Board logo

標題: 請評 Aquaduct 360 XT 外置水冷系統 [打印本頁]

作者: highflyer    時間: 2009-8-25 23:16     標題: 請評 Aquaduct 360 XT 外置水冷系統

我做 research 去到德國d 網站, 見到呢個德國仔Aquaduct 360XT ( 圖1).
佢好似幾好, 全套包括360 排(Airplex pro), 3 x 120mm 扇 (Airstream 1200rpm max 24dbA), 6 x 溫度sensors, flow meter, shutoff valves, waterlevel indicator, Eheim 泵, reservoir with passive cooling, 喉, 咀, 濃縮coolant, 專門software for control...等), 唯一唔包係水冷頭+distilled water.
外型正 (配裸跑架仲更加型 ), 效能唔錯 (呢度有大解剖 review: ht  tp://www.pcper.com/article.php?aid=554 ), 德國人d design + 手工都有水準 .
個software 控制型到爆! (圖2-7  呢d 只係一部分 software 功能)
似乎啱我呢d 新手用   (我只要揀個頭就得)

各ching們對呢個德語仔有乜評價?  請盡訴心中情.

圖片附件: 1 -Aquaduct 360.jpg (2009-8-25 23:16, 36.65 KB) / 下載次數 54
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933355&k=61a4fc934be51b6f718416b30c70fedb&t=1782660466&sid=3sPffCysI0



圖片附件: 2-aquasuite 1.jpg (2009-8-25 23:16, 75.83 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933356&k=f47989888cff18742a3e486d23be3e35&t=1782660466&sid=3sPffCysI0



圖片附件: 3-fans control.jpg (2009-8-25 23:16, 88.27 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933357&k=79e72ce04f6e2eaea5c635fdb370cb5d&t=1782660466&sid=3sPffCysI0



圖片附件: 4-sensors settings.jpg (2009-8-25 23:16, 68.15 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933358&k=b64ec03db31c4870f51cfdac3a9bcf09&t=1782660466&sid=3sPffCysI0



圖片附件: 5-led settings.jpg (2009-8-25 23:16, 81.69 KB) / 下載次數 83
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933359&k=b61b76203a853f5dc575ab41e5d31131&t=1782660466&sid=3sPffCysI0



圖片附件: 6-pump and level.jpg (2009-8-25 23:16, 54.06 KB) / 下載次數 52
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933360&k=537ab22a3ccba91d176b7485242ee432&t=1782660466&sid=3sPffCysI0



圖片附件: 7-flow control.jpg (2009-8-25 23:16, 47.32 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933361&k=be6437619fbd2c1c8f884998d420be06&t=1782660466&sid=3sPffCysI0


作者: amoslee    時間: 2009-8-25 23:20

好似幾正....
唔知要幾錢同效能如何?
(早知有就唔洗自己整....(自己都整咗果相似的 ))
作者: highflyer    時間: 2009-8-25 23:29

原帖由 amoslee 於 2009-8-25 23:20 發表
好似幾正....
唔知要幾錢同效能如何?
(早知有就唔洗自己整....(自己都整咗果相似的 ))

~HK4400
作者: amoslee    時間: 2009-8-25 23:35

原帖由 highflyer 於 2009-8-25 23:29 發表

~HK4400

....
嘩...
1 D都唔平......
作者: highflyer    時間: 2009-8-25 23:40

原帖由 amoslee 於 2009-8-25 23:35 發表

....
嘩...
1 D都唔平......


你去睇下個大解剖, 就知內裡係乜乾坤
作者: CWPP    時間: 2009-8-25 23:52

排似唔算厚......我估效能一般般.

偏重追求外形、擺設、高操控感 / 華麗介面.

$4.4k 甘左 d...
作者: Seor    時間: 2009-8-26 00:29

呢隻係要訂造嘅 加多D錢上6隻120嗰款仲正
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 00:42

6隻120?
有無圖睇下?
我search唔到

係咪有mark II、 mark III...? 而就係6X120版?

