Board logo

標題: [開箱] 炎炎夏日,係時候上水[90%完成] [打印本頁]

作者: apple_100    時間: 2011-6-13 17:14     標題: 炎炎夏日,係時候上水[90%完成]

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-14 00:52 編輯

6月頭已經到左貨,前幾日再+單,琴晚先黎上,再加左少少DIY野裝飾下
IMG_5166.JPG
上年訂落既管
相片189.jpg
後期加單物
相片188.jpg

原本未上水的樣子...
IMG_5172.JPG
開始DIY,改裝機箱個頂
相片174.jpg
個兜真係唔多好用,拆,拆,拆~~
相片175.jpg
整返排呼吸燈先
IMG_5160.JPG
IMG_5164.JPG
IMG_5159.JPG
失敗品
IMG_5165.JPG
效果係到,手功唔太好,有幾粒唔著
http://www.youtube.com/watch?v=A-uF1bPriL0
之前見有師兄用醋洗排,跟!!
IMG_5157.JPG
人地用波子水,我用BANZ水
唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打個格先
IMG_5196.JPG
鐮刀FAN既INFO.
IMG_5148.JPG
相片176.jpg
相片178.jpg
相片179.jpg
相片180.jpg
IMG_5181.JPG
相片183.jpg
相片182.jpg
AMD唔用得飛標
相片184.jpg
相片186.jpg
FAN放係機箱頂外面
相片187.jpg
D咀同D管真係唔野小,D管超難插入去,插完入去仲有一個比插管更難扭既鎖
扭完之後雙手已殘
IMG_5190.JPG
IMG_5195.JPG
IMG_5185.JPG
終於完成
IMG_5184.JPG
出埋個溫度先
溫度.jpg
多謝咁多位收睇

圖片附件: IMG_5159.JPG (2011-6-13 16:55, 112.4 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199614&k=863bf5ab19891a631fe1913f27819671&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5160.JPG (2011-6-13 16:55, 112.85 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199615&k=787abb217cdc7f03cc5db8690d94b0ce&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5164.JPG (2011-6-13 16:55, 127.78 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199616&k=be252efc163c8e07f68981973310c8d5&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5165.JPG (2011-6-13 16:55, 126.01 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199617&k=1a9708b4969dbec1508232a383e71a22&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5166.JPG (2011-6-13 16:55, 132.04 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199618&k=97bb66fef4aede6cf76891be1a5d8b1e&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5172.JPG (2011-6-13 16:55, 113.43 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199621&k=fa243f1eb0ff1aa5b634439016ae1fd3&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5181.JPG (2011-6-13 16:55, 111.89 KB) / 下載次數 48
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199622&k=16312d6f62fbccb6133396cd89bc76b4&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5184.JPG (2011-6-13 16:55, 111.62 KB) / 下載次數 48
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199623&k=73bc83406c8664ac85495f34ef85c792&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5185.JPG (2011-6-13 16:55, 119.38 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199624&k=951ea01133e6fadb20dc62758ae76d19&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5190.JPG (2011-6-13 16:55, 113.96 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199625&k=1eb1834fd5457870e9127ab7821b2484&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5195.JPG (2011-6-13 16:55, 126.4 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199626&k=3d24c2935d5b94af5438780782059e10&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片174.jpg (2011-6-13 16:55, 128.8 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199627&k=40c4f962f378e7b87f9a55a4fa212968&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片175.jpg (2011-6-13 16:55, 130.66 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199628&k=830c9acf67bda6575e415e5ac7135382&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片176.jpg (2011-6-13 16:55, 119.49 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199629&k=670b3afcd76138f7cc0ad3331f559c92&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片178.jpg (2011-6-13 16:55, 118.48 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199630&k=ec5d3091d0edc7fb0ae1b5f7ca6e5579&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片179.jpg (2011-6-13 16:55, 125.74 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199631&k=5b48c9dfcd367a4f4c6bbb1576e57b38&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片180.jpg (2011-6-13 16:55, 138.63 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199632&k=97c2331a05a4f35da7d8f1ff450f92eb&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片182.jpg (2011-6-13 16:55, 119.78 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199633&k=eda6b7bb8e8137c8a53c787f79185dda&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片183.jpg (2011-6-13 16:55, 127.22 KB) / 下載次數 33
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199634&k=31fb23dab8cb17d01e45b1d72e95b406&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片184.jpg (2011-6-13 16:55, 119.96 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199635&k=a510ad9c56ab5eaaf19e99c73740651c&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片186.jpg (2011-6-13 16:55, 123.24 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199636&k=4a9352f8a3a6c3c9dc6f053690778b82&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片187.jpg (2011-6-13 16:55, 114.42 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199637&k=3e2bf2f8521f1212405914d8165c133c&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片188.jpg (2011-6-13 16:55, 122.63 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199638&k=8d053a4dd2d622eb074dc02355a1e897&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 相片189.jpg (2011-6-13 16:55, 135.07 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199639&k=2b6c3e8819ea5348923da3b2479d1902&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5148.JPG (2011-6-13 17:15, 119.59 KB) / 下載次數 48
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199654&k=ead9c1e4096930c484707a5177068a6f&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5157.JPG (2011-6-13 17:15, 107.13 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199655&k=439e67b00f67cb24887deb6b1a4452eb&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: 溫度.jpg (2011-6-13 17:26, 62.93 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199658&k=06f3ba753b2da931e441d57692b8631f&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: IMG_5196.JPG (2011-6-14 00:47, 100.54 KB) / 下載次數 59
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199937&k=adb528254f43fdb1ef2515e921efb563&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn


作者: jaywalker99    時間: 2011-6-13 17:35

正~~白喉
DIY 燈正
上埋DP ~~仲正
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 18:02

回復 2# jaywalker99


多謝師兄既讚賞
正~~白喉
DIY 燈正
上埋DP ~~仲正
jaywalker99 發表於 2011-6-13 17:35

想問問DP係咩??
作者: jaywalker99    時間: 2011-6-13 18:30

回復 3# apple_100


    display card 上埋水 heheheheh~~~
作者: HKDMC    時間: 2011-6-13 18:59

DIY 水冷 正  

白喉係咪4分薄管??咩牌子??
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 19:56

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-13 19:58 編輯

回復 5# HKDMC


4分厚,插到手都痛 唔好睇哩到全白色,其實係兩隻色黎
一隻係UV WHITE,一隻係UV BLUE
一條係FESER,一條係PRIMOCHILL
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 19:57

回復 4# jaywalker99


應該都會上,6950打機果陣會有D奇怪既暖流
作者: HKDMC    時間: 2011-6-13 20:08

水泵出水位無管夾??
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 20:13

回復 8# HKDMC


係,因為我插入去果下已經好難插,所以點諗都唔會飛到出黎,之後就冇加
作者: leungwaiyin    時間: 2011-6-13 20:21

甘慘要買370
作者: CorsairX    時間: 2011-6-13 20:23

原來有白色 Tube 買嫁?  我以為要DIY...
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 21:09

回復 10# leungwaiyin


點解慘??唔通370同360冇分別?:funk:
作者: HKDMC    時間: 2011-6-13 21:59

回復  leungwaiyin


點解慘??唔通370同360冇分別?
apple_100 發表於 2011-6-13 21:09



可能個位ching 用緊 380:funk::funk:
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-13 22:05

回復  leungwaiyin


點解慘??唔通370同360冇分別?
apple_100 發表於 2011-6-13 21:09


係370既製工有問題
你唔覺你個370 既INTEL同AMD個面板都有問題
一D都唔平滑咩?
完全唔似有處理過咁
如果唔係370一出我就訂左
果陣等多幾日就會知道呢一件事
可能會轉投EK既懷抱
雖然家陣EK都出問題
不過EK真係效能好過K記
作者: leungwaiyin    時間: 2011-6-13 22:06

可能個位ching 用緊 380
HKDMC 發表於 2011-6-13 21:59

14樓正解
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-13 22:09

14樓正解
leungwaiyin 發表於 2011-6-13 22:06


但係我睇返佢呢個370冷頭無我果個咁嚴重
可能我係頭一水所以急左D
好在我果個係AMD出問題唔係INTEL出問題
唔係一定換鬼左佢
作者: Victor168    時間: 2011-6-13 22:12

白喉別有一番風味
期待最終完成品.
作者: leungwaiyin    時間: 2011-6-13 22:21

但係我睇返佢呢個370冷頭無我果個咁嚴重
可能我係頭一水所以急左D
好在我果個係AMD出問題唔係INTEL出問題 ...
wongkit23232223 發表於 2011-6-13 22:09


