.BC    時間: 2009-8-25 02:15

最想知幾多度
作者: wonderful    時間: 2009-8-25 07:11

why not use 四分喉?
作者: hwl77    時間: 2009-8-25 09:16

師兄...駛唔駛咁毒呀~
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 13:03

加相update~~~

1. Feser喉

DSCF0016-1.jpg

2. HeatKiller 3.0 Copper,特登倒轉裝~~

DSCF0017-1.jpg

3. Feser Xchanger

DSCF0018-1.jpg

4. Apache x 3

DSCF0019-1.jpg

DSCF0020-1.jpg

5. 機尾上Xchanger喉位...好窄呀~~~~~

DSCF0021-1.jpg

DSCF0032-1.jpg

6. EK EVGA X58 block

DSCF0023-1.jpg

我鐘意全黑~~~

DSCF0029-1.jpg

DSCF0031-1.jpg

7. Koolance 5 way nozzle body

DSCF0024-1.jpg

8. Koolance drain valve

DSCF0025-1.jpg

9. Laing D5 + Koolance top

DSCF0026-1.jpg

10. Lian Li T-713頂蓋

DSCF0033-1.jpg

多謝收睇~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-25 14:53 編輯 ]

圖片附件: DSCF0016-1.jpg (2009-8-25 13:03, 144.48 KB) / 下載次數 37
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933025&k=19dc166d559c5da698d9d9b6546e2684&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0017-1.jpg (2009-8-25 13:03, 120.58 KB) / 下載次數 24
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933026&k=5813978b2b55b16486e1afc18a72ce3e&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0018-1.jpg (2009-8-25 13:03, 58.06 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933027&k=8bda0c7433f50864c9cecfe9b4d14693&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0019-1.jpg (2009-8-25 13:03, 73.04 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933028&k=9065ead6ff041e126c2838af9a996283&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0020-1.jpg (2009-8-25 13:03, 67.35 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933029&k=977d4cd31c60b116742bb2b2bb3b1c88&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0021-1.jpg (2009-8-25 13:03, 65.68 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933030&k=04a7cb754d93da226724cd0e64eb873b&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0032-1.jpg (2009-8-25 13:03, 68.97 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933031&k=5c283d81752e5d55cee0ee6766a4ce5b&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0023-1.jpg (2009-8-25 13:03, 177.99 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933032&k=8f40c06f05d6514109dbde329304e9e0&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0029-1.jpg (2009-8-25 13:03, 103.26 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933033&k=5d9086984c0e32a81dbbd52190528ae5&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0031-1.jpg (2009-8-25 13:03, 114.09 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933034&k=d767c739b587b17755c90dea5d5af5bf&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0024-1.jpg (2009-8-25 13:03, 64.37 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933035&k=3dd26a85e0a1879ae3b9d967f82355bf&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0025-1.jpg (2009-8-25 13:03, 124.42 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933036&k=20762338e2f6d1ee8473a891b0c70d60&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0033-1.jpg (2009-8-25 13:03, 101.55 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933037&k=ebab3eb128c040ed7a929a63cf772f5b&t=1782243780&sid=e6SagiuotR



圖片附件: DSCF0026-1.jpg (2009-8-25 14:53, 86.57 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933081&k=909bf6e09897be259de167764868ac19&t=1782243780&sid=e6SagiuotR


作者: pigskinhk    時間: 2009-8-25 13:45

好正呀 ,但點解唔上埋VGA?
作者: darrem    時間: 2009-8-25 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 13:54     標題: 回覆 33# 34# 的帖子

我唔打機o架....仲用緊9600GT fanless
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 13:57

原帖由 darrem 於 2009-8-25 13:52 發表
西利 D位好鬼死FIT
XCHANGER真係好厚
借問聲Apache好唔好用?算唔算好風?見佢都幾貴下


之前講過,Tony板主試過 1300rpm Apache performance = 1500rpm AC 12025PWM. 我自己有一隻AC,同Apache一齊開盡,明顯嘈d.加上有ching急放兩隻,所以膽粗粗試o下.

用落唔錯,真係幾靜~~
作者: ngszewai    時間: 2009-8-25 16:52

原帖由 K_C_ 於 2009-8-25 13:57 發表


之前講過,Tony板主試過 1300rpm Apache performance = 1500rpm AC 12025PWM. 我自己有一隻AC,同Apache一齊開盡,明顯嘈d.加上有ching急放兩隻,所以膽粗粗試o下.