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 00:44 編輯 ]
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 00:43

原帖由 Seor 於 2009-8-26 00:29 發表
呢隻係要訂造嘅 加多D錢上6隻120嗰款仲正


speakers, 可以夾埋套 hi-fi, 電視個 look~
11215.jpg

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-8-26 00:46 編輯 ]

圖片附件: 11215.jpg (2009-8-26 00:46, 30.81 KB) / 下載次數 58
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=933429&k=348755b561798cbf72c2293c37998865&t=1782660466&sid=3sPffCysI0


作者: amoslee    時間: 2009-8-26 00:45

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 00:43 發表


speakers, 可以夾埋套 hi-fi, 電視個 look~
933429

wow....
肯定貴之餘....效能唔知點呢?
作者: CWPP    時間: 2009-8-26 00:56

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 00:45 發表

wow....
肯定貴之餘....效能唔知點呢?


頂盡同兩隻 blackice 360 薄排打和...
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 01:55

原帖由 CWPP 於 2009-8-26 00:56 發表


頂盡同兩隻 blackice 360 薄排打和...

都係用自制的算啦...
作者: highflyer    時間: 2009-8-26 09:27

原帖由 Seor 於 2009-8-26 00:29 發表
呢隻係要訂造嘅 加多D錢上6隻120嗰款仲正


720要訂, 因為仲未正式推出黎賣, 所以要預訂(HK$5800).  28/8 就會有1st release !
360就唔駛, 已推出市場成1年有多.  有現貨, 不過官網話out of stock, 所以要去其他online store 訂.
如果用同一個價錢, 應該買到效能相對比較好的散件, 因為佢個價($4400) 要cover 埋德國佬個自家個software + 佢個design (例如自研個鋁reservoir 去做passive cooling).
佢個效能會唔會''大幅度''落後?  睇佢用d 料+ 研發能力(自創獨家aquasuite 控制軟體) + 個Aquacomputer廠其他產品, 呢間德國公司應當走中高檔路線, 我估效能應該會中上.
用個排做例, Airplex pro 360 係薄排, 可以散賣(40 Euro), 同Black Ice GT Stealth 360 Xflow 同價位 , 所以效能應該大致相約. 但airplex pro 360 係 dual pass 設計 , 加上有比較大型passive cooling res 輔助, 所以應該會小勝.
(其實airplex pro 同 xt 系列係比較新, 舊有evo 系列晌歐洲都有唔少人用.  Evo 係厚排, 同black ice gtx 同級.)
如果要水冷埋gpu + 底板, 應該要諗 720.  對於單玩cpu cooling, 360 應該應付綽綽有餘.
小弟會再做功課, 呢套野好可能會係小弟入水冷門o既首作!
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 10:23

今次輪到你~~~

又係我......繼Aquastream個泵之後,我都有睇過呢舊o野~~

我私底下同某玩緊水o既ching傾過,佢話"呢件o野正宗水冷價錢、風冷享受"

如果樓主會玩i7,真係唔多recommend.......8mm ID喉、360薄排、少過1.5m head o既泵.....係好多o野玩好多o野睇,但呢個design響香港似乎唔多夠力

仲有運費.......點都成千銀!!買4千蚊o野要1千蚊運費.......我就真係俾唔落手.

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-26 10:55 編輯 ]
作者: highflyer    時間: 2009-8-26 10:45

原帖由 K_C_ 於 2009-8-26 10:23 發表
今次輪到你~~~

又係我......繼Aquastream個泵之後,我都有睇過呢舊o野~~

我私底下同某玩緊水o既ching傾過,佢話"呢件o野正宗水冷價錢、風冷享受"

如果樓主會玩i7,真係唔多recommend.......8 ...


或者咁問: 一隻black ice GT stealth 360 薄排, 壓唔到一粒i7  (1 粒i7 喎...唔駛底板+vga 喎)?
唔通要用720 黎壓粒i7?   

(邊位ching? 可以請佢黎分享下嗎? )

ps 見到你套水冷都開工大吉喎

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-8-26 10:51 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 11:00

原帖由 highflyer 於 2009-8-26 10:45 發表


或者咁問: 一隻black ice GT stealth 360 薄排, 壓唔到一粒i7  (1 粒i7 喎...唔駛底板+vga 喎)?
唔通要用720 黎壓粒i7?   

(邊位ching? 可以請佢黎分享下嗎? )

ps 見到你套水冷都開工大吉喎


你有裸跑架,唔使用套裝啦......用隻360厚排好過.

