Board logo

標題: [90%] 聯力 x900 r 終於上水了.. [打印本頁]

作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02     標題: [90%] 聯力 x900 r 終於上水了..

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:39 編輯

於2012年4月, 小弟正用緊 antec 920 一體冷, 對 cpu 既溫度有點喝求,
於是乎上網不停尋找更好既風冷, 點知發現 於同年3月 Thermalright 出了一隻旗艦風冷王, 即silver arrow 升級版silver arrow sb-e, 見到有新野玩當然要試一試.

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1789900

買了風冷王後, 發現風冷王仍俾唔到我更震撼既感覺, 於是小弟草議試行水冷.
由於自己不捨得改個聯力機箱, 加上受到機箱冷排兼容限制, 於是只玩CPU.
得出草議圖如下:






作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:06 編輯

經與各師兄協助建議後, 草議圖完成.
初步物資:

CPU block EK-Suprem HF-EN (Nickel)
Top 連水樽EK-D5 X-RES TOP 100-Black Acetal
厚排Black ice SR-1 120
薄排Black ice GTS 360 Xflow                                                   
水泵 Koolance PMP-450 [13mm, 1/2in ID] D5  
水冷液EK-UV紅水
Tygon 3603, 4分厚喉
1粒 Koolance VL4N-F13-19S, 6粒Bitspower-BP-MBCPF-CC5
-----------------------------------------------------------------
還欠:
Bitspower BP-MB90R X2     
Bitspower BP-MBWP-C65, 50mm            
Bitspower-BP-MBWP-C39 , 90度           
Bitspower-BP- MB45R2CPF-CC5, 45度接頭 X2            
Koolance VL4N-MG                     
Koolance ADT-GMG8F            
計計埋埋又 $5000 ><



非常好用的喉剪 hgcjeffrey 推介:


水泵 Koolance PMP-450 [13mm, 1/2in ID] D5  


EK 紅水, Tygon 3603, 4分厚喉



1 粒 Koolance VL4N-F13-19S, 6粒Bitspower-BP-MBCPF-CC5, Bitspower 真係多款式


無聊換埋圈



CPU block EK-Suprem HF-EN (Nickel)


Top 連水樽EK-D5 X-RES TOP 100-Black Acetal


厚排Black ice SR-1 120 (一隻GT1850吸風, 用隻疏一點)
薄排Black ice GTS 360 Xflow (由於放在箱內前排, 所以使用薄排)  


5 把 GT 1850包埋蛇皮




作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:09 編輯

由於等緊其他接頭, 所以先洗洗排:

洗排3寶:


檸檬酸粉:


先用檸檬酸粉開水, 1比2, 浸佢兩小時.
薄排Black ice GTS 360 Xflow 檸檬水出來結果都幾乾淨, 少量雜質.


厚排Black ice SR-1 120, 就比較多, 而且變了藍色水


先用滾水再浸一浸5分鐘, 再啤生水,  薄排就攪了3次, 厚排攪了5次先清, 最後再用蒸餾水沖浸.


冷頭又清一清污穢物, 螺絲又補一補色



最後覺得仍唔夠乾淨, 可能仍剩一些檸檬酸粉, 於是用埋佢, 開水1比3, 浸佢四小時.
之後滾水, 再啤生水, 不停重覆, 最後再用蒸餾水沖浸.
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 11:35 編輯

fitting 終於到齊...


fitting 到齊, 唸住上機駁喉度位開工啦........點知發現水泵出水口, 接去360 冷排空間太細, 弧位不足, 喉屈來屈去又唔靚仔!
冷排既鏍絲唔夠長....
最後再度位訂多幾粒 fitting. 鏍絲上淘寶!  上開淘寶再買埋24pin 開機火牛插, 和silver stone 隔塵網.
又用多幾日時間, 零零碎碎又 $1000


OK...所有野到齊後, 上機成功!! 試水!


作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:41 編輯

登登登....登!!!

初步成功! 上回底版, 機箱....順手再影下相.








就係呢個位, 攪左我幾日, 屈喉屈到手痛...!! 正接度位買fitting 好過!!!


作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:28 編輯

試完水, 無漏水, 唔使再煩...非常開心...
即入EK 紅水睇睇效果...


3603 果然好透, 鮮紅色好靚!









作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:02

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:59 編輯

@@ 開機....雖然得一條led 燈, 效果都唔錯.