用落唔錯,真係幾靜~~


好開心你用得著個風扇.
另外, 想請教一下, 我見你D喉好似有VALVE, 係吾係可以侷部關水, 吾駛全部放晒?
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 16:59

原帖由 ngszewai 於 2009-8-25 16:52 發表


好開心你用得著個風扇.
另外, 想請教一下, 我見你D喉好似有VALVE, 係吾係可以侷部關水, 吾駛全部放晒?


多謝你割愛呀~~~

你講"valve"?指Koolance o個兩舊o野?其實板上面o個個只係一個5口block,水樽連住o個個就有放水功能.你講o個種係呢隻?


作者: ngszewai    時間: 2009-8-25 17:03

吾係, 可能我會錯意啦.

因為等緊個vga冷頭, 係度諗吾知會吾會valve去cut水....下次吾駛全放水...
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 17:07

原帖由 ngszewai 於 2009-8-25 17:03 發表
吾係, 可能我會錯意啦.

因為等緊個vga冷頭, 係度諗吾知會吾會valve去cut水....下次吾駛全放水...


其實其他ching點放水??

用個乾淨o既樽裝返再用得唔得??
作者: CWPP    時間: 2009-8-25 17:12

原帖由 K_C_ 於 2009-8-25 17:07 發表


其實其他ching點放水??

用個乾淨o既樽裝返再用得唔得??


謝加相

乾淨o既樽...yeap~~.
不如先考慮 d 水值唔值得循環再用.....
作者: ngszewai    時間: 2009-8-25 17:14

我無掉個水冷液的樽.
我上次係乜左個第一個冷排的入水位(即係由泵出的第一個出水地方), 將條管插落佢個樽, 再開泵等佢泵出來.
作者: ngszewai    時間: 2009-8-25 17:16

原帖由 CWPP 於 2009-8-25 17:12 發表


謝加相

乾淨o既樽...yeap~~.
不如先考慮 d 水值唔值得循環再用.....


可能我計劃吾好, 轉過幾次野....我無諗過吾用番d 水......
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 17:18

原帖由 CWPP 於 2009-8-25 17:12 發表


謝加相

乾淨o既樽...yeap~~.
不如先考慮 d 水值唔值得循環再用.....


如果轉parts轉得密,都可以用返呀~~~
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 17:25

原帖由 ngszewai 於 2009-8-25 17:14 發表
我無掉個水冷液的樽.
我上次係乜左個第一個冷排的入水位(即係由泵出的第一個出水地方), 將條管插落佢個樽, 再開泵等佢泵出來.


ICIC........但行內置排咁玩法咪好危險???
作者: ngszewai    時間: 2009-8-25 17:28

我只係俾電個Pump, 吾係開機wor...
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 17:30

原帖由 ngszewai 於 2009-8-25 17:28 發表
我只係俾電個Pump, 吾係開機wor...


好似我咁個排響機頂,一來難入手,二來一抆會漏水.......
作者: CWPP    時間: 2009-8-25 17:48

原帖由 K_C_ 於 2009-8-25 17:18 發表


如果轉parts轉得密,都可以用返呀~~~


yeap...我都係咁. 攪到就算成塊底板要換, 至少 冷排同水箱內的水可以全保留 ~~
作者: CWPP    時間: 2009-8-25 17:55

原帖由 ngszewai 於 2009-8-25 17:28 發表
我只係俾電個Pump, 吾係開機wor...


佢意思係, 內置排放水換水都 kick 手 d, 萬一整濕 d 野, 就算機冇開都係煩....
作者: helenchan    時間: 2009-8-25 19:37

研究緊你D相,尤其是 A77 個內籠結構基本上同你個好相近~~~~

不過想問你個冷排果度,我見你條喉比果塊鋁片頂住,果個位咁窄,查實你係點裝?係咪拆左個頂蓋出黎先,遞起少少個冷排黎裝?定係有咩橋妙?
另想問,你個係厚排定薄排?
作者: K_C_    時間: 2009-8-25 22:58

原帖由 helenchan 於 2009-8-25 19:37 發表
研究緊你D相,尤其是 A77 個內籠結構基本上同你個好相近~~~~

不過想問你個冷排果度,我見你條喉比果塊鋁片頂住,果個位咁窄,查實你係點裝?係咪拆左個頂蓋出黎先,遞起少少個冷排黎裝?定係有咩橋妙?
另想問,你個係厚排定薄排?


