作者: alex29 時間: 2014-5-20 00:23 標題: 一次過滿促哂三個願望
夏日升級大行動 一次過滿促哂三個願望
EK Monoblock
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675763&k=537522530dfc85609e86be89cd20a46e&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675764&k=692ecbeccac82059afe9116d02c4ed38&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675765&k=06fa3d93310184871b5733b4967903d9&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675766&k=4c1ea91a94fecf73a5da4f22f62d563d&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675767&k=6d56e9fd91aea4d0e2760b11b7c6d063&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675768&k=e7384bdd1cfc01bf4fb81a8a79f34b9c&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675769&k=da42e9acad8bd54ecc1f9b3d4018e68e&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675770&k=0ce9deadd850c1233b59b50d54aa8a93&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

作者: alex29 時間: 2014-5-20 00:26
同場加演 Swiftech MCR320-DRIVE R3
多謝收睇
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675772&k=ac78dbb82b503275333c7fc7aec12b7e&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675773&k=f69512c322509df5033e1d32d672728c&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675774&k=daa7848ac65f9b3b2000e1427399f598&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675775&k=84026bdc273acbba57851ecc22d2313c&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675776&k=889edeee5761c861422eff2e1c9ce70b&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675777&k=aa579173e201db7f27262b2dd9341403&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675778&k=c65fc756528e675e0b96d9b264200028&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675779&k=83b8338b0abfcad3859c25ca8a079fd3&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675780&k=4b461ed2b4243aeb02c94f7397e2b988&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675781&k=61c36d287e001b9ab2b171ab248fe47d&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675782&k=526e9238b19b838f4a7537b7d9659013&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675783&k=108f719f2b572265c950c8808a404f1a&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675784&k=7c6208e30d3423b75e80281384e38a4a&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1675785&k=09a91b3999a3205a6189a626d5da0e86&t=1782185987&sid=16FCKiBYFyq

作者: kitjai0 時間: 2014-5-20 01:15
正呀AQUA哥
作者: alex29 時間: 2014-5-20 01:23
有幾正呢師兄
作者: kitjai0 時間: 2014-5-20 01:36
回覆 4# alex29
你隻排呀

作者: alex29 時間: 2014-5-20 01:45
重以為你話個Block添
作者: franky7080 時間: 2014-5-20 02:24
作者: chris05 時間: 2014-5-20 02:28
快D搞掂佢 ^,^
作者: alex29 時間: 2014-5-20 02:49
因為要換插同包網呀
作者: alex29 時間: 2014-5-20 02:52
本帖最後由 alex29 於 2014-5-20 02:55 編輯
知道喇師兄 比D時間我喇 希望嚟緊呢個禮拜日完成
另外唔該哂你幫我個水流計包網同多謝你餐飯呀
作者: chris05 時間: 2014-5-20 03:00
下次到你請^,^
作者: raymond1688 時間: 2014-5-20 03:03
aqua哥出手,非同小可呀
作者: alex29 時間: 2014-5-20 08:47
緊係冇問題喇
作者: alex29 時間: 2014-5-20 08:48
細蟻嘢嚟嗻師兄
作者: FeverMike 時間: 2014-5-20 10:06
laptop上水
作者: alex29 時間: 2014-5-20 10:43
咦 係喎黑哥 比你一言驚醒夢中人㖭 下次可以試試
作者: polarhei 時間: 2014-5-20 11:20
在已經知道的情況下, 算好. 不過, 仲有更好的方法, 只有會問才會回.
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 11:52
呀油王又係你,3m你開架,你d傑作有未呢,唔好齊吹唔做,唔該
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 11:53
點解唔係aqua排
作者: raymond1688 時間: 2014-5-20 11:59
我想知黑哥有冇買cpu block?
作者: alex29 時間: 2014-5-20 12:13
一個字答哂 (窮)

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 12:28
咁我窮過你

作者: alex29 時間: 2014-5-20 12:31
個水流計你幾時囉呢
作者: polarhei 時間: 2014-5-20 12:35
回覆 18# pochaccoandxo
吹? 草圖已有, 但我要人. 有興趣?
作者: FeverMike 時間: 2014-5-20 12:45
cpu block當然有,全覆蓋block就冇,因為我莫財
作者: FeverMike 時間: 2014-5-20 13:01
回覆 22# pochaccoandxo
欽點你呀

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 13:11
多謝啦
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 13:12
有圖就post上來大家睇下,時時得個講字

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 13:12
你幾時去老坑度表演
作者: raymond1688 時間: 2014-5-20 13:15
本帖最後由 raymond1688 於 2014-5-20 13:16 編輯
表演裸跑
作者: alex29 時間: 2014-5-20 13:23
黑哥 你睇唔上眼嗻
作者: alex29 時間: 2014-5-20 13:28
琴日跑咗喇 你又唔嚟睇

作者: FeverMike 時間: 2014-5-20 13:33
買唔起咪唔睇囉
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-20 13:49
6碗双丸,食唔哂就塞
作者: alex29 時間: 2014-5-20 14:08
又塞..........
作者: DeFiniLoGy 時間: 2014-5-23 07:54
Monoblock 好靚 :D
不過中意Clean CSQ多D


