Board logo

標題: 我的水冷(updata 左D photo in 頁3) [打印本頁]

作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 15:09     標題: 我的水冷(updata 左D photo in 頁3)

本帖最後由 H.M.LAM 於 2011-7-8 21:13 編輯

其實我都5g有冇人會咁做
因小弟冇錢,用左屋有ge野改水冷....
話說我呢就收左個larkooler ge水冷一set,可能我好不幸所以5夠一個月死左個pump
所以我就用左個金魚用ge pump  去正,仲順便用上左一個經我自行黑化ge冷氣機排.....
(下刪數百字ge過程)
先看圖吧~
IMAG0212.jpg
側版有個好特別ge fan 位係好自己鑽的
IMAG0213.jpg

請勿見笑

圖片附件: IMAG0212.jpg (2011-7-8 15:07, 144.64 KB) / 下載次數 39
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1212775&k=5416ce855295b8bc2a7ea9b8501649a7&t=1782281890&sid=38chRFscjo



圖片附件: IMAG0213.jpg (2011-7-8 15:09, 141.9 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1212776&k=ebd2b3b9b0f957ae714f367cbd1b9a6c&t=1782281890&sid=38chRFscjo


作者: burlin    時間: 2011-7-8 15:29

夠原創
小心踢到水喉漏水
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 15:38

回復 2# burlin


    我用左大量ge 高壓喉「cool」,「cool」到實一實嫁,我都怕我5小心踢到水喉漏水丫ma
作者: burlin    時間: 2011-7-8 15:43

外觀唔講啦,效能如何
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 15:47

回復 4# burlin


    我都知好7,但放反D野入去好好多,可能係受制於原身ge2分喉同個金魚用ge pump  揚程5夠,beacuse 金魚用ge pump  5係for 又喉又排,so....只比味正之前低3-6度
作者: burlin    時間: 2011-7-8 16:07

其實有冇諗過用張有柜通既書枱收好d嘢,唔好條條fing,成件事會唔同曬
btw 都support diy
好過d all in one(太即食啦)
作者: K_C_    時間: 2011-7-8 16:08

風扇加返d隔塵網好喎~~
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 16:12

回復 6# burlin


書枱5換得嫁la,but 其實我有諗過改短D喉再張出喉個個位轉向冷排,即時靚仔曬,喉都見5到
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 16:13

回復 7# K_C_


    我都想+嫁,but 去到SSP 次次都5記得
作者: ken125111    時間: 2011-7-8 16:14

夠創意!
其實收隻二手泵會唔會好啲呀?
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 16:18

回復 10# ken125111


    咁啱有一隻係home 姐,味用住先lo
作者: kimball    時間: 2011-7-8 18:26

夠創意!
其實收隻二手泵會唔會好啲呀?
ken125111 發表於 2011-7-8 16:14

去超頻專門店買隻DP1200啦
一樣好平
夠晒力推
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 18:45

回復 12# kimball


    超頻專門店係5係係灣仔果邊?幾錢到?
作者: ken125111    時間: 2011-7-8 19:21

本帖最後由 ken125111 於 2011-7-8 19:30 編輯

回復 12# kimball


   超頻專門店買隻DP1200 要$460~
收隻二手D5都得啦!自己都收過仲連埋KP不鏽鋼減震環跟KP不鏽鋼4分咀
(出入咀已改KP M14牙)
前排收隻二手OCXX泵都係$150~
我而家D5都有三隻响度,一隻LK&一隻OCXX泵
作者: kimball    時間: 2011-7-8 19:48

