作者: siuchungqoo 時間: 2012-6-19 21:35 標題: 買水泠 急急急(TJ11設計水道)
本帖最後由 siuchungqoo 於 2012-6-20 19:19 編輯
各位師兄想請教邊到有水泠零件賣.新手想加入請指教.謝謝
作者: Sam_Chung 時間: 2012-6-19 21:52
淘寶有, 小弟套顯卡水冷響淘寶買入
作者: btf_bb 時間: 2012-6-19 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samtch 時間: 2012-6-19 22:40
回復 3# btf_bb
都沒有上架的...廢店...哈哈..要EMAIL問
作者: btf_bb 時間: 2012-6-19 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-6-19 23:37
回復 4# samtch
係啦, 個新網頁D野仲好似少過舊網頁
作者: samtch 時間: 2012-6-19 23:51
回復 6# FeverMike
歐國杯的錯..
作者: lcw1010 時間: 2012-6-19 23:58
可能幫到你:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 00:01
回復 7# samtch
哈哈, 店主賭波賺得多過賣水冷嘢
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 00:02
回復 8# lcw1010
贊同, 資料異常多
作者: pc311 時間: 2012-6-20 07:40
深之都樓上都有
作者: siuchungqoo 時間: 2012-6-20 19:17
多謝各位師兄指點,但係仲有無多些資料呀,因為隻箱就到,好心急。仲有有無師兄可以幫有設計水道呀新手一名謝謝。(機箱TJ11)
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 19:37
回復 12# siuchungqoo
事先聲明 : 我只是係舊你一丁點的新人
你想其他資深師兄幫你諗水道至少要講下你會用咩硬件, 有邊D硬件要上水, 有冇咩特別指明嘅水冷件要用, 有冇其他特別限制, 最緊要是打算用幾$投資呢套水冷
如果冇資金限制, 相信好多師兄樂意出張"靚LIST"比你
加油!!
作者: btf_bb 時間: 2012-6-20 19:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-6-20 19:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YINYIN007 時間: 2012-6-20 20:35
我反而想問邊到仲有TJ-07買
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 20:43
樓主我覺得你唔好問呢到D C兄好D
因為佢地太毒啦......會死人架....
本人身受其害.....
作者: btf_bb 時間: 2012-6-20 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:03
回復 17# melody20541
我不知道你有否張開眼......
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:06
你想開咩眼

作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:08
回復 20# melody20541
你慣張開AB之後的眼講大話?

作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:13
C兄 我英文唔好 AB之後係咩
作者: btf_bb 時間: 2012-6-20 21:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:23
回復 23# btf_bb
好記性, 記得我點解變黑人!!
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:23
關我咩事.....
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:24
係你自己做成既

作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:35
本帖最後由 FeverMike 於 2012-6-20 21:36 編輯
係你當日大大聲渡我成"黑鬼"
人地都用緊2000F啦 人地都想解決D問題
你叫人換箱 咁有咩意思 咁做人冇進步架..
去解決問題先係正路:good ...
(樓主我支持你 我係粗人 工程出生 有改箱上既問題 工具 我十卜你 應該仲有好多高手幫到你既 )
melody20541 發表於 20/4/2012 23:17
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:37
咁都搵返出黎講....

我只係支持下你姐....
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:43
我搵返出黎講係因為想多謝你, 引用名句: 有師兄的支持, 我先有信心同勇氣為我部電腦第一次上水
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:46
唔關我事....果時好多C兄都想講架...
比我講左先姐

作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:47
本帖最後由 FeverMike 於 2012-6-20 21:49 編輯
先入為主咪多謝你先囉
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 21:52
我都冇幫過你唔好多謝我
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 21:56
回復 32# melody20541
再說一次: 有師兄的支持, 我先有信心同勇氣為我部電腦第一次上水

作者: melody20541 時間: 2012-6-20 22:06
睇完...好悶.....去訓先.....得閒仲要整GT3000 同WING 12 既分別比池哥睇下
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 22:09
回復 34# melody20541
你唔係話整比我睇架咩
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 22:18
一樣姐.....一齊睇啦
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 22:24
快D出報告
作者: melody20541 時間: 2012-6-20 22:33
放假先整

可能要等到SAM哥 D野到
作者: FeverMike 時間: 2012-6-20 22:46
回復 38# melody20541
水冷友的慣性行為
作者: chris05 時間: 2012-6-20 23:03
支持CHING 都用TJ11先........我因為太大件所以放棄左佢改第2隻箱了......個人想過TJ11上水都主要是雙PUMP單水道串聯或雙PUMP分2條水道.......睇你用咩硬件再決定.......