其實KL扣具造工真係好有問題
作者: simplekk    時間: 2011-6-13 22:25

期待師兄顯咭上埋水~恭喜師兄加人水冷大家庭
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-13 22:25

其實KL扣具造工真係好有問題
leungwaiyin 發表於 2011-6-13 22:21


一睇就係減少生產費用
唔做surface finishing 既成品
但係效能又唔見得比EK冷頭好
下次D人問我
我一定答佢買冷頭就EK
當然前提係EK搞掂今次nickel問題先
佢短期內唔搞掂
我就一直唔上DP
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 22:28

回復 14# wongkit23232223


的確睇落拋光面果到做得唔係咁好:funk:
作者: apple_100    時間: 2011-6-13 22:30

回復 17# Victor168


最後只係差燈未搞,得閒有錢先搞埋
作者: leungwaiyin    時間: 2011-6-13 22:33

一睇就係減少生產費用
唔做surface finishing 既成品
但係效能又唔見得比EK冷頭好
下次D人問我
我一定答 ...
wongkit23232223 發表於 2011-6-13 22:25


關於nickel問題,我學到一樣野,就係水冷用蒸餾水實無死,咩F1,KL,果D唔洗問------->消失唔該,又貴又唔抵買
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-13 22:58

回復  wongkit23232223

的確睇落拋光面果到做得唔係咁好
apple_100 發表於 2011-6-13 22:28


所以果陣有人真係sd信要求退貨
當然係唔成功啦
但係我收到果陣都好擔心好似果個人咁
好在只係AMD出現少量月球表面問題
果個人兩個都出事
真係慘不忍睹
你算是最好既一個

關於nickel問題,我學到一樣野,就係水冷用蒸餾水實無死,咩F1,KL,果D唔洗問------->消失唔該,又貴又唔抵買 ...
leungwaiyin 發表於 2011-6-13 22:33


真係笑死我
用得貴一貴之後又要出事
真係只能夠話d人聰明過頭
呢幾日我打算拆個排出黎睇一睇,因為好似效能下降緊
應該唔會有電池效應掛?
但係d水唔覺唔見得好多
真係頭疼
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 00:53

小更新,溜圖一張,+返先
IMG_5196.JPG
唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打個格先

圖片附件: IMG_5196.JPG (2011-6-14 00:53, 100.54 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1199940&k=c2695033492c2bd7ac9bef3df6e9eae0&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn


作者: apple_100    時間: 2011-6-14 00:56

回復 23# leungwaiyin


原本我都諗住就咁蒸餾水算,但之前見有位師兄話唔知係唔係用蒸餾水問題,穿左排:funk:驚驚地+返D車用水箱水算
但諗落,純正蒸餾水又點會整得穿隻排呢
作者: ken125111    時間: 2011-6-14 01:00

白喉好靚
快啲上埋DP啦!
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2011-6-14 02:29

點解吾用90度解嘴呢??
作者: 艾飛塔肥    時間: 2011-6-14 03:07

師兄支BENZ水邊度買架 買左幾錢?
小弟搵到傻 諗住遲D走去仁孚買算
作者: aR_man    時間: 2011-6-14 07:59

白色好正.@@
我問一個問題..
有留出水位嗎?/
作者: Summer    時間: 2011-6-14 08:47

師兄支BENZ水邊度買架 買左幾錢?
小弟搵到傻 諗住遲D走去仁孚買算
艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 03:07


mk黑布街有,但最好用番non-conductive既水冷液安全d
作者: computerman2    時間: 2011-6-14 09:43

小更新,溜圖一張,+返先

唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 00:53



benz 水一支幾多銀ar?  
作者: Summer    時間: 2011-6-14 10:12

benz 水一支幾多銀ar?
computerman2 發表於 2011-6-14 09:43

張相有價錢,$75
作者: HKDMC    時間: 2011-6-14 10:22

我想知benz水有咩顏色??
作者: Summer    時間: 2011-6-14 10:34

我想知benz水有咩顏色??
HKDMC 發表於 2011-6-14 10:22


得藍色
作者: leungwaiyin    時間: 2011-6-14 13:47

回復  leungwaiyin


原本我都諗住就咁蒸餾水算,但之前見有位師兄話唔知係唔係用蒸餾水問題,穿左排 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 00:56