本帖最後由 kimball 於 2011-7-8 19:50 編輯
回復  kimball


   超頻專門店買隻DP1200 要$460~
收隻二手D5都得啦!自己都收過仲連埋KP不鏽鋼減 ...
ken125111 發表於 2011-7-8 19:21

我識睇鋪個位人兄
長期買野每次每件貴野都可以平30~50蚊港紙
有需要可搵埋我去買
作者: oARCTICo    時間: 2011-7-8 19:48

回復 14# ken125111


    金魚缸個啲pump唔系好力啲咩
我之前個好勁,好似開水喉甘
作者: Summer    時間: 2011-7-8 19:52

影多d相比we睇啦,你咁整都ok喎,賣相可以之後拾,起碼work左先
作者: ken125111    時間: 2011-7-8 19:57

回復  ken125111


    金魚缸個啲pump唔系好力啲咩
我之前個好勁,好似開水喉甘 ...
oARCTICo 發表於 8/7/2011 19:48



    邊隻好力啲我就真係唔知喇,因我係用D5的!
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 20:16

回復 17# Summer


    相要再遲一陣先la,因又有改良,燒機中……
作者: kimball    時間: 2011-7-8 20:17

回復  Summer


    相要再遲一陣先la,因又有改良,燒機中……
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 20:16

支持師兄
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 20:18

回復 16# oARCTICo


    我果隻咩都冇博ge 話仲勁過水喉,係意大利製嫁:P
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 21:12

加左個完美貼服ge風扇架,令氣流死都死去對面
IMAG0214.jpg
仲有張係漸細變3分咀ge燒X DIY接口博接口
IMAG0215.jpg

圖片附件: IMAG0214.jpg (2011-7-8 21:07, 43.49 KB) / 下載次數 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1212902&k=b8e55447c58ee9cce478705f529185bf&t=1782281890&sid=38chRFscjo



圖片附件: IMAG0215.jpg (2011-7-8 21:12, 22.28 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1212903&k=9a33e644105261c9b528fcfa8d77a563&t=1782281890&sid=38chRFscjo


作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 21:15

回復 15# kimball


    你咁好人ge
BTW 我都係想自己去買能否留下地址同電話呢?
作者: kimball    時間: 2011-7-8 21:24

加左個完美貼服ge風扇架,令氣流死都死去對面

仲有張係漸細變3分咀ge燒X DIY接口博接口
...
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 21:12

讚~~
師兄做晒小弟一直想做既野
用金魚pump+金魚冷排+五金網水喉+五金舖喉夾等等
仲要又意大利製又成
真係好刺激好過癮
小弟自認為一生人唔試下d刺激野真係不枉做人
作者: kimball    時間: 2011-7-8 21:25

回復  kimball


    你咁好人ge
BTW 我都係想自己去買能否留下地址同電話呢? ...
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 21:15

請check pm
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 22:21

回復 24# kimball


    其實我都係咁啱姐,比我有得揀,我都想好似C hing 你咁la
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-8 23:04

回復 15# kimball

下,我成日以為睇鋪個位人兄就係老細tim,不過佢真係好好人呀,同埋都幾吹得
作者: kimball    時間: 2011-7-8 23:04

本帖最後由 kimball 於 2011-7-8 23:10 編輯
回復  kimball


    其實我都係咁啱姐,比我有得揀,我都想好似C hing 你咁la ...
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 22:21

唔好好似我咁
太瘋狂啦XD
作者: kimball    時間: 2011-7-8 23:06

回復  kimball

下,我成日以為睇鋪個位人兄就係老細tim,不過佢真係好好人呀,同埋都幾吹得 ...
kelvin2517 發表於 2011-7-8 23:04

佢唔係老細,我問過啦
佢真係好好人同好吹得水
成日比意見我同賣平d比我
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 23:11

回復 28# kimball


    空穴來風必有因,有人話你太瘋狂只因有錢可以成日買野毒人姐
作者: kimball    時間: 2011-7-8 23:15

回復  kimball


    空穴來風必有因,有人話你太瘋狂只因有錢可以成日買野毒人姐 ...
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 23:11

NO LA~~我唔算有錢啦
講真嫁
只係將d多餘錢放晒係電腦DIY到..
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-8 23:19