原裝corsair airflow 風扇漏油又好嘈, 千祈唔好買佢...我自己就換了山洋風扇, so far OK!

作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:03

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-16 22:18 編輯

終於初步完成, 最後再訂了兩條 UV 紅燈, 等多幾日收貨睇睇效果, 唔得再換UV 紅喉. 呼...

另外心癢癢, 又想加玩 koolance 外置架, 上多隻 360 排....走上不歸路.
http://koolance.com/index.php?ro ... &product_id=829

最後多謝收看.

更新參考:...

小弟之前 silver arrow sb-e 風冷:
室溫 27度.
2600K, 4.5G , 待機 32-33度, full load 73-74 度,
670 待機 28-29度, full load 62 度.

上水相同室溫後:
2600K, 4.5G , 待機 33-34度, full load 59-60度,
670 待機 30-31度, (因為前3排入熱風).....full load 咪試.

相對 2600K 4.5G, Full load 少了14度....
試緊bios..遲啲一次過post 圖.
作者: btf_bb    時間: 2012-6-5 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 01:49

加油牙!師兄!最緊要一個字"快",追post好煩
btf_bb 發表於 2012-6-5 01:15



@@ 攪惦.
作者: siumanlung    時間: 2012-6-5 01:58

唔錯........
作者: ken125111    時間: 2012-6-5 02:07

走上不歸路

整得咁靚不歸都抵啦
作者: chris05    時間: 2012-6-5 02:08

弓起晒CHING完成........
作者: melody20541    時間: 2012-6-5 07:16

應該仲有下文既
DP都未上
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 08:09

弓起晒CHING完成........
chris05 發表於 2012-6-5 02:08


我的小康之家..
到你大作表演了..
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 08:11

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 08:21 編輯
應該仲有下文既
DP都未上
melody20541 發表於 2012-6-5 07:16



display card..@@...成日換卡好麻煩
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 08:36

display card..@@...成日換卡好麻煩
i_djinn 發表於 5/6/2012 08:11



會有師兄同你講:上通用GPU Blook加QDC就唔麻煩
(純粹推測,唔好計我) XD
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-5 08:39

恭喜哂
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 09:04

會有師兄同你講:上通用GPU Blook加QDC就唔麻煩
(純粹推測,唔好計我) XD
FeverMike 發表於 2012-6-5 08:36



     機箱細,插兩支qdc好阻
用萬用下插喉會唔會唔好睇?
作者: samtch    時間: 2012-6-5 09:42

老實說你對你的CPU是太好了
一個CPU冷頭用那麼多冷排去侍候
作者: to_chan    時間: 2012-6-5 09:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 09:54

機箱細,插兩支qdc好阻
用萬用下插喉會唔會唔好睇?
i_djinn 發表於 5/6/2012 09:04


要睇下你自己想點喇, 我不(亦沒能力)毒人的
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 10:01

要睇下你自己想點喇, 我不(亦沒能力)毒人的
FeverMike 發表於 2012-6-5 09:54



萬用頭再插兩支QDC, 我都唸過, 不過QDC好似好大支, 會頂側版.
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 10:11

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 23:41 編輯
老實說你對你的CPU是太好了
一個CPU冷頭用那麼多冷排去侍候
samtch 發表於 2012-6-5 09:42



    而家室溫 27度, 2600k 上 4.5g, 59-60度
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 10:13

萬用頭再插兩支QDC, 我都唸過, 不過QDC好似好大支, 會頂側版.
i_djinn 發表於 5/6/2012 10:01


唔知你個箱嘅實際環境, 所以諗唔到
作者: kimball    時間: 2012-6-5 13:56

又靚又涼
作者: eddiewsw    時間: 2012-6-5 14:02

恭喜晒~有得玩真係開 D
作者: hangck    時間: 2012-6-5 14:08

上埋ram block就good
作者: eddiewsw    時間: 2012-6-5 14:21

上埋ram block就good
hangck 發表於 2012-6-5 14:08



    RAM BLOCK....我會覺得吃力唔討好
拆得唔好又冇埋WARRANTY~加上而家D硬件更新速度真係快到呢
可能唔夠半年又要上返原裝HS放返出去
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 17:39