Feser Xchanger sure is 厚排~~

Dimensions: 440 x 150 x 75mm

For installation instructions, reply you tomorrow in Chinese seems better.
作者: amoslee    時間: 2009-8-25 23:16

C Hing,
好想知道效能如何呀....
唔該丫....
大約都可以嗎?
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 10:02

原帖由 amoslee 於 2009-8-25 23:16 發表
C Hing,
好想知道效能如何呀....
唔該丫....
大約都可以嗎?


Classified冇風冷資料作比較,只可以同Asus R2E風冷比........

相同vCore (1.225V)下超至4GHz,約低10C. Full load core temp約63-65C.

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-26 10:06 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 11:23

原帖由 helenchan 於 2009-8-25 19:37 發表
研究緊你D相,尤其是 A77 個內籠結構基本上同你個好相近~~~~

不過想問你個冷排果度,我見你條喉比果塊鋁片頂住,果個位咁窄,查實你係點裝?係咪拆左個頂蓋出黎先,遞起少少個冷排黎裝?定係有咩橋妙?


頂蓋當然要拆啦,唔係點裝冷排同風扇......

我係先將冷排d喉駁好,當放冷排/頂蓋返去機箱時就穿d喉出o黎.左上角o個度相當煩,裝拆幾次去剪喉就返長度......

可能你又會問Koolance o個碌柱點樣可以就到條喉o既角度?唔使驚,因為呢個世界有呢舊o野:


兩邊係G1/4"牙,中間可以扭得.咁就一定搞得掂~~~
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-8-26 11:44

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 10:02 發表


Classified冇風冷資料作比較,只可以同Asus R2E風冷比........

相同vCore (1.225V)下超至4GHz,約低10C. Full load core temp約63-65C.


FESER 真係咁正?
我同你差唔多 config full load 高你成 10 度
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 11:53

原帖由 WithouT_GoD 於 2009-8-26 11:44 發表


FESER 真係咁正?
我同你差唔多 config full load 高你成 10 度


我有開冷氣喎~~~你有冇開?
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-8-26 12:02

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 11:53 發表


我有開冷氣喎~~~你有冇開?


哦.....我無開呀

話時話我睇唔明你個 loop

[ 本帖最後由 WithouT_GoD 於 2009-8-26 12:04 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 12:07

原帖由 WithouT_GoD 於 2009-8-26 12:02 發表


哦.....我無開呀

話時話我睇唔明你個 loop


Pump -> EK block -> Feser -> CPU -> res.
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-8-26 12:10

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 12:07 發表


Pump -> EK block -> Feser -> CPU -> res.


我就 行 pump > rad > cpu > ek block > res
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 13:25

原帖由 WithouT_GoD 於 2009-8-26 12:10 發表


我就 行 pump > rad > cpu > ek block > res


我知o丫,一早 目及 過你d好o野

Wxx40、Dom GT、E759、GTX 360、Vertex x 2.....etc
作者: dannyctl    時間: 2009-8-26 14:28

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 10:02 發表


Classified冇風冷資料作比較,只可以同Asus R2E風冷比........

相同vCore (1.225V)下超至4GHz,約低10C. Full load core temp約63-65C.


我用GTS薄360, Enzotech Luna, 4G, 1.21250V, 開咗冷氣調24度, idel 41度, full load 68度(唔開冷氣80度 )
ching 整個loop會唔會係水阻大, 而影响咗散熱效能呢 又或者由pump出咗冷排先去cpu...咁會唔會好D呢...

[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-8-26 14:34 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 14:40

原帖由 dannyctl 於 2009-8-26 14:28 發表


我用GTS薄360, Enzotech Luna, 4G, 1.21250V, 開咗冷氣調24度, idel 41度, full load 68度(唔開冷氣80度 )
ching 整個loop會唔會係水阻大, 而影响咗散熱效能呢 又或者由pump出咗冷排先...咁會好D wor...


我個loop水阻真係唔少~~~Koolance o個兩碌柱,加溫度探頭,加EK X58 block,再加HK 3.0.......

但有時真係好難直接去比,我Feser你GTS,我裝機頂,熱空氣向上升,你裝機前面,吸凍風,我full MB block + PWM供電出名熱,你就只有NB block,CPU block又唔同........

咁ching你覺得我呢套o野應該去到幾多度至o岩數呢??
作者: helenchan    時間: 2009-8-26 15:04

要再睇下、認真研究下你個 list 先得!慢慢度下先
作者: dannyctl    時間: 2009-8-26 15:07

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 14:40 發表


我個loop水阻真係唔少~~~Koolance o個兩碌柱,加溫度探頭,加EK X58 block,再加HK 3.0.......

但有時真係好難直接去比,我Feser你GTS,我裝機頂,熱空氣向上升,你裝機前面,吸凍風,我 ...