我當日又係咁諗,德國佬o野,照計都掂o丫.....但一來貴、二來唔o岩使又冇乜易手價,最尾都係縮沙......
作者: Terence-Tam    時間: 2009-8-26 11:03

我都考慮過呢舊o野,  外觀設計一流, 但是給"太上皇"見到會人頭落地
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 11:12

有個reference,呢位ching,GTX 360都只係行CPU + MB.......你諗住用GT Stealth 行CPU,自己諗諗~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-26 11:13 編輯 ]
作者: highflyer    時間: 2009-8-26 16:11

我咁諗, 唔駛佢做其他o野, 單獨去壓一粒i7, 如果連呢樣都唔得, 呢個product 係''total failure'' .  
上網searched 過d forums, 未見到有人話360 排 (even 薄排) 頂唔順i7.  但就見有人用 MCR320, 又有個人exactly 用black ice gt stealth 360 單壓 i7 920 at 4GHz at full load 出54-59C (呢個我收貨喇 ).
好可能小弟新手, 真係好難想像任何一個360 排(even 薄排) 壓唔到一粒i7.
除左 KC 兄, 有無邊位分享下360 排可以壓得著 i7 嗎?

(小弟e+未決定話買, 想試圖由正面睇呢個product, 希望ching們多講負面評語, 做devil advocate...咁樣有意思好多 )
作者: K_C_    時間: 2009-8-26 16:23

原帖由 highflyer 於 2009-8-26 16:11 發表
我咁諗, 唔駛佢做其他o野, 單獨去壓一粒i7, 如果連呢樣都唔得, 呢個product 係''total failure'' .  
上網searched 過d forums, 未見到有人話360 排 (even 薄排) 頂唔順i7.  但就見有人用 MCR320, 又有個人exac ...


其實冇話點為之壓得住,點為之唔得.只係有人會覺得當係$4K o野,齋for CPU,要60度樓下至得~~又有人會覺得多o野玩/睇先至係佢杯茶~~~
作者: amoslee    時間: 2009-8-26 16:28

原帖由 highflyer 於 2009-8-26 16:11 發表
我咁諗, 唔駛佢做其他o野, 單獨去壓一粒i7, 如果連呢樣都唔得, 呢個product 係''total failure'' .  
上網searched 過d forums, 未見到有人話360 排 (even 薄排) 頂唔順i7.  但就見有人用 MCR320, 又有個人exactly 用black ice gt stealth 360 單壓 i7 920 at 4GHz at full load 出54-59C (呢個我收貨喇 ).
好可能小弟新手, 真係好難想像任何一個360 排(even 薄排) 壓唔到一粒i7.
除左 KC 兄, 有無邊位分享下360 排可以壓得著 i7 嗎?

喱個我好有保留!
唔係話唔信C Hing你或你睇過的講大話,但可能你睇的那段野是發生在外國、低温、落雪的冬天、神U.....但係香港咁的環境下.....這個config+這個效能.....真談何容易....

可参考下dannyctl兄的case (#61):http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1322592&extra=page%3D1&page=7

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-26 16:36 編輯 ]
作者: tin    時間: 2009-8-26 17:08

外國、低温D!
香港、不一樣!
作者: Mitsume    時間: 2009-8-26 23:20

just want to let you guys know that the indoor temp in Canada is even hotter than the indoor temp in Hong Kong during winter.

of coz summer is a different story

[ 本帖最後由 Mitsume 於 2009-8-26 23:20 編輯 ]
作者: CWPP    時間: 2009-8-27 02:34

My case I oftenly felt UK winter was warmer than Hong Kong, and UK summer was cooler than Hong Kong even if temperature read the same in both cases, due to higher RH in Hong Kong.
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 09:12

請問 240 厚排 (Thermalchill PA120.2 or Feser Xchanger - Double Radiator 240) 只係比 i7 同 X58, 效能又如何?

[ 本帖最後由 RCHK 於 2009-8-27 09:12 編輯 ]
作者: highflyer    時間: 2009-8-27 10:53

原帖由 amoslee 於 2009-8-26 16:28 發表

喱個我好有保留!
唔係話唔信C Hing你或你睇過的講大話,但可能你睇的那段野是發生在外國、低温、落雪的冬天、神U.....但係香港咁的環境下.....這個config+這 ...


其實唔止你, 我都對呢個temp numbers 有保留 .  不過我都拋出黎講下姐.
作者: highflyer    時間: 2009-8-27 10:54

原帖由 RCHK 於 2009-8-27 09:12 發表
請問 240 厚排 (Thermalchill PA120.2 or Feser Xchanger - Double Radiator 240) 只係比 i7 同 X58, 效能又如何?