回復 31# kimball


    算la....5深究lee 個問題,仲有ge係我諗諗下都係入DDC好D,弟日升級 都方便D
作者: kimball    時間: 2011-7-9 00:06

回復  kimball


    算la....5深究lee 個問題,仲有ge係我諗諗下都係入DDC好D,弟日升級 都方便D ...
H.M.LAM 發表於 2011-7-8 23:19

十卜師兄
作者: oARCTICo    時間: 2011-7-9 10:39

回復 21# H.M.LAM


   我之前個Made in China
   
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-9 10:52

回復 34# oARCTICo


    我果隻兒家買5反la
話說我老豆係10年前買左同lee 隻一樣ge pump 用左3年見好勁再買一新ge 放係home 看門口,看左門口7年果隻都係一切正常,so 今次咁啱比我用左
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-9 13:09

居然有人同我一樣用淋花水喉XD
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-9 14:00

回復 36# sapphire4890


    你都係?咁啱ge,up D 出泥CC丫ma
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-9 14:09

回復 37# H.M.LAM
我用藍色果隻
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-9 14:11

1.JPG
以前用P5N7A-VM

圖片附件: 1.JPG (2011-7-9 14:11, 136.87 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1213133&k=26a511d56bdf55d60a07ed88bc953b93&t=1782281890&sid=38chRFscjo


作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-9 16:23

回復 38# sapphire4890


    我係綠+藍~
本來係全綠,但有改動,so就順便正左綠入機,藍回箱好似仲好D咁
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-9 17:07

回復 40# H.M.LAM
你試下加UV燈,超正
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-9 17:20

回復 41# sapphire4890


    條喉都冇UV,咁都有用?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-9 17:45

回復 42# H.M.LAM
淋花喉入面D線好似係反光.......我用藍色管幾令,等陣UP相比你睇
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-9 18:09

回復 43# sapphire4890


    等你D相la 咁
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-9 18:22

回復 44# H.M.LAM
我等緊老豆番黎比番部相機我...之前影左
作者: sam115zilog    時間: 2011-7-9 19:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball    時間: 2011-7-10 03:09

全力支持師兄
希望師兄都支持下我XD
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-10 09:33

回復 47# kimball


    係wo,你更左新lo wo,Sor,5記得左
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-10 18:15

我的水冷2之風雨前夕
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
歡迎入泥CC比D意見
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 19:17

photo.JPG
UV光管唔夠強

圖片附件: photo.JPG (2011-7-14 19:16, 104.59 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1216010&k=9f93f5e14a2cb312371f09865ec33d06&t=1782281890&sid=38chRFscjo


作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 19:34

回復 50# sapphire4890


    好似好令咁,但係我都換左透明喉lu
作者: hangck    時間: 2011-7-14 19:37

回復 50# sapphire4890

本身條喉有冇uv?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 20:24

回復 52# hangck
唔知,金魚街買既@@
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 20:25

回復 51# H.M.LAM
淋花喉始終用得耐都會黃
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 21:42

回復 54# sapphire4890


    我5係用淋花喉丫,你有冇上我個new post CC?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 21:44

回復 55# H.M.LAM

作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 21:51

回復 56# sapphire4890


   
好傷心lo

P.S 5好問點解
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 21:52

回復 57# H.M.LAM
岩岩睇完,D喉好亂
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 21:53

回復 58# sapphire4890


    可能係角度問題,我C都ok
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 21:56

回復 59# H.M.LAM
個泵夠唔夠力嫁:funk:D管兜晒出面
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 21:58

回復 60# sapphire4890


    點會wo,DDC 都5夠力?
點睇夠5夠力嫁?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 21:59

回復 61# H.M.LAM
check下溫度就知喇
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 22:00

回復 62# sapphire4890


    咁ok la,溫度靚過西施,水速快過F 1戰機
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 22:01

回復 63# H.M.LAM
:funk:咁強勁,個DDC嘈唔嘈??
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 22:04

回復 64# sapphire4890


    可能有廉刀在旁,so 都ok 靜
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 22:05

回復 65# H.M.LAM
unfair test
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 22:08