我冷排改咗抽出好耐喇(重轉咗用20cm薄扇), ching唔好誤會我係想挑戰D咩
只係覺得厚排 + HK3.0 唔會只係去到呢個溫度, 我唔敢講"應該"會幾多度
但心裡面會期望冷氣下full load係約60左右啦  (我都想換HK3.0, 但我懶 )
都可能係EK嗰部份會比較熱, 改改絛loop, pump > 排 > cpu > NB 會唔會好D呢
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-8-26 15:22

原帖由 dannyctl 於 2009-8-26 15:07 發表


我冷排改咗抽出好耐喇(重轉咗用20cm薄扇), ching唔好誤會我係想挑戰D咩
只係覺得厚排 + HK3.0 唔會只係去到呢個溫度, 我唔敢講"應該"會幾多度
但心裡面 ...


我由吹入轉抽出都低o左起碼 4 度
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 15:23

原帖由 dannyctl 於 2009-8-26 15:07 發表


我冷排改咗抽出好耐喇(重轉咗用20cm薄扇), ching唔好誤會我係想挑戰D咩
只係覺得厚排 + HK3.0 唔會只係去到呢個溫度, 我唔敢講"應該"會幾多度
但心裡面 ...


點會誤會ching你.......你都幫我唔少~~~

我咁行法係覺得可以慳位d、同埋條loop會短d......

有心試o既話下次可以試o下換走o個兩條柱,用返d 45/90度頭,可能水阻會細d.
作者: dannyctl    時間: 2009-8-26 17:29

原帖由 WithouT_GoD 於 2009-8-26 15:22 發表


我由吹入轉抽出都低o左起碼 4 度


我之出左post, 都係有人提點, 改番抽出, idel低咗2度, 但full load就低咗4度

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 15:23 發表


點會誤會ching你.......你都幫我唔少~~~

我咁行法係覺得可以慳位d、同埋條loop會短d......

有心試o既話下次可以試o下換走o個兩條柱,用返d 45/90度頭,可能水阻會細d.


幫...就唔敢當, 大家吹吓啦
其實可能會係我經驗淺, 所以只會覺得係水阻, 或者係絛loop嘅次序問題


[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-8-26 17:34 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-9-3 12:26

少少update:

i7 920 @ 4.2GHz (21/200/2000), 1.28125V, EVGA X58 Classified. 經過13小時長跑之後, 冇冷氣, CoreTemp 71 - 76C.

Win7小畫家壓得唔係幾好,請見諒~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-9-3 12:27 編輯 ]

圖片附件: 21-200-2000 AC off.jpg (2009-9-3 12:26, 230.4 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938064&k=c62cd7aae1a7494786809a1f142860ff&t=1782243780&sid=e6SagiuotR


作者: sunderstan    時間: 2009-9-3 15:33

用PNG會靚d
作者: amoslee    時間: 2009-9-3 19:13

原帖由 K_C_ 於 2009-9-3 12:26 發表
少少update:

i7 920 @ 4.2GHz (21/200/2000), 1.28125V, EVGA X58 Classified. 經過13小時長跑之後, 冇冷氣, CoreTemp 71 - 76C.

Win7小畫家壓得唔係幾好,請見諒~~~

13小時長跑,冇冷氣,唔知室温幾多到?
但都已經好理想!
作者: highflyer    時間: 2009-9-3 19:20

原帖由 K_C_ 於 2009-9-3 12:26 發表
i7 920 @ 4.2GHz (21/200/2000), 1.28125V, EVGA X58 Classified. 經過13小時長跑之後, 冇冷氣, CoreTemp 71 - 76C.

你有無安裝coolant temp sensor ?
如果有, 煲完13粒鍾之後個水溫度=?
作者: K_C_    時間: 2009-9-3 20:48

原帖由 highflyer 於 2009-9-3 19:20 發表

你有無安裝coolant temp sensor ?
如果有, 煲完13粒鍾之後個水溫度=?


Around 42C~
作者: highflyer    時間: 2009-9-4 21:18

原帖由 K_C_ 於 2009-9-3 20:48 發表
Around 42C~


你個ambient temp 應該低過42C 唔少 (估無冷氣= 30C?), coolant 入面仲keeps 著好多heat , 出唔到去個surrounding.  所以,你套水冷個bottleneck 會係個 Feser 360 排? (3 把apache 120 唔夠力 呢個factor 會佔small %).
加多個排會唔會係你下一步upgrade?
作者: K_C_    時間: 2009-9-4 21:44

原帖由 highflyer 於 2009-9-4 21:18 發表


你個ambient temp 應該低過42C 唔少 (估無冷氣= 30C?), coolant 入面仲keeps 著好多heat , 出唔到去個surrounding.  所以,你套水冷個bottleneck 會係個 Feser 360 排? (3 把apache 120 唔夠力 呢個factor 會佔small %).
加多個排會唔會係你下一步upgrade?


