作者: highflyer 時間: 2009-9-3 21:46 標題: Thermaltake Xpressar
大家點睇呢件產品?
Ht tp://www.xpressar.com/product/rsc100/rsc100-features.html
請狠評
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938271&k=cb5653cc7a1229284e82d5d799db9498&t=1782655485&sid=kq0wrGCH3a

作者: ds9flo 時間: 2009-9-4 01:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gisellepang 時間: 2009-9-4 01:39
請問有冇實際數據支持/用過?
定係只係估出黎?
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-9-4 05:51
呢舊唔係普通水冷...
係壓縮機黎
作者: gisellepang 時間: 2009-9-4 06:22
壓縮機 == 昂貴的電費 ?
真希望有米王會買黎試
[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-9-4 06:22 編輯 ]
作者: ds9flo 時間: 2009-9-4 07:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mclarenfung 時間: 2009-9-4 08:54
我覺得不太貴(電費)
如果太大匹才貴..
就像家中的雪櫃一般..
作者: highflyer 時間: 2009-9-4 08:58
cooling system 連箱=HK$5500 (未連運費, 呢度先 ''食入肉''
個箱值$2100, 套cooling system 要$3400.
淨講套cooling system, 已經全套, 同一套中上級水冷差唔多( 仲平過Aquaduct 360)
電費: Thermaltake 叫你預100W 俾呢套野, 但個spec 講個compressor 用 50W max (家用電燈膽都60W 啦
作者: RCHK 時間: 2009-9-4 11:26
揀主機板既選擇細好多?
作者: awinds 時間: 2009-9-4 12:33
如果佢個壓縮機真係50w max 應該係 1/15 匹
其實個價都算合理嫁 如果有玩開魚的就知
一部"好"的水冷機1/15匹 魚街 賣緊 4千幾
都係 50w max
作者: K_C_ 時間: 2009-9-4 12:42
個compressor會唔會嘈o左少少?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-9-4 12:56
點可能貴阿
先唔好講佢報個W數先啦,未必準
就單以家用牛計,普遍玩得水冷野都會預最少500~750W
隻牛都夠推,只可以話用電多極有限
講真相比之下
好多師兄玩水行雙泵,又加UV,Led光管,又行雙牛
點睇依套野都唔會比果d用電用得多啦
[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-9-4 13:17 編輯 ]
作者: gisellepang 時間: 2009-9-4 13:12
但係下面就有d師兄提到, 呢set野只係50w..
在我角度而言 , 50w ?
[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-9-4 13:51 編輯 ]
作者: rocketdive04 時間: 2009-9-4 13:37
not 冷氣機?
have you see the electric bill?
作者: gisellepang 時間: 2009-9-4 13:51
打錯字
再講 , 你睇"electric bill" 都唔會睇到邊樣野用多邊樣用少既
[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-9-4 13:52 編輯 ]
作者: ds9flo 時間: 2009-9-4 14:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: highflyer 時間: 2009-9-4 15:07
呢套野出左無耐 (4月先出街), 唔見有好多reviews, 當然好少見用家report.
Hardocp 有review, 個compressor 應該無乜聲,反而把扇先係聲音來源.
同埋, 50W 睇黎都好準確 (留意Xpressar at 100% 用電約50W 多過用風冷 120 Ultra).
[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-9-4 15:09 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938621&k=f820305bb46e6d932e091489e8251291&t=1782655485&sid=kq0wrGCH3a

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938622&k=f775a7d854d7e3c19dd0ccd15a59c196&t=1782655485&sid=kq0wrGCH3a

作者: msn0005 時間: 2009-9-4 15:22
L@@KS good, how much?
作者: pcm10241024 時間: 2009-9-4 16:06
有無一級能源正書

