Board logo

標題: 請問放水技考 [打印本頁]

作者: helenchan    時間: 2013-8-31 00:44     標題: 請問放水技考

想問一下,如果個水箱係 5.25" drive bay,水箱入水要響上方入,當我將來想拆件放水或換水時,有D咩安全同方便既辦法可以盡量放走水道內既水?主要係如果我只係想換水,而唔拆件出黎時,好似要放水反而較難……
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 01:05

回復 1# helenchan


    用QDC咪得羅,放水時駁另一組QDC放水
作者: helenchan    時間: 2013-8-31 01:11

本帖最後由 helenchan 於 2013-8-31 01:14 編輯

回復 2# kimlam666
想問除 QDC 外,仲有冇辦法?因為我冇多一粒 spare……

題外話,想問 QDC 入面既 o ring,係咪同其他鎖咀既 o ring 一樣架?事關我怕用得耐,如唔換既話有風險……
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 01:35

回復  kimlam666
想問除 QDC 外,仲有冇辦法?因為我冇多一粒 spare……

題外話,想問 QDC 入面 ...
helenchan 發表於 31/8/2013 01:11


我未用過QDC,你等黑人CHING答你啦
作者: royho    時間: 2013-8-31 02:26

回復  kimlam666
想問除 QDC 外,仲有冇辦法?因為我冇多一粒 spare……

題外話,想問 QDC 入面 ...
helenchan 發表於 2013-8-31 01:11


落一對QDC係成套水最低位,跟住買多一隻再加條喉放水.
我自己就落左5對, 可以逐舊拆出嚟放.
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 14:57

落一對QDC係成套水最低位,跟住買多一隻再加條喉放水.
我自己就落左5對, 可以逐舊拆出嚟放. ...
royho 發表於 31/8/2013 02:26



    你有米出左名架WOR
冇咩參考價值
有冇經濟D方案
作者: royho    時間: 2013-8-31 15:22

你有米出左名架WOR
冇咩參考價值
有冇經濟D方案
kimlam666 發表於 2013-8-31 14:57


唔好玩啦, 小弟只係洗腳唔抹腳...
BTW, 加個放水閥應該再平D.
作者: ok041094    時間: 2013-8-31 15:39

回復 7# royho
一個T-block算了(最經濟方案)
作者: royho    時間: 2013-8-31 15:56

本帖最後由 royho 於 2013-8-31 15:57 編輯
回復  royho
一個T-block算了(最經濟方案)
ok041094 發表於 2013-8-31 15:39


T-Fitting 駁條喉, 再加呢個:
    http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=24264
作者: ok041094    時間: 2013-8-31 16:00

回復 9# royho
不過要放水...T-block是必須了吧(不過如果個排
是有放水位就唔洗T-block了
作者: royho    時間: 2013-8-31 16:06

回復  royho
不過要放水...T-block是必須了吧(不過如果個排
是有放水位就唔洗T-block了 ...
ok041094 發表於 2013-8-31 16:00


師兄是對的, 我意思只係T-BLOCK再加條喉伸出機外, 放水再易D
作者: ok041094    時間: 2013-8-31 16:09

回復 11# royho
是的...
不過最好都是用QDC來放水...絕對是一流
(QDC價格是 35USD 一對)
作者: helenchan    時間: 2013-9-1 00:10

唔好玩啦, 小弟只係洗腳唔抹腳...
BTW, 加個放水閥應該再平D.
royho 發表於 2013-8-31 15:22

想問放水閥係?
QDC 真係好貴,而且每代之間不能互用。我部機已經有2代唔同……
作者: helenchan    時間: 2013-9-1 00:12

回復  royho
一個T-block算了(最經濟方案)
ok041094 發表於 2013-8-31 15:39

原來可以咁樣!我研究下先,唔該晒
作者: ok041094    時間: 2013-9-1 07:32

本帖最後由 ok041094 於 2013-9-1 07:39 編輯
原來可以咁樣!我研究下先,唔該晒
helenchan 發表於 2013-9-1 00:12

只是用T-block/T - fitting就一直會濕手了,要加點野先比較好...
基本上放水的套餐就有這幾個

( T-Fitting : Bitspower Matt Black "T" Fitting - 180 Degree Water Cooling Accessory)
( T-Block : Bitspower Crystal T-Block - 180 Degree Water Cooling Accessory  )

水路最低位加上T-Fitting > 水管 > Bitspower Black Shiny Sealing Plug

水路最低位加上T-Fitting > Compression Fitting >水管 > Compression Fitting > 放水閥 > Stop fitting

水路最低位加上T-Fitting > Compression Fitting >水管 > Compression Fitting > 放水閥 > Compression Fitting >水管 > QDC

水路最低位加上T-Fitting > Compression Fitting > 水管 > QDC
作者: ok041094    時間: 2013-9-1 07:35

回復 13# helenchan
換過批新吧
舊果批用來放水吧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2