換個方式問: i7 at 4GHz (ambient temp = 25C) 晌一個 360 薄排下, 會出到幾多度? (當然假定pump, cpu block 等全部唔係bottleneck).  有無ching有經驗?  (even educated guesses are welcome!)
作者: amoslee    時間: 2009-8-27 12:06

原帖由 highflyer 於 2009-8-27 10:54 發表


換個方式問: i7 at 4GHz (ambient temp = 25C) 晌一個 360 薄排下, 會出到幾多度? (當然假定pump, cpu block 等全部唔係bottleneck).  有無ching有經驗?  (even educated guesses are welcome!)

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1258905&highlight=

Sorry for the dead link, but it can still serves as a reference - it used a blackice GTX 240 on a single i7 920@4G.
Hope this help.

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-27 12:14 編輯 ]
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 13:23

原帖由 amoslee 於 2009-8-27 12:06 發表

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1258905&highlight=

Sorry for the dead link, but it can still serves as a reference - it used a blackice GTX 240 on a single i7 920@4G.
Hope this help. ...

Thank you, it is enough for me for a reference.
宜家諗緊用咩 CPU/NB block 同冷排
作者: highflyer    時間: 2009-8-27 16:01

原帖由 amoslee 於 2009-8-27 12:06 發表

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 8905&highlight=

Sorry for the dead link, but it can still serves as a reference - it used a blackice GTX 240 on a single i7 920@4G.
Hope this help. ...


Yes, this helps as it provides additional hard data.

紅蝠前後夾擊, 個blackice 240 應該係extreme 唔係stealth 吧?
(假定240厚 大約 = 360 薄) , 睇番你個簡測, 2 個頭有咁大分別.....另我又諗番個鬼仔, 佢用左Heatkiller 3.0 (應該俾SCW Rev A or Luna Rev A 強勁), 再加Aquaduct 360 側面2 個鋁chambers 做passive cooling, 咁由SCW Rev A  o既 ''68C、70C、65C、67C ''  降多5 度落去 ''63C、65C、60C、62C '' 都係一個well educated guess ?  Ching 點睇?

(+ 密謀緊一個俾 Aquaduct 360 更好玩o既方案.... )
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 16:45

原帖由 highflyer 於 2009-8-27 16:01 發表
(+ 密謀緊一個俾 Aquaduct 360 更好玩o既方案.... )

我係想自製 external system
兩個 loop, 先行 i7 + X58NB, 再黎 SLi GPU
兩個 loop 獨立, 只會共用電源及箱
作者: K_C_    時間: 2009-8-27 16:52

原帖由 RCHK 於 2009-8-27 16:45 發表

我係想自製 external system
兩個 loop, 先行 i7 + X58NB, 再黎 SLi GPU
兩個 loop 獨立, 只會共用電源及箱


External system, 記得加quick disconnect.
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 17:01

原帖由 K_C_ 於 2009-8-27 16:52 發表


External system, 記得加quick disconnect.

yeah~~~CPC quick disconnect
作者: K_C_    時間: 2009-8-27 17:03

原帖由 RCHK 於 2009-8-27 17:01 發表

yeah~~~CPC quick disconnect


其實我之前又有諗過external radiator.但係外置風扇,想靜都幾難,所以又放棄o左~~~

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-8-27 17:13 編輯 ]
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 17:09

用 external 可以多 D PC case 揀, 唔洗點 mod 隻 PC case.
仲有 radiator 可以有一定既生風吸

煩在要度身造 external system case
作者: K_C_    時間: 2009-8-27 17:14

原帖由 RCHK 於 2009-8-27 17:09 發表
用 external 可以多 D PC case 揀, 唔洗點 mod 隻 PC case.
仲有 radiator 可以有一定既生風吸

煩在要度身造 external system case


就係之前唔想換箱至諗external.
作者: highflyer    時間: 2009-8-27 17:29

原帖由 K_C_ 於 2009-8-27 17:03 發表


其實我之前又有諗過external radiator.但係外置風扇,想靜都幾難,所以又放棄o左~~~


好多o野都係trade-off
作者: highflyer    時間: 2009-8-27 17:30

原帖由 RCHK 於 2009-8-27 17:09 發表
用 external 可以多 D PC case 揀, 唔洗點 mod 隻 PC case.
仲有 radiator 可以有一定既生風吸

