Board logo

標題: Thermaltake Xpressar [打印本頁]

作者: highflyer    時間: 2009-9-3 21:46     標題: Thermaltake Xpressar

大家點睇呢件產品?
Ht  tp://www.xpressar.com/product/rsc100/rsc100-features.html
請狠評

圖片附件: Tt Xpressar.jpg (2009-9-3 21:46, 43.56 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938271&k=cb5653cc7a1229284e82d5d799db9498&t=1782655485&sid=kq0wrGCH3a


作者: ds9flo    時間: 2009-9-4 01:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gisellepang    時間: 2009-9-4 01:39

原帖由 ds9flo 於 2009-9-4 01:21 發表
昂貴的電費

請問有冇實際數據支持/用過?
定係只係估出黎?
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-9-4 05:51

原帖由 gisellepang 於 4/9/2009 01:39 AM 發表

請問有冇實際數據支持/用過?
定係只係估出黎?

呢舊唔係普通水冷...

係壓縮機黎
作者: gisellepang    時間: 2009-9-4 06:22

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-9-4 05:51 發表

呢舊唔係普通水冷...

係壓縮機黎

壓縮機 == 昂貴的電費 ?
真希望有米王會買黎試

[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-9-4 06:22 編輯 ]
作者: ds9flo    時間: 2009-9-4 07:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mclarenfung    時間: 2009-9-4 08:54

我覺得不太貴(電費)
如果太大匹才貴..
就像家中的雪櫃一般..
作者: highflyer    時間: 2009-9-4 08:58

cooling system 連箱=HK$5500 (未連運費, 呢度先 ''食入肉'' )
個箱值$2100, 套cooling system 要$3400.
淨講套cooling system, 已經全套, 同一套中上級水冷差唔多( 仲平過Aquaduct 360) .

電費: Thermaltake 叫你預100W 俾呢套野, 但個spec 講個compressor 用 50W max (家用電燈膽都60W 啦 ).  50W 即 171 BTU /hr, 如果用家用冷氣機黎對比, 佢只有 0.02 匹!  (小第有無計錯?  有無邊位會考生晌度, check 下邊度計錯? )
作者: RCHK    時間: 2009-9-4 11:26

揀主機板既選擇細好多?
作者: awinds    時間: 2009-9-4 12:33

如果佢個壓縮機真係50w max 應該係 1/15 匹
其實個價都算合理嫁 如果有玩開魚的就知
一部"好"的水冷機1/15匹  魚街 賣緊 4千幾
都係 50w max
作者: K_C_    時間: 2009-9-4 12:42

個compressor會唔會嘈o左少少?
作者: jeff_extergo    時間: 2009-9-4 12:56

原帖由 ds9flo 於 2009-9-4 01:21 發表
昂貴的電費


點可能貴阿
先唔好講佢報個W數先啦,未必準
就單以家用牛計,普遍玩得水冷野都會預最少500~750W
隻牛都夠推,只可以話用電多極有限
講真相比之下
好多師兄玩水行雙泵,又加UV,Led光管,又行雙牛
點睇依套野都唔會比果d用電用得多啦

[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-9-4 13:17 編輯 ]
作者: gisellepang    時間: 2009-9-4 13:12

原帖由 ds9flo 於 2009-9-4 07:39 發表


你認為你屋企個冷氣機用電多定風扇用電多

當然係冷氣機

但係下面就有d師兄提到, 呢set野只係50w..
在我角度而言 , 50w ? so what

[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-9-4 13:51 編輯 ]
作者: rocketdive04    時間: 2009-9-4 13:37

原帖由 gisellepang 於 2009-9-4 13:12 發表

當然係風扇啦

但係下面就有d師兄提到, 呢set野只係50w..
在我角度而言 , 50w ? so what


not 冷氣機?
have you see the electric bill?
作者: gisellepang    時間: 2009-9-4 13:51

原帖由 rocketdive04 於 2009-9-4 13:37 發表


not 冷氣機?
have you see the electric bill?

打錯字

再講 , 你睇"electric bill" 都唔會睇到邊樣野用多邊樣用少既

[ 本帖最後由 gisellepang 於 2009-9-4 13:52 編輯 ]
作者: ds9flo    時間: 2009-9-4 14:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: highflyer    時間: 2009-9-4 15:07

原帖由 K_C_ 於 2009-9-4 12:42 發表
個compressor會唔會嘈o左少少?


呢套野出左無耐 (4月先出街), 唔見有好多reviews, 當然好少見用家report.
Hardocp 有review, 個compressor 應該無乜聲,反而把扇先係聲音來源.
同埋, 50W 睇黎都好準確 (留意Xpressar at 100% 用電約50W 多過用風冷 120 Ultra).

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-9-4 15:09 編輯 ]

圖片附件: Xpressar-sound.png (2009-9-4 15:07, 10.89 KB) / 下載次數 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938621&k=f820305bb46e6d932e091489e8251291&t=1782655485&sid=kq0wrGCH3a



圖片附件: Xpressar-power consumption.png (2009-9-4 15:07, 7.58 KB) / 下載次數 14
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=938622&k=f775a7d854d7e3c19dd0ccd15a59c196&t=1782655485&sid=kq0wrGCH3a


作者: msn0005    時間: 2009-9-4 15:22

L@@KS good, how much?
作者: pcm10241024    時間: 2009-9-4 16:06

有無一級能源正書





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2