上埋ram block就good
hangck 發表於 5/6/2012 14:08



你~~~毒~~~人~~~
仲要換埋info相加深毒害
作者: hangck    時間: 2012-6-5 17:41

回復 30# FeverMike

比你發現haha
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 17:42

機箱細,插兩支qdc好阻
用萬用下插喉會唔會唔好睇?
i_djinn 發表於 5/6/2012 09:04


你機後個細排可以掉轉裝(出入水口在上面)嗎??
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 18:29

回復  FeverMike

比你發現haha
hangck 發表於 5/6/2012 17:41


我係眉精眼企嘅新手
作者: hangck    時間: 2012-6-5 18:32

我係眉精眼企嘅新手
FeverMike 發表於 2012-6-5 18:29

你一定係眉精眼企黑人嘅新手
作者: 多多精    時間: 2012-6-5 18:44

隻120排咁行既作用不大,只會吸熱.......
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 18:46

RAM BLOCK....我會覺得吃力唔討好
拆得唔好又冇埋WARRANTY~加上而家D硬件更新速度真係快到呢
可能唔 ...
eddiewsw 發表於 5/6/2012 14:21



用Dominator就冇以上問題  
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 19:11

本帖最後由 FeverMike 於 2012-6-5 19:13 編輯
你一定係眉精眼企黑人嘅新手
hangck 發表於 5/6/2012 18:32


比你毒到皮膚發黑
作者: markip96    時間: 2012-6-5 19:44

強POST
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 19:58

你機後個細排可以掉轉裝(出入水口在上面)嗎??
FeverMike 發表於 2012-6-5 17:42



    不可以
作者: to_chan    時間: 2012-6-5 20:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: melody20541    時間: 2012-6-5 20:11

本帖最後由 melody20541 於 2012-6-5 20:13 編輯
用Dominator就冇以上問題
FeverMike 發表於 2012-6-5 18:46


Dominator ......黑人米王出末.....
作者: revolver    時間: 2012-6-5 20:13

部機好精緻
作者: jackiefx    時間: 2012-6-5 20:23

回復 1# i_djinn

又放蠱毒!!!本來我都諗過上水,但實在太複雜又麻煩
打消左lu
不過CHING套水點解好似好少嘢咁?
我見D CHING好大抽架喎
作者: melody20541    時間: 2012-6-5 20:38

回復  i_djinn

又放蠱毒!!!本來我都諗過上水,但實在太複雜又麻煩
打消左lu
不過CHING套水點解好似好少嘢 ...
jackiefx 發表於 2012-6-5 20:23

大唔大抽睇你點玩姐
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 21:11

回復 40# to_chan

回復 41# melody20541

你2條友仔又反新手, 大家唔好信佢地呀


作者: it306cc    時間: 2012-6-5 21:12

部機好比心機
作者: melody20541    時間: 2012-6-5 21:25

回復  to_chan

回復  melody20541

你2條友仔又反新手, 大家唔好信佢地呀

...
FeverMike 發表於 2012-6-5 21:11


一睇就知你係毒王扮新手啦.....
毒到自己都發黑
作者: to_chan    時間: 2012-6-5 21:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 21:30

一睇就知你係毒王扮新手啦.....
毒到自己都發黑
melody20541 發表於 5/6/2012 21:25



毒王扮新手都比你諗得出!?  

係毒王就唔洗分2個stages上水啦
作者: melody20541    時間: 2012-6-5 21:33

毒王扮新手都比你諗得出!?  

係毒王就唔洗分2個stages上水啦 ...
FeverMike 發表於 2012-6-5 21:30


分2個stages 上水先毒....
引人追
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 21:36

分2個stages 上水先毒....
引人追
melody20541 發表於 5/6/2012 21:33



逼不得已....

當係引人追先, 引人追同毒人係唔同嘅!!
作者: melody20541    時間: 2012-6-5 22:32

本帖最後由 melody20541 於 2012-6-5 22:33 編輯
逼不得已....

