作者: simplekk 時間: 2010-4-17 01:37 標題: 我的水機改裝工程100%完成啦
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-30 00:44 編輯
搞掂哂, 遲下再影多D相上黎分享, 仲一次過分享下小弟由第一次玩水到今次既水機變化,
不經不覺都有一年, 真係多辛酸, 哈, 今次成功要多謝各師兄父,特別鳴謝IBACK兄割愛
整得唔靚, 唔好插太恨

洗白白~
隻排fit到..
呢隻vga block水阻都幾大

由放上置呢組usb位被排佔用了, 被迫搬家
5.25"位置開孔, FOR個NZXT PANEL走線
底板托盤FOR火牛走線個窿再開大D,先前個唔夠大,走多條線都難
再次上喉
未上泵前
上泵後
上冷排去,個頂已經比我搞到花哂, 唔緊要, 會有架EVO9遮住既XD
排泵串聯
在這兒上/放水, 管能放入箱內
試水中, 及整體照
換水+著機
部手機影唔出D咩效果, 遲下換DC仔再影
作者: B-52 時間: 2010-4-17 08:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk 時間: 2010-4-17 10:24
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-17 10:26 編輯
哈~ 我D相都唔清咖, 手機拎起就影
至在大家可以交流下嘛
事關見人用我呢隻箱上XSPC隻RX480有大把位淨
我上呢隻PA120.4,竟然咁fit,前後淨既位夾埋都無1CM
雖玩水係好敗家, 但玩水為我解決廢熱既問題, 事關我用部腦放廳
夏天一打親機就真係會比佢焗死, 玩水之後煩腦一掃而空
不過玩水確實好敗家....玩得明智D既就買二手或幫襯淘寶, 我係其中一個例子
有時間都影D相上黎分享下啦~ 有時分享下, 又可以比人指導下嘛, 分享下先會有進步咖嘛
作者: simplekk 時間: 2010-4-22 01:02
咁就一日, d時間過得真係快... 聽日仲要開工, 整住咁多先
作者: felixku 時間: 2010-4-22 12:35
嘩,塊板用咗機箱好多位wor...
作者: simplekk 時間: 2010-4-22 13:26
一舨ATX板黎咋喎, 邊算多呀...
不過講開就係, 最緊要套水佔既空間少就OK啦
作者: K_C_ 時間: 2010-4-22 13:41
回復 6# simplekk
人o地係笑鬼你咁大個箱但塊板咁細喎~
你好似好介意水阻大小,其實你有冇諗過條彈弓應該係套住條喉呢?
作者: Impure 時間: 2010-4-22 15:01
咩wor, 我 RV02 都係用 m-atx 咋 =(
儲錢準備上水!!
真係好鬼貴
作者: yuenyip 時間: 2010-4-22 16:08
你用咩開孔架??
作者: simplekk 時間: 2010-4-22 18:26
hi KC
你講一講睇返先知 =_=""
我都係用彈弓喉咋, 成條loot用得一條, 都收貨啦
作者: simplekk 時間: 2010-4-22 18:26
電鑽+積疏
作者: simplekk 時間: 2010-4-22 18:27
記得到時影相上黎分享下丫
作者: simplekk 時間: 2010-4-25 11:11
聽日有望整好哂啦,今日又要出街, 怕過多兩日又黎潮濕