煩在要度身造 external system case


Short list 左 排 + cpu block 味?
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 17:31

係呀,換箱時方便好多
宜家諗緊水冷既 Parts
作者: amoslee    時間: 2009-8-27 18:12

原帖由 RCHK 於 2009-8-27 16:45 發表

我係想自製 external system
兩個 loop, 先行 i7 + X58NB, 再黎 SLi GPU
兩個 loop 獨立, 只會共用電源及箱

好似小弟而家噤 :)
2 loop, 1 loop cpu+mb; 1 loop gpu
2條loop、風扇獨立供電。
作者: amoslee    時間: 2009-8-27 18:15

原帖由 K_C_ 於 2009-8-27 17:03 發表


其實我之前又有諗過external radiator.但係外置風扇,想靜都幾難,所以又放棄o左~~~

我用外置, 全靜音風扇, ok静 ;P
作者: amoslee    時間: 2009-8-27 18:32

原帖由 highflyer 於 2009-8-27 16:01 發表


Yes, this helps as it provides additional hard data.

紅蝠前後夾擊, 個blackice 240 應該係extreme 唔係stealth 吧?
(假定240厚 大約 = 360 薄) , 睇番你個簡測, 2 個頭有咁大分別.....另我又諗番個鬼 ...

我而家就係用緊HK3.0。
1 loop cpu+mb, 2個PA120.3, i7@4G, 温度由58C~62C。
我估問題已經唔係個排,而係係個cpu block到 - 此终面積細唔能夠即時帶走熱力...
又可能因為而家要1.28v才上到4G,我見有c hing 1.18v便可以,如果我果粒u都得, 都有希望做到低d温度...

仲有1樣野要補充,就係我係用華碩板的。好多C Hing話用華碩板會高D温度,如果真係,換板又可能會再好D

故小弟的結論係...
得1個薄360拖粒4G i7,壓至 54C~59C (係香港)好難做到...

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-8-27 22:46 編輯 ]
作者: RCHK    時間: 2009-8-27 20:51

原帖由 highflyer 於 2009-8-27 17:30 發表
Short list 左 排 + cpu block 味?

仲睇緊, 暫時:
Thermalchill PA120.2 or Feser Xchanger - Double Radiator 240
Aquacomputer Cuplex XT di or Watercool HK 3.0 or Alphacool HF 14 Yellowstone
Aquacomputer twinplex XT di-Design Chipset INTEL X58

無諗住超到 4GHz, 只係想長超 3.2GHz

[ 本帖最後由 RCHK 於 2009-8-27 20:55 編輯 ]
作者: candychan611    時間: 2009-8-28 09:26

樓主~
如果小妹沒看錯,Aquaduct 最頂處用的監控系統就是它自己的aquaero,那個監控硬體+軟體的效能是數一數二的強大,遠比koolance的靈活.單是那款藍底白字的aquaero本身就要83,95 EUR (不含稅).

但問題正如其他ching所講,它管徑細...........

因此小妹覺得還是單買aquaero,其他自己砌會較好...

[ 本帖最後由 candychan611 於 2009-8-28 09:29 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-8-28 10:03

原帖由 candychan611 於 2009-8-28 09:26 發表
樓主~
如果小妹沒看錯,Aquaduct 最頂處用的監控系統就是它自己的aquaero,那個監控硬體+軟體的效能是數一數二的強大,遠比koolance的靈活.單是那款藍底白字的aquaero本身就要83,95 EUR (不含稅).

但問題正如其他ching所講,它管徑細...........

因此小妹覺得還是單買aquaero,其他自己砌會較好...


玩Aquaero要加埋Aquastream至夠爽,但又好貴,所以睇落Auqaduct又好似好抵~~~

但件件都唔平,咁多位ching記得諗清楚自己想要乜先呀~~~
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 11:33

原帖由 amoslee 於 2009-8-27 18:15 發表

我用外置, 全靜音風扇, ok静 ;P


你用20 把扇喎!
''全靜音風扇 ''  乘 20 都無聲?
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 11:37

原帖由 candychan611 於 2009-8-28 09:26 發表
但問題正如其他ching所講,它管徑細...........


