Board logo

標題: 水冷G1/4頭尺寸問題 [打印本頁]

作者: ken521p    時間: 2011-6-23 21:58     標題: 水冷G1/4頭尺寸問題

我有個問題,如果G1/4=2分=6MM咁上下闊~咁真係好細~我睇到我個水冷係G1/4頭又真係冇咁細~咁姐係想點~好唔明~
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-24 11:53

我有個問題,如果G1/4=2分=6MM咁上下闊~咁真係好細~我睇到我個水冷係G1/4頭又真係冇咁細~咁姐係想點~好唔明~ ...
ken521p 發表於 2011-6-23 21:58


我反而畀師兄既問題搞到好亂
G係講緊螺絲紋喎
幾時水冷頭係用螺絲整
作者: ken521p    時間: 2011-6-24 12:48

我係想問個 G1/4(咀)尺寸~
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-24 14:08

本帖最後由 wongkit23232223 於 2011-6-24 14:14 編輯
我係想問個 G1/4(咀)尺寸~
ken521p 發表於 2011-6-24 12:48



再次強調一次
G係講緊螺絲紋
但係一般喉咀都係用G1/4"
所以我地講喉咀一般係講連接喉管果一面
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-24 14:10

本帖最後由 wongkit23232223 於 2011-6-24 14:11 編輯

COPY 上次PM解答另一位師兄的問題

CHING睇下呢張圖就知
呢粒叫喉咀
用黎連接水喉用既
圖左上角既係螺絲紋G 1/4"
圖右下角既係3分咀(3/8)
螺絲紋對應水冷物件既連接口,好似GTS咁,下圖果兩個洞有G 1/4"螺絲紋

之後你就可以鎖個喉咀上去冷排到
之後3分喉咀就用黎連接水管
作者: simplekk    時間: 2011-6-24 14:11

XD 好似雞同鴨講
G係CHING所講螺絲紋
唔係個咀既尺寸, 兩個數字唔同咖
唔明的話你可以拎把尺度下套喉個咀個窿既直徑再上黎問啦
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-24 14:15

XD 好似雞同鴨講
G係CHING所講螺絲紋
唔係個咀既尺寸, 兩個數字唔同咖
唔明的話你可以拎把尺度下套喉個咀個 ...
simplekk 發表於 2011-6-24 14:11



其實我都唔係好明點解果個螺絲紋果個尺寸既意思
網上搵唔到人有解釋
作者: simplekk    時間: 2011-6-24 14:16

哈, 你問岩我喇
幾實係寸數黎咖, 1寸=8分
咁宜加1/4咪=2分囉XD, 1/2咪4分囉
明唔明?
作者: sailam    時間: 2011-6-24 14:17

BSP G1/4 是英制喉牙, 半徑為1/4".

G1/4 通常係講接頭喉牙, 而同一喉牙亦可以有唔同size既咀,
例如 1/2" 及 3/4" 等; 亦可以是公制size既咀,
例如 6mm, 8mm, 10mm ,12mm 等.
作者: simplekk    時間: 2011-6-24 14:30

BSP G1/4 是英制喉牙, 半徑為1/4".

G1/4 通常係講接頭喉牙, 而同一喉牙亦可以有唔同size既咀,
例如 1/2"  ...
sailam 發表於 2011-6-24 14:17

師兄個答案最專業
作者: wongkit23232223    時間: 2011-6-24 15:46

師兄個答案最專業
simplekk 發表於 2011-6-24 14:30



原來真係半徑
我係wiki揾佢寫diameter
但係點計都多左一倍=_=
作者: ken521p    時間: 2011-6-24 17:59

哦~~1/4係講半徑~唔係直徑~我明了~~謝~
作者: CorsairX    時間: 2011-6-27 14:27

内1/2,外11/16 水冷  , 即係幾多分 tube ?
作者: sapphire4890    時間: 2011-6-27 15:08

回復 13# CorsairX
內壁=12mm,外壁=16.5mm
姐係4分內壁,5.5分外壁...
作者: CorsairX    時間: 2011-6-27 16:16

回復  CorsairX
內壁=12mm,外壁=16.5mm
姐係4分內壁,5.5分外壁...
sapphire4890 發表於 2011-6-27 15:08



    -o- 我明la, 1/4 係2分, 3/8 係2分, 1/2係 4 分....
作者: stupidfung    時間: 2011-6-27 16:21

-o- 我明la, 1/4 係2分, 3/8 係2分, 1/2係 4 分....
CorsairX 發表於 2011-6-27 16:16


1/4 =2/8=2分, 3/8 =3分, 1/2=4/8= 4 分
ID,OD一樣分法
作者: sapphire4890    時間: 2011-6-27 22:10

回復 15# CorsairX
嗯,你買寶塔就係量度水管內壁,再睇寶塔既外壁去決定...建議寶塔大1~2mm好D,最好D喉有彈性,硬管唔建議用
作者: chanyikcheung    時間: 2011-7-1 09:10

咁我又多口一問
排個位當佢要G1/4  個鎖咀/喉咀 唔理咩咀 博落隻排要G1/4
咁粒咀博喉又係另一樣野 係睇粒咀又要咩SIZE 而定黎買 OR 都係
要G1/4 既咀黎插?
作者: Summer    時間: 2011-7-1 09:25

本帖最後由 Summer 於 2011-7-1 09:38 編輯
咁我又多口一問
排個位當佢要G1/4  個鎖咀/喉咀 唔理咩咀 博落隻排要G1/4
咁粒咀博喉又係另一樣野 係睇 ...
chanyikcheung 發表於 2011-7-1 09:10


G1/4係鏍絲頭個面既size,G1/4牙有d人叫2分牙,通常都係G1/4或G3/8,咀係連去水管的,一般2分到4分
作者: chanyikcheung    時間: 2011-7-1 09:31

回復 19# Summer


    Yes 咁我諗既方向冇錯!!!!
作者: simplekk    時間: 2011-7-1 10:49

講到呢樣野好複雜咁... 救命





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2