May not la..... coz no $$$~~~
作者: keith1026    時間: 2009-10-7 20:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: highflyer    時間: 2009-10-7 22:41

k_c_
你個hk 3.0 ''特登倒轉裝 ''(#32) , 點解? 有乜好處?  請指教.
作者: simplekk    時間: 2009-10-7 23:39

KC兄
SET野真係好毒下
配服配服
不過睇圖再睇你放置順序唔係好明

話時話我睇唔明你個
loop  
Pump -> EK block(X58?) -> Feser(點解?) -> CPU -> res(WHY?)

教下小弟

[ 本帖最後由 simplekk 於 2009-10-7 23:40 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-10-8 09:24

原帖由 keith1026 於 2009-10-7 20:46 發表
k_c 塊板同個水冷好正..... 睇到都流口水呀


多謝多謝~~~

呢d都係響度浦得多o既惡果,會引致長期荷包乾硬化、以及急性發錢寒呢類o既典型香港都市病~~~~
作者: K_C_    時間: 2009-10-8 09:32

原帖由 highflyer 於 2009-10-7 22:41 發表
k_c_
你個hk 3.0 ''特登倒轉裝 ''(#32) , 點解? 有乜好處?  請指教.


我自己咁諗,水向低流.......如果正常咁裝,中間入,下面出,咁會唔會上面o個part會有氣但又出唔到o黎呢?所以我就倒轉裝........

其實我見外國forum都有人咁做,所以我又跟住做~~~
作者: highflyer    時間: 2009-10-8 09:41

原帖由 K_C_ 於 2009-10-8 09:32 發表


我自己咁諗,水向低流.......如果正常咁裝,中間入,下面出,咁會唔會上面o個part會有氣但又出唔到o黎呢?所以我就倒轉裝........

其實我見外國forum都有人咁做,所以我又跟住做~~~


啊, ;thanks, 原來係咁, 都有跟有據.   (小弟用裸跑架平放, 應該冇影響)
作者: highflyer    時間: 2009-10-8 09:42

原帖由 simplekk 於 2009-10-7 23:39 發表
KC兄
SET野真係好毒下
配服配服
不過睇圖再睇你放置順序唔係好明

話時話我睇唔明你個
loop  
Pump -> EK block(X58?) -> Feser(點解?) -> CPU -> res(WHY?)

教下小弟


[扮k_c mode]
水冷排係一個loop 入面有最強散熱能力的component, 所以放佢晌CPU 前面, 俾cpu 有''最冷'' o既水享用.
Res 放晌泵之前, 呢個係大路放法, 目的係make sure 個泵有水到.
[/扮k_c mode ]
作者: K_C_    時間: 2009-10-8 09:55

原帖由 simplekk 於 2009-10-7 23:39 發表
KC兄
SET野真係好毒下
配服配服
不過睇圖再睇你放置順序唔係好明

話時話我睇唔明你個
loop  
Pump -> EK block(X58?) -> Feser(點解?) -> CPU -> res(WHY?)

教下小弟


冇錯,個次序就係咁.

我估你覺得奇怪,因為通常都係pump -> radiator -> CPU -> MB -> res -> pump?等CPU有最凍o既水,right?

其實我咁擺法都諗o左好耐,睇過好多人o既相而得出o既結果.如果以"正常"計,

1. 個排出入水位要放返去前面,我覺得d喉會好阻手阻腳,同埋會對入風有影響.而且我又諗緊響5.25"位加隻12cm去吹生風入去....
2. 我比較buy d水要下入上出,所以如果CPU -> MB要下入上出,咁MB返去res條喉就會好長.....
3. 個排去CPU 呢o下又有少少麻煩,個排一出o黎要加45度頭?定係延長o左先再加90度頭好?如果有RAM cooler(而家有)會唔會阻到條喉?同埋條喉又會唔會阻到d剩餘o既5.25"位再裝唔到o野呢........呢度我覺得最煩,唔知要買幾多件fitting至搞到,甚至乎唔知應該買乜.......我始終係新手一名

但而家都有個問題,我想換個排d風扇......但要甩喉!!好大工程呀~~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2