喉較窄應該唔係問題.  最緊要睇整個system 係咪配合.
水冷用家通常會買散件黎自己組合配搭.  因為水冷系統係一門幾 ''高深'' 學問, 每件component 都相互影響, 元件一日未百鳥歸巢, 都唔肯定成個組合個效能, 只有一個大約估計.
所以, 好多用家會overestimate 各配件, 要預大d 去避免某component 成為bottleneck 達唔到預期個大約效果, 所以喉就買大d d, 泵又要買勁d d.
但呢套Aquaduct 360 o野 已經係一套組合, 各個component 晌個lab 都已經埋o西位俾d 工程師長時間測試過n 個小時, 各component 都相互配得差唔多, 所以喉細d 應該唔係大問題.
(其實喉大細個影響效能唔大, 但對於坳喉扭喉容唔容易+出kink 就關係大d.  有外國ching 測試1/4'' to 1/2'' ID 等7,8 種尺碼喉對效能影響, 發現不大! Delta T = 1 度! 如果有興趣, 俾個link 自己去睇睇)

Anyway, 小弟正research一個俾Aquaduct 360 更勁更好玩o既玩具.
360入手機會唔大喇 , 但都多謝你意見 .

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-8-28 11:37 編輯 ]
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 11:40

原帖由 K_C_ 於 2009-8-28 10:03 發表


玩Aquaero要加埋Aquastream至夠爽,但又好貴,所以睇落Auqaduct又好似好抵~~~

但件件都唔平,咁多位ching記得諗清楚自己想要乜先呀~~~



自己o既 $, 自己去享受, 自己承擔所有好同唔好o既後果
作者: RCHK    時間: 2009-8-28 12:03

原帖由 highflyer 於 2009-8-28 11:37 發表
Anyway, 小弟正research一個俾Aquaduct 360 更勁更好玩o既玩具.
360入手機會唔大喇 , 但都多謝你意見

有咩野更勁更好
作者: K_C_    時間: 2009-8-28 12:09

原帖由 RCHK 於 2009-8-28 12:03 發表

有咩野更勁更好


唔怕嘈、有位玩external o既話,勁過Aquaduct 720都唔難~~~
作者: amoslee    時間: 2009-8-28 15:44

原帖由 highflyer 於 2009-8-28 11:33 發表


你用20 把扇喎!
''全靜音風扇 ''  乘 20 都無聲?

聲就梗係有啦!都可以接受的。成部機的音量....就好似間房安多了1部分體式冷氣機的音量 (其實只有風聲),再唔係,D風扇係有速控及甚至可以關掉的。
作者: amoslee    時間: 2009-8-28 15:48

原帖由 highflyer 於 2009-8-28 11:37 發表

Anyway, 小弟正research一個俾Aquaduct 360 更勁更好玩o既玩具.


有無預告呀?
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 17:08

原帖由 RCHK 於 2009-8-28 12:03 發表

有咩野更勁更好


似乎呢度無ching 認為Aquaduct 360 可以用 ''勁'' 去形容 ,  既然係 ''弱'', 咁要搵一個俾360 更勁o既方案, 一d 都唔難 o阿!    大把大把!
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 17:09

原帖由 amoslee 於 2009-8-28 15:48 發表


有無預告呀?

呢次唔預告 trailer 喇, 仲做緊 科研....如果呢個方案通過, 下個月尾等開箱文啦.
(要去外國訂, 所以最快都要下個月中 )
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 17:13

原帖由 amoslee 於 2009-8-28 15:44 發表

聲就梗係有啦!都可以接受的。成部機的音量....就好似間房安多了1部分體式冷氣機的音量 (其實只有風聲),再唔係,D風扇係有速控及甚至可以關掉的。



嘈唔嘈又係好睇一個個人.
其實甲話乙套野唔勁, 但乙又話甲套野效能唔得.
呢d 野, 各人個標準唔同, 好難比較.
(要靜又要高效能, 唔係唔得, 不過要泵多d $ 落去 )
作者: silverheart    時間: 2009-8-28 17:24

我覺得Aquaduct 360 好型 wor
外型先決
作者: highflyer    時間: 2009-8-28 21:18

原帖由 silverheart 於 2009-8-28 17:24 發表
我覺得Aquaduct 360 好型 wor
外型先決


順靠外型唔掂.
始終都係效能先決, 要有番咁上下效能, 先再加個外型 .
唔理你幾偶像派, 一上台就走音, 咁會好快消失得無縱影.
晌水冷界, 花巧野好快會淘汰 .
唔係講緊10蚊8蚊買把扇, 如果唔掂就掉左佢, e+講緊成套system 4-5 千喎!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2