作者: simplekk 時間: 2010-5-2 00:47 標題: A70同480排會有幾夾?望望佢地有無夫妻相
哈~ 換左DC仔再上黎分享過~
呢次該會係小弟幾年都不變o既電腦黎啦, 幾年玩水既變化都貼埋係度(最尾會睇到),
原來小弟最終所追求既都係短水道, 低水阻及不會用90度轉頭, 同不會追新野, 你地玩得水又追求D乜呢?
大家都不況分享下自己第一部水機到今時今日用緊部水機既變化都貼下黎分享下啦~
哈~ 從古至今


作者: Frankie007 時間: 2010-5-2 01:11
點入水架?
作者: simplekk 時間: 2010-5-2 01:18
HI FRANKIE兄~ 去下面條link望望就知
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: aR_man 時間: 2010-5-2 08:20
唔錯唔錯^^
但真係唔會再轉野?@@
作者: Casemodder 時間: 2010-5-2 11:04
回復 2# Frankie007
There's a T split
作者: Frankie007 時間: 2010-5-2 11:10
OIC, LEE D 裝完, 都幾難拆
作者: simplekk 時間: 2010-5-3 01:35
得罪講句FRANKIE兄...
玩得水遇左咖喎...
作者: CWPP 時間: 2010-5-3 06:04
本帖最後由 CWPP 於 2010-5-3 14:10 編輯
2008.....
2009.....
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031430&k=db29d69db0f3d262a6371482145bc4c3&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031431&k=faaa90550a77f966f7c9bcd9eb393a1e&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031432&k=6d341e5545e3a1484131e3cb9d9766b5&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031433&k=ba78422216f54a8ed65b421029cb2d50&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031434&k=bc7103829830468989424704aaef0f54&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031435&k=fa3b307d3e6c5b78a2448cb4bc8f6e97&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031437&k=e5fd8d2a41953ca9fa61dd124da3e741&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031438&k=ec69d86c6aa01bbc1ca46dbc3b8eef07&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031439&k=17800ec231d73d1f61e43fd92d665994&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031440&k=846069eab50fc152fdeb32204a80bc17&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031441&k=fe701d3ef70336e5e0333b90ac7cef89&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031442&k=ca799b5c00e0d515ca97d5eceffec875&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031445&k=b1c8a89b191c66cb5596d75d0cdc8085&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031446&k=ff2d2cb653491c741065ee2575dd3ec2&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031447&k=0e1da41ba04e0a21217310c5c205a165&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031448&k=6495dff93ac1bcc72d887f8389b7a09c&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031452&k=197cb019f96c3b789adf77450080f053&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031506&k=c5e0d361cc5a50a0d0f89106341df747&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031510&k=4a0094e7d69ce02a31d6c8e4002d4b78&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031511&k=e70439ae830b24d5825076286c77866a&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031512&k=a125ab57617cbc95e3748c8f54802234&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031513&k=c0c57591652b3f29c8110e9db1fcf39c&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031514&k=174ff6eca116198f01831221126d8a69&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031515&k=1493c582c2b939f7e7ac79efee0ac2f4&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1031517&k=bb1f4728823346f177642f96891e8702&t=1782587540&sid=H3nN931GUN

作者: aR_man 時間: 2010-5-3 07:56
回復 8# CWPP
相差很大:funk:
作者: computerman2 時間: 2010-5-3 08:21
真係大開眼界 ^^
作者: kel_lyly 時間: 2010-5-3 08:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Victor168 時間: 2010-5-3 12:49
回復 8# CWPP 井井有條,絲絲入扣
目定口呆,
作者: simplekk 時間: 2010-5-4 00:45
師父黎踩場, 小弟要回避下...
P182黎, 三層咪照開囉, 反正湯過先知佢所謂果三層野其實虛有其表
作者: CWPP 時間: 2010-5-4 01:03
本帖最後由 CWPP 於 2010-5-4 02:38 編輯
喂大佬
你又知唔知係乜野令到我突然搾埋所剩無幾既水冷 energy 來執相揀相回 post 開 post?
之唔係你話:
"....... 你地玩得水又追求D乜呢? 大家都不況分享下自己第一部水機到今時今日用緊部水機既變化都貼下黎分享下啦~...."
我呢 d 咁感性既人, 見到有人講 "追求" 、論 "回顧", 就算死哂魚都跳番兩下先斷氣啦, 話哂熱血投入過下.....呵呵呵....
作者: MYDREAM 時間: 2010-5-4 04:37
完成晒,真係要飲茶,不過熱情真的冇了
好正
作者: simplekk 時間: 2010-5-4 22:47
咁又係呀~ 果滴血都就快乾...