哈哈,果位師兄可能上螺絲整穿左唔知
作者: silaoye47    時間: 2011-6-14 14:40

回復 10# leungwaiyin


    370有幾慘呀.
作者: leungwaiyin    時間: 2011-6-14 15:11

回復  leungwaiyin


    370有幾慘呀.
silaoye47 發表於 2011-6-14 14:40

你無爬文

睇曬4頁野再講

再唔係睇下14或21L
作者: 艾飛塔肥    時間: 2011-6-14 15:14

回復 31# Summer

黑布街係咪要問車房?
間間精品店都冇
始終鐘意佢隻色
作者: Summer    時間: 2011-6-14 15:57

回復  Summer

黑布街係咪要問車房?
間間精品店都冇
始終鐘意佢隻色
艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 15:14


我以前都係去d汽車用品店就有,車房無試過
作者: 蔥頭    時間: 2011-6-14 16:15

回復  Summer

黑布街係咪要問車房?
間間精品店都冇
始終鐘意佢隻色
艾飛塔肥 發表於 2011-6-14 15:14


我係元朗買60蚊~
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 16:50

點解吾用90度解嘴呢??
rex_lyl_lkyamb 發表於 2011-6-14 02:29



好簡單,因為冇諗過咁難搞下一執果下先用
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 16:52

回復 29# 艾飛塔肥


我係荃灣買的:funk:
唔岩既可以用波子水,一樣得
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 16:53

回復 30# aR_man


水樽個底仲有粒止水,但到時應該會搞到成手水
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 16:55

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-14 17:05 編輯

回復 32# computerman2


我係荃灣享和街78號買,係法院後門果邊入,行過兩間獸醫就見到,哩間$75,買左之後行出小小發現仲有間有賣,冇問幾錢
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 16:57

回復 36# leungwaiyin


有可能,因為點諗都諗唔到蒸餾水酸鹼度係7,點都好過其他野
作者: computerman2    時間: 2011-6-14 17:20

回復  computerman2


我係荃灣享和街78號買,係法院後門果邊入,行過兩間獸醫就見到,哩間$75,買左之後行出 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 16:55


我都係多口問下, 見D 色都幾靚下,有機會買支來玩下 :)
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 18:02

回復 47# computerman2


仲有一大支淨落左少少就已經咁,一支1.5L,真係換十幾次水都仲夠
作者: computerman2    時間: 2011-6-14 19:29

回復  computerman2


仲有一大支淨落左少少就已經咁,一支1.5L,真係換十幾次水都仲夠 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 18:02



咁幾抵用丫 , 我都係想慳番d :p
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 20:32

回復 49# computerman2


似乎唔止換十幾次咁少,岩岩睇返支野,用得22ml就已經咁既色,換你幾十次水倒瀉埋都仲夠
相片230.jpg
100ml約1.35mm,用左3mm左右

圖片附件: 相片230.jpg (2011-6-14 20:32, 83.26 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1200298&k=add072d90008552df52cdb56de08f321&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn


作者: computerman2    時間: 2011-6-14 20:42

回復  computerman2


似乎唔止換十幾次咁少,岩岩睇返支野,用得22ml就已經咁既色,換你幾十次水倒瀉埋都仲 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 20:32



我果時都買得多過頭, 而家都仲有1支半多係度..不過我估我新機箱d 色未必好襯佢,如果真係行番水冷,我估我都會選擇番用透明既藍色水
作者: computerman2    時間: 2011-6-14 20:57

回復  computerman2


似乎唔止換十幾次咁少,岩岩睇返支野,用得22ml就已經咁既色,換你幾十次水倒瀉埋都仲 ...
apple_100 發表於 2011-6-14 20:32



   ching 仲有 d 白色膠喉係咩網訂架? thx ,可以比條link 我嘛 thx 哂
作者: apple_100    時間: 2011-6-14 21:15

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-14 21:20 編輯

回復 52# computerman2


唔太建議你去訂,因為運費超貴
http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=index

http://www.linkecomputer.com/pro ... 10-34-W/Primochill/
哩到都有,可用HK POST/自取,但佢地做野好慢,網上話2-3日到貨,你預佢一星期就差唔多,或者好似其他師兄咁打去問問睇下有冇現貨都得

唔知係D咀問題定係管問題,好難插入去,用臂力插佢唔入,要用體重





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2