作者: S03 時間: 2010-4-25 16:14
回復 13# simplekk
真係多左人玩水冷
等緊你100%既完成圖
作者: simplekk 時間: 2010-4-26 00:35
我都好期待呀
一來水道縮短左咁多,
二來隻480厚排同之前360+240所出黎既溫度又如何呢
又好擔心隻D5放果個位置所產生既共震接唔接受到
快啦, 聽日再動工, 料就買齊咖啦
作者: amoslee 時間: 2010-4-26 07:56
加油呀c hing!
作者: aR_man 時間: 2010-4-26 08:47
回復 15# simplekk
WAITING FOR YOUR GOOD NEWS
作者: i@back 時間: 2010-4-26 20:12
整好末呀
作者: simplekk 時間: 2010-4-26 22:49
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-26 22:51 編輯
整好左個泵個支架同上左啦
諗住整埋個排扣具, 點知落雨..
最終都未能完成, 聽日去買埋支噴柒同個扣具介D圖案, 美觀D
個泵個支架我用左火牛拆出黎個架去整, 都還可以啦XD
累大家等得咁苦唔好意思丫
作者: i@back 時間: 2010-4-26 22:56
有冇相分享下
作者: simplekk 時間: 2010-4-26 23:39
係喎=_= 唔記得影
唔好意思, 放左入雜物房~ 過兩日補返
作者: simplekk 時間: 2010-4-26 23:41
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-27 00:58 編輯
ERROR出多了~ SORRY
作者: simplekk 時間: 2010-4-28 01:45
完成啦, 累到想死 .. 聽日仲要開工... 媽媽咪丫
作者: A.M.Boy 時間: 2010-4-28 05:51
師兄, 我想知用水冷后, 性能可提升多少?
作者: amoslee 時間: 2010-4-28 07:44
好企理,好正呀c hing!
Bravo!
作者: aR_man 時間: 2010-4-28 11:10
wow...終於完成了..!
作者: jaywalker99 時間: 2010-4-28 11:16
Good JOB C Hing ~~~~
建議D候 加彈弓會吾會好D ??? 因為見到D候有小小摺
作者: KV7167 時間: 2010-4-28 11:18
整得真係好整齊,恭喜師兄
作者: simplekk 時間: 2010-4-28 15:20
#回A.M.Boy 兄
性能提升定溫度控掣提升?兩者分別都幾大, 玩得水我U會大超長行...效能提升好多...粒U FULLLOAD都唔會過40度, 呢個係我接受到既提升
#回man兄
係呀, 終於搞掂啦, 但好似捱病左, 宜加恰一恰先呀要, 夜d睇下掂唔掂,掂哂話再入埋水冷水著機煲煲佢再上黎分享下
#回amoslee 兄
哈~ 總算達到自己要求, thx~
#回jaywalker99兄
相片同實質望有d分別, 小弟已作多方面測試, ok的

#回KV7167兄
thx~
作者: B-52 時間: 2010-4-28 18:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Victor168 時間: 2010-4-28 21:02
本帖最後由 Victor168 於 2010-4-28 21:07 編輯
好有心機
480鮮風入埋箱+超短水道
師兄之前個水箱咁正,咁襯個機箱都唔用,真狠心
期待效能分享
作者: aR_man 時間: 2010-4-28 21:51
咁隻牛牛點算..?
作者: simplekk 時間: 2010-4-29 01:36
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-29 01:43 編輯
回#B-52兄
用FESER ONE, 隻ICELAND我都無信心
回VICTOR兄
師兄誇獎了~ 效能報告聽日出
唔恨心啦, 事關nzxt panel取代了它
剛剛試左一回, 沒CAP圖, 略略講講
E52@3.67G(明天試會跑4.2g)
idle 25C, MAX 29C (火山)
GTX260+
idle 35C, MAX 39C (FURMARK)
只得果幾度上落:funk:
作者: simplekk 時間: 2010-4-29 01:36
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-29 02:03 編輯
man兄? 邊隻牛牛點算?
搵日出去數掃8隻sILent 12先, 尋靜
隻泵set5速同3速, 溫度都無分別, 真正斗
遲d換哂風扇後再換部dc仔update過d相

作者: aR_man 時間: 2010-4-29 08:46
回復 34# simplekk
眼大睇過龍..
以為只有上面先擺到隻牛..
原來下面仲有=V=
作者: simplekk 時間: 2010-4-29 15:44
哈!~
岩岩去左A SIR度執左堆野, 宜加再搞搞佢
作者: aR_man 時間: 2010-4-29 18:52
WOW..
8隻FAN
作者: simplekk 時間: 2010-4-29 23:44
本帖最後由 simplekk 於 2010-4-29 23:46 編輯
完成哂, 不過手機影唔出個效果,終放玩UV啦~
下次換部DC仔再影過上黎分享