回復 66# sapphire4890


    我有fan speed contral 嫁,係計D廉刀最慢speed ga
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 22:11

回復 67# H.M.LAM
我唔識SET低佢開冷氣果陣好嘈
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 22:12

回復 68# sapphire4890


    DDC?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-14 22:16

回復 69# H.M.LAM
以前用成日震下震下
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-14 22:19

回復 70# sapphire4890


    佢有比吸震膠嫁wo
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 09:55

回復 71# H.M.LAM
當左做垃圾tim
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 10:21

回復 72# sapphire4890


   
堅係笑左,咁都有嫁你
咁你兒家用緊咩PUMP?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 11:56

回復 73# H.M.LAM
用緊大陸D垃圾泵,個DDC比左FD
我砌水冷,砌機都唔睇說明書.......所以成日都搞到自己嘔白泡
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 12:04

回復 74# sapphire4890


    其實我都冇睇嫁
佢比ge果一件野太明顯la,同DDC成個餅印咁都知咩事
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 12:11

回復 75# H.M.LAM
算喇,過左去
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 12:50

回復 76# sapphire4890


    係lo,人向前看嘛
係wo,你用緊咩大陸pump?係淘X ge 貨?
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 13:05

回復 77# H.M.LAM
嗯,過渡期...等新年中
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 13:12

回復 78# sapphire4890


    你等新年仲咩?
5通又同我一樣

P.S我等新年到去buy new cpu+nb+gpu ge冷頭
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 13:31

回復 79# H.M.LAM
等新年錢媾女咋
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 13:41

回復 80# sapphire4890


    吹到~
媾女洗鬼出錢嫁,佢出嫁ma
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 14:03

回復 81# H.M.LAM
男家一定要大方
BTW:水冷好麻煩同媾女既難度都係一樣
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 14:16

回復 82# sapphire4890


    我都係吹姐
水冷麻煩過媾女多多聲la,特別係我lee D冇欲錢ge
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 19:38

回復 83# H.M.LAM
水冷...話漏水就漏水
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 19:55

回復 84# sapphire4890


    係lo,我啱啱off 左一陣就係因為漏水
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-15 22:07

回復 85# H.M.LAM
係米滲水咋
作者: 大喊包    時間: 2011-7-15 22:11

雖然外觀唔系咁好,但好有創意
唔知效果點??
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 22:16

回復 86# sapphire4890


    係丫,個2轉3分果到滲水
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-15 22:17

回復 87# 大喊包


    lee 個過左時嫁la
最新版係lee 到
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
效果好好多
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-16 13:30

回復 88# H.M.LAM
去A SHOP買番個2分轉3分頭喇...90$ 1對
作者: ken125111    時間: 2011-7-16 13:49

回復  H.M.LAM
去A SHOP買番個2分轉3分頭喇...90$ 1對
sapphire4890 發表於 16/7/2011 13:30



    當然直升四分喉啦
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-16 15:17

回復 90# sapphire4890


    我自己正反一個好過之前好多ge2分轉3分頭la,A SHOP 有咩?
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-16 15:18

回復 91# ken125111


    用緊DDC,暫時5想換top 住
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-16 21:24

回復 91# ken125111
同意~~ 3分都太幼
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-16 21:26

回復 93# H.M.LAM
剪左果舊膠佢,開羅紋,將個寶塔扭入去(有D人咁做)
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-16 21:26

回復 92# H.M.LAM
A shop我記得有嫁...不過90$有D貴
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-16 21:53

回復 95# sapphire4890


    好強勁lo,but我5夠gus
作者: H.M.LAM    時間: 2011-7-16 21:53

回復 96# sapphire4890


    我揾過la,but 揾5到
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-16 22:14

回復 97# H.M.LAM
不過加TOP係的確令仔D
作者: sapphire4890    時間: 2011-7-16 22:15

回復 98# H.M.LAM
咁就要去搵"蔥頭"版主團購喇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2