當係引人追先, 引人追同毒人係唔同嘅!!
FeverMike 發表於 2012-6-5 21:36


一追就上隱.....呢招高呀 C兄
毒王果然係毒王.....用毒之高.....
作者: FeverMike    時間: 2012-6-5 23:09

一追就上隱.....呢招高呀 C兄
毒王果然係毒王.....用毒之高.....
melody20541 發表於 5/6/2012 22:32



多佐.....師兄你諗多左  XD

你咁講會令真毒王們恥笑我,你陷我於不義...
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 23:29

回復  i_djinn

又放蠱毒!!!本來我都諗過上水,但實在太複雜又麻煩
打消左lu
不過CHING套水點解好似好少嘢 ...
jackiefx 發表於 2012-6-5 20:23



因為剩玩CPU 麻...
作者: i_djinn    時間: 2012-6-5 23:42

一追就上隱.....呢招高呀 C兄
毒王果然係毒王.....用毒之高.....
melody20541 發表於 2012-6-5 22:32



    你快啲攪埋更新套水冷, 爽一爽.
作者: melody20541    時間: 2012-6-6 00:34

你快啲攪埋更新套水冷, 爽一爽.
i_djinn 發表於 2012-6-5 23:42


C兄 我要食好耐包先可以更新呀
作者: btf_bb    時間: 2012-6-6 00:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: melody20541    時間: 2012-6-6 07:24

上左水就5好4.5G la,最少比佢4.7->5,5好浪費牙
再跑個3D mark睇睇
btf_bb 發表於 2012-6-6 00:38

C兄 你目標太低啦....應該係要超到破世界紀錄
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 08:21

上左水就5好4.5G la,最少比佢4.7->5,5好浪費牙
再跑個3D mark睇睇
btf_bb 發表於 2012-6-6 00:38



     yeah 上5g, 試緊bios
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 08:24

C兄 你目標太低啦....應該係要超到破世界紀錄
melody20541 發表於 2012-6-6 07:24



    我唸你會破地獄
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 09:28

C兄 我要食好耐包先可以更新呀
melody20541 發表於 6/6/2012 00:34



這才是吊癮,未在機箱博覽開箱前,全液冷區師兄弟已知師兄有個M.Mod準備上水,
仲成日扮要吔飽儲錢,太太太太......太毒了!  hehe.....  XP
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 09:56

回復 61# FeverMike


    我都要吃面包睇M.MOD上水
睇大作 毒物
作者: lombard    時間: 2012-6-6 10:21

而家室溫 27度, 2600k 上 4.5g, 59-60度
i_djinn 發表於 2012-6-5 10:11


Congrats, better now.
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 10:50

回復  FeverMike


    我都要吃面包睇M.MOD上水
睇大作 毒物
yaocc0456 發表於 6/6/2012 09:56



我食住超市掉出黎撈左漂白水嘅食物同你一齊等睇大作

而家先知液冷區有部份是艱苦經營...
作者: 多多精    時間: 2012-6-6 10:57

食包幾好味,我幾鐘意食~
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 11:00

Congrats, better now.
lombard 發表於 2012-6-6 10:21



    有無興趣攪下先?? @@
作者: lombard    時間: 2012-6-6 11:22

回復 66# i_djinn
no time, I rather spend the money on 包包
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 11:25

回復  i_djinn
no time, I rather spend the money on 包包
lombard 發表於 2012-6-6 11:22



    唔係用好多時間,一日攪點
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 11:26

這才是吊癮,未在機箱博覽開箱前,全液冷區師兄弟已知師兄有個M.Mod準備上水,
仲成日扮要吔飽儲錢,太 ...
FeverMike 發表於 2012-6-6 09:28



     呢個區真係幾靜
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 11:27

回復  FeverMike


    我都要吃面包睇M.MOD上水
睇大作 毒物
yaocc0456 發表於 2012-6-6 09:56


你唔係有大作咪完成嗎
作者: sing8888    時間: 2012-6-6 11:33

Ching 請問檸檬酸粉邊度買到,深水埗區??
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 11:33

呢個區真係幾靜
i_djinn 發表於 6/6/2012 11:26



   
有D大師兄轉左行玩第D野,連水冷區都唔入,有D隱形高人又唔鍾意出post
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 11:35

Ching 請問檸檬酸粉邊度買到,深水埗區??
sing8888 發表於 2012-6-6 11:33



    五金,油漆舖就有
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 11:36

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-6 11:49 編輯
有D大師兄轉左行玩第D野,連水冷區都唔入,有D隱形高人又唔鍾意出post ...
FeverMike 發表於 2012-6-6 11:33



    高人懶出post@@
不過講開高人,見到有啲post, 有些師兄扮高人,呢樣唔得個樣唔得,又無好提議,真係無言
作者: sing8888    時間: 2012-6-6 11:39

回復 73# i_djinn


    Thx!!
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 12:15

高人懶出post@@
不過講開高人,見到有啲post, 有些師兄扮高人,呢樣唔得個樣唔得,又無好提議,真係 ...
i_djinn 發表於 6/6/2012 11:36



希望唔係話我 ^^"

我覺得水冷區已經叫好好,最多只係吹下水,好多師兄都係好客氣,好少見到挑釁行為  
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 12:23

希望唔係話我 ^^"

我覺得水冷區已經叫好好,最多只係吹下水,好多師兄都係好客氣,好少見到挑釁行為  : ...
FeverMike 發表於 2012-6-6 12:15



    其他區啦,有問題有建議先係討論, 分享
掙講無提議!只啜無奉獻仲要加把咀
作者: jerrychan0610    時間: 2012-6-6 12:43

高人懶出post@@
不過講開高人,見到有啲post, 有些師兄扮高人,呢樣唔得個樣唔得,又無好提議,真係 ...
i_djinn 發表於 2012-6-6 11:36

個樣點唔得法 ??
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 12:56

個樣點唔得法 ??
jerrychan0610 發表於 2012-6-6 12:43


唔再提了...

唔理唔覆呢啲無聊人, 就係最好解決方法...
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 13:58

回復 70# i_djinn


    要吃够面包先上到水
作者: btf_bb    時間: 2012-6-6 14:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 15:01

回復 81# btf_bb


    我係九龍城開工都唔覺有糖水鋪
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 15:42

本帖最後由 FeverMike 於 2012-6-6 15:44 編輯
我d糖水好大碗,5駛食飽,落黎食一碗可以當飯食,響朵"水友"仲有八折tim ...
btf_bb 發表於 6/6/2012 14:45


我記得架,但上次你話8折之外仲有D野...  XD
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 15:43

回復  btf_bb


    我係九龍城開工都唔覺有糖水鋪
yaocc0456 發表於 6/6/2012 15:01



有好多間喎
作者: btf_bb    時間: 2012-6-6 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 17:35

回復 85# btf_bb


    我係路邊雞吃飯都唔覺
作者: lombard    時間: 2012-6-6 17:55

回復  btf_bb


    我係路邊雞吃飯都唔覺
yaocc0456 發表於 2012-6-6 17:35


近太子道嗰邊
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 18:12

回復 87# lombard


    搵曰帶埋個女去試下
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 18:32

回復  btf_bb


    我係九龍城開工都唔覺有糖水鋪
yaocc0456 發表於 2012-6-6 15:01



    九龍城有好多好野食架wow
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 18:33

有好多間喎
FeverMike 發表於 2012-6-6 15:43



    ching 會唔會extend 480?
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 19:02

ching 會唔會extend 480?
i_djinn 發表於 6/6/2012 18:33



你講掛機背??
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 19:06

回復 89# i_djinn


    夜晚好旺日頭好像死城
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 19:06

你講掛機背??
FeverMike 發表於 2012-6-6 19:02



    係呀....
我又心癢癢想攪麻...
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 19:09

回復  i_djinn


    夜晚好旺日頭好像死城
yaocc0456 發表於 2012-6-6 19:06



    都唔係, 夜晚有條街好多好野食...又咖哩, 又乜菜物菜咁.
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 19:14

回復  lombard


    搵曰帶埋個女去試下
yaocc0456 發表於 6/6/2012 18:12



你個女唔係剛啱出世咩?  

還是"大女"?

定係你真係有個大女?

XD
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-6 19:16

回復 95# FeverMike


    一大一細共2
作者: hangck    時間: 2012-6-6 19:23

係呀....
我又心癢癢想攪麻...
i_djinn 發表於 2012-6-6 19:06


唔好掛背外觀唔好睇
作者: FeverMike    時間: 2012-6-6 19:25

係呀....
我又心癢癢想攪麻...
i_djinn 發表於 6/6/2012 19:06



我未知架,我等緊GK110,到時如果價錢不過份離譜會買&上埋水會,離譜嘅話就再諗換咩VGA,
但肯定會加多隻泵,要睇左温度先決定加唔加冷排,如果加又點加...相當遙遠
作者: btf_bb    時間: 2012-6-6 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hangck    時間: 2012-6-6 19:33

回復 98# FeverMike

gk110我都